لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار، سیستمی است که برای مهار و جذب لرزه طراحی شده است. از این وسیله برای کاهش اثرات لرزه در ساختمان‌ها و سازه‌های آکاردئونی استفاده می‌شود. طراحی لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار به شکلی است که به صورت متحرک در طول سازه قرار می‌گیرد و توانایی جذب و تخلیه انرژی انواع لرزه را دارد. وظیفه اصلی لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار جذب و تخلیه انرژی لرزه‌ای است که در ساختمان تولید می‌شود. به طور مثال در زمانی که زلزله در ساختمان اتفاق می‌افتد، سازه ساختمانی شروع به لرزیدن می‌کنند؛ اما در ساختمان‌هایی که در طراحی سازه، از لرزه‌ گیر آکاردئونی استفاده کرده‌اند، این لرزش به لرزه‌ گیرها منتقل می‌شود و این دستگاه با تغییر شکل، انرژی لرزه را به خود جذب می‌کند و از وارد شدن آسیب‌های غیر قابل جبران به واسطه زمین لرزه به ساختمان جلوگیری می‌کند.

مطمئناً پرداختن به اصول ایمنی و استفاده از تجهیزاتی که ایمنی سازه‌ها را تضمین می‌کنند، در هنگام پرداختن به صنایع و فعالیت‌های ساختمانی بسیار حائز اهمیت است و باید همواره در اولویت‌های افرادی قرار بگیرد که در چنین صنایعی فعالیت دارند. باید افزود که به دلیل اهمیت بیشتر به اصول ایمنی و پایبندی به قوانین در هنگام فعالیت در صنایع ساختمانی، استفاده از لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است. اگر شما هم در فعالیت‌های ساختمانی مشغول به کار هستید، استفاده از لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار بسیار زیاد به شما توصیه می‌شود. چرا که شما می‌توانید با استفاده از این لرزه‌ گیر، از ساختمان در برابر آسیب‌های هزینه بر زمین لرزه جلوگیری کنید.

لرزه گیر آکاردئونی مهار دار یکی از محصولاتی است که توسط شرکت زانکو با قیمت مقرون به صرفه با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد و بدیهی است که دارا بودن اطلاعات اولیه درباره تمام محصولاتی که قصد خرید آن را دارید، بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر است که در این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق لرزه‌ گیرهای آکاردئونی بپردازیم و با ارائه اطلاعات مفید در زمینه اهمیت و کاربرد این تجهیزات در صنایع ساختمانی، به شما در داشتن خریدی مطمئن و آسوده کمک کنیم.

لرزه گیر آکاردئونی مهار دار

 لرزه گیر آکاردئونی مهار دار کمپانی زانکو

همانطور که گفتیم پایبند بودن به اصول ایمنی در هنگام فعالیت در صنایع ساختمانی، در سال‌های اخیر توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این توجه به این موضوع برمی‌گردد که افراد با آسیب‌های غیر قابل جبران خطرات طبیعی و غیرطبیعی آشنایی کافی را پیدا کرده‌اند و به همین خاطر است که سعی دارند با طراحی و تولید محصولات با کیفیت در زمینه تجهیزات صنعتی و ساختمانی، تا جایی که ممکن است از وارد شدن این نوع از آسیب‌ها جلوگیری کنند. لرزه گیر نیز یکی از این تجهیزات است که به منظور کنترل لرزه و در نهایت افزایش ایمنی و پایداری ساختارها، طراحی و تولید می‌شود و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در شرکت زانکو قابل خرید است.
همچنین باید افزود که لرزه‌ گیرها مانند دیگر تجهیزات صنعتی و ساختمانی، دارای انواع مختلفی هستند و شرکت زانکو که در جهت برطرف کردن انواع نیاز مشتریان در زمینه تجهیزات ساختمانی قدم برمی‌دارد، مدل‌های مختلفی از این لرزه‌گیرها را برای نیازهای متفاوت، تولید و تامین می‌کند تا شما بتوانید محصولی را خریداری نمایید که با برطرف کردن نیازهای شما همخوانی داشته باشد.
یکی از انواع لرزه گیرهای موجود در شرکت زانکو، لرزه‌ گیر آکاردئونی فلنج‌ دار است که در نیروگاه‌های بخار و صنایع پتروشیمی کاربرد بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه لرزه‌ گیر آکاردئونی فلنج‌ دار، روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

