فلنج اسلیپون استیل یکی از انواع فلنج است که معمولاً در صنایعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فشار حرارت و دما نسبت به دیگر محیط‌های کاری کمتر است. بنابراین می‌توان گفت که این فلنج برای استفاده در محیط‌های کاری کم فشار انتخابی ایده آل است. فلنج اسلیپون در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی جهت اتصال پمپ به لوله‌ها و دیگر قطعات این چنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این محصول پیداست، این فلنج از استیل با کیفیت و مرغوب طراحی و تولید شده است و شما می‌توانید با خیال راحت از آن در خطوط لوله در سیستم‌های مختلف لوله کشی استفاده نمایید.

به دلیل به کارگیری استیل با کیفیت در طول پروسه تولید فلنج اسلیپون استیل، این محصول دارای قابلیت‌های بسیار زیادی همچون ضد زنگ بودن و مقاومت بسیار بالا است. بنابراین شما می‌توانید از آن در انواع فعالیت‌های مربوط به لوله کشی در صنایع مختلف همچون صنایع نفت و گاز، صنایع دارویی و یا کارخانجات غذایی استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این فلنج دارای طراحی خاصی است که باعث شده افراد بتوانند با استفاده از آن، مراحل تعویض و نگهداری از سیستم‌های لوله کشی را در مدت زمان کمتر و با چالش‌های کمتری طی کنند. به همین خاطر می‌توان گفت که این محصول دارای قابلیت نصب آسان و تعویض راحت‌تری نسبت به دیگر اتصالات این چنینی است.

فلنج اسلیپون استیل یکی از محبوب‌ترین انواع فلنج در مجموعه زانکو است که با بالاترین کیفیت بازار و قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما ارائه می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کاربرد و معرفی کلی فلنج اسلیپون استیل بپردازیم و به شما بگوییم که با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از کدام فروشندگان می‌توانید تهیه کنید.

فلنج اسلیپون استیل

فلنج اسلیپون استیل کمپانی زانکو

شرکت زانکو توانسته است به عنوان یک فروشنده و تامین کننده معتبر و شناخته شده در بازار ایران برای فروش انواع فلنج اسلیپون استیل شناخته شود. ما توانسته‌ایم با ارائه راه حل‌های نوآورانه در جهت تامین انواع فلنج اسلیپون استیل به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شویم. لازم به ذکر است که زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات است و به همین خاطر است که توانسته است با انواع نیاز بازار آشنایی کافی را پیدا کند و بتواند با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را با قیمت‌های اقتصادی به بازار ارائه کند. انواع محصولاتی که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شوند دارای ویژگی‌های برتر و مزایای فراوانی هستند و به همین خاطر است که به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در سیستم‌های لوله کشی شناخته می‌شوند.

از آنجایی که زانکو به عنوان یک تامین کننده معتبر و شناخته شده در زمینه تامین انواع فلنج اسلیپون استیل در بازار ایران شناخته می‌شود، اقدام به تامین انواع فلنج کرده است تا بتوانید با هرگونه نیاز در سیستم‌های لوله کشی، فلنجی را خریداری نمایید که نیازهای شما را در سیستم‌های لوله کشی تامین کند. یکی از نمونه‌های شناخته شده فلنج در مجموعه زانکو فلنج استیل است که با کیفیت قابل توجه و قیمت‌های رقابتی به شما ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فلنج استیل روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

خدمات زانکو در زمینه فلنج اسلیپون استیل

تامین

1. تأمین انواع فلنج اسلیپون استیل

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از فلنج اسلیپون استیل را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع فلنج اسلیپون استیل از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید فلنج اسلیپون استیل بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع فلنج اسلیپون استیل به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

برندهای فلنج اسلیپون استیل در زانکو

انواع فلنج‌های اسلیپون استیل در مجموعه زانکو از برندهای معتبر و شناخته شده داخلی و خارجی تامین می‌شوند تا بتوانیم با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را برای عرضه به بازار ایران تامین نماییم. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت انواع فلنج اسلیپون استیل را از مجموعه زانکو خریداری نمایید و مطمئن باشید که در حال خرید باکیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول هستید.

خرید فلنج اسلیپون استیل:

شرکت زانکو توانسته است در طول سال‌های فعالیتش با ارائه کیفیت قابل توجه و قیمت‌های رقابتی و تنوع بسیار بالا در انواع محصولات، رضایت مشتریان زیادی را کسب کند و به عنوان یکی از برجسته‌ترین تامین کنندگان انواع فلنج اسلیپون استیل در بازار ایران تبدیل شود. انواع فلنج اسلیپون استیل در مجموعه زانکو با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید شده‌اند تا کیفیتی مرغوب به شما با قیمت‌های اقتصادی ارائه شود.

لازم به ذکر است که شرکت زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات همچون فلنج‌ ها تجربه دارد و به همین خاطر است که توانسته است با تیم‌های متعهد و متخصص زیادی همکاری کند. بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که انواع محصولات شرکت زانکو زیر نظر افراد متخصص به شما ارائه می‌شوند و کیفیت این دسته از محصولات توسط تیم‌های کنترل کیفی با تجربه تضمین می‌شود.

خرید انواع فلنج اسلیپون استیل از مجموعه زانکو بسیار آسان است و شما می‌توانید از راه‌های مختلفی اقدام به خرید این محصول کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت زانکو کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایید و با تماس با تیم پشتیبانی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت و مراجعه به صفحات مربوطه هر محصول، اقلام مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین این مجموعه پیش فاکتور دریافت کنید. همچنین می‌توانید از بخش چت آنلاین با مشاورین فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را از این طریق نیز ثبت نمایید.

