اتصالات استنلس استیل درزدار یکی از انواع اتصالات صنعتی است؛ از این نوع اتصالات صنعتی در حوزه‌‌های مختلفی استفاده می‌شود. که از جمله آن ها می‌توان به صنایع نفت و گاز، صنعت خودرو سازی، ساختمان‌ سازی و صنعت دریایی اشاره کرد. استفاده از استنلس استیل در ساخت اتصالات مختلف دارای مزایای مهمی است که این مورد باعث شده است آن را به یک انتخاب برتر برای بسیاری از کاربرها تبدیل کرده است. انواع کاربرد این محصول شامل مواردی مانند جوشکاری، پیچ و مهره، فشار گیری و لحیم‌ کاری می‌شود. این نوع اتصالات خواص مکانیکی و مقاومت در برابر خوردگی و حرارت خاصی برخوردار هستند که در این مقاله آن‌ها را بررسی می‌کنیم. این محصول را می‌توانید از زانکو با بهترین قیمت خریداری کنید. زانکو تخصصی‌ترین سایت لوله، اتصالات و تاسیسات است. برای خرید از زانکو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.     

اتصالات استنلس استیل درزدار چیست؟

اتصالات استنلس استیل درزدار نوعی از اتصالات صنعتی هستند که در صنایع مختلف در جهت اتصال لوله‌ها و یا قطعات استنلس استیل، مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل استفاده از فرایند جوشکاری بین دو قطعه استلس استیل، اتصال این دسته از اتصالات صنعتی بسیار قوی و با دوام است و شما می‌توانید از آن در انواع صنایع مختلف استفاده کنید. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در طول پروسه تولید این نوع از اتصالات، این محصول دارای کیفیت و دوام بالایی است و به دلیل دارا بودن خواصی همچون خوردگی، اکسیداسیون و موارد این چنینی توانسته است به عنوان یکی از اتصالات محبوب در صنایع مختلف شناخته شود.

همانطور که گفتیم در طول پروسه تولید این نوع از اتصالات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و تمامی این دسته از اتصالات با استفاده از روش‌های مدرن و تکنیک‌های استاندارد روز طراحی و تولید شدند. به دلیل بهره‌مندی از روش‌های مدرن در طول پروسه طراحی اتصالات استیل درزدار، این محصول دارای مشخصاتی همچون مقاومت در برابر خوردگی، دوام و استحکام بالا، همخوانی با استانداردها و ظاهر زیبا است.

لازم به ذکر است که به دلیل طراحی خاص این محصول، شما می‌توانید به راحتی آن را در صنایع مختلف و سیستم‌های متنوع نصب کنید و از قابلیت‌های قابل توجه آن استفاده کنید. جالب است بدانید که به دلیل کیفیت بالای این محصول استفاده از آن بسیار راحت است و پروسه نصب و تعمیر را در سیستم‌های مختلف بسیار آسان می‌کند.

اتصالات استنلس استیل درزدار

اتصالات استنلس استیل درزدار کمپانی زانکو

استفاده از تجهیزات با کیفیت در صنایع مختلف در سال‌های اخیر توانسته است توجه زیادی را به خودش جلب کند. به همین خاطر است که شرکت‌های متنوعی اقدام به تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی کرده‌اند. شرکت زانکو نیز به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین تامین کنندگان و تولید کنندگان انواع اتصالات صنعتی و ساختمانی توانسته است با تامین و تولید بهترین انواع این دسته از محصولات، رضایت مشتریان بسیار زیادی را کسب کند. شما می‌توانید با خرید انواع اتصالات صنعتی از مجموعه زانکو، با کیفیت‌ترین نمونه‌های این دسته از محصولات را با قیمت‌های رقابتی و اقتصادی خریداری نمایید و تجربه کم نظیر را در زمینه خرید این دسته از محصولات به دست بیاورید. باید افزود که کیفیت تمامی محصولاتی که در شرکت زانکو با بهترین قیمت به شما ارائه می‌شوند، توسط تیم کنترل کیفی مجموعه زانکو تضمین می‌شود تا شما بتوانید بدون کوچکترین نگرانی اتصالات مورد نظر خود را از ما خریداری نمایید.

