پیچ و مهره از جمله پر کاربرترین انواع اتصالات است. پیچ و مهره در شکل های مختلفی از گل ، دنده زنی، استاندارد ها و متریال های مختلفی تولید می شوند. هر چند این اتصالات بسیار ساده و ابتدایی هستند اما بسیار پر کاربرد هستند. و از مهم ترین نوع اتصالات صنعتی محسوب می شوند. امروزه پیچ و مهره ها طبق استاندارد های بسیار دقیقی به تولید می رسند. این استاندارد ها تبیین کننده ابعاد گل پیچ، گام پیچ، عمق دنده، گام و ابعاد مهره ها و متریال و عملیات های حرارتی هستند. این اتصالات پر کاربرد و ارزان با تنوعی بی نظیر در طانکو عرضع می شود. در مورد استاندارد های این محصول زانکو باید بگوییم ؛از کاربردی ترین استاندارد های تولید پیچ و مهره استاندارد DIN آلمان و استاندارد ASTM آمریکا می باشد. برای خرید پیچ و مهره با قیمت مناسب از طریق شماره های زیر  با زانکو تماس بگیرید.

محصول پیشنهادی زانکو: اتصالات جوشی فولادی

خرید پیچ و مهره از زانکو

شرکت فرایند پیشرو عرصه سال ها در حوزه های مختلف صنعتی فعالیت دارد. این شرکت در جهت توسعه فعالیت های خود و عرضه مستقیم محصولات خود اقدام به راه اندازی وب سایت زانکو کرده است. زانکو تخصصی ترین سایت لوله، اتصالات و تاسیسات در کشور است. در  این وب سایت انواع محصولات صنعتی، اتصالات و تاسیسات عرضه می شود. ما با سال ها فعالیت در زمینه تولید، واردات و تامین انواع محصولات صنعتی یکی از نام های شناخته شده هستیم. ما در زانکو با هدف راه اندازی یک مرجع و مرکز تخصصی فعالیت خود را آغاز کردیم. و بعد از چند سال از شروع فعالیت های خود باید بگوییم امروزه به یکی از مراجع این بخش از صنعت تبدیل شده ایم. مخاطبان محصولات زانکو می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند در وب سایت زانکو خریداری نمایند. تمام محصولات عرضه شده در زانکو از جمله پیچ و مهره مطابق آخرین استاندارد های ملی و اروپا است.

هر چند محصول پیچ و مهره از حساسیت چندان بالایی در مقایسه با سایر محصولات صنعتی بر خوردار نیست. اما مهم است که آن را از تامین کنندگان معتبر خریداری کنید. چرا که همین قطعات کوچک می توانند در صورت دارای اشکال بودن آسیب های مالی جانی جبران ناپذیری را وارد کنند. زانکو با شماره ثبت 479572 در سال 1395 به صورت کار خود را در قالب یک شرکت حقوقی آغاز کرده است. این یعنی با یک سازمان معتبر و رسمی طرف هستید. ما در این صنعت قدم بزرگی را برداشته ایم و شریک تجاری شرکت ها و برند های بزرگی در این زمینه هستیم.

کاربرد های پیچ و مهره

پیچ و مهره‌ ها، اجزای مهم و حیاتی در اتصالات مکانیکی هستند.  در بسیاری از صنایع و کاربرد ها از آن ها استفاده می ‌شوند. صنایع ساختمانی یکی از آن ها است. در ساخت و ساز و اجرای سازه ‌های مختلف، پیچ و مهره‌ ها برای اتصال بخش ‌های مختلف استفاده می‌ شوند. از جمله موارد استفاده از پیچ و مهره‌ ها می‌ توان به؛ اتصال قطعات چوبی، فلزی و بتنی، نصب پنجره ‌ها و درب‌ ها، و ساخت سقف و کف ‌های ساختمان اشاره کرد. همچنین در صنعت خودرو سازی هم از پیچ و مهره استفاده می شود. در تولید خودرو ها، پیچ و مهره‌ ها برای اتصال قطعات و قسمت ‌های مختلف خودرو استفاده می ‌شوند. این اتصالات حیاتی برای عملکرد صحیح خودرو و ایمنی سواری است. صنعت الکترونیک نیز یکی از کاربرد های پیچ و مهره است. در تولید و مونتاژ محصولات الکترونیکی، پیچ و مهره ‌ها به عنوان اجزای اتصالی استفاده می ‌شوند.

