اتصالات تبدیل استیل یکی از انواع اتصالات استیل هستند که برای اتصال دو لوله با دو اندازه قطر متفاوت استفاده می‌شوند. به طور مثال اگر یکی از لوله‌های شما دارای قطر ۱۵ اینچ و دیگری دارای قطر ۲۰ اینچ باشد، شما می‌توانید از اتصالات تبدیل استیل استفاده کنید تا این دو لوله را به یکدیگر متصل کنید. این دسته از اتصالات دارای طراحی مخروطی شکل هستند و در طول پروسه تولید آن از استیل با کیفیت استفاده شده است. از اتصالات تبدیل استیل در صنایع نفت و گاز و انواع صنایعی که به گونه‌ای با سیستم‌های لوله کشی سر و کار دارند، استفاده می‌شود. اتصالات تبدیل استیل در سایزهای ۱.۲ اینچ تا ۲۴ اینچ و در رده‌های ۱۰، ۴۰، ۸۰ و و معمولاً از آلیاژ‌های ۳۰۴ و ۳۱۶ طراحی و ساخته می‌شوند.

این دسته از اتصالات از موادی طراحی و تولید شده‌اند که باعث می‌شوند این دسته از محصولات انعطاف پذیری و فرم پذیری قابل توجهی را دارا باشند و شما بتوانید از آن با خیال آسوده در انواع فعالیت‌های صنعتی استفاده کنید. همونطور که گفتیم این دسته از اتصالات در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند و مهم است که شما با توجه به نیاز خود، خریداری نمایید که بتواند نیازهای شما را در هنگام پرداختن به فعالیت‌های صنعتی برطرف کند.

اتصالات تبدیل استیل از تامین کنندگان و فروشندگان مختلفی در بازار ایران قابل خریداری هستند. بسیار حائز اهمیت است که شما قبل از خریداری این دسته از اتصالات با انواع آن آشنایی کافی را داشته باشید و با دانش کافی اقدام به خرید این دسته از تجهیزات کنید. ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت تخصصی به بررسی و معرفی اتصالات تبدیل استیل بپردازیم. دارا بودن دانش کافی قبل از خرید این دسته از تجهیزات به شما کمک می‌کند تا بتوانید دقیقاً محصولی را انتخاب نمایید که بتواند نیازهای شما را در سیستم‌های لوله کشی برطرف کند.

تبدیل استیل

تبدیل استیل کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و بهینه‌سازی انواع اتصالات استیل در هنگام پرداختن به پروژه‌های اجرایی و فعالیت‌های صنعتی امری حائز اهمیت است. یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه طراحی و تولید انواع اتصالات تبدیل استیل، مجموعه زانکو است که توانسته است با ارائه راه حل‌های نوآورانه و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت‌های مقرون به صرفه، جایگاه ممتاز را در بازار ایران کسب کند. شرکت زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات تبدیل استیل است و شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های اتصالات تبدیل استیل را با کمترین قیمت از برندهای داخلی و خارجی معتبر از زانکو خریداری کنید. اتصالات تبدیل استیل مجموعه زانکو به دلیل دارا بودن ویژگی‌های برتر و ارائه مزایای فراوان توانستند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در صنایع تخصصی و حیاتی شناخته شوند. شما می‌توانید با توجه به نیازها و مشخصات پروژه‌های خود، سوالات مورد نظر خود را با کیفیت قابل توجه و قیمت اقتصادی از زانکو خریداری کنید.

از آنجایی که حیطه فعالیت مشتریان مجموعه زانکو بسیار گسترده است، زانکو اقدام به تامین و تولید انواع اتصالات استیل کرده است تا بتواند نیازهای افراد مختلف را در فعالیت‌های صنعتی برطرف کند. یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اتصالات استیل که در مجموعه زانکو به فروش می‌رسد، اتصالات استنلس استیل درزدار است که معمولاً در صنایع مختلف در جهت اتصال لوله‌ها و یا قطعات استنلس استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجهیزات دارای مقاومت در برابر خوردگی و دوام و استحکام بسیار بالا هستند و به همین خاطر است که به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای به کارگیری در انواع صنایع حیاتی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با کلیک روی دکمه زیر به صفحه اتصالات استنلس استیل درزدار در سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید و اطلاعات مورد نظر را برای خرید این دسته از تجهیزات کسب کنید.

خدمات زانکو در زمینه تبدیل استیل

تامین

1. تأمین انواع تبدیل استیل

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از تبدیل استیل را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع تبدیل استیل از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید تبدیل استیل بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع تبدیل استیل به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

برندهای تبدیل استیل در زانکو

مجموعه زانکو توانسته است در طول سال‌های فعالیتش با برندهای شناخته شده و معتبر در زمینه تامین انواع اتصالات تبدیل استیل همکاری کند و همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های این دسته از تجهیزات را از برندهای شناخته شده و معتبر تامین نماید. بنابراین ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های این دسته از تجهیزات را از برندهای شناخته شده روز دنیا از مجموعه زانکو با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری کنید.

خرید تبدیل استیل

مجموعه زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان و تولید کنندگان انواع اتصالات تبدیل استیل در بازار ایران شناخته می‌شود. ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در انواع محصولات باعث شده است تا این مجموعه رضایت مشتریان زیادی را در طول سال‌های فعالیتش کسب کند. زانکو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات همواره به روزترین تکنولوژی‌ها را در خط تولید به کار می‌گیرد تا بتواند بالاترین حد کیفیت را در زمینه انواع اتصالات استیل به شما ارائه کند.

