ولدولت فشار قوی یکی از نمونه‌های اتصالات فشار قوی است. این محصول در صنایع لوله کشی و برای اتصال خطوط لوله به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از ولدولت فشار قوی در هنگام نصب یک لوله جدید روی خط لوله، استفاده کنید. اتصالات ولدولت فشار قوی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک لوله جدید را روی لوله‌های دیگر نصب کنید. از این محصول به طور خاص در صنایع حیاتی همچون صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می‌شود. این اتصالات از جنس فولاد کربنی، فولاد آلیاژی و یا استنلس استیل طراحی و تولید می‌شوند. این اتصالات دارای طراحی خاصی هستند و به همین خاطر است که امکان اتصال لوله جدید روی سیستم خط لوله را به کاربر ارائه می‌دهند.

از مزایای استفاده از ولدولت فشار قوی در سیستم‌های لوله کشی می‌توان به عمر طولانی این اتصالات اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصولات مقاومت قابل توجهی در برابر فشار و دما برخوردار است. به همین خاطر است که شما می‌توانید به خیال آسوده از این محصول در سیستم‌های حساس استفاده کنید. لازم به ذکر است که این محصول دارای طراحی خاصی است که به کارگیری آن باعث جلوگیری از نشتی و اتصال محکم و قابل اعتماد در سیستم‌های خط لوله می‌شود.

مجموعه زانکو یک مجموعه شناخته شده در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات فشار قوی است. ما امروز قصد داریم به صورت تخصصی به معرفی اتصالات ولدولت فشار قوی بپردازیم. تا بتوانید بهترین نمونه‌های آن را برای سیستم‌های خط لوله مورد نظر خود خریداری کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام به بررسی انواع فشار قوی بپردازیم. همچنین ما در ادامه این مطلب به معرفی بهترین تامین کننده و تولید کننده این اتصالات برای خریداری انواع اتصالات فشار قوی می‌پردازیم.

ولدولت فشار قوی

ولدولت فشار قوی کمپانی زانکو

مدیریت و بهینه سازی انواع اتصالات فشار قوی در سیستم‌های لوله کشی بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر است که مجموعه‌های زیادی در بازار ایران اقدام به تامین و تولید طیف وسیعی از اتصالات صنعتی می‌کنند. یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تامین انواع اتصالات فشار قوی، مجموعه زانکو است. زانکو توانسته است در طول سال‌های فعالیتش همواره نوآورانه‌ترین راه حل‌ها را برای تامین و تولید این دسته از اتصالات ارائه دهد. به همین خاطر است که جایگاهی ممتاز را در بازار کسب کرده است. زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات فشار قوی است. شرکت زانکو به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان و تولید کنندگان اتصالات صنعتی در بازار ایران، همواره با تعهد به کیفیت برتر توانسته است بهترین محصولات را با قیمت‌های اقتصادی به بازار ارائه کند. توانید انواع محصولات مورد نظر خود را از مجموعه زانکو با قیمت‌های اقتصادی و کیفیت قابل توجه خریداری کنید. چرا که اتصالات فشار قوی در مجموعه زانکو ویژگی‌های برتر و مزایای فراوانی را به شما ارائه می‌دهند.

مجموعه زانکو با صنایع مختلفی در زمینه تامین و فروش ولدولت فشار قوی همکاری می‌کند. به همین خاطر است که نمونه‌های مختلفی از محصولات هم رده این محصول، در مجموعه زانکو با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها به شما ارائه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید انواع اتصالات فشار قوی مورد نظر خود را از مجموعه زانکو با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید.

خدمات زانکو در زمینه ولدولت فشار قوی

تامین

1. تأمین انواع ولدولت فشار قوی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات فشار قوی را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید ولدولت فشار قوی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات فشار قوی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

ولدولت فشار قوی کمپانی زانکو

مشخصات فنی ولدولت فشار قوی

نام تخصصی محصولولدولت فشار قوی
در بخش‌هایتولید، واردات، تامین
سایزهادر تمامی سایزها
رده‌ها10، 20، 40، 80، 160
انواعاتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی
برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای ولدولت فشار قوی در زانکو

شرکت زانکو همواره در طول سال‌های فعالیتش با برندهای شناخته شده و معتبر همکاری کرده است. مجموعه با همکاری با برندهای برجسته همواره بهترین کیفیت محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. انواع محصولات تامین شده توسط شرکت زانکو با رعایت استانداردهای بین المللی و با کیفیت قابل توجه به شما ارائه می‌شوند. بنابراین زانکو به شما این اطمینان را می‌دهد که همکاری این مجموعه با برندهای شناخته شده در زمینه تامین انواع اتصالات فشار قوی همچون ولدولت فشار قوی باعث شده است که ما بتوانیم کیفیت برتر و قیمت‌های اقتصادی را به شما ارائه کنیم. بنابراین شما اطمینان دارید که محصولات مجموعه زانکو از معتبرترین و بهترین برندهای داخلی و خارجی تامین و به شما ارائه می‌شوند.

خدمات زانکو در زمینه ولدولت فشار قوی

خرید ولدولت فشار قوی

مجموعه زانکو به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان اتصالات صنعتی و فشار قوی در بازار ایران شناخته می‌شود. این مجموعه خدمات استثنایی را در تمام طول فرایند خرید محصولات به مشتریان ارائه می‌دهد. ارائه کیفیت قابل توجه در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع گسترده در محصولات باعث شده است که این مجموعه رضایت مشتریان بسیار زیادی را کسب کند. لازم به ذکر است که مجموعه زانکو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات همواره به روزترین تکنولوژی‌ها را در تولید اتصالات صنعتی به کار می‌گیرد. به همین خاطر است که این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و استفاده از آن در سیستم‌های لوله کشی باعث عملکرد بهینه و عدم نشتی خطوط لوله می‌شود.

لازم به ذکر است که مجموعه زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات فشار قوی تجربه دارد. زانکو با افتخار اعلام می‌کند که همواره با تیم‌های متخصص و متعهد در زمینه تامین اتصالات فشار قوی همچون ولدولت فشار قوی همکاری کرده است. از نمونه‌های اتصالات فشار قوی که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شوند شامل اتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی می‌شود.

خرید انواع اتصالات ولدولت فشار قوی از زانکو

خرید انواع اتصالات ولدولت فشار قوی از شرکت زانکو بسیار آسان است. شما می‌توانید برای این امر به سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید. کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید و پس از انتخاب محصول با تیم‌های پشتیبانی تماس بگیرید. مشاوره‌های لازم را دریافت کنید و از این طریق سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید به صفحات مربوطه در سایت رسمی مجموعه زانکو نیز مراجعه کنید. می‌توانید از این طریق سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش فاکتور دریافت کنید. لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین نیز با مشاورین فروش مجموعه ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

برندهای ولدولت فشار قوی در زانکو

راهنمای خرید

اتصالات ولدولت فشار قوی به عنوان یکی از حیاتی‌ترین تجهیزات در خطوط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم است که شما با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصولات کنید. اقدام به جمع آوری اطلاعاتی در زمینه راهنمای انتخاب ولدولت فشار قوی مناسب کرده است. شما می‌توانید با پیروی از این راهنما دقیقاً محصولی را خریداری کنید که بتواند نیازهای شما را در سیستم‌های لوله کشی پاسخگو باشد. مواردی که در این راهنما آمده است را بررسی کنید تا مناسب‌ترین نمونه ولدولت فشار قوی را خریداری کنید.

راهنمای انتخاب ولدولت فشار قوی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نیازها و نوع اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید. چرا که ولدولت فشار قوی دارای سایزها و ابعاد متنوعی است. بنابراین در ابتدا بایستی با نوع نیاز خود آشنا شوید تا بتوانید سایز مناسب آن را خریداری کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز در هنگام خرید ولدولت فشار قوی با متخصصین و مهندسان مربوطه مجموعه زانکو مشورت کنید. تا بتوانید اطلاعات تکمیلی و تخصصی‌تر را دریافت کنید.

  3. بررسی استانداردها: حائز اهمیت است که محصول مورد نظر شما با رعایت انواع استانداردهای روز دنیا طراحی شده باشد. پس از تولید نیز توانسته باشد گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما بر پایه استانداردها تولید شده است و با انواع گواهینامه‌های کیفی تطابق دارد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: مواد اولیه‌ای که در طول پروسه تولید انواع اتصالات فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده باشد.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: محصول مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات مشابه‌تر بازار مقایسه کنید. تا بتوانید با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین نمونه اتصالات فشار قوی را خریداری کنید.

محصول پیشنهادی: اتصالات پلاستیکی لوله

ولدولت فشار قوی چیست؟

ولدولت فشار قوی (Weldolet) یکی از انواع اتصالات فشار قوی است که در سیستم‌های لوله کشی کاربرد دارد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که اند میزان تنش نقطه‌ای و افزایش یکپارچه مقاومت در محل انشعاب‌گیری را به حداقل برساند. یک سر این محصول به صورت منحنی است و این طراحی باعث شده است تا بتوانید از این محصول برای انشعاب‌ گیری روی لوله‌های ۲ تا ۳۲ اینچ استفاده کنید. از این محصول به طور خاص برای ایجاد شاخه لوله ۹۰ درجه استفاده می‌شود. قسمت منحنی این محصول روی لوله قرار می‌گیرد و اطراف آن با جوشکاری به قطعه مورد نظر نصب می‌شود. لازم به ذکر است که این اتصالات دارای استحکام و مقاومت قابل توجهی هستند و برای استفاده در سیستم‌های فشار قوی بسیار مناسب هستند.

این محصول در صنایع مختلفی همچون صنایع پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، صنایع فاضلاب و دیگر صنایع مربوط به سیستم‌های فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول دارای مزایای بسیار زیادی است. به طور مثال این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به همین خاطر است که استفاده از آن می‌تواند باعث بالا رفتن طول عمر مفید سیستم‌ها شود. همچنین با هزینه‌های کمی به بازار ارائه می‌شود و به همین دلیل است که به عنوان یک قطعه مقرون به صرفه شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که به دلیل دارا بودن طراحی نوین و مدرن، پروسه نصب و نگهداری آن بسیار آسان است. همچنین استفاده از این محصول می‌تواند از انواع نشتی‌ها در سیستم‌های فشار قوی جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که این محصول در سایزها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید می‌شود. بنابراین مهم است تا شما با نمونه‌های مختلف آن آشنایی کافی را داشته باشید. تا بتوانید مناسب‌ترین نمونه را برای به کارگیری در صنایع مورد نظر خود خریداری کنید. در ادامه این مطلب به معرفی انواع سایزها و متریال این محصول می‌پردازیم.

ممکن است این محصول نیز برای شما کاربردی باشد: اتصالات جوشی فولادی

راهنمای انتخاب ولدولت فشار قوی مناسب
ولدولت فشار قوی چیست؟
  • ASTM A105 NACE MR0175
  • ASTM A350 GR.LF2 CL1
  • ASTM A350 GR.LF2 CL2
  • ASTM A350 GR.LF3
  • ASTM A182 GR.F11
  • ASTM A182 GR.F22
  • ASTM A182 GR.F304L
  • ASTM A182 GR.F316L
  • ASTM A182 GR.F321
 
 

کاربردها

ولدولت فشار قوی دارای کاربردهای بسیار زیادی است و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از موقعیت‌هایی در آن از اتصالات ولدولت فشار قوی استفاده می‌شود شامل موارد زیر است.

  1. قابل استفاده در موقعیت‌هایی که نسبت انشعاب به نسبت قطر لوله بسیار کمتر باشد. باید توجه کنید که هر چقدر که نسبت انشعاب به نسبت قطر لوله بالاتر می‌رود، ضریب ایمنی ولدولت از نظر فنی کاهش پیدا می‌کند.
  2. می‌توانید از این محصول زمانی که سایز انشعاب‌گیری کوچک است استفاده کنید. جالب است بدانید که می‌توانید از این محصول برای انشعاب گیری ۴ اینچ و ۶ اینچ نیز استفاده کنید.
  3. می‌توانید از این اتصالات در هنگامی که فشار سیال درون خط پایین است استفاده کنید. تا به اتصال انشعابی نیروی زیادی وارد نشود و به آن آسیبی وارد نشود.
خرید ولدولت فشار قوی