امروز افتخار داریم تا اعلام کنیم شرکت زانکو با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع فلنج‌های صنعتی، بهترین تولیدات با استفاده از مواد اولیه استاندارد و تجهیزات مدرن روز را مقرون به صرفه‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. فلنج لبه‌ دار استیل یکی از محصولات شرکت زانکو است که همواره به صورت دائمی در انبارهای ما موجود است. لازم به ذکر است که فلنج‌ شرکت زانکو همواره با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با کیفیت که مطابق استاندارد روز دنبا هستند، تولید می‌شوند. فلنج لبه دار استیل در مشاغلی همچون صنایع نفت و گاز، پالایشگاهی، شیمیایی، فولاد و نیز ساختمانی است. که تمام آنها با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا و با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی طراحی و تولید می‌شوند و در شرکت زانکو در طرح‌ها و ابعاد مختلف قابل تهیه هستند. این محصول مقاومتی غیر قابل انکار در برابر فشار و حرارت دارد.

فلنج لبه دار استیل قطعه‌ای فلزی است که برای اتصال دو لوله یا قطعات فلزی به یکدیگر در صنایع لوله کشی یا فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلنج‌ پایه دار استیل عموماً به منظور تثبیت قطعات مورد نظر بهره گیری و با استفاده از پیچ و مهره‌ها به لوله‌ها چسبانده می‌شوند. فلنج‌ها در انواع مختلف با سایزها و استانداردهای مختلف تولید می‌شوند تا بتوانند نیازهای مختلف را در صنایع لوله کشی و اتصالات صنعتی برآورده کنند.

همانطور که از نامشان پیداست فلنج لبه استیل، قطعه‌ای است که از جنس استیل ساخته می‌شود که این محصول را در برابر خوردگی و سایش بسیار مقاوم می‌کند. فلنج لبه دار استیل معمولاً در صنایعی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و صنایع ساختمانی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. فلنج پایه‌ دار استیل از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و خط و خش دارد که چنین مشخصه‌ای آن را از دیگر انواع فلنج متمایز می‌کند.

خرید فلنج لبه دار زانکو

خرید فلنج لبه دار استیل زانکو

نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که شرکت زانکو با بهره‌گیری از تیم‌های فنی و مهندسی بسیار مجرب، مشاوره‌های لازم در خصوص پروسه خرید فلنج که شامل انتخاب و چگونگی استفاده از این محصول می‌شود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌کند. اگر شما هم در صنعت لوله کشی و یا فلزی فعالیت دارید و به دنبال خرید فلنج لبه‌ دار استیل با کیفیت هستید، شرکت زانکو یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. فلنج لبه دار استیل یکی از محصولاتی است که در شرکت زانکو با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌شود.
زانکو با داشتن بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید و توزیع قطعات فلزی یکی از بهترین و با تجربه‌ترین ارائه دهندگان فلنج لبه‌دار استیل با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت است. زانکو تمام محصولات خود را با تضمین اصالت محصولات به شما عزیزان ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که در شرکت زانکو و در پروسه طراحی و تولید فلنج لبه دار استیل از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود تا شما با اطمینان از کیفیت کالا این محصول را تهیه کنید. بالا بودن مقاومت و طول عمر مفید این محصولات یکی مواردی است که توسط شرکت زانکو تضمین می‌شود چرا که تمامی فلنج‌ها قبل از ارائه به شما تحت آزمایش‌های کنترل کیفی توسط کارشناسان مجرب و خبره قرار می‌گیرند.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به گستردگی نیازهای مشتریان عزیز زانکو، فلنج لبه‌ دار استیل در ابعاد و طرح‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود تا تمام نیازهای شما برطرف شود. فراموش نکنید که همواره مشاوران فنی شرکت زانکو آماده ارائه بهترین مشاوره در خصوص انتخاب فلنج لبه‌ دار مورد نیاز شما هستند. اگر شما هم به دنبال خرید فلنج لبه‌ دار استیل هستید، شرکت زانکو اینجاست تا شما را از ارائه بهترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بهره‌مند کند.

خدمات زانکو در زمینه فلنج و فلنج لبه دار استیل

تامین

1. تأمین انواع فلنج

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از فلنج‌ها را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به فلنج فولادی، استنلس استیل و پلاستیکی اشاره کرد.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع فلنج از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید فلنج بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع فلنج به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

محصولات مرتبط به فلنج لبه دار استیل

فلنج لبه دار

مشخصات فنی فلنج‌ لبه دار استیل

نام تخصصی محصولفلنج لبه دار استیل
در بخش هایتولید، تامین، واردات
سایز هادر تمامی سایزها
رده ها10، 16، 150، 300
انواعلبه دار، دنده‌ای، اسلیپون، کور، تخت
برندهاBENKAN | FED | MELESI
استانداردASME و ASTM (استاندارد جهانی)

برندهای فلنج در زانکو

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که انواع فلنج لبه‌ دار استیل در کمپانی زانکو از طریق برند انحصاری زانکو و همچنین BENKAN، MELESI و FED تهیه و تامین می‌شود.

فلنج استیل و لبه دار

کاربرد فلنج لبه دار استیل

فلنج لبه دار استیل یک قطعه بسیار مهم در صنایع ساخت و ساز و اتصالات لوله‌ها است. این قطعه حیاتی در صنعت لوله کشی وظیفه تثبیت قطعات مورد نظر را دارد. در ادامه به صورت تخصصی‌تر به کاربرد فلنج لبه‌ دار استیل می‌پردازیم.
اتصال لوله‌ها در صنعت لوله کشی: فلنج لبه‌ دار استیل در صنعت لوله کشی برای اتصال دو قطعه لوله به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هنگام استفاده از فلنج لبه‌ دار استیل در صنعت لوله کشی، اپراتور با استفاده از پیچ و مهره‌ها فلنج را به صورت محکم به لوله‌ها متصل می‌کند و ترکیبات را درون سیستم مورد نظر جابجا می‌کند.
تغذیه و خروج مواد: فلنج لبه‌ دار استیل برای تغذیه و خروج مواد در سیستم‌های صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با نصب فلنج به صورت عمود بر روی خطوط جریان مواد کنترل می‌شود و به این شکل تغذیه یکپارچه خطوط طولانی اتفاق می‌افتد.
اتصالات صنعتی: فلنج لبه‌ دار استیل در صنایع مختلفی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی و داروسازی، نیروگاه‌ها و همچنین صنایع ساختمانی استفاده می‌شود. جالب است بدانید که فلنج لبه‌ دار استیل قادر به تحمل فشار بالای دما است و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد. این وسیله در اتصالات صنعتی، برای اطمینان از عملکرد بهینه سیستم‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تجهیزات دریایی: فلنج لبه‌ دار استیل در تجهیزات دریایی، نظیر کشتیرانی پالایشگاه‌ها و سکوهای نفت و گاز کاربرد دارد. از آنجایی که این تجهیزات خاصیت ضد زنگ دارند برای استفاده در شرایط سخت که مرطوب نیز هستند، مناسب است.
شما می‌توانید برای خرید فلنج لبه دار استیل از شرکت زانکو از راه‌های مختلفی اقدام کنید. شرکت زانکو به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق وب سایت به راحتی با محصولات مورد نیازتان آشنا شوید و سفارش خود را ثبت کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و دفاتر رسمی شرکت زانکو در تهران خرید حضوری را نیز تجربه کنید. راه دیگری که شما می‌توانید برای ثبت سفارش از طریق آن اقدام کنید برقراری تماس با شرکت زانکو است.

شماره تماس با شرکت زانکو جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش

021-22392688 | 021-22392699

فلنج لبه دار مجموعه زانکو

خصوصیات فلنج لبه دار استیل

همانطور که می‌دانید فلنج لبه دار استیل قطعاتی هستند که از جنس استیل ساخته می‌شوند. طراحی فلنج لبه‌ دار استیل به گونه‌ای است که دارای یک صفحه صاف هستند و همواره با یک انتهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. فلنج لبه دار استیل روی لوله می‌لغزد و در موقعیت پشت انتهای کوچک قرار می‌گیرد. طراحی خاص فلنج لبه‌ دار به افراد این اجازه را می‌دهد که در هنگام کار در سیستم‌ها و فضاهای فیزیکی محدود که امکان جداسازی تجهیزات از یکدیگر بسیار مشکل است، این امر با راحتی بیشتری صورت بگیرد.
فلنج لبه دار استیل با خصوصیت ضد زنگی که دارد دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی است و همین ویژگی است که باعث می‌شود فلنج لبه‌ دار استیل مناسب برای فعالیت‌های صنعتی در انواع محیط‌های خشک و مرطوب باشد. این فلنج‌ها بسیار قابل اطمینان هستند و تضمین می‌کنند که اتصالات در جای صحیح قرار خواهند گرفت و امکان شکسته شدن آن‌ها از بین می‌رود.
فلنج لبه‌ دار استیل قابلیت تعویض دارد و به راحتی قابل جدا کردن است. شما می‌توانید به راحتی فلنج را تعویض کنید. چنین خصوصیتی باعث می‌شود که تعمیر و نگهداری همواره سریع و آسان باشد.
فلنج لبه دار استیل علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت، دارای توانایی بسیار بالا در تحمل فشار هست. دارا بودن چنین خصوصیتی، فلنج لبه‌ دار استیل را برای کاربردهای صنعتی که همواره با فشار بالا سر و کار دارند، مناسب می‌سازد.

شاید این محصول هم برایتان کارساز باشد: فلنج لبه دار فولادی

مزایای استفاده از فلنج لبه دار استیل

فلنج لبه دار استیل به دلیل ساخته شدن از جنس استیل دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی است و داشتن چنین ویژگی‌ای این محصول را مناسب استفاده در محیط‌های مختلف می‌کند. به دلیل توانایی بالای فلنج لبه‌ دار استیل در برابر تحمل فشار و حرارت، شما می‌توانید از این نوع از فلنج برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید. همچنین استفاده از فلنج لبه دار استیل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بسیار قابل اطمینان است.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید داشتن طول عمر بالای این محصول است. بالا بودن طول عمر مفید محصولات به معنای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری چنین تجهیزاتی است. همانطور که می‌دانید توقفات تولید مربوط به تعویض برنج‌ها بسیار وقتگیر است و استفاده از فلنج لبه‌ دار استیل که دارای مقاومت بیشتری است، بسیاری از این توقفات در طول تولید را فاکتور می‌گیرد. پروسه نصب و تعویض فلنج لبه‌ دار بسیار آسان است و این ویژگی باعث تسریع فرایند نصب و تعویض آن‌ها می‌شود.
فلنج لبه دار استیل در برابر ضربه نیز مقاومت است و این ویژگی این محصول را مناسب برای استفاده در صنایع سنگین می‌سازد. جالب است بدانید که این محصول قادر به اتصال به لوله‌های بزرگ نیز است. دارا بودن چنین خاصیتی به نفع افرادی است که مشغول فعالیت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستند. چون این افراد بیشتر از صنایع دیگر با لوله‌های بزرگ سر و کار دارند.

شما می‌توانید فلنج لبه دار استیل را به راحتی از زانکو که تخصصی‌ترین وب سایت لوله، اتصالات و تاسیسات ایران است تهیه کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصولاتی که در این وب سایت به شما عزیزان ارائه می‌شوند دارای بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت هستند تا شما تجربه کم نظیر از خرید این کالا داشته باشید.


