فلنج دنده‌ای استیل یکی از انواع فلنج‌ است که در صنایع مختلف در فعالیت‌های رزوه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای طراحی نوین و مدرن است و به همین خاطر است که پروسه نصب و نگهداری آن در سیستم‌های خط لوله، بسیار آسان است. شما می‌توانید از این محصول در فعالیت‌های لوله کشی و خطوط لوله بدون پرداختن به عملیات جوشکاری استفاده نمایید. به همین خاطر است که این محصول معمولاً در صنایع نفت و گاز و سیستم‌هایی که فشار در آن بسیار زیاد است، پرکاربرد است. استفاده از فلنج دنده‌ای استیل به دلیل عدم نیاز به پروسه جوشکاری، نسبت به دیگر فلنج‌های موجود در بازار آسان‌تر است. این فلنج به دلیل دارا بودن رزوه‌های عمیق، به طور معمول از آب بندی قابل قبولی برخوردار است. به همین خاطر شما در هنگام کار با این محصول، هیچ وجه نشتی را در خطوط لوله تجربه نمی‌کنید. نکته‌ای که باید در هنگام کار با فلنج دنده‌ای استیل به آن توجه کنید این است که محصول نیز مانند دیگر محصولاتی که در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای طول عمر مفید است و بایستی طبق اصول و قوانین از این محصول استفاده نمایید. در غیر این صورت ممکن است ساییدگی و کاهش طول عمر فلنج دنده‌ای استیل، رخ بدهد.

انواع فلنج بایستی از معتبرترین فروشگاه‌ها و تامین کنندگان بازار خریداری و تامین شوند. همچنین لازم است شما قبل از پرداختن به مراحل خرید فلنج دنده‌ای استیل، حتماً اطلاعات کافی را در زمینه انواع این محصول و چگونگی خرید آن داشته باشید. زانکو که به عنوان معتبرترین و شناخته شده‌ترین مجموعه برای تامین و فروش انواع فلنج‌ها در بازار ایران شناخته می‌شود، امروز قصد دارد به معرفی و بررسی تخصصی این محصول بپردازد.
بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید این محصول را دارید، ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی این محصول بپردازیم و به شما بگوییم که با کیفیت‌ترین نمونه‌های فلنج دنده‌ای استیل را از کدام تامین کنندگان، خریداری کنید.

قیمت و خرید انواع فلنج دنده‌ای استیل

فلنج دنده‌ای استیل کمپانی زانکو

مدیریت و بهینه سازی انواع اتصالات در هنگام پرداختن به پروژه‌های اجرایی و صنایع امری حائز اهمیت است. شرکت‌های زیادی اقدام به طراحی و تولید نمونه‌های با کیفیت و مرغوب این دسته از محصولات در بازار ایران کرده‌اند. مجموعه زانکو توانسته است با ارائه با کیفیت‌ترین نمونه‌های انواع فلنج با ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان، به عنوان بهترین تامین کننده این دسته از محصولات شناخته شود. زانکو به عنوان برجسته‌ترین مجموعه در جهت تامین و تولید این محصولات، تضمین می‌کند که همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما ارائه کند. این موارد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و مجموعه زانکو را به عنوان برجسته‌ترین مجموعه برای تامین انواع فلنج دنده‌ای استیل، به شما معرفی می‌کنند.

مجموعه زانکو توانسته است طیف وسیعی از انواع فلنج‌های استیل را برای ارائه به شما با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرف تامین نماید. یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین فلنج‌هایی که در مجموعه زانکو به فروش می‌رسد، استیل است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع فلنج استیل روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

خدمات زانکو در زمینه فلنج دنده‌ای استیل

تامین

1. تأمین انواع فلنج دنده‌ای استیل

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از فلنج را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع محصولات از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید فلنج دنده‌ای استیل بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع فلنج به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ و نقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی فلنج دنده‌ای استیل

مشخصات فنی فلنج دنده‌ای استیل

نام تخصصی محصولفلنج دنده‌ای استیل
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایز هادر تمامی سایز ها
رده ها10، 20، 40، 80، 160
انواعفلنج تخت استیل، فلنج لبه دار استیل، فلنج کور استیل، فلنج اسلیپون استیل
برند هازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای فلنج دنده‌ای استیل در زانکو

مجموعه زانکو تضمین می‌کند که همواره برترین برندهای فلنج را برای ارائه به شما تامین کند. شما می‌توانید انواع فلنج را از مجموعه زانکو از برترین برندهای داخلی و خارجی خریداری کنید. انواع فلنج دنده‌ای استیل با کیفیت قابل توجه و قیمت‌های مرغوب از معتبرترین برندهای این دسته از محصولات تامین و به شما ارائه می‌شوند. بسیار حائز اهمیت است که فلنج‌هایی که قرار است در صنایع حساس مورد استفاده قرار بگیرند، از معتبرترین برندهای بازارهای داخلی و خارجی تامین شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برندهای فلنج دنده‌ای استیل، با یکی از شماره‌های مجموعه زانکو تماس حاصل کنید و اطلاعات روز این محصول را دریافت کنید.

خرید فلنج دنده‌ای استیل

شرکت زانکو به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان انواع فلنج دنده‌ای استیل در بازار ایران شناخته می‌شود. ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در محصولات باعث شده است تا این مجموعه بتواند در طول سال‌های فعالیتش، رضایت مشتریان زیادی را کسب کند. زانکو به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت به شما تضمین می‌کند که در طول پروسه انواع فلنج‌ها از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند.

همچنین شرکت زانکو با داشتن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تامین و تولید انواع فلنج‌ها، توانسته است با تیم‌های متخصص و متعهد همکاری کند و با کیفیت‌ترین نمونه‌های این دسته از محصولات را به بازار عرضه کند. از انواع فرنچ‌هایی که در مجموعه زرانکو با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما به فروش می‌رسند، شامل فلنج تخت استیل، فلنج لبه دار استیل، عمده فلنج کور استیل، فلنج اسلیپون استیل و فلنج دنده‌ای استیل می‌شوند.

خرید انواع فلنج دنده‌ای استیل از مجموعه زانکو بسیار آسان است. می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی مجموعه زانکو کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایید. پس از انتخاب محصول مورد نظر با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق سایت نیز اقلام مورد نظر خود را به صورت آنلاین در صفحات مربوطه ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین مجموعه زانکو، پیش فاکتور دریافت کنید. همینطور شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین با مشاورین فروش مجموعه ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را از این طریق نیز ثبت نمایید.

راهنمای خرید فلنج دنده‌ای استیل

از آنجایی که فلنج دنده‌ای استیل به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، مهم است که شما طبق راهنمای انتخاب فلنج دنده استیل مناسب پیش بروید تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که نیازهای شما را در هنگام پرداختن به فعالیت‌های مختلف برطرف کند.

راهنمای انتخاب فلنج دنده‌ای استیل مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: قبل از انتخاب محصول حتماً نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز در هنگام خرید می‌توانید با یکی از مشاورین و مهندسین مجموعه زانکو جهت دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی، مشورت کنید.

  3. بررسی استانداردها: مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد و پس از تولید نیز انواع گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشد. به کار گیری محصولات استاندارد می‌تواند تا حد قابل توجهی باعث بهبود کارایی شود.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: از مهمترین مواردی که بایستی در هنگام انتخاب فلنج دنده استیل بررسی شود، مواد تشکیل دهنده محصول مورد نظر شما است. بسیار حائز اهمیت است که انواع محصولاتی که قرار است در صنایع حساس مورد استفاده قرار بگیرند، از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده باشند.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: حتما در هنگام خرید، محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید.

