اتصالات گالوانیزه، از پر کاربرد ترین انواع اتصالات فلزی در بسیاری از صنایع هستند. برخی فلزات پرکاربرد در صنعت، نسبت به رطوبت و سایش حساس هستند؛ و به مرور زمان دچار خوردگی می‌ شوند. این اتصالات، از حدود 50 سال پیش به صنعت ایران وارد شده‌ و مورد استقبال قرار گرفته ‌اند. پوشش گالوانیزه بر روی این اتصالات، باعث مقاومت آن‌ها در برابر سایش، خوردگی و آسیب ‌پذیری می ‌شود. با توجه به توضیحات بالا، کاربرد اتصالات گالوانیزه، بیشتر در صنایعی است؛ که خطر سایش و خوردگی لوله و اتصالات در آن‌ها بیشتر است. زانو 45 درجه گالوانیزه با روکش گالوانیزه در بازار وجود دارد؛ که در لوله‌ کشی ‌های گالوانیزه استفاده می‌ شود. این اتصالات گالوانیزه با توجه به سایز های تولیدی به قیمت‌ های متفاوتی در بازار عرضه می ‌شوند. شما می توانید با کیفیت ترین زانو 45 درجه گالوانیزه بازار را با بهترین کیفیت از زانکو خریداری کنید.

زانو 45 درجه گالوانیزه کمپانی زانکو

زانکو عرضه کننده انواع اتصالات است. یکی از پر کاربرد ترین انواع اتصالات زانو 45 درجه گالوانیزه است. این محصول در زانکو با کیفیت بسیار بالایی عرضه می شود. همچنین قیمت رقابتی هم دارد. شما می توانید این محصول را با تضمین قیمت و همچنین کیفیت از ما خریداری کنید.

خدمات زانکو در زمینه آهن آلات‎

تامین

1. تأمین انواع زانو 45 درجه گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از زانو جوشی را به شما عزیزان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات زانو 45 درجه و 90 درجه جوشی درزدار و مانیسمان اشاره کرذ.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع زانو 45 درجه گالوانیزه از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید زانو جوشی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع زانو جوشی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

زانو 45 درجه گالوانیزه چیست؟

 زانو 45 درجه گالوانیزه یک نوع اتصالات فلزی است؛ که برای ایجاد اتصالات زاویه ‌دار در سیستم ‌های لوله‌کشی و اتصالات صنعتی به کار می ‌رود. این نوع زانو با زاویه 45 درجه تولید می‌ شود؛ که به اتصال لوله‌ ها یا قطعات دیگر در این زاویه کمک می ‌کند. از این زانو ها به منظور ایجاد تغییر مسیر لوله ‌ها، تقسیم شبکه‌ های لوله ‌کشی یا ایجاد اتصالات دیگر در زاویه 45 درجه استفاده می ‌شود. زانو 45 درجه گالوانیزه دارای پوشش گالوانیزه است؛ که به قطعه محافظت از خوردگی و زنگ‌ زدگی در برابر شرایط محیطی متغیر می‌ کند. این پوشش عمر مفید طولانی ‌تری به این اتصالات اضافه می ‌کند؛ و آن ها را در مقابل خوردگی و تاثیرات محیطی محافظت می‌ کند. از زانو 45 درجه گالوانیزه در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمانی، نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، و سایر صنایع کاربرد دارد.

 این نوع اتصالات به دلیل خاصیت زاویه 45 درجه مناسب برای تغییر مسیر لوله‌ ها یا ایجاد اتصالاتی در زاویه‌ های خاص می‌ باشد؛ به عنوان یک قطعه مهم در سیستم ‌های لوله‌کشی به کار می‌ رود. پوشش گالوانیزه در انواع اتصالات یک روش مقرون ‌به‌ صرفه برای افزایش استحکام و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیدشدن است. از طرفی این اتصالات به خاطر پوشش محافظتی خود در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. این نوع از اتصالات گالوانیزه به صورت دنده ‌ای یا جوشی به لوله ‌ها وصل می ‌شوند؛ و معمولاً از جنس آلیاژ چدن به دست می‌ آیند.

زازانو 45 درجه گالوانیزهنو 45 درجه گالوانیزه

خرید زانو 45 درجه گالوانیزه از شرکت زانکو

آیا به دنبال خرید زانو 45 درجه گالوانیزه با کیفیت و استحکام بالا هستید؟ شرکت زانکو با سال ‌ها تجربه در تأمین محصولات گالوانیزه، به شما فرصتی را ارائه می ‌دهد؛ تا نیاز های خود را با اطمینان از کیفیت مرغوب تامین کنید. زانو 45 درجه گالوانیزه، به دلیل ویژگی ‌های خاص خود، در اتصالات لوله‌ ها به زاویه 45 درجه بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این نوع زانو ها با پوشش گالوانیزه که از خوردگی جلو گیری می‌ کند؛ در برابر شرایط محیطی تحت تأثیر قرار نمی‌ گیرند؛ و برای مصارف صنعتی و ساختمانی انتخاب مناسبی هستند. تمامی محصولات ارائه شده توسط ما دارای استاندارد های بین‌المللی و کیفیت بالایی هستند. پوشش گالوانیزه به معنای مقاومت در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی است؛ که زانوهای ما دارای آن هستند. همچنین مجموعه‌ ای گسترده از انواع و ابعاد زانوهای 45 درجه گالوانیزه در شرکت ما موجود است.