خدمات زانکو در زمینه لرزه گیر آکاردئونی

تامین

1. تأمین انواع لرزه گیر

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از لرزه گیر صنعتی را به مشتریان خود عرضه میکند. از جمله این محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی اشاره کرد.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع لرزه گیر از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید لرزه گیر بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع لرزه گیر به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

خرید لرزه گیر آکاردئونی مهار دار

شرکت زانکو که یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین تامین کنندگان انواع لرزه‌ گیرهای مورد استفاده در فعالیت‌های صنعتی و ساختمانی است، قطع به یقین یکی از پیشگامان این صنعت است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که کیفیت تمام محصولات شرکت زانکو، از جمله لرزه گیر آکاردئونی مهار دار توسط تیم کنترل کیفی متخصص که سابقه کافی را در زمینه انواع تجهیزات صنعتی و ساختمانی دارند، ضمانت می‌شود. شرکت زانکو با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در این حوزه، همواره سعی دارد محصولاتی را به مشتریان خود ارائه کند که دارای کیفیت کافی هستند و با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب و روش‌های مورد تایید جهانی طراحی و تولید شده‌اند.

اگر شما نیز قصد خرید لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار را دارید، شرکت زانکو یکی از بهترین گزینه‌های شما است. چرا که تجربه کافی را در زمینه فروش این تجهیزات دارد و همواره دغدغه ارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت را به شما دارد.

خدمات پشتیبانی زانکو

شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش تمام محصولات شرکت زانکو همچون لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار، از طریق سایت رسمی شرکت زانکو اقدام نمایید. جالب است بدانید که ما در شرکت زانکو انواع مشاوره‌های پیش از خرید را توسط همکاران متخصص ما در زمینه فروش به شما ارائه می‌دهیم تا شما قبل از خرید هر محصولی اطلاعات کافی درباره آن محصول را به دست بیاورید و بتوانید خریدی ایمن را تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق چت آنلاین با ارتباط گیری با مشاوران فروش و همچنین از طریق صفحه آنلاین فروش سایت زانکو، اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود فرمایید.

محصول پیشنهادی: لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای

راهنمای خرید لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار

راهنمای خرید لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار

مهم است که شما در هنگام خرید لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار مواردی را بررسی کنید تا بتوانید بهترین خرید را در این زمینه داشته باشید. همانطور که گفتیم این لرزه گیرها در سایزهای مختلف و برای برطرف کردن نیازهای مختلفی تولید می‌شوند و مهم است که محصولی که قصد خرید آن را دارید کاملاً مناسب باشد و بتواند از پس برطرف کردن نیازها و دغدغه‌های شما بربیاید. در ادامه قصد داریم به مواردی بپردازیم که باید در هنگام خرید لرزه‌گیر آکاردئونی مهاردار به آن توجه کنید.

راهنمای انتخاب لرزه گیر مناسب 

  1. تعیین و بررسی نیاز: در وهله اول شما بایستی نیازهای خود را بررسی و طبق آن اقدام به انتخاب لرزه گیر فرمایید.

  2. مشاوره با متخصصان: شما می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره با پشتیبانان شرکت زانکو، قبل از خرید مشورت نمایید.

  3. بررسی استانداردها: از اینکه محصولی که قصد خرید آن را دارید گواهینامه‌ها و مجوزهای مربوطه را در زمینه اصالت کالا کسب کرده است، اطمینان حاصل کنید.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: بسیار حائز اهمیت است که به بررسی مواد اولیه‌ای بپردازید که در تولید لرزه‌گیر آکاردئونی مهاردار از آن استفاده شده است. بایستی در تمام طول پروسه تولید انواع لرزه‌ گیر از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: محصولی که قصد خرید آن را دارید را با محصولات مشابه مقایسه کنید و مطمئن شوید که بهترین محصول و قیمت را پیدا می‌کنید.