فلنج دنده‌ای استیل چیست؟

فلنج دنده‌ای استیل (Steel Pipe Flange) یک قطعه دیسک مانند است که معمولاً در صنایع مرتبط با لوله کشی برای اتصال لوله‌ها و یا شیرآلات به یکدیگر، از آن استفاده می‌شود. این محصول از فولاد با کیفیت طراحی و تولید شده است و مقاومت قابل توجهی در برابر حرارت و فشار دارد. به ذکر است که به دلیل طراحی و تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، این محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز مقاوم است.
شما بایستی در هنگام کار با این محصول هر یک از دو طرف این فلنج‌ها را به یک سمت لوله متصل کنید. اتصال فلنج‌ها معمولاً با پیچ و مهره صورت می‌گیرد و به همین خاطر است که پروسه نصب و نگهداری سیستم، استفاده از انواع فلنج‌ها، بسیار آسان است.

فلنج‌های دنده‌ای بدون جوشکاری نصب می‌شوند و به همین خاطر است که به عنوان یکی از قطعات اصلی و حیاتی برای جلوگیری از نشت سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند. عدم نیاز به جوشکاری باعث شده است که هزینه نصب و نگهداری سیستم نیز با استفاده از فلنج دنده‌ای استیل تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. خاطر است که معمولاً در موقعیت‌هایی که انجام فعالیت‌های جوشکاری امکان‌پذیر نیست، استفاده از فلنج دنده‌ای استیل بهترین انتخاب است.
استفاده از این محصول شامل مزایایی همچون عدم نیاز به جوشکاری، مناسب برای استفاده در انواع سیالات فشار قوی، کاربردی در پروژه‌های مختلف لوله کشی، نصب آسان و تغییر جریان بدون نشتی و قیمت مناسب است.

فلنج دنده‌ای استیل چیست؟
فلنج دنده‌ای استیل چیست؟

انواع فلنج دنده‌ای استیل

مجموعه زانکو اقدام به تامین و تولید فلنج‌های مختلف کرده است تا بتوانید بسته به نیاز خود محصولی را انتخاب نمایید که برای شما در هنگام پرداختن به فعالیت‌های مختلف کارساز باشد. ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های فلنج‌هایی بپردازیم که در مجموعه زانکو با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما ارائه می‌شوند.

خرید عمده فلنج لبه دار استیل

فلنج لبه‌ دار استیل یکی از انواع فلنج استیل است که طبق تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردها طراحی و تولید می‌شود. محصول کاربرد بسیار زیادی در انواع صنایع همچون صنایع پالایشگاهی، شیمیایی و ساختمانی دارد. از این محصول برای اتصال دو لوله و یا قطعات این چنینی در خطوط لوله استفاده می‌شود. معمولاً به منظور تثبیت قطعات مورد نظر از پیچ و مهره استفاده می‌شود. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عمده این محصول با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوط ارجاع داده شوید.

خرید فلنج فولادی

فلنج فولادی یکی دیگر از انواع فلنج‌ها است که برای اتصال لوله‌های فولادی به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از این محصول جهت اتصال شیرآلات به لوله‌ها و یا مخازن نیز استفاده نمایید. از فولاد با کیفیت طراحی و تولید می‌شود و در صنایع نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.‌ به ذکر است که فلنج فولادی طبق انواع استانداردهای روز دنیا طراحی می‌شود و در سایزهای مختلف در مجموعه زانکو به فروش می‌رسد.
فلنج فولادی به عنوان یکی از اساسی‌ترین عناصر در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، شیمیایی، غذایی و تمامی صنایعی که به گونه‌ای با لوله‌ کشی سر و کار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلنج‌های فولادی داری انواع مختلف هستند و استفاده از آن دارای مزایای متنوعی است. مهم است که شما قبل از خرید فلنج فولادی، از نوع نیاز خود اطمینان پیدا کنید تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که در هنگام پرداختن به انواع فعالیت‌های لوله کشی برای شما مفید واقع شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فلنج فولادی روی دکمه زیر کلیک کنید.

انواع فلنج دنده‌ای استیل