در زانکو با توجه به رقابتی بودن قیمت ‌ها، امکان خرید با قیمت مناسب را برای شما فراهم می‌ کنیم. ما با رعایت دقیق ترم‌ های تحویل، از تأخیر در پروژه‌ های شما جلو گیری می ‌کنیم. همچنین باید بگوییم تیم ما آماده است تا به شما در انتخاب محصول مناسب برای نیازهای خاص شما کمک کند. با خرید زانو 45 درجه گالوانیزه از شرکت زانکو، به کیفیت و دوام خرید خود اطمینان حاصل کنید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش این اتصالات صنعتی، با تیم فروش زانکو تماس حاصل فرمایید.

کاربرد زانو 45 درجه گالوانیزه

 اتصالات گالوانیزه و کاربرد زانو 45 درجه گالوانیزه در ایران معمولا در سایز های 4 / 1 ، 8 / 3 ، 4 / 3 ، 2 / 1 ، 1  ، 4 / 1 1 ، 2 / 1 1 ، 2 ، 2 / 1 2 ، 3 ، 4 ، 5 و 6 اینچ هستند. اتصال زانو 45 درجه گالوانیزه یکی دیگر از کاربرد های این محصول است؛ و در ساخت بسیاری از تاسیسات و تجهیزات از این لوله ها استفاده می شود. فولاد گالوانیزه شده یک جایگزین مقرون به صرفه برای فولاد ضد زنگ آستنیتی یا آلومینیوم است. گالوانیزه همچنین می تواند؛ از فلز در برابر فرآیندی به نام خوردگی گالوانیکی محافظت کند. در کانال ‌کشی لوله اسپیرال و داکت اسپیرال زانویی‌های گرد نقش مهمی ایفا می کنند. در بسیاری از سیستم های اسپیرال که از سه ‌راهی گالوانیزه با زاویه ۴۵ درجه استفاده می ‌کنند.

زانو 45 درجه و سایر اتصالات در جنس های گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و ورق سیاه در قطر های دلخواه قابل سفارش گذاری است. جوشکاری این محصول بسته به ضخامت ورق و سفارش با استفاده از جوش نقطه ای، درزجوش، کلینچ و الکترودی صورت می گیرد. زانو گالوانیزه 45 درجه یکی از پر مصرف‌ ترین اتصالات گالوانیزه در صنایع ساختمان‌ سازی و لوله‌ کشی است. از جمله مهم‌ ترین اتصالات گالوانیزه می ‌توان به در پوش گالوانیزه، چپقی 45 درجه گالوانیزه، بوشن تبدیل گالوانیزه، کپ دنده ای گالوانیزه، مغزی گالوانیزه و غیره اشاره کرد.

مشخصات فنی زانو 45 درجه گالوانیزه

مهم ترین مشخصات فنی زانو 45 درجه گالوانیزه این است؛ که این محصول از جنس گالوانیزه و با فشار کاری 15 بار تولید و در بازار عرضه شده است. زانو 45 درجه گالوانیزه در لوله و اتصالات گالوانیزه با برندهای مختلفی تولید و ارائه می شود؛ یکی از این برند ها برند توپی ساخت کشور برزیل با فشار کاری 20 بار است. در برابر خوردگی، ضربه و اشعه نور خورشید بسیار مقاوم بوده؛ که این موارد از مشخصات فنی زانو 45 درجه گالوانیزه به شمار می روند. مهم ترین عامل در انتخاب جنس اتصالات نوع سیال در خط لوله است؛ و جنس زانو می تواند از فولاد، فولاد ضد زنگ، پلی اتیلن و… باشد. اتصالات فولادی زانو فولادی LRبنکن  اتصالات بنکن رده STD شعاع بلند A234 رنگ تیره جوشی کربن استیل؛ جوشی بدون درز ASMESTD از مشخصات فنی زانو 45 درجه گالوانیزه است.

