مهره و ماسوره یکی از انواع اتصالات گالوانیزه در صنایع لوله کشی است که به عنوان متصل کننده در این دسته از سیستم‌ها کاربرد دارد. این تجهیزات دارای دو بخش نر و ماده است که لوله‌ها را در خطوط لوله به یکدیگر متصل می‌کند. همانطور که از نام این محصول پیداست، مهره و ماسوره دارای روکش گالوانیزه هستند که این روکش، استحکام و مقاومت این محصول را تا حد قابل توجهی بالا می‌برد. روکش گالوانیزه روی مهره و ماسوره باعث می‌شود که این محصول در برابر فشار و حرارت مقاومت قابل توجهی داشته باشد. به همین خاطر است که این محصول کاربرد بسیار زیادی در انواع سیستم‌هایی دارد که فشار و حرارت در آن بالا است.

مهره و ماسوره گالوانیزه به طور معمول در خطوط لوله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به استفاده از تجهیزات مقاوم و مستحکم وجود دارد. مهره و ماسوره گالوانیزه از ترتیب آهن و فولاد به دست می‌آید و به همین خاطر است که از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. در طول پروسه تولید انواع مهره و ماسوره گالوانیزه از استانداردهای روز دنیا پیروی می‌شود و این محصولات در کمپانی‌های تامین کننده معتبر همچون زانکو، از کیفیت مثال زدنی برخوردار هستند.

این محصول به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در خطوط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاطر است که افراد بایستی قبل از خرید این محصول حتماً اطلاعات کافی را در زمینه کاربرد و مشخصات این محصول کسب نمایند. مجموعه زانکو که به عنوان بهترین تامین کننده و تولید کننده مهره و ماسوره گالوانیزه در بازار ایران شناخته می‌شود، بهترین گزینه برای خرید مهره و ماسوره گالوانیزه به قیمت عمده است. ما امروز قصد داریم در این مطلب به بررسی و معرفی تخصصی این محصول بپردازیم و به شما بگوییم که با کیفیت‌ترین نمونه‌های آن را از کدام تامین کنندگان خریداری کنید.

خرید مهره و ماسوره گالوانیزه به قیمت عمده

مهره و ماسوره گالوانیزه کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و بهینه‌سازی انواع خطوط لوله در صنایع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه تامین و تولید انواع محصولات گالوانیزه، مجموعه زانکو است. این مجموعه توانسته است با ارائه راه حل‌های نوآورانه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات گالوانیزه، جایگاه ممتاز را در بازار کسب کند. این مجموعه دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات گالوانیزه است و به همین خاطر است که توانسته است با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از برندهای ایرانی و خارجی تامین نماید. انواع محصولات که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شوند، به دلیل دارا بودن ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان به عنوان بهترین گزینه‌ها برای استفاده در صنایع تخصصی و سیستم‌های لوله کشی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و مشخصات پروژه‌های خود، انواع مهره و ماسوره گالوانیزه را از مجموعه زانکو با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری کنید.

به صورت کلی از این اتصالات در کنار لوله‌های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. اتصالات و لوله‌های صنعتی در شرکت زانکو دو محصول برتر و ویژه به شمار میروند. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله های صنعتی رو لینک زیر کلیک کنید.

خدمات زانکو در زمینه مهره و ماسوره گالوانیزه

تامین

1. تأمین انواع مهره و ماسوره گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از مهره و ماسوره گالوانیزه را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید مهره و ماسوره گالوانیزه بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع مهره و ماسوره گالوانیزه به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی مهره و ماسوره گالوانیزه

مشخصات فنی مهره و ماسوره گالوانیزه

نام تخصصی محصولمهره و ماسوره گالوانیزه
در بخش‌هایتولید، واردات، تامین
سایزهادر تمامی سایزها
رده‌ها10، 20، 40، 80، 160
انواع

اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه

برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای مهره و ماسوره گالوانیزه در زانکو

استفاده از تجهیزات با کیفیت و استاندارد در هنگام پرداختن به فعالیت‌های لوله کشی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر است که انواع مهره و ماسوره گالوانیزه باید از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تامین شوند. مجموعه زانکو یک مجموعه تولید کننده و تامین کننده انواع اتصالات است که توانسته است در طول سال‌های فعالیتش با شناخته شده‌ترین برندهای داخلی و خارجی برای تامین این دسته از محصولات همکاری کند. بنابراین ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که انواع تجهیزات گالوانیزه در مجموعه زانکو از برندهای شناخته شده و معتبر تامین و با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما ارائه می‌شوند.