لازم به ذکر است که مجموعه زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات استیل تجربه دارد و توانسته است در طول این سال‌ها با تیم‌های متخصص و متعهد همکاری کند. خاطر است که این مجموعه توانسته است به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تامین و خریداری انواع اتصالات استیل شناخته شود. اتصالات استیل که در مجموعه زانکو به فروش می‌رسند شامل اتصالات استنلس استیل درزدار، اتصالات استنلس استیل مانیسمان (بدون درز)، اتصالات زانو 90 درجه استیل، زانو 45 درجه استیل، اتصالات سه راهی استیل، سردنده جوشی استیل می‌شوند.

خرید انواع اتصالات تبدیل استیل از مجموعه زانکو بسیار آسان است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت زانکو کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایید و با تماس با تیم پشتیبانی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت اقلام مورد نظر خود را به صورت آنلاین در صفحات مربوط به ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین مجموعه زانکو، پیش فاکتور دریافت نمایید. همینطور شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین با مشاوران فروش مجموعه زانکو ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

راهنمای خرید تبدیل استیل

در هنگام خرید انواع اتصالات استیل برخی موارد هستند که شما باید به آن‌ها رسیدگی کنید. چرا که این دسته از تجهیزات به عنوان تجهیزات حیاتی و پرکاربرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و مهم است که در هنگام خرید آن از راهنمای انتخاب تبدیل استیل مناسب کمک بگیرید تا بتوانید دقیقاً محصولی را خریداری نمایید که نیازهای شما را در فعالیت‌های لوله کشی برطرف کند.

راهنمای انتخاب تبدیل استیل مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: در اولین مرحله نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص نمایید.

  2. مشاوره با متخصصان: نیاز در هنگام خرید با متخصصان صنعتی و مهندسان مجموعه زانکو ارتباط بگیرید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را در هنگام خرید اتصالات تبدیل استیل کسب کنید.

  3. بررسی استانداردها: مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد و انواع گواهینامه‌های کیفی را دریافت کرده باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: در هنگام خرید انواع اتصالات استیل محصول مورد نظر خود را از نظر کیفیت مواد مورد استفاده در طول پروسه تولید بررسی کنید.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: اتصالات مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه نمایید تا بتوانید تبدیل استیل مناسب را خریداری کنید.

تبدیل استیل چیست؟

اتصالات تبدیل استیل به عنوان یکی از تجهیزات شناخته می‌شوند که در صنایع مختلف و خطوط لوله برای اتصال دو لوله با دو اندازه مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از اتصالات دارای دو نوع تبدیل رزوه‌ای و تبدیل جوشی هستند. مهمترین کاربرد اتصالات تبدیل استیل در لوله‌کشی‌ها برای تغییر قطر انواع لوله‌ها است. اتصالات تبدیل استیل در انواع صنایع مختلف که به نوعی با سیستم‌های لوله کشی سر و کار دارند استفاده می‌شود. برخی از این دسته از صنایع شامل صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی می‌شود.

شما می‌توانید با استفاده از این دسته از تجهیزات، پروسه انتقال خطوط لوله را بدون هیچگونه نشتی طی کنید. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در طول پروسه این دسته از تجهیزات، این محصول دارای ویژگی‌های قابل توجهی همچون کارایی بالا، ظاهر مناسب، قابلیت بازیافت، مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت در برابر خوردگی، طول عمر بالا، پایین بودن قیمت، خنثی بودن از نظر قابلیت‌های بیولوژیکی و موارد این چنینی است.

در طول پروسه تولید تبدیل استیل از فولاد ضدزنگ استفاده شده است و به همین خاطر است که این محصول دارای مقاومت در برابر خوردگی است. این محصول دارای شکل پذیری قابل توجهی است و به همین خاطر است که شما می‌توانید از آن در دمای پایین و بسیار بالای محیط‌های کاری استفاده نمایید.

تبدیل استیل چیست؟
انواع تبدیل استیل

انواع تبدیل استیل

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اتصالات استیل دارای انواع مختلفی هستند و مجموعه زانکو به عنوان یک تامین کننده و تولید کننده معتبر، اقدام به تامین نمونه‌های مختلفی از این دسته از تجهیزات کرده است. ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع اتصالات تبدیل استیل بپردازیم.

اتصالات زانو 90 درجه استیل

یکی از پرکاربردترین اتصالات استیل که در مجموعه زانکو به فروش می‌رسد، اتصالات زانو ۹۰ درجه جوشی استلس استیل است که به منظور ایجاد تغییر در مسیر لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در سایزهای ۱.۴ اینچ تا ۴۸ اینچ طراحی و تولید می‌شود و به طور خاص در تغییر مسیر خطوط لوله کاربرد دارد. شما می‌توانید از این محصول به منظور تغییر مسیر خطوط لوله در انواع لوله‌کشی‌های صنعتی و ساختمانی استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اتصالات زانو ۹۰ درجه استیل روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

خرید و معرفی محصول زانو 45 درجه استیل

اتصالات زانو ۴۵ درجه استیل یکی از انواع اتصالات صنعتی است که در صنایع لوله کشی برای اتصال دو لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از زانو ۴۵ درجه استیل جریان مواد داخل لوله‌ها را در سیستم‌های خط لوله به سمت مورد نظر خود تغییر دهید. این محصول از استیل با کیفیت طراحی و تولید شده است و به همین خاطر است که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است. شما می‌توانید از این محصول در انواع فعالیت‌های صنعتی و لوله کشی در جهت تغییر جریان مواد داخل لوله‌ها به سمت مورد نظر خود استفاده نمایید و اطمینان داشته باشید که این تغییر مسیر بدون هیچگونه نشتی صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زانو ۴۵ درجه استیل و خرید این محصول به صفحات مربوطه این محصول در سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه نمایید. روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

اتصالات زانو 90 درجه استیل