خدمات زانکو در زمینه اتصالات استنلس استیل درزدار

تامین

1. تأمین انواع اتصالات استنلس استیل درزدار

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات استنلس استیل درزدار را به مشتریان عرضه میکند.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات استنلس استیل درزدار بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات استنلس استیل درزدار به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

کاربردهای اتصالات استنلس استیل درزدار

اتصالات استنلس استیل درزدار که یکی از انواع اتصالات صنعتی است؛ در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود. با توجه به ویژگی‌هایی که این اتصالات دارند؛ مصارف مختلفی برای آن‌ها تعریف شده است. که از آن‌ها با توجه به شرایط کاری استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که برای مصارف مختلف باید از اتصالات مناسب برای آن بهره برد. در غیر این صورت روند کار دچار اختلال خواهد شد و می‌تواند خسارات مالی هم به همراه داشته باشد. در این بخش به کاربردهای این اتصالات خواهیم پرداخت. 

صنایع نفت و گاز

یکی از جاهایی که از اتصالات استنلس استیل درزدار استفاده می‌شود؛ صنایع نفت و گاز است. صنایع نفت و گاز بسیار حساس هستند و کوچک‌ترین اختلالی در روند کاری این صنایع می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند. این خسارات می‌توان مالی و حتی جانی باشد. از این رو بسیار اهمیت دارد که از بهترین نوع لوله برای انتقال سیالات در این صنعت استفاده شود. باید بگوییم استنلس استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت بهترین گزینه به این منظور است. و همان طور که انتظار می‌رود از این نوع اتصالات صنعتی در سیستم‌ های لوله‌ کشی و اتصالات نفت و گاز زیاد  استفاده می‌ شود. این محصول در این صنایع برای اتصال لوله‌ ها استفاده فراوانی دارد. همچنین در سیستم‌‌های تزریق هم از جمله کاربردهای این اتصالات درزدار است. در خطوط لوله‌ کشی از این اتصالات صنعتی استفاده می‌ شوند.

صنعت خودروسازی

یکی از صنایع دیگر که از این نوع اتصالات صنعتی به شکل فزاینده ای استفاده می‌شود؛ صنعتی خودروسازی است. استنلس استیل درزدار در صنعت خودروسازی کاربردهای گوناگونی دارد. عوامل مختلفی باعث شده است که از محصول مورد نظر ما در این صنعت استفاده شود. از آن جایی که این نوع اتصال به عنوان یک ماده مقاوم در برابر زنگ زدگی شناخته می‌شود؛ این یکی از دلایل مهم برای تعریف کاربردهای مختلف از این لوله در صنعتی خودرو سازی است. همچنین از آن جایی که این دسته از محصولات در مقابل خوردگی و حرارت نیز مقاوم است. در این صنعت از آن‌ها استفاده می‌شود. اتصالات استنلس استیل درزدار برای اتصال قطعات مختلف خودرو استفاده می‌شود. که از جمله آن‌ها می توان به بخش‌های فرمان، سیستم‌‌های تعلیق، سیستم‌‌های ترمز و اتصالات لوله‌ های سوخت اشاره کرد.

صنایع شیمیایی و دارویی

 محیط دیگری که از اتصالات استنلس استیل درزدار استفاده می‌شود؛ صنایع شیمیایی و دارویی است. انتخاب نوع اتصال در صنایع بسیار اهمیت دارد. چرا که عدم استفاده از نوع اتصال مناسب می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. از آن جایی که اتصالات صنعتی مختلف ویژگی‌های مختلف و متفاوتی را ارائه می‌دهند؛ برای تجربه نهایت کارایی آن‌ها لازم است از نوع اتصال مناسب برای کاربرد مورد نظر استفاده شود. استنلس استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و اثرات شیمیایی که دارند؛ در صنایع شیمیایی و دارویی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که خصوصیات اتصالات استنلس استیل درزدار باعش می‌شود به عنوان ماده‌ای مطمئن برای اتصالات استفاده می‌‌شود. این اتصالات در سیستم‌‌های خنک‌ کننده، خطوط انتقال مواد، تانک‌ ها و واکنشگرها استفاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از موضوعاتی که در صنایع دارویی بسیار اهمیت دارد؛ بحث بهداشت است. باید بگوییم این محصول این مورد را نیز مرتفع می‌کنند.

صنایع غذایی

صنایع غذایی هم یکی دیگر از صنایع است که اتصالات استنلس استیل درزدار در آن کاربردهای زیادی دارد. این محصول خواص جالب توجهی دارد. ضد زنگ بودن یکی از آن‌ها است. این ویژگی برای صنایع غذایی بسیار اهمیت دارد. چرا که در صورت زنگ زدن اتصالات ماده غذایی غیر قابل استفاده می‌شود. مورد دیگری هم باعث می شود از این اتصالات صنعتی در صنایع غذایی استفاده شود؛ قابلیت شستشو آن است. اهمیت این موضوع هم کاملا واضح است و نیازی به توضیح وجود ندارد. این مورد که ذکر شد باعث فراوانی استفاده از این محصول در صنایع غذایی شده است. اتصالات استنلس استیل در سیستم‌ های تهویه نیز استفاده می شود. همچنین در لوله ‌های آب نیز از آن استفاده می شود. تانک ‌ها و همچنین تجهیزات ذخیره‌ سازی مواد غذایی هم محیط دیگری است که از این محصول استفاده می‌شود.