خرید مهره و ماسوره گالوانیزه

شرکت زانکو یکی از معتبرترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع اتصالات گالوانیزه در بازار ایران است. ارائه کیفیت مطلوب در کنار قیمت‌های اقتصادی و رقابتی و تنوع بسیار زیاد در انواع محصولات باعث شده است که این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تامین این دسته از اتصالات شناخته شود. بنابراین می‌توان گفت که این مجموعه رضایت مشتریان زیادی را در سال‌های فعالیتش کسب کرده است. جالب است بدانید که مجموعه زانکو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات گالوانیزه در بازار ایران، همواره به روزترین تکنولوژی‌ها را در خطوط تولید و تامین استفاده می‌کند و بالاترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید که مجموعه زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی تجربه دارد. به همین خاطر است که توانسته است با تیم‌های متخصص و متعهد همکاری کند و همواره با کیفیت‌ترین محصولات را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها به بازار ایران عرضه کند. انواع محصولات مجموعه زانکو در زمینه اتصالات گالوانیزه شامل اتصالات دنده‌‌ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو ۴۵ درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه می‌شود‌. انواع این محصولات در مجموعه زانکو موجود هستند و شما می‌توانید با مراجعه به صفحات مربوطه این دسته از محصولات را خریداری کنید.

خرید انواع مهره و ماسوره گالوانیزه از مجموعه زانکو بسیار آسان است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش انواع محصولات نمایید. شما عزیزان می‌توانید به سایت رسمی مجمع زانکو مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایید. پس از انتخاب محصول و مشاهده کاتالوگ، با تیم پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق سایت نیز اقلام مورد نظر خود را به صورت آنلاین و در صفحات مربوطه ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از متخصصین پیش فاکتور دریافت کنید. همینطور شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین با مشاورین فروش مجموعه سانکو ارتباط بگیرید و سفارش خود را از این طریق نیز ثبت کنید.

راهنمای خرید مهره و ماسوره گالوانیزه

راهنمای خرید مهره و ماسوره گالوانیزه

از آنجایی که مهره و ماسوره گالوانیزه به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در سیستم‌های لوله کشی و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، مهم است که این دسته از محصولات همواره طبق راهنماهای خرید استاندارد تهیه و تامین شوند. مجموعه زانکو اقدام به جمع آوری اطلاعاتی درباره چگونگی خرید مهره و ماسوره گالوانیزه کرده است. شما می‌توانید با بررسی این راهنمای خرید، دقیقاً محصولی را انتخاب نمایید که بیشترین همخوانی را با نیازهای شما در هنگام پرداختن به فعالیت‌های لوله کشی داشته باشد.

راهنمای انتخاب مهره و ماسوره گالوانیزه مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید. اتصالات مهره و ماسوره دارای انواع مختلفی هستند که شناخت و آگاهی از نوع نیاز خود در هنگام خرید این دسته از تجهیزات، می‌تواند در انتخاب محصولی مناسب به شما کمک‌های شایانی کند.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز در هنگام خرید انواع اتصالات گالوانیزه با یکی از متخصصین و یا مهندسین مجموعه زانکو مشورت کنید. این دسته از افراد همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید محصولات گالوانیزه هستند.

  3. بررسی استانداردها: بسیار حائز اهمیت است که انواع محصولاتی که قرار است در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار بگیرند، طبق استانداردهای روز دنیا طراحی شوند و گواهینامه‌های مربوطه را کسب نمایند. حتماً بررسی کنید که محصول مورد نظر شما با استانداردها و گواهینامه‌های کیفیت تطابق کافی را دارد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: در هنگام خرید اتصالات گالوانیزه بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده باشد. استفاده از تجهیزاتی که از مواد اولیه با کیفیت طراحی شده‌اند می‌تواند تا حد قابل توجهی باعث بهبود کارایی شود.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: محصول مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید.

مهره و ماسوره گالوانیزه چیست؟

مهره و ماسوره گالوانیزه با استفاده از روش‌های مخصوص آب بندی می‌شوند. آب بندی این دسته از تجهیزات به کاربران این اجازه را می‌دهند که بتوانند از این قطعات در محیط‌های اسیدی و محیط‌های بازی به راحتی استفاده کنند. این محصولات مقاومت قابل توجهی در برابر پوسیدگی و مواد خورنده دارند و به همین خاطر است که شما می‌توانید با استفاده از این دسته از تجهیزات، با نشتی در خطوط لوله برای همیشه خداحافظی کنید. به همین خاطر است که شما می‌توانید از این محصول با خیال آسوده در انواع صنایع مربوط به لوله کشی استفاده کنید. کاربرد عمده این محصول در صنایع لوله کشی است اما به طور خاص در سیستم‌های برق رسانی نیز کاربرد دارد.
می‌توان به اختصار گفت که از این محصول در خطوط لوله استفاده می‌کنند تا بتوانند سیستم‌های لوله کشی را به آسانی باز و بسته کنند. به همین خاطر است که این دسته از تجهیزات جزو تجهیزات حیاتی در سیستم‌های لوله کشی به شمار می‌روند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در طول پروسه طراحی و تولید اتصالات گالوانیزه باعث می‌شود تا این محصول از مقاومت بسیار بالای برخوردار باشد. همچنین استفاده از چنین مواد اولیه‌ای باعث می‌شود که این محصول مزایای زیادی را به شما ارائه دهد. در ادامه به بررسی و معرفی برخی از مزایای مهره و ماسوره گالوانیزه در صنایع مختلف می‌پردازیم.

  • این محصول در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.
  • اتصالات مهره و ماسوره گالوانیزه در کنار ارائه قابلیت انعطاف پذیری، مقاومت بالایی نیز دارند.
  • این دسته از اتصالات در برابر ارتعاشات از خود مقاومت نشان می‌دهند.
  • این اتصالات از طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  • به دلیل طراحی نوین و اصولی این محصول شما می‌توانید با استفاده از آن در سیستم‌های مختلف زحمت و زمان پروسه نصب و نگهداری سیستم را کاهش دهید.
مهره و ماسوره گالوانیزه چیست؟
انواع مهره و ماسوره گالوانیزه

همانطور که گفتیم مجموعه زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان و تولید کنندگان انواع اتصالات صنعتی در بازار ایران شناخته می‌شود. از آنجایی که حیطه فعالیت مشتریان زانکو بسیار گسترده است، مجموعه زانکو اقدام به تامین و تولید اتصالات صنعتی در انواع مختلفی کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از انواع اتصالاتی بپردازیم که در مجموعه زانکو با قیمت‌های اقتصادی و به صرفه موجود هستند.

خرید اتصالات جوشی فولادی با لیست قیمت

یکی از مهمترین و پرکاربردترین اتصالات در مجموعه زانکو شامل اتصالات جوشی فولادی می‌شود. این دسته از اتصالات به عنوان یکی از تجهیزات مهم در صنایع ساخت و ساز به شمار می‌روند. شما می‌توانید از این محصول برای اتصال لوله‌ها و قطعات این چنینی با فرایند جوشکاری بپردازید. مجموعه زانکو با افتخار اعلام می‌کند که به عنوان یکی از برجسته‌ترین تامین کنندگان اتصالات جوشی فولادی همواره از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند تا بتواند کیفیتی مطلوب را به شما ارائه دهد. اتصالات جوشی فولادی در مجموعه زانکو به دلیل ارائه ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان به عنوان بهترین گزینه‌ها برای به کارگیری در صنایع تخصصی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اتصالات جوشی با لیست قیمت روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

کاربردها

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت تخصصی به بررسی و معرفی کاربرد اتصالات مهره و ماسوره گالوانیزه بپردازیم. شما می‌توانید از مهره و ماسوره گالوانیزه در انواع صنایع لوله کشی، آب، گاز، نفت، پتروشیمی و فاضلاب استفاده کنید. این محصول کاربرد قابل توجهی در لوله کشی ساختمان‌ها و موتورخانه‌ها دارد و به طور خاص در کنتورهای آب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ لازم به ذکر است که استفاده از مهره و ماسوره گالوانیزه در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی متنوع همچون پکیج و آبگرمکن نیز ممکن است.

ویژگی‌ها

به دلیل طراحی خاص و نوین انواع مهره و ماسوره گالوانیزه و گالوانیزه گرم، این محصول ویژگی‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. برخی از مهمترین ویژگی‌های مهره و ماسوره گالوانیزه، قابلیت بازیافت، کارکرد قابل توجه، تعویض آسان و سریع، تولید در سایزهای متنوع، ظاهر جذاب، طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه، مقاوم در برابر خوردگی و بوسیدگی، وزن کم و مقاومت بالا، خنثی از نظر قابلیت‌های بیولوژیکی، ضد نشتی اتصال و قطع آسان و موارد این چنینی است.

انواع