 

زانو 45 درجه گالوانیزه

از مزایای این اتصالات می‌ توان به مقاومت بالای آن‌ها در شرایط مختلف آب و هوا نام برد. کیفیت اتصالات فولادی گالوانیزه با یکدیگر متفاوت است. این به دلیل کیفیت فلز مورد استفاده در فرآیند گالوانیزاسیون است. این محصول قابلیت اتصال به انواع اتصالات و لوله را دارد؛ که این امر نشانگر کاربرد گسترده این محصول نیز می ‌باشد. زانو دنده ‌ای گالوانیزه را معمولاً با عنوان‌ های دیگر از جمله زانوی تبدیلی با روکش گالوانیزه هم می ‌شناسند. زانو دنده ای گالوانیزه، به ۲ دسته زانو ۴۵ درجه و ۹۰ درجه تقسیم می‌شود که هرکدام دارای عملکرد خاص هستند و کاربردهای به‌خصوصی دارند.

مطلب پیشنهادی: اتصالات زانو 45 درجه 

زانو 45 درجه گالوانیزه

استانداردها و مشخصات فنی زانو 45 درجه گالوانیزه

بیشتر اتصالات گالوانیزه، به صورت دنده ‌ای تولید می ‌شوند. بنابراین هنگام استفاده، آن‌ ها را به درستی آب ‌بندی کرد. ابعاد اتصالات گالوانیزه در ایران، طبق استانداردی با نام BSP سنجیده می‌ شود. ضمن آن که هر نوع از لوله و اتصالات، استاندارد ها و مشخصات فنی مخصوص به خود را دارند. فرآیند گالوانیزاسیون مانع زنگ زدگی نمی ‌شود؛ و تنها روند آن را به تاخیر می ‌اندازد. اتصالات گالوانیزه طول عمر بیشتری دارند؛ و در برابر آسیب مقاوم هستند. بنابراین استفاده از این نوع اتصالات، هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می‌ دهد. استفاده از برند های نامعتبر و نامرغوب، باعث ایجاد مشکل در فرآیند لوله‌ کشی می ‌شود. زانو گالوانیزه 45 درجه با توجه به سایزهای تولیدی به قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می ‌شوند؛ ولی برای تهیه محصولات مورد نیاز خود باید از طریق سایت و شرکت معتبری اقدام نمایید تا کالای اصل و با کیفیتی به دست شما برسد.

 

زانو دنده‌ ای گالوانیزه را معمولاً با عنوان ‌های دیگر از جمله زانوی تبدیلی با روکش گالوانیزه هم می‌ شناسند. معمولاً برای وصل کردن ۲ لوله مجزای گالوانیزه با استفاده از زانو دنده ای گالوانیزه، از یک فلنج استفاده می ‌شود. از دیگر اتصالات فلزی گالوانیزه که مکمل این زانوی رزوه دار هستند؛ می‌توان به مهره ماسور گالوانیزه، سه‌ راه گالوانیزه، بوشن گالوانیزه و غیره اشاره کرد.همچنین اتصالات جوشی نیز در این زمینه بسیار کاربرد دارند. اتصالات جوشی کاربرد های گسترده تری دارند. می توانید اتصالات جوشی را نیز از زانکو خریداری کنید.

اتصالات گالوانیزه دنده ای

اتصالات گالوانیزه دنده‌ ای، جزء اجزای اساسی در سیستم‌ های لوله‌ کشی و اتصالات صنعتی هستند؛ که با پوشش گالوانیزه به منظور مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی تولید می‌ شوند. این اتصالات دارای دنده ‌های آلفا و بتا هستند؛ که به کمک آن ها می ‌توان اتصال محکم و قابل تنظیمی بین لوله‌ ها و قطعات مختلف ایجاد کرد. این اتصالات در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، ساختمانی و آب و فاضلاب به کار می‌ روند. پوشش گالوانیزه باعث می ‌شود؛ که اتصالات در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت داشته باشند و عمر مفید طولانی‌ تری داشته باشند. اتصالات گالوانیزه دنده‌ ای در اندازه ‌ها و ابعاد متنوعی تولید می‌ شوند؛ تا بتوانند به نیاز های مختلف صنایع پاسخ دهند. با استفاده از دنده‌ های آلفا و بتا، امکان تنظیم و جابجایی اتصالات بر اساس نیاز و شرایط مختلف فراهم می ‌شود.

 این اتصالات به دلیل دقت در تراش های دنده ‌ها و استفاده از مهره‌ های مناسب، اتصالات محکم و بدون نشت ایجاد می‌ کنند. همچنین پوشش گالوانیزه باعث می ‌شود؛ که اتصالات در مقابل شرایط محیطی مانند رطوبت، تغییرات دما و عوامل جوی مقاومت داشته باشند. با توجه به مزایای اتصالات گالوانیزه دنده ‌ای، این نوع اتصالات به عنوان یک انتخاب مناسب در صنایع مختلف برای ایجاد اتصالات محکم، مقاوم در برابر خوردگی و با عمر طولانی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. اتصالات گالوانیزه دنده ای  را نیز می توانید از زانکو خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی: اتصالات گالوانیزه دنده ای

 

راه های ارتباطی

telephone-call

شماره تماس: 

021-22392688

021-22392699

whatsapp (1)

واتساپ:

09120383889

location

آدرس:

تهران، الهیه