لرزه گیر لاستیکی مهار دار کاملا شبیه لرزه گیر لاستیکی بدون مهار می باشد؛ با این تفاوت که در لرزه گیر مهار دار در دو طرف فلنج های آن میله ای وجود دارد که دو فلنج بالا و یایین را به هم متصل می کند. لرزه گیر مهاردار با فشار کاری PN10 یا 10 بار و PN16 یا 16 بار فشار و داری تحمل 60 درجه دما و 90 درجه دما که با رنگ های آبی و قرمز مشخص می شود تولید می شود. وجود مهار در لرزه گیر مهاردار فشار و کشش و مقاومت لرزه گیر را بسیار بالا می برد. از لرزه گیر لاستیکی مهاردار برای جلوگیری از ایجاد صدا ، لرزش و اتعاشاتی که توسط پمپ ها و توربین ها و دیگر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. لرزه گیر ها با جلوگیری از لرزش و اتعاشات عمر تاسیسات را بالا می برد. برای خرید این محصول از زانکو با شماره های زیر تماس بگیرید.

لرزه گیر لاستیکی مهار دار چیست؟

در خطوط لوله از جمله فن، پمپ، توربین، کمپرسور و... به خاطر حرکت داخلی، لرزش هایی به خط لوله ها صورت می گرفت؛ که باعث ایجاد سر و صدا بود. و همین طور لوله ها خیلی زود دچار استهلاک می شدند؛ و بسیار دیگری از این دست مشکلات را شامل بود به همین منظور لرزه گیرهای لاستیکی تولید شده است؛ که از جمله روش هایی برای جلو گیری انتقال لرزش های ایجاد شده؛ به سایر بخش های خط به شمار می آید. لرزه گیر های لاستیکی مهار دار سایزهای پایین از سایز 11/4 اینچ الی 12 اینچ ساخته می شود؛ و در صنایع ای چون صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، تاسیسات برجها و کارخانه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد های کلی لرزه گیرهای لاستیکی در صنایع تاسیساتی، شیمیایی، غذایی، فولادی، نفت، گاز و... است.

لرزه گیر ها انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها لرزه گیر مهار دار می باشد. که به لرزه گیر یک قسمت میله مانند اضافه می شود؛ در نتیجه به همین خاطر از نظر قیمت هزینه اش افزایش می یابد. لرزه گیر های تولیدی برند ارتعاشات صنعتی جزء محصولات بسیار با کیفیت در بازار می باشد . لرزه گیر های لاستیکی مهاردار برند ارتعاشات صنعتی در سه رنگ زرد، آبی ، قرمز، یا ترکیب این دو رنگ(آبی-قرمز)تولید می شوند. که رنگ آبی و زرد برای آب سرد، رنگ قرمز برای آب گرم و رنگ آبی و قرمز هم برای آب سرد و گرم استفاده می شود.

مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار

یکی از مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار این است که؛ از بروز ارتعاشات ناشی از الکتروموتورها و پمپ ها جلوگیری می کند. از جمله دیگر مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و پوسیدگی است. همچنین مقاوم در برابر فشار بالا نیز یکی دیگر از مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار است. همین طور باید بگوییم از جمله دیگر مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار  مقاومت در برابر حرارت بالا و سرما است. قابلیت نصب و تعویض آسان به وسیله پیچ و مهره  هم دیگر مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار می باشد. جلو گیری از صداهای ایجاد شده توسط سیستم های تاسیسات هم از مهم ترین مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار است. جلوگیری از اطلاف گرما در سیستم های حرارتی هم یکی دیگر از مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار می باشد. مقاومت در سیکل های مداوم از نظر خستگی و شکست هم از دیگر مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار می باشد.

 مقاومت و عدم فرسودگی در مقابل لرزش  هم یکی دیگر از مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار است. یکی دیگر از مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار برگشت پذيري در برابر تغییر شکل و دفرمه شدن است. مقاومت در برابر تنش های الکتریکی هم دیگر مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار می باشد. انعطاف بالا در برابر ضربه و شوک را نیز می توان از جمله دیگر مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار دانست. جابجایی و انعطاف پذیری زیاد در فاصله کم هم یکی دیگر از مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار است. انجام همزمان حرکت های محوری و جانبی هم از دیگر نکات در مورد مزایای لرزه گیر لاستیکی مهاردار است.