انواع اتصالات استنلس استیل درزدار در زانکو

انواع اتصالات استنلس استیل درزدار

همان طور که گفتیم اتصالات استنلس استیل درزدار، در صنایع مختلفی استفاده می شوند. یکی از انواع اتصالات، اتصالات جوشکاری است. اتصالات جوشکاری استنلس استیل یکی از رایج ترین روش های اتصال استنلس استیل می‌باشد. که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کنار این روش، پیچ و مهره از متداول‌ترین و البته آسان ترین شیوه‌های اتصالات موقت است. مزیت مهم دیگر  استفاده از پیچ و مهره این است که این روش اتصال سریع و قابل تنظیم است. پیچ و مهره‌ها از جنس استنلس استیل ساخته می شوند. این جنس با استفاده از ابزار مناسب به هم متصل می‌شوند. فشار گیری هم یکی دیگر از انواع اتصالات استنلس استیل درزدار است. از این نوع اتصالات برای اتصال لوله ها و تجهیزات فشار قوی استفاده می شود. اتصالات فشار قوی در این روش، اتصال با استفاده از قفل به وجود می‌آید.

استفاده از این روش برای زمان‌هایی که نیاز به اتصالات قابل تغییر وجود دارد؛ توصیه می‌شود. لحیم کاری استنلس استیل یک روش اتصال حرارتی است؛ در این روش با استفاده از لحیم اتصال دائمی بین دو قطعه فلزی را ایجاد می‌شود که البته به اندازه اتصالات جوشی قوی و مستحکم نیستند. این روش به خصوص در صنایع الکترونیک و پزشکی استفاده می شود. کلمپینگ هم یکی دیگر از انواع اتصالات استنلس استیل درزدار است. باید بگوییم اتصالات استنلس استیل انواع دیگری هم دارد.  اتصالات استنلس استیل کاربرد های دیگری هم دارد. برای آشنایی بیشتر با آن ها از لینک زیر اقدام کنید.

مزیت های اتصالات استنلس استیل درزدار

مزایای اتصالات استنلس استیل درزدار

اتصالات استنلس استیل درزدار دارای مزایای زیادی است. همین مورد باعث شده است که در حساس ترین صنایع از اتصالات استنلس استیل درزدار  استفاده شود. مزیت ‌های بسیاری که آن ها را به یک انتخاب برتر برای بسیاری از کاربرد ها تبدیل کرده است.  مقاومت در برابر خوردگی از مهم ترین مزیت های اتصالات استنلس استیل درزدار  است. همواره این اتصال با اتصالات فولادی مقایسه می شود. باید بگوییم استنلس استیل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی است. اما در مقابل اتصالات فولادی مقاومت کم تری دارد. این خاصیت آن را به یک انتخاب ایده ‌آل برای محیط ‌های خورنده تبدیل کرده است. از جمله این  شرایط  می توان به عناصر آب ‌و هوایی اشاره کرد. اتصالات فولادی در صورتی که روکش نشود در این زمینه ضعیف عمل می کند.  همچنین باید بگوییم اتصالات استنلس استیل درزدار با تشکیل لایه پاسیو در سطح خود، می ‌توانند؛ مقاومت بیشتری در برابر خوردگی فراهم کنند.

استحکام مکانیکی بالا هم مزیت مهم دیگر این نوع اتصال صنعتی است. این ویژگی در اتصالات فولادی هم قابل مشاهده است. استنلس استیل دارای مانند اتصالات فولادی استحکام مکانیکی بسیار بالا است. این ویژگی آن را برای کاربرد هایی که نیاز به استحکام و پایداری ساختاری قوی دارند؛ مناسب می‌ کند. از آن جایی که اتصالات استنلس استیل درزدار  با اتصالات فولادی در این زمینه مشابه هستند؛ برای انتخاب از بین این دو نوع اتصالات باید ویژگی های دیگر آن ها توجه کرد. هر دو این اتصال صنعتی قادر به تحمل فشار ها و بار های سنگین است.

