اتصالات تبدیل جوشی نوعی از اتصالات فلزی هستند که در صنایع مختلف برای اتصال دو قطعه لوله به اتصالات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای استفاده از اتصالات تبدیل جوشی از فرایند جوشکاری استفاده کنید. اتصالات تبدیل جوشی که در زیر رده اتصالات جوشی است در صنایع مختلفی همچون صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، آب و فاضلاب، صنایع شیمیایی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که استفاده از تجهیزات مرغوب در سال‌های اخیر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، شما می‌توانید اتصالات تبدیل جوشی را از مجموعه زانکو با بالاترین کیفیت موجود در بازار خریداری کنید.

جالب است بدانید که طی تحقیقات انجام شده مشخص شده است که بین ۸۰ تا ۹۰٪ حوادثی که در محل‌های کار صورت می‌گیرند، ناشی از خطای انسانی و عدم کارایی افراد است. شما می‌توانید با تامین تجهیزات مختلف همچون اتصالات تبدیل جوشی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر همچون مجموعه زانکو، محیطی امن‌تر را برای فعالیت خود فراهم سازید و در نهایت کارایی را در محیط کار مورد نظر خود بهبود ببخشید.

جالب است بدانید که در طول پروسه تولید این تجهیزات از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است و به همین خاطر است که اتصالات تبدیل جوشی دارای کیفیت قابل توجهی هستند. به همین خاطر شما می‌توانید از این تجهیزات در صنایع مختلف و محیط‌های کاری پرفشار به راحتی استفاده کنید. به دلیل کیفیت بالای مواد استفاده شده در طول پروسه تولید اتصالات تبدیل جوشی، این اتصالات مقاومت چشمگیری در برابر خوردگی و لغزش نسبت به دیگر اتصالات هم رده خود دارند.
از آنجایی که صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع این چنینی جزو صنایع حساس محسوب می‌شوند، مهم است که شما به عنوان کسی که در چنین صنایعی در حال فعالیت هستید، نمونه‌های با کیفیت اتصالات استفاده کنید. شرکت زانکو با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید انواع اتصالات تبدیل جوشی، توانسته است تخصص کافی را در این زمینه به دست بیاورد و بتواند با دست گذاشتن روی بهترین مواد اولیه و روش‌های مدرن طراحی روز، با کیفیت‌ترین نمونه از اتصالات تبدیل جوشی را با قیمت فوق العاده به شما ارائه کند. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نیاز به خرید انواع اتصالات تبدیل جوشی دارید، انتخاب شرکت زانکو اقدامی هوشمندانه است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی اتصالات تبدیل جوشی بپردازیم و به شما اطلاعات مفیدی را در زمینه معتبرترین تامین کننده این تجهیزات ارائه دهیم.

اتصالات تبدیل جوشی کمپانی زانکو

استفاده از مواد اولیه و قطعات یدکی اصل در پروژه‌ها و تولیدات صنعتی در طول سال‌های اخیر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. خاطر است که شرکت زانکو نیز مانند دیگر شرکت‌های برجسته در این زمینه اقدام به ارائه راه حل‌های نوآورانه در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات تبدیل جوشی کرده است. همکاری زانکو با متخصصان و مهندسان این حوزه توانسته است مجموعه زانکو را تبدیل به یکی از پیشگامان این حوزه کند. باید افزود که تمامی محصولات کمپانی زانکو با بالاترین کیفیت تولید و از طریق همکاری با برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی و خارجی تامین و با کمترین قیمت به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید انواع اتصالات تبدیل جوشی مورد نیاز خود را از کمپانی زانکو با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت خریداری نمایید.

از آنجایی که شرکت زانکو همواره دغدغه تامین بهترین نوع از اتصالات تبدیل جوشی را داشته است، محصولات هم رده آن را نیز تامین می‌کند. زانو ۴۵ درجه جوشی یکی از انواع محصولات محبوب در زانکو است که می‌توانید از طریق کلیک روی دکمه زیر اطلاعات مفیدی را درباره این محصول کسب کنید.

خدمات زانکو در زمینه اتصالات تبدیل جوشی

تامین

1. تأمین انواع اتصالات تبدیل جوشی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات تبدیل جوشی را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات تبدیل جوشی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات تبدیل جوشی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

باید افزود که تمامی برندهایی که شرکت زانکو در جهت تامین محصولات با آن‌ها همکاری می‌کند برندهای شناخته شده و معتبر ایرانی و خارجی هستند. به همین خاطر است که شما می‌توانید با اطمینان از خرید بهترین محصول موجود در بازار با تضمین اصالت و کیفیت، اتصالات تبدیل جوشی مورد نظر خود را از زانکو خریداری نمایید.

خرید اتصالات تبدیل جوشی

خرید اتصالات تبدیل جوشی

شرکت زانکو با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تولید، واردات و تامین انواع اتصالات صنعتی و ساختمانی ارائه دهنده بهترین محصولات موجود در بازار با تضمین اصالت و همچنین ارائه انواع خدمات پس از فروش و پیش از فروش به شما عزیزان است. خرید از شرکت زانکو برای کسانی که در حوزه صنعت و فعالیت‌های حساس مشغول به کار هستند، باعث کسب تجربه‌ای جدید در این زمینه می‌شود.