کاربرد لرزه گیر آکاردئونی

همانطور که اشاره کردیم لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار سیستمی است برای مهار و جذب لرزه برای کاهش اثرات زمین لرزه در ساختمان‌ها. در ادامه این مطلب جهت بالا بردن آگاهی شما در زمینه این محصول قصد داریم به صورت جزئی و دقیق‌تر به بررسی کاربردهای لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار بپردازیم.
کاهش خطرات ناشی از زمین لرزه و خطرات طبیعی: شما می‌توانید با استفاده از سیستم لرزه‌ گیر در طول پروسه طراحی ساخت ساختمان‌ها، از کاهش خطرات ناشی از زلزله اطمینان پیدا کنید.
محافظت از سلامت و بهبود عمر پروژه ساختمانی: با استفاده از این تجهیزات، تمام ارتعاشات و انرژی زمین لرزه‌ها به این دستگاه وارد می‌شود و تمام خطراتی که مواد اولیه سازه و اسکلت ساختمان را تهدید می‌کند، با این روش به کلی حذف می‌شود و سلامت سازه قطعه به یقین تضمین می‌شود.
کاهش خسارت: با استفاده از لرزه‌ذگیر آکاردئونی مهار دار، احتمال وارد شدن خسارت و آسیب‌های جبران ناپذیر به تجهیزات و ساختمان به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و سلامت افراد و اموالشان به طرز چشمگیری تضمین می‌شود.
افزایش رضایتمندی افراد: مطمئناً کسانی که از چنین تجهیزاتی در خانه‌هایشان استفاده شده است، رضایتمندی بالایی دارند و می‌دانند که حتی در صورت وقوع زمین لرزه، به این افراد آسیب‌های کمتری نسبت به افرادی وارد می‌شود که در ساختمان‌های غیر اصولی زندگی می‌کنند و از چنین تجهیزاتی در ساختمان آن‌ها استفاده نشده است.
پس دانستیم که استفاده از لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار، به منظور کاهش خطرات ناشی از زمین لرزه و انرژی‌های زمین بسیار ضروری است و می‌تواند از وارد شدن آسیب‌های جانی و مالی تا حد قابل قبولی بکاهد.

محصول پیشنهادی: لرزه گیر آکاردئونی جوشی

کاربرد لرزه گیر آکاردئونی
کیفیت لرزه گیر آکاردئونی مهار دار

کیفیت لرزه گیر آکاردئونی مهار دار

حال که با کاربردهای لرزه گیر آکاردئونی مهار دار آشنا شدیم و دانستیم که این محصول یکی از کاربردی‌ترین و حیاتی‌ترین تجهیزاتی است که در صنایع ساختمانی به کار می‌رود؛ مهم است که در هنگام خرید به کیفیت این لرزه گیرها نیز توجه کافی را کنید تا محصولی را خریداری نمایید که بتواند ۱۰۰٪ سلامت افراد و حفاظت از جان و مال آن‌ها را تضمین کند.
بسیار حائز اهمیت است که این لرزه‌ گیرها با مواد اولیه مرغوب تولید شوند چرا که عدم استفاده از مواد اولیه با کیفیت در طول پروسه تجهیزات صنعتی و ساختمانی می‌تواند کیفیت محصول را به طرز چشمگیری کم کند و باعث ایجاد تهدید برای افرادی شود که در چنین فعالیت‌هایی مشغول هستند.
همچنین باید به این نکته توجه کنید که امروزه پایبندی به اصول و قوانینی که برای تولید این تجهیزات وضع شده‌اند بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین شما باید در هنگام فعالیت در مشاغل ساختمانی به این اصول پایبند باشید و از تجهیزات استفاده کنید که در هنگام پروسه طراحی و تولید، از روش‌های مدرن و مطابق استانداردهای روز جهانی بهره‌ مند شده‌اند.