این اجزا به تثبیت قطعات و برد‌ های الکترونیکی کمک می ‌کنند. صنایع مکانیکی و صنعتی هم همین طور. در تولید ماشین‌ آلات، تجهیزات صنعتی، و ابزار های مکانیکی، پیچ و مهره‌ ها به عنوان اجزای اتصالی بسیار حیاتی هستند. این اتصالات باعث محکم شدن قطعات و اجزا و بهبود کارایی ماشین ‌آلات می ‌شوند. باید بگوییم پیچ و مهره‌ ها در بسیاری از موارد خانگی نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرند. از جمله موارد معمول می ‌توان به نصب میز و صندلی‌ ها، ساخت و نصب کمد و قفسه‌ های دیواری، و تعمیر و نگهداری اشیاء و وسایل خانگی اشاره کرد.

دیگر محصولات زانکو: اتصالات گالوانیزه

انواع پیچ و مهره

پیچ و مهره ‌ها به انواع مختلفی تقسیم می ‌شوند. هر کدام از آن ها برای کاربرد ها و شرایط مختصر خاص خود مناسب هستند. یکی از فراگیر ترین انواع پیچ و مهره، پیچ معمولی است.  پیچ‌ های معمولی از جنس فولاد کربنی یا استنلس استیل ساخته می‌ شوند؛ و دارای سر مسطح هستند. این نوع پیچ‌ ها در کاربرد های گوناگون صنعتی و خانگی به کار می ‌روند. نوع دیگر پیچ و مهره، پیچ مخروطی است. این نوع پیچ ‌ها دارای سر مخروطی هستند؛ و برای اتصال بخش ‌هایی با سوراخ‌ های مخروطی استفاده می‌ شوند. پیچ مستقیم نیز یکی دیگر از انواع پیچ و مهره است. پیچ ‌های مستقیم دارای سر مخروطی یا دم مخروطی هستند؛ و برای اتصالات در صنایع خودرو سازی و هواپیما سازی استفاده می ‌شوند. این نوع پیچ‌ ها دارای نقاط مهره‌ دار بر روی ساقه هستند؛ و برای اتصال قطعاتی با سوراخ ‌های مهره ‌دار مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

 پیچ هگزاگون را نیز می توان یکی دیگر از انواع پیچ و مهره دانست. پیچ ‌های هگزاگون دارای شش چهره ‌ای هستند؛ و برای اتصال قطعات در شرایطی که نیاز به ثبات و محکمی بیشتر است، استفاده می ‌شوند. پیچ واشردار هم در بین انواع پیچ و مهره از جمله پر کاربرد ترین ها است. این نوع پیچ‌ ها دارای واشر درونی یا خارجی هستند؛ که برای توزیع بار و افزایش استحکام اتصال مورد استفاده قرار می ‌گیرند. انتخاب پیچ و مهره مناسب براساس نوع مواد، اندازه و نیازهای اتصالی، بسیار مهم است؛ تا اتصالات محکم و دوام‌دار به دست آید.

روش های تولید پیچ و مهره

روش ‌های تولید پیچ متفاوت است. رول‌ گیری یکی از آن ها است. رول ‌گیری یکی از روش ‌های متداول در تولید پیچ ‌ها است. در این روش، مواد اولیه به شکل سیم یا میله ‌ای تهیه می‌ شوند؛ و سپس از طریق فرآیند رول ‌گیری، به شکل پیچ‌ های آماده تبدیل می‌ شوند. خم ‌کاری نیز یکی دیگر از روش هی تولید پیچ و مهره است. در این روش، میله‌ های فولادی به شکل مستقیم خم می ‌شوند؛ و به طول مورد نیاز بریده می ‌شوند تا به پیچ ‌های تمام شکل برسند. برای تولید پیچ و مهره از ماشین‌ کاری نیز استفاده می شود. ماشین ‌کاری یک روش دقیق و پیچیده‌ تر برای تولید پیچ ‌ها است. از مواد اولیه به صورت میله‌ های فولادی استفاده می ‌شود؛ و سپس با استفاده از دستگاه ‌های ماشین ‌کاری، به شکل‌ دهی دقیق و دوام‌ دار برای پیچ‌ ها پرداخته می ‌شود.