شرکت زانکو در جهت برطرف کردن انواع نیاز افراد در صنایع مختلف اقدام به تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی همچون اتصالات ۹۰ درجه جوشی، اتصالات سردنده جوشی، اتصالات سه راه جوشی و دیگر انواع این محصولات کرده است. تمامی محصولات ذکر شده و ده‌ها محصول دیگر با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت در زانکو به شما ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با مراجعه به صفحات مربوطه، اطلاعات مفیدی را در زمینه انواع این محصولات به دست بیاورید و در صورت نیاز اقدام به خرید آن‌ها‌ کنید.

خرید اتصالات تبدیل جوشی به راحتی صورت می‌گیرد؛ شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت زانکو و مطالعه کاتالوگ محصول سپس تماس با تیم پشتیبانی سفارش خود را ثبت نهایی کنید. همچنین می‌توانید از طریق صفحات مربوطه محصولات اقدام به ثبت سفارش کنید و پیش فاکتور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین نیز با مشاوران فروش زانکو ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

راهنمای خرید اتصالات تبدیل جوشی

راهنمای خرید اتصالات تبدیل جوشی

برای داشتن خریدی آسوده از انواع تامین کنندگان اتصالات تبدیل جوشی باید مواردی را بررسی نمایید تا بتوانید بهترین محصول را که می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مواردی بپردازیم که باید در هنگام خرید به آ‌ن‌ها توجه کنید.

راهنمای انتخاب اتصالات تبدیل جوشی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا بایستی نوع نیاز و مکانی را که قصد استفاده از اتصالات تبدیل جوشی در آن دارید را مشخص کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: شما می‌توانید در هنگام خرید از زانکو در صورت نیاز با متخصصان و پشتیبانان‌ مجموعه در جهت دریافت خدمات پیش از فروش تماس حاصل کنید.

  3. بررسی استانداردها: مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد و گواهینامه‌های کیفیت را دارا باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: همواره در طول خرید انواع محصولات به خصوص محصولات مورد استفاده در صنایع حساس، مواد مورد استفاده در طول پروسه تولید محصول مورد نظر را بررسی کنید.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: محصول مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار مقایسه کنید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

اتصالات تبدیل جوشی چیست؟

اتصالات تبدیل جوشی نوعی از اتصالات جوشی هستند که با استفاده از فرایند جوشکاری در جهت اتصال دو قطعه فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هنگام استفاده از اتصالات تبدیل جوشی شما بایستی قطعات مورد نظر خود را در تماس با یکدیگر قرار بدهید و با استفاده از حرارت و فشار، قطعات را به یکدیگر جوش بدهید. جالب است بدانید که اتصالات تبدیل جوشی در صنایع مختلفی کاربردهای فراوانی دارند و قطع به یقین به عنوان یکی از حیاتی‌ترین قطعات در صنایع مختلف شناخته می‌شوند.

اتصالات تبدیل جوشی در صنایع ساختمانی در جهت به کارگیری در سیستم‌های لوله کشی و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از اتصالات در صنایع نفت و گاز برای اتصال لوله‌ها و انواع شیرآلات کاربرد دارند. از اتصالات تبدیل جوشی در صنایع نفت و گاز، صنعت خودروسازی، هوافضا و صنایع دریایی نیز به عنوان قطعه‌ای حیاتی در سیستم‌های لوله کشی استفاده می‌شود.
جالب است بدانید که شما می‌توانید از انواع این اتصالات در محیط‌های کاری سخت که نیاز به استفاده از اتصالات با استحکام بالا وجود دارد، استفاده کنید. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در طول پروسه این نوع از اتصالات، اتصالات سه راه جوشی دارای قابلیت‌های زیادی هستند که در ادامه به صورت موردی به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • مقاومت بالا و دارا بودن خاصیت ضد زنگ بودن
  • قابل استفاده در محیط‌های کاری سخت
  • مقاومت چشمگیر در برابر فشار
  • سهولت و سرعت در نصب و استفاده
اتصالات تبدیل جوشی چیست؟
محصولات اتصالات

انواع اتصالات تبدیل جوشی

همانطور که گفتیم انواع اتصالات از نظر کاربرد و برطرف کردن نیازهای مختلف دارای انواع متنوعی هستند. به دلیل گسترده بودن حیطه فعالیت مشتریان زانکو، این مجموعه اقدام به تامین و فروش انواع اتصالات هم رده اتصالات تبدیل جوشی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از انواع اتصالات تبدیل جوشی موجود در مجموعه زانکو بپردازیم.

سردنده جوشی فولادی

اتصالات سردنده جوشی به نوعی از اتصالات گفته می‌شود که سر آن دنده‌ای رزوه‌ای وجود داشته باشد و سر دیگر آن نه. از انواع سردنده جوشی فولادی در صنایع ساخت و ساز صنایع پتروشیمی در جهت اتصال لوله‌ها و قطعات مختلف استفاده می‌شود. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید با قیمتی فوق العاده آن را از مجموعه زانکو خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردنده جوشی روی دکمه زیر کلیک کنید.

اتصالات سه راه فولادی جوشی

اتصالات سه راه فولادی جوشی نوعی از اتصالات جوشی هستند که برای اتصال لوله‌ها در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصالات سه راه فولادی در انواع صنایع مانند نفت و گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع این چنینی استفاده می‌شود. این محصول به عنوان یکی از محبوب‌ترین قطعات در زمینه لوله کشی با بالاترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت در زانکو ارائه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سه راه فولادی جوشی روی دکمه زیر کلیک کنید.

اتصالات تبدیل جوشی