راهنمای خرید فلنج اسلیپون استیل:

راهنمای خرید فلنج اسلیپون استیل:

از آنجایی که خرید انواع فلنج اسلیپون استیل باید زیر نظر افراد متخصص و با بهره‌گیری از نظر کسانی که تجربه و تخصص کافی را در زمینه خرید این دسته از تجهیزات دارند، صورت بگیرد، مجموعه زانکو اقدام به جمع آوری مطالبی برای خرید این دسته از محصولات کرده است. شما می‌توانید برای خرید اصولی انواع این محصولات از راهنمای انتخاب فلنج اسلیپون استیل استفاده کنید تا بتوانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را که نیازهای شما را در زمینه سیستم‌های لوله کشی برطرف می‌کند خریداری نمایید.

راهنمای انتخاب فلنج اسلیپون استیل مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیازها و نوع فلنج مورد نظر خود را مشخص نمایید.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورتی که در هنگام خرید نیاز به دریافت مشاوره داشتید می‌توانید با متخصصان صنعتی و مهندسان مجموعه زانکو مشورت نمایید.

  3. بررسی استانداردها: اطمینان حاصل کنید که محصولات مورد نظر شما با استانداردهای روز طراحی و تولید شده‌اند و گواهینامه‌های کیفی مربوطه را دریافت کرده‌اند.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: مهم است که محصولی که قصد خرید آن را دارید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده باشد تا بتوانید با خیال راحت از آن در فعالیت‌های حساس صنعتی استفاده نمایید.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: فلنج اسلیپون مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت با دیگر نمونه‌های مشابه در بازار انتخاب نمایید تا بهترین نمونه‌های آن را برای خرید انتخاب نمایید.

فلنج اسلیپون استیل چیست؟

فلنج اسلیپون استیل دارای شکل ظاهری تخت است و معمولاً برای اتصال خط لوله و اتصالات در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ روشی که عموم افراد برای نصب این فلنج استفاده می‌کنند، روش جوشکاری است. از آنجایی که این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی است استفاده از روش جوشکاری برای نصب و تعویض این محصول می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

مشخصات فنی

فلنج اسلیپون استیل در سایزهای ۱/۲ تا ۶۰ اینچ و در کلاس‌های ۱۵۰, ۳۰۰, ۶۰۰, ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ طراحی و تولید می‌شود. این محصول دارای ضخامت و انواع متفاوتی است که شما باید به عنوان خریدار در هنگام خرید این محصول با توجه به نیاز خود، ضخامت این محصول را مورد بررسی قرار دهید.
استفاده از این فلنج دارای مزایای بسیار زیادی همچون قابلیت نصب آسان و کم هزینه، وزن کمتر، عدم نشتی و آب بندی خوب و زمان کمتر برای بررسی و پروسه نگهداری سیستم خط لوله است.
این محصول دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی است و می‌توانید از آن در محیط‌های کاری که نیاز به ظاهر خوب وجود دارد با خیال راحت استفاده کنید.

فلنج لبه‌ دار استیل نیز یکی از انواع فلنج است که در مجموعه زانکو با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌شود و در صنایع نفت و گاز کاربرد بسیار زیادی دارد. این محصول نیز مانند فلنج اسلیپون استیل دارای مقاومت قابل توجهی در برابر فشار و حرارت است و در شرکت زانکو با قیمت مقرون به صرفه به شما ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فلنج لبه‌ دار استیل کلیک کنید.‌

فلنج اسلیپون استیل چیست؟
انواع فلنج اسلیپون استیل

انواع فلنج اسلیپون استیل

همانطور که گفتیم فلنج دارای انواع بسیار زیادی است که مجموعه زانکو اقدام به تامین این محصولات کرده است. انواع فلنج در مجموعه زانکو با بالاترین کیفیت روز دنیا و قیمت‌های رقابتی و اقتصادی به شما ارائه می‌شود تا بتوانید تجربه کم نظیر در زمینه خرید این دسته از تجهیزات را از مجموعه زانکو کسب کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از انواع فلنج‌هایی بپردازیم که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شود و می‌توانید با مراجعه به صفحات مربوطه اقدام به ثبت سفارش این دسته از محصولات کنید.

فلنج تخت استیل

فلنج تخت استیل یکی از انواع فلنج‌ها است که به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید از این محصول در صنایع مختلف همچون نفت و گاز و پتروشیمی استفاده نمایید. این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و دمای بالا است و به همین خاطر است که برای استفاده در سیستم‌های لوله کشی با شرایط سخت و صنعتی انتخابی هوشمندانه است. از آنجایی که این محصول قابلیت باز و بسته شدن را به شما ارائه می‌دهد، شما می‌توانید پروسه تعویض و تعمیرات سیستم را در مدت زمان کوتاه‌تر و با سختی‌های کمتری طی کنید.
این محصول با بالاترین کیفیت در مجموعه زانکو به فروش می‌رسد و شما می‌توانید از طریق دکمه زیر به صفحات مربوطه مراجعه کنید و اقدام به خرید این محصول کنید.

مطلب پیشنهادی: فلنج فولادی

فلنج کور استیل

فلنج کور استیل نیز به عنوان یکی از قطعات پرکاربرد در صنایع مختلف در جهت بستن مسیر لوله‌ها و تغییر جریان مسیر در خطوط لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فلنج دارای طراحی دیسک مانند با سوراخ‌هایی در اطراف است که به شما اجازه می‌دهد از آن در سیستم‌های لوله کشی متنوع استفاده نمایید. در طول پروسه تولید این فرنچ از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و به همین خاطر است که این محصول قابلیت مقاومت بالا به فشار و عدم زنگ زدگی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول از طریق دکمه زیر به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.