برای تولید پیچ و مهره از روش تراشکاری نیز استفاده می شود. در این روش، میله‌ های فولادی به شکل‌ دهی نهایی برای تبدیل به پیچ‌ ها، به وسیله تراشکاری شکل می‌ گیرند. این روش به طور خاص برای تولید پیچ ‌های با اندازه ‌ها و شکل‌های خاص استفاده می‌ شود. پرس کردن کردن نیز یکی دیگر از روش های تولید پیچ و مهره است. در برخی موارد، پیچ‌ ها با استفاده از دستگاه ‌های پرس کردن و تشکیل دادن ایجاد می ‌شوند. این روش برای تولید پیچ ‌های کوچک و سریع مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

ممکن است این محصول نیز برای شما کارساز باشد: سردنده جوشی

استاندارد های پیچ و مهره

تی بولت

DIN186 - DIN188 - DIN261

پیچ شش گوش

DIN6914 - DIN7968 - NMG101 - NMG102 - DIN610 - DIN609 - DIN787

پیچ چشمی

DIN444

پیچ اتاقی

DIN603 - DIN604 - DIN605 - DIN607

پیچ آلن

DIN906 - DIN911 - DIN912 - DIN913 - DIN914 - DIN915 - DIN6912

پیچ آلن سر خزینه

DIN7991

پیچ آلن کله قارچی

NMG 104

انکر بولت

DIN529

یو بولت

DIN350

پیچ مغزی

DIN417 - DIN427 - DIN438

پیچ دو سر رزوه

DIN835 - DIN2510

پیچ تمام رزوه

DIN975

پیچ متری

DIN558

پیچ های ساختمانی

ASTMA325/A325M و ASTMA490/A490M

پیچ های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی و خودرو سازی

ASTMA193 - ASTMA320 - ASTMA307 - ASTMA194 - ASTMA563 - ASTMA105 S.S

 

پیچ و مهره

خرید پیچ و مهره از زانکو چگونه است؟

در این بخش قصد داریم به سوالات متداول شما در خصوص خرید پیچ و مهره بپردازیم. اولین موضوع نحوه ثبت سفارش است. برای خرید، ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور زانکو می توانید به چند صورت اقدام نمایید. یکی از این روش ها به صورت آنلاین در وب سایت است. دومین روش نیز برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت زانکو می باشد. یکی دیگر از راه های ثبت سفارش، خرید و صدور پیش فاکتور ارسال پیام در واتساپ است. در خصوص شیوه و زمان ارسال سفارشات نیز باید بگوییم. شرکت زانکو با توجه به فعالیت های روزمره و فراوان خود، برای این مورد نیز تدابیری را اندیشیده است. ما توانایی تامین و تحویل آنی محصول را در کم تر از یک ساعت در استان تهران و البرز  داریم. برای سایر استان ها نیز بین یک روز تا یک هفته زمان صرف خواهد شد. تحویل انواع محصولات ما به صورت اکسپرس است.

کالا های که در مجموعه زانکو ارائه می شوند، همگی از برند های معتبر مجموعه کمپانی و یا مجموعه های بزرگ داخلی و خارجی هستند. تمامی کالا های ارائه شده در زانکو دارای ضمانت اصالت کالا هستند. خرید پیچ و مهره از زانکو کم ترین ریسکی برای شما ندارد. همه محصولات در کم ترین زمان به دست شما خواهد رسید. مقایسه قیمت‌ ها و مشاوره با متخصصان فروش نیز به شما کمک خواهد کرد؛ تا به بهترین تصمیم برای خرید پیچ و مهره زانکو برسید. برای خرید پیچ و مهره می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

دیگر محصولات زانکو: فلنج

زانکو

خرید پیچ و مهره از زانکو

برای تجربه کیفیت در خرید پیچ و مهره از زانکو خرید کنید. پیچ و مهره‌ های با کیفیت و قیمت مناسب در زانکو عرضه می شود. با ما همراه شوید و از تجربه‌ ی بی‌ نظیر خرید از شرکت زانکو بهره‌ مند شوید. در زانکو، ما تنوعی از پیچ و مهره‌ های استاندارد و اختصاصی را ارائه می‌ دهیم. با انتخاب ما، از مدل‌ ها، اندازه‌ ها و مواد مختلف برای نیازهای مختصر و صنعتی خود بهره‌مند خواهید شد. در زانکو، کیفیت محصولات ما در اولویت قرار دارد. از بهترین مواد اولیه تا فرآیند تولید دقیق، همه ‌چیز به ارتقاء کیفیت و اطمینان شما از محصولات ما می‌ پردازد. با زانکو، می‌ توانید از قیمت ‌های رقابتی و مناسب بهره‌مند شوید.