ساکولت فشار قوی یکی از نمونه‌های اتصالات فشار قوی است. این ابزار برای انشعاب گیری از خطوط اصلی لوله و یا نصب تجهیزات فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از اتصالات ساکولت فشار قوی برای نصب تجهیزاتی همچون سنسورها و یا تجهیزات کنترلی روی خطوط اصلی لوله استفاده می‌شود. این ابزار به کمک فرایند جوشکاری روی خطوط لوله متصل می‌شوند. ساکولت‌ها دارای طراحی مدرنی هستند و روی لوله فرعی جوشکاری می‌شوند. این ابزار به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که کاربران بتوانند با خیال آسوده از آن در فشارها و دماهای کاری بالا استفاده کنند. اتصالات ساکولت فشار قوی از فولاد کربن، استنلس استیل، آلیاژ‌های آهنی و یا موارد این چنینی طراحی و تولید می‌شود. تمامی این مواد تحمل فشار و دماهای بسیار بالا را دارا هستند.
بایستی توجه کنید که اتصالات ساکولت به طور معمول در اندازه‌های ۱.۲ اینچ تا ۲۴ اینچ تولید می‌شود. بنابراین نمونه‌های مختلفی از این ابزار در بازار موجود است. توجه کنید که ساکولت‌ها می‌توانند در سایزهای بزرگتر نیز تولید شوند. این ابزار در سایزهای متنوع‌تر بستگی به استانداردهای تولید کننده و محدودیت‌های سایز متنوع است. اتصالات ساکولت فشار قوی معمولاً در کلاس‌های ۳۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۹۰۰۰ طراحی و تولید می‌شود. کنید که ممکن است این ابزار در کلاس‌های دیگری نیز طراحی و تولید شود. این موارد بستگی به نیاز صنایع و کاربردهای خاص دارد.

بنابراین مهم است که شما برای خریداری نمونه‌های مختلف ساکولت حتماً سایز و کلاس‌های مختلف این ابزار را بررسی کنید. مربوطه و مشخصات فنی را شناخته و با افراد متخصص مشورت کنید. می‌توان گفت که خرید اتصالات ساکولت فشار قوی نیازمند دانش و آگاهی کافی است. زانکو یک مجموعه شناخته شده برای تامین و خرید نمونه‌های مختلف ساکولت فشار قوی است. زانکو امروز قصد دارد تا شما را با نمونه‌های مختلف اتصالات ساکولت آشنا کند و به شما اطلاعات مفیدی در زمینه خرید این ابزار ارائه دهد. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خریداری این ابزار را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خرید سالکولت فشار قوی با تخفیف

ساکولت فشار قوی کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و به کارگیری نمونه‌های مرغوب اتصالات صنعتی و فشار قوی در پروژه‌های صنعتی بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر است که شرکت‌های متنوع اقدام به طراحی و تولید نمونه‌های مختلف اتصالات فشار قوی کرده‌اند. مجموعه زانکو به عنوان یکی از مجموعه‌های شناخته شده و معتبر در زمینه تامین و تولید نمونه‌های مختلف اتصالات فشار قوی همچون ساکولت‌های فشار قوی است. مجموعه زانکو توانسته است با ارائه راه حل‌های نوآورانه، جایگاهی ممتاز را در بازار داخلی کسب کند. لازم به ذکر است که مجموعه زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تولید و واردات نمونه‌های مختلف اتصالات صنعتی است. به همین خاطر است که این مجموعه به عنوان یک مجموعه قابل اطمینان برای خریداری انواع اتصالات فشار قوی از برندهای معتبر داخلی و خارجی شناخته می‌شود.
اتصالات ساکولت فشار قوی در مجموعه زانکو همواره ویژگی‌های برتر و مزایای فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای به کارگیری در صنایع تخصصی و صنایع مختلف شناخته می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیازها و پروژه‌های خود، اقدام به خرید نمونه‌های مختلف اتصالات فشار قوی با قیمت‌های استثنایی از مجموعه زانکو کنید.

خدمات زانکو در زمینه اتصالات ساکولت فشار قوی

تامین

1. تأمین انواع اتصالات ساکولت فشار قوی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات فشار قوی را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، زانو 90 درجه فشار قوی، زانو ۴۵ درجه فشار قوی، تبدیل فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، ولدولت فشار قوی، تردولت فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات فشار قوی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

سالکولت فشار قوی کمپانی زانکو

مشخصات فنی ساکولت فشار قوی

نام تخصصی محصولساکولت فشار قوی
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایز ها1.2 اینچ تا 24 اینچ
رده ها3000، 6000، 9000
انواعاتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، زانو 90 درجه فشار قوی، زانو ۴۵ درجه فشار قوی، تبدیل فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، ولدولت فشار قوی، تردولت فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی
برند هازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای اتصالات ساکولت فشار قوی در زانکو

مجموعه زانکو توانسته است با برترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه واردات انواع اتصالات فشار قوی همکاری کند. با افتخار اعلام می‌کند که انواع محصولاتش را از برترین برندهای داخلی و خارجی که در بازارهای جهانی شناخته شده هستند تامین می‌کند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با اطمینان کافی انواع اتصالات ساکولت فشار قوی را از زانکو با قیمت‌های استثنایی خریداری کنید.