لوله استنلس استیل         

استفاده از اتصالات استنلس استیل درزدار  در کنار لوله استنلس استیل کارایی دارد. لوله استنلس استیل یک نوع لوله است که از جنس استیل ضد زنگ ساخته می ‌شود. استیل ضد زنگ معمولاً از آلیاژ های فولادی ساخته می شود. باید بگوییم در ترکیب آن ها علاوه بر آهن، حداقل 10.5٪ کروم وجود دارد. استفاده از کروم در استیل ضد زنگ باعث می شود که؛ از عوامل خارجی مانند آب، هوا، رطوبت و اکسیداسیون محافظت می ‌کند. این مورد باعث می شود از زنگ زدگی و خوردگی جلو گیری شود. لوله استنلس استیل به دلیل خواص ضد زنگ، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر فشار؛ قابلیت جوشکاری و سازگاری با محیط‌ های شیمیایی متنوع، در بسیاری از صنایع و کاربرد ها استفاده می‌ شود. برخی از کاربرد های رایج لوله استنلس استیل صنایع نفت و گاز است.  لوله استنلس استیل در سیستم‌ های لوله‌ کشی نفت و گاز استفاده می ‌شود.

 از لوله استنلس استیل در صنایع پتروشیمی هم استفاده می شود. لوله استنلس استیل در صنایع پتروشیمی برای انتقال و فرآوری مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. صنایع غذایی فضای دیگری برای استفاده از لوله استنلس استیل است.  به علت خواص بهداشتی و مقاومت در برابر اکسیداسیون؛ لوله استنلس استیل در صنایع غذایی برای انتقال مواد غذایی و فرآورده‌  های غذایی استفاده می ‌شود.  برای خرید این اتصالات می توانید از زانکو اقدام کنید. برای دیدن این محصول زانکو می توانید وارد صفحه لوله استنلس استیل  شوید.

محصول پیشنهادی: لوله استنلس استیل

بهترین مدل اتصالات استنلس استیل درزدار
نکات مهم در خرید اتصالات استنلس استیل درزدار

نکات مهم در خرید اتصالات استنلس استیل درزدار

 در خرید اتصالات استنلس استیل درزدار، برخی از نکات مهم را در نظر داشته باشید که در ادامه این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • بررسی استانداردها و گواهینامه‌های کیفی: در هنگام خرید یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید توجه شود استانداردها و مشخصات فنی است. در این باره باید بگوییم که قبل از خرید هر نوع اتصالات استنلس استیل درزدار؛ اطمینان حاصل کنید که آن ها با استانداردها و مشخصات فنی مربوطه سازگاری دارند.
  • انتخاب اتصال مناسب: همان طور که می دانید اتصالات با مشخصات گوناگون، ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌دهند. از این رو باید برای رسیدن به بهترین کارایی به نکته توجه کرد. این شامل ابعاد، جنس، نوع درز، فشار کاری و دمای کاری است.
  • توجه یه مواد اولیه استفاده شده در تولید: کیفیت مواد هم یکی از نکات مهم در خرید اتصالات استنلس استیل درزدار است. برای خرید از کیفیت مواد استفاده شده در تولید اتصالات استنلس استیل درزدار اطمینان حاصل کنید. استنلس استیل با درجه بالای خلوص و مقاومت در برابر خوردگی بهترین انتخاب است.
  •  بررسی کیفی محصول: همچنین، اطمینان حاصل کنید که مواد مورد استفاده دارای گواهی کیفیت مناسبی هستند. اتصالات و درز ها را نیز باید  بررسی کنید که؛ اتصالات استنلس استیل درزدار به درستی تولید شده‌ اند؛ و دارای درز  های محکم و بدون نقص هستند. بررسی کنید که درز ها به طور صحیح جوش داده شده ‌اند؛ و هیچ نشتی و ترکی در آن ها وجود ندارد.
  • بررسی از نظر دوام: اتصالات استنلس استیل درزدار باید استحکام و دوام بالایی داشته باشند؛ تا بتوانند با شرایط سخت و محیط‌های خورنده مقابله کنند. از نظر استحکام مکانیکی و مقاومت در برابر فشار، بار و شرایط حرارتی، این اتصالات باید قابل اطمینان باشند.
  • مقایسه قیمت: همچنین باید بررسی قیمت اتصالات استنلس استیل درزدار از تولید کنندگان و فروشندگان مختلف را انجام دهید.
نکات مهم در خرید اتصالات استنلس استیل درزدار

راه های ارتباطی

telephone-call

شماره تماس: 

021-22392688

021-22392699

whatsapp (1)

واتساپ:

09120383889

location

آدرس:

تهران، الهیه