کاربرد های لرزه گیر لاستیکی مهار دار

جذب لرزش و حركات ناخواسته در خطوط لوله و داكت ها تجهیزات دینامیکی  موجود در خطوط لوله از جمله پمپ، کمپروسور، فن، توربین و ... به علت حرکت داخلی، لرزش هایی را به خط لوله اعمال می کنند؛ که این لرزش ها باعث ایجاد سر وصدا، استهلاک زودرس خط لوله و سایر قطعات و مشکلات متعدد دیگری می ‌شوند. استفاده از لرزه گیر های لاستیکی یکی از روش های جلو گیری از انتقال لرزش های به وجود آمده؛ به سایر قسمت های خط لوله می باشد. یکی از کاربرد های بسیار رایج لرزه گیر های لاستیکی در قسمت Suction و Discharge پمپ ها می باشد؛ که علاوه بر جذب لرزش های موجود، قابلیت حذف ضربات قوچ و شوک های به وجود آمده را دارند. از کاربرد های دیگر لرزه گیر های لاستیکی نسبت به اتصالات آکاردئونی، قابلیت استفاده از آن ها در محیط های خورنده می باشد.

هر چند که این اتصالات دما و فشار محدودی را تحمل می کنند. لرزه گیر های لاستیکی در فشار های 10 و 16 بار و دمای 60 و 90 درجه سانتی گراد تولید می شوند؛  که به  چهار دسته   با نشانه زرد که مخصوص سیستم های تهویه مطبوع هستند؛ قرمز که مخصوص سیستم های حرارتی با تحمل حرارت بالا هستند؛ آبی که سیستم های فشار بالا است؛ و قرمز آبی که سیستم های دما و فشار بالا  تقسیم می گردند. همه سیستم های لوله کشی به میزانی انعطاف نیاز دارند. عدم انعطاف پذیری مناسب در سیستم پایپینگ باعث ایجاد خسارات و نقص هایی در سیستم های لوله کشی می شود.

دیگر لرزه گیرها در زانکو: لرزه گیرهای آکاردئونی

طریقه نصب لرزه گیر لاستیکی مهار دار

اولین نکته در نحوه نصب لرزه گیر طرح اولیه است. نصاب بایستی به غیر از دستورالعملی که توسط کارخانه تولید کننده تهیه شده است؛ نسبت به این طرح اولیه آگاهی داشته باشد؛ و نکات لازم به منظور انتخاب درست محل نصب لرزه گیر را مد نظر قرار دهد. هیچ گونه حرکت کششی، فشاری، چرخشی و مخصوصا پیچشی که منجر به ناهم ترازی در لرزه گیر می شود؛ مجاز نیست. اعمال نیروی های فوق به تجهیزات مجاور لرزه گیر باعث محدودیت هایی در ساختار طراحی لرزه گیر؛ مانند لقی در چفت و بست ها و کاهش ظرفیت تحمل نیرو و پایداری در بلوز لرزه گیر می شود. چنان چه در حین نصب لرزه گیر نیروی های فوق به آن اعمال شود؛ باعث اخلال در عمل کرد و آسیب به بلوز و سایر قسمت های آن می شود.مخصوصا طول عمر لرزه گیر به شدت کاهش میابد.

هرگونه پیش تنظیم لرزه گیر بایستی منطبق بر دستورالعمل شرکت سازنده لرزه گیر باشد؛ که شامل جهت حرکت و بزرگی حرکت می باشد. اعمال نیروی های فوق به تجهیزات مجاور لرزه گیر باعث محدودیت هایی در ساختار طراحی لرزه گیر مانند لقی در چفت و بست ها و کاهش ظرفیت تحمل نیرو و پایداری در بلوز لرزه گیر می شود. انکر ها، راهنما ها و ساپورت لوله ها بایستی منطبق با نقشه سیستم لوله کشی نصب شوند.هر گونه مغایرت با نقشه نصب روی عملکرد مناسب لرزه گیر تاثیرگزار است؛ و همچنین در نصب لرزه گیر این نکته رعایت شود؛ که لرزه گیر لاستیکی بایستی متناسب با راستای جهت جریان نصب شود.

قیمت لرزه گیر لاستیکی مهاردار

قیمت لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد با توجه به میزان ابعاد و نوع آن مشخص می شود. اگر لرزه گیر های لاستیکی لیبل زرد بزرگ تر باشند؛ به تبع قیمت بالا تری خواهند داشت. مهم ترین نکته ای که باید برای خرید لرزه گیر لاستیکی زرد در نظر داشته باشید؛ این است که این محصول دارای گارانتی باشد؛ و شما بتوانید در زمان خرابی آن از خدمات پس از فروش بهره مند شوید. به طور کلی نوسانات بازار روی قیمت لرزه گیر ها تاثیر می گذارد. برای آن که هر چه دقیق تر بتوانید قیمت لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد را با توجه به نیازتان پیدا کنید؛ می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به طور کلی لرزه گیر ها به دو صورت ساده و پیچیده در بازار موجود می باشند؛ که انواع ساده این دستگاه ها به صورت یک تکه لاستیک زیر پایه های موتور ها، سانتریفیوژ ها، وسایل مکانیکی خط تولید، حتی ماشین چاپ نصب و استفاده می شوند.

پس بهترین راه برای بهره مندی از این مزایا این است؛ که لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد خود را از معتبر ترین نمایندگی فروش لرزه گیر لاستیکی زرد خریداری کنید. لرزه گیر لاستیکی مهاردار یکی از مدل های لرزه گیرهای لاستیکی از نوع مهاردار بوده که؛ از لاستیک طبیعی تولید شده و به عنوان راه حلی ساده، قابل اطمینان و مقرون به صرفه، جهت جذب لرزش، شوک و کاهش نویز به کار می روند. به طور کلی لرزه گیر لاستیکی مهاردار برای جذب ارتعاشات فرکانس بالا در تجهیزات مکانیکی و کف به کار رفته؛ و همچنین با دفلکشن مناسب دارای جذب انرژی بالا نیز می باشند.

محصول پیشنهادی: لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار

خرید لرزه گیر لاستیکی مهاردار

لرزه گیر مهار دار به منظور جلو گیری از باز شدن و بسته شدن بیش از حد طراحی شده اند؛ همچنین لرزه گیر مهاردار به منظور جذب حرکت های محوری، جانبی، دورانی، پیچشی و حرکت های ترکیبی در سیستم پایپینگ مورد استفاده قرار می گیرد. مارک زرد ارزان بهتر است بدانید که لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد به این معنی نیست؛ که رنگ این لرزه گیر زرد است بلکه مارکی که روی این محصول درج می شود؛ بر حسب مشخصات و ویژگی هایی که دارد به عنوان مارک زرد شناخته می شود. به همین دلیل ما به مشتریان مان این محصول را لرزه گیر لاستیکی مهاردار مارک زرد معرفی می کنیم تا تصور نکند رنگ آن زرد است؛ و در هنگام نصب از رنگ آن شاکی شود. تشخیص آن که چه لرزه گیری برای سیستم صنعتی شما مناسب است؛ را برعهده کارشناس حرفه ای در این زمینه بسپارید.

 تا بهترین و باکیفیت ترین لرزه گیر لاستیکی را به شما ارائه دهد. شما می توانید برای خرید انواع لرزه گیر لاستیکی در مارک های دیگر با همکاران ما تماس بگیرید؛ و یا با مراجعه به صفحه لرزه گیر لاستیکی با انواع مدل های این محصول بیشتر آشنا شده و بهترین لرزه گیر را با آگاهی بیشتر خریداری کنید. در طراحی لرزه گیر مهاردار تمامی مزایا و خواص لرزه گیر بدون مهار را داراست؛ علاوه بر این لرزه گیر جوشی با بهبود و افزایش کارایی باعث بهینه شدن سیستم پایپینگ می شود. برای خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    راه های ارتباطی

    telephone-call

    شماره تماس: 

    021-22392688

    021-22392699

    whatsapp (1)

    واتساپ:

    09120383889

    location

    آدرس:

    تهران، الهیه