برندهای اتصالات ساکولت فشار قوی در زانکو

خرید ساکولت فشار قوی

زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان و تامین کنندگان اتصالات صنعتی و اتصالات فشار قوی شناخته می‌شود. این مجموعه توانسته است با ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در محصولات، به عنوان یک مجموعه قابل اطمینان شناخته شود. بنابراین رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده است و از اعتبار قابل توجهی برخوردار است. همانطور که احتمالاً خودتان نیز آگاه هستید مجموعه زانکو، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات در بازار ایران شناخته می‌شود. مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که همواره از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تولید اتصالات صنعتی و فشار قوی استفاده می‌کند. بنابراین می‌تواند مطلوب‌ترین کیفیت را به مشتریان ارائه کند.

لازم به ذکر است که مجموعه زانکو دارای بیش از دو دهه تجربه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات فشار قوی است. این مجموعه همواره با تیم‌های متعهد و متخصص در زمینه واردات و تامین اتصالات فشار قوی همچون ساکولت فشار قوی همکاری کرده است. بنابراین قادر به ارائه محصولات با کیفیت با قیمت‌های استثنایی به بازار ایران است. انواع محصولات این مجموعه در زمینه اتصالات فشار قوی شامل فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، زانو 90 درجه فشار قوی، زانو ۴۵ درجه فشار قوی، تبدیل فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، ولدولت فشار قوی، تردولت فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی می‌شود.

خرید اتصالات ساکولت فشار قوی از شرکت زانکو

خرید اتصالات ساکولت فشار قوی از شرکت زانکو بسیار آسان است. برای این امر راه‌های زیادی پیش روی شما قرار گرفته است. شما عزیزان می‌توانید به سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید. می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید. لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند از طریق سایت و به صورت آنلاین در صفحات مربوطه اقدام به ثبت سفارش کنند. می‌توانید با استفاده از این روش در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش فاکتور دریافت کنید. همینطور شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین با مشاورین فروش مجموعه زانکو ارتباط بگیرید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید.

محصول پیشنهادی زانکو: تردولت فشار قوی

خرید ساکولت فشار قوی

راهنمای خرید ساکولت فشار قوی

دانستیم که اتصالات فشار قوی به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات بین اتصالات صنعتی شناخته می‌شوند. به همین دلیل است که بایستی با آگاهی و تخصص کافی اقدام به خریداری این ابزار کنید. به عنوان یک مجموعه متخصص و با تجربه در زمینه فروش نمونه‌های مختلف ساکولت فشار قوی، به جمع آوری اطلاعاتی در زمینه راهنمای انتخاب ساکولت فشار قوی مناسب کرده است. از مواردی که در راهنمای زیر آمده است پیروی کنید تا بتوانید مناسب‌ترین نمونه این ابزار را با توجه به نیازهای صنعتی خود خریداری کنید.

راهنمای انتخاب ساکولت فشار قوی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: از آنجایی که اتصالات ساکولت فشار قوی دارای نمونه‌های مختلفی هستند، در ابتدا نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید. تا بتوانید سازگارترین نمونه‌های این اتصالات را با نیازهای صنعتی خود خریداری کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: شما می‌توانید برای کسب اطلاعات تخصصی و جزئی‌تر در زمینه مشخصات فنی انواع اتصالات فشار قوی با متخصصین صنعتی و یا مهندسان مشورت کنید. برای این امر می‌توانید با یکی از شماره‌های مجموعه زانکو تماس حاصل کنید.

  3. بررسی استانداردها: بسیار حائز اهمیت است که اتصالات فشار قوی بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شوند. تولید این ابزار بر پایه استانداردها می‌تواند تضمین کننده کیفیت چنین ابزاری باشد. بررسی کنید که محصول مورد نظر شما بر پایه استانداردها طراحی و تولید شده باشد و انواع گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که محصولاتی که قرار است در صنایع حساس مورد استفاده قرار بگیرند، بایستی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب طراحی و تولید شوند. بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از مرغوب‌ترین مواد اولیه طراحی و تولید شده باشد. تا از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشد.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: در هنگام خرید این دسته از اتصالات حتماً اقدام به بررسی محصول مورد نظر خود از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات مشابه در بازار کنید.