شرکت زانکو، پایبندی به تمام مواردی که ذکر شد را اولویت قرار داده است و همواره محصولاتی را به شما ارائه می‌کند که با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و با روش‌های مدرن و پیشرفته طراحی و تولید شده‌اند.

ضرورت استفاده از لرزه گیر

بسیار حائز اهمیت است که در صنایع ساختمانی از تجهیزاتی همچون لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار استفاده شود تا اصول رعایت شود و ایمنی تضمین. رعایت اصول و پایبندی به مجوزها و گواهینامه‌های مربوطه در ساختمان سازی به منظور حفظ ایمنی افراد بسیار مهم است و باید در اولویت افرادی قرار بگیرد که در این صنایع فعالیت می‌کنند.
اگر شما هم در صنایع ساختمانی فعالیت دارید مطمئناً با میزان حیاتی بودن دریافت مجوز برای ساختمان سازی آشنا هستید. استفاده از تجهیزات ایمنی که ایمنی ساختمان را برای ساکنین آن تضمین کنند، می‌تواند روند دریافت این مجوزها را بهبود ببخشد. به همین خاطر است که به کارگیری لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار در صنایع ساختمانی بسیار حائز اهمیت است.

حفظ منابع با به کارگیری لرزه‌ گیر

در صورت رعایت اصول و پایبندی به مجوزها و گواهینامه‌ها در ساختمان‌ها، در هنگام زمین لرزه از جان و مال افراد محافظت می‌شود و منابع بسیار زیادی که در خطر از بین رفتن به وسیله انواع زمین لرزه هستند، صدای به کارگیری انواع لرزه‌ گیرها همچون لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار، حفظ می‌شوند.

ضرورت استفاده از لرزه گیر

خرید لرزه گیر آکاردئونی مهار دار از زانکو

ما در این مطلب با هدف آشنایی هرچه بیشتر شما با لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار، به بررسی کاربردها و ضرورت استفاده از چنین تجهیزاتی در صنایع و فعالیت‌های ساختمانی پرداختیم. دانستیم که چنین تجهیزاتی اهمیت بسیار زیادی در حفظ ایمنی و رضایتمندی افراد دارند و می‌توانند نقشی بسیار حیاتی در حفظ جان و مال افراد ایفا کنند. بدیهی است که این تجهیزات که بسیار حیاتی و تخصصی هستند باید از فروشگاه‌هایی خریداری و تامین شوند که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند. به طور مثال شرکت زانکو دارای بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تامین و فروش انواع این تجهیزات است و در طول سال‌های فعالیت توانسته با انواع نیازهای شما در این زمینه آشنایی کافی را پیدا کند؛ و بتواند محصولاتی را ارائه کند که تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. زانکو تلاش می‌کند تا بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت به شما ارائه کند تا شما تجربه‌ای عالی را در زمینه خرید انواع تجهیزات ساختمانی کسب کنید.

خدمات زانکو در زمینه فروش

اگر شما هم قصد خرید لرزه‌ گیر آکاردئونی مهار دار را دارید، می‌توانید از طریق سایت رسمی زانکو اقدام به خرید نمایید و از خدمات فوق العاده شرکت زانکو در زمینه فروش بهره‌مند شوید. پیش فاکتور تمام محصولاتی که از شرکت زانکو خریداری می‌شوند، در کوتاه‌ترین زمان توسط کارشناسان به مشتریان عزیز ارسال می‌شود.
همچنین باید افزود که زانکو به دلیل داشتن سابقه کافی در زمینه انواع تجهیزات صنعتی و ساختمانی، با برندهای اصیل و معتبر ایرانی و خارجی فعالیت دارد و اصالت تمام کالاها را تضمین می‌کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شرکت زانکو برای حفظ رعایت حقوق مشتریان عزیز، تمام کالاهای خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند و شما می‌توانید در کنار دریافت تمام این خدمات، از بابت خرید بهترین کیفیت با مقرون به صرفه‌ترین قیمت اطمینان داشته باشید.