فلنج لبه دار استیل فروشگاه زانکو
خرید فلنج لبه دار

مواردی که باید به آن توجه کنید

شما عزیزان بایستی که در زمان خرید فلنج لبه‌ دار استیل برای داشتن خریدی ایمن و آسوده به مواردی که در مطلب زیر به آن اشاره می‌کنیم توجه کنید. شما باید به حوزه فعالیت خود توجه کنید و اگر در صنایعی فعالیت می‌کنید که نیاز به فلنج ‌های بزرگتری دارید، در هنگام انتخاب سایز این فاکتور را مورد بررسی قرار دهید. همچنین شما باید استانداردها و گواهینامه‌های محصولی که قصد خرید آن را دارید نیز بررسی کنید. استفاده و به کارگیری فلنج‌هایی که مطابق استانداردهای جهانی روز طراحی و تولید شده‌اند اطمینان از کیفیت و عملکرد آنها را بسیار بالاتر می‌برد. حتماً اطمینان حاصل کنید که فلنج لبه‌ دار استیل شما دارای استانداردها و گواهینامه‌های مربوطه است تا بتوانید خریدی کم نظیر را تجربه کنید.
همچنین نکته دیگر این است که شما باید با توجه به دما و شرایط محیطی که در آن فعالیت می‌کنید خرید کنید و مطمئن شوید که فلنجی که قصد خرید آن را دارید، صد در صد برای شرایط محیطی شغل شما مناسب است.

از آنجایی که فلنج‌ها همواره در سایزها و ‌های مختلف طراحی می‌شوند، بسیار شخصی‌سازی شده‌اند و مهم است که شما با توجه به نیاز خود فلنج مورد نیاز خود را انتخاب و آن را با قیمتی مقرون به صرفه از وب سایت زانکو خریداری نمایید.

خرید فلنج لبه دار استیل از مراکز معتبر

فلنج لبه دار استیل یکی از اساسی‌ترین عناصر در صنایع ساخت و ساز، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع مختلف حائز اهمیت دیگر هستند. بدیهی است که شرکت‌های تولیدی بسیاری در سراسر جهان محصولات متنوعی را در این حوزه بسیار مهم طراحی و تولید می‌کنند. یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید محصول فلنج استیل لبه‌ دار، شرکت زانکو با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه در این صنعت است. شرکت زانکو همواره یکی از پیشروهای صنعت تجهیزات است.
همانطور که می‌دانید، فلنج لبه‌ دار استیل یکی از اتصالات حیاتی در صنایع مختلفی همچون نفت و گاز و پتروشیمی به حساب می‌آید. به همین دلیل است که باید چنین اتصالاتی همواره از شرکت‌های معتبر و مطمئن تهیه شوند.
بایستی که پروسه طراحی این محصولات زیر نظر افراد کارشناس و مجرب طی شود. همچنین بسیار ضروری است که این محصولات حیاتی با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شوند. در کنار تمام این موارد نکته‌ای که همواره جز دغدغه‌ها و نگرانی‌های مشتریان عزیز ما است، قیمت گذاری چنین محصولاتی است و ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در کنار ارائه بهترین محصولات که زیر نظر کادر کنترل کیفی مجرب تهیه و تولید شده‌اند، بهترین قیمت را نیز به شما ارائه کنیم. اعتماد شما همواره برای ما حائز اهمیت است و ما پس از گذشت ۱۰ سال از آغاز فعالیت خود می‌کوشیم تا نام زانکو همواره در این صنعت با ارائه بهترین محصولات و خدمات به شما بدرخشد.
خرید محصول فلنج لبه دار استیل را دارید، به شرکت زانکو اطمینان کنید و این محصول را با کیفیت تضمین شده و یکی از مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌های موجود در بازار از ما خریداری کنید تا تجربه‌ای کم نظیر از خرید را کسب کنید.

فلنج لبه دار زانکو