ساکولت فشار قوی چیست؟

ساکولت فشار قوی یکی از ابزار خانواده اولت‌ها است. این ابزار در جهت انشعاب‌گیری در مواردی که نیاز داریم تا خط را از مدار خارج نکنیم و یا جریان سیال را قطع کنیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساکولت‌ها، قسمت انشعاب به شکل ساکت است و با قرار گرفتن لوله هم قطر با قسمت انتهایی ساکولد به شکل ساکت، جوشکاری مرز بین ساکولد و لوله عملیات اتصال و آب‌بندی خطوط صورت می‌گیرد. این ابزار دارای یک طراحی منحنی است که باعث می‌شود بتوانید از این اتصالات روی لوله‌هایی با اندازه ۲ اینچ تا ۳۲ اینچ استفاده کنید و عملیات انشعاب‌ گیری را صورت بدهید.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این نوعی از اتصالات همواره تنش‌های نقطه‌ای لوله‌ها را بسیار کم می‌کنند و باعث افزایش قابل توجه مقاومت لوله‌ها در محل انشعاب می‌شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این ابزار نسبت به دیگر نمونه‌های اولت‌ها مثل ولدولت و ترودولت، برای لوله‌های با قطر کمتر استفاده می‌شوند و فشار کمتری نیز دارند. اما این ابزار می‌تواند انشعابی ۹۰ درجه ایجاد کنند و قدرت تحمل فشار بیشتری را نیز داشته باشند.

نصب این ابزار بایستی با استفاده از فرایند جوشکاری صورت بگیرد. داشته باشید که نصب صحیح و راه‌اندازی اصولی این ابزار بایستی بر اساس استانداردها و دستورالعمل‌های تولید کننده و مشاوران متخصص باشد. همواره رعایت ایمنی و استفاده از ابزارها و تجهیزات حفاظتی مناسب را برای بالا بردن ایمنی در هنگام نصب ابزار ساکولت فشار قوی در اولویت قرار دهید.

ممکن است این محصول نیز برای شما کارآمد باشد: تبدیل گالوانیزه

ساکولت فشار قوی چیست؟

مزایای استفاده

این اتصالات به طور معمول از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید می‌شوند. خاطر است که همواره مزایای قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌کنند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از ساکولت فشار قوی، قابلیت تحمل فشار بالا توسط این ابزار است. ساکولت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بتوانند در برابر فشارهای بالا در لوله‌ها و سیستم‌های لوله کشی تحمل کافی داشته باشند. ظرفیت تحمل این ابزار بستگی به جنس ساخت اتصال و قطر و ضخامت لوله متفاوت است. کنید که با توجه به استانداردها و مشخصات فنی، اتصالات ساکولت فشار قوی می‌تواند فشارهای بسیار بالا را تحمل کنند.

این ابزار قادر به تحمل دماهای بسیار بالا در فرایندهای صنعتی و شیمیایی سخت هستند. محدوده تحمل دمای این ابزار با توجه به جنس تولید متفاوت است. با به کارگیری نمونه‌های مناسب این ابزار، اتصالات ساکولت فشار قوی در صنایع حساس استفاده کنید. برخی از صنایع حساسی که در آن از اتصالات ساکولت فشار قوی استفاده می‌شود شامل صنایع پتروشیمی، شیمیایی و یا نیروگاه‌ها می‌شود. توجه کنید که ساکولت‌ها به طور معمول دارای مقاومت شیمیایی قابل توجهی هستند. به این معناست که این ابزار در برابر اثرات مواد شیمیایی مختلف همچون اسیدها و مواد شیمیایی خورنده مقاوم هستند. می‌توانید از این ابزار با خیال آسوده در محیط‌های صنعتی حساس استفاده کنید.

موارد استفاده

این ابزار می‌تواند در صنایع حساس دارای کاربردهای متنوع باشد. شما عزیزان می‌توانید از اتصالات ساکولت فشار قوی برای تقویت نقاط اتصال و جلوگیری از تمرکز تنش در نقاط اتصال لوله‌ها استفاده کنید. کنید که این نقاط ممکن است تقاطع لوله‌ها، و یا اتصالات مختلف را شامل شود. می‌توانید با نصب سکوت فشار قوی در محل تقاطع، استحکام مقاومت بیشتری ایجاد کنید. بنابراین عملکرد و ایمنی سیستم لوله کشی بهتر می‌شود و بهبود پیدا می‌کند. نصب اتصالات ساکولت فشار قوی می‌تواند بسیار سریعتر و با چالش‌های کمتری صورت بگیرد. این امر به معنای کاهش هزینه‌ها و زمان نصب است. با استفاده از اتصالات ساکولت فشار قوی همواره اندازه اصلی لوله‌ها حفظ می‌شود و نیازی به کاهش افزایش قطر لوله وجود ندارد. این امر مزیتی است که در برخی کاربردهای صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

اتصالات ساکولت فشار قوی دارای ساختار محکم و قابلیت تحمل فشار و دماهای بسیار بالا هستند. اتصالات می‌توانند در صنایع سخت مورد استفاده قرار بگیرند و بازدهی مطلوبی داشته باشند. لازم به ذکر است که می‌توانید از اتصالات ساکولت فشار قوی برای ردیابی و نگهداری، نصب سیستم‌های تجهیزات فرعی و اتصال به تجهیزات استفاده کنید.