استفاده از تجهیزات صنعتی عناصر مهم است. یکی از این تجهیزات مهم لوله‌های استیل است. نام اصلی و تخصصی این محصول که امروز قصد داریم به شما معرفی کنیم، لوله استنلس استیل است. لوله‌های صنعتی انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها همین لوله‌های استیل هستند. این سری از لوله‌های استیلی یکی از بهترین لوله‌های ضد زنگ زدگی هستند که انواع بسیار پر فروش و پر کاربردی را دارند. زانکو ارائه دهنده بهترین قیمت لوله استنلس استیل است. انواع لوله استنلس استیل در مجموعه زانکو بر اساس استاندارد لوله استنلس استیل طراحی و تولید شده است. در این مطلب اطلاعات مفیدی را در زمینه مشخصات لوله استنلس استیل به شما ارائه خواهیم داد. ساخت این لوله از جنس استنلس استیل از عناصر کروم و نیکل ساخته می‌شود. ما در زانکو این محصول و سایر محصولات لوله فولادی را با کمترین قیمت و فاکتور رسمی در بازار عرضه می‌کنیم.

این نوع از لوله‌های استنلس استیل مخصوص صنایع هستند و به همین علت این محصول در دسته محصولات لوله صنعتی قرار دارند. 

شما عزیزان می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های لوله استنلس استیل را از زانکو خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات و یا قیمت روز آن، با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.
  021-22392688 | 021-22392699

آنچه در این بخش میخوانید

قیمت لوله استنلس استیل در زانکو

قیمت لوله استنلس استیل، بر اساس فاکتورهای متعددی مانند ضخامت، آلیاژ و گرید تولیدی، سایز، برند تولید کننده و … تعیین می‌شود. این عوامل سبب شد که توجه خیلی از صنایع به انواع لوله که در برابر مواد خورنده بسیار مقاوم است، بیشتر شود. لوله‌ها از جمله اجسامی هستند که دو طرف آن‌ها باز است و همین ساختار متفاوتی که دارند، باعث شده کاربردهای زیادی را بتوان از آن‌ها شاهد بود. زانکو، تخصصی‌ترین وبسایت لوله، اتصالات و تاسیسات است.

خرید لوله استنلس استیل با قیمت

لوله استنلس استیل کمپانی زانکو

در صنایع مختلف، لوله‌های استنلس استیل به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت‌ها و صنایع نیاز دارند تا از مواد با کیفیت و با دوام برای تولید محصولات خود استفاده کنند. شرکت زانکو با سابقه‌ای درخشان در تولید و عرضه لوله‌ها، به یکی از گزینه‌های برتر برای خرید این محصولات تبدیل شده است. در این بخش، به بررسی خرید این محصول از شرکت زانکو خواهیم پرداخت. لوله‌های استنلس استیل زانکو به دلیل ترکیب مناسب آلیاژها، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی هستند. این ویژگی آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای محیط‌های مرطوب و شرایط دشوار صنعتی تبدیل می‌کند.

لوله‌های استنلس استیل شرکت زانکو با دوامی بالا و مقاومت در برابر فشار و حرارت از خود نشان می‌دهند. این ویژگی‌ها آن‌ها را برای استفاده در صنایعی که نیازمند تحمل شرایط سخت و فشارهای بالا هستند، مناسب می‌سازد. به صورت کلی از این محصول در کنار سایر لوله‌ها و اتصالات مورد استفاده قرار میگیرد. اتصالات و لوله‌ها در شرکت زانکو دو محصول برتر و ویژه به شمار می‌روند. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات رو لینک زیر کلیک کنید.

خدمات زانکو در زمینه لوله‌های استیلی

تامین

1. تأمین انواع لوله

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، این محصول را با بهترین مشخصات لوله استنلس استیل مشتریان عرضه می‌کند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به لوله استنلس استیل درزدار و مانیسمان اشاره کرد

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما می‌توانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع لوله و اتصالات از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید لوله استنلس استیل بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال این محصول به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ و نقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

محصولات لوله استنلس استیل

مشخصات لوله استنلس استیل

نام تخصصی محصوللوله استنلس استیل
در بخش‌هایواردات | تامین
آلیاژها201، 304، 316، 310، 321، 410، 420، 430
سایزهادر تمامی سایزها
رده‌هادر تمامی رده‌ها
انواعدرزدار و مانیسمان
مواد تولیدفولاد، سیلیسیم، منگنر، کربن، نیکل و کروم
برندهاAK Steel | Cogne Acciai Speciali | POSCO | SUMWIN | VIRAJ | سپنتا | ساوه | سپاهان
استاندارداستاندارد جهانی

برندهای لوله استیلی در زانکو

مجموعه زانکو ارائه دهنده برترین برندهای انواع لوله‌های صنعتی است. این مجموعه در طول سال‌های فعالیتش با شناخته شده‌ترین و برترین برندهای داخلی و خارجی در جهت تامین نمونه‌های مختلف لوله همکاری کرده است. در طول همکاری با این دسته از برندها توانسته است رضایت مشتریان بسیار زیادی را کسب کند. زانکو تضمین می‌کند که انواع محصولاتی که ارائه می‌دهد از بهترین برندهای داخلی و خارجی با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید مجموعه را ما را برای خرید با کیفیت‌ترین نمونه‌های لوله از شناخته شده‌ترین برندهای بازار انتخاب نمایید.

خرید لوله استنلس استیل

شرکت زانکو یکی از برترین تأمین کنندگان و بزرگترین واردکنندگان انواع لوله استنلس استیل در بازار ایران است. این شرکت با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه انواع تجهیزات صنعتی لوله و اتصالات و فلنج‌ها، ارائه دهنده بهترین کیفیت و محصولات در این زمینه است. خرید این محصول از شرکت زانکو به شما امکان می‌دهد تا بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب و به صورت سریع و آسان تجربه کنید. این شرکت به دلیل داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های تولید این محصول، محصولات با کیفیت بالا و دقت فوق‌العاده بالایی را تهیه می‌کند. شرکت زانکو تأمین کننده انواع لوله‌های استیل از برندهای برتر جهانی مانند اوتومات، اس اس اس، توبولار و... است که با ارائه محصولات با کیفیت بالا و در دسترس بودن موجودی‌های بزرگ، به مشتریان خود امکان تأمین مواد و تجهیزات با کیفیت را می‌دهد.

تولید بر پایه استاندارد لوله استنلس استیل

شرکت زانکو دارای بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید این دسته از محصولات بر اساس استاندارد لوله استنلس استیل است. مشخصات لوله استنلس استیل در مجموعه زانکو همواره بر پایه استاندارد لوله استنلس استیل بوده است و به همین خاطر است که از کیفیت کافی برخوردار هستند. خوب است بدانید که مجموعه زانکو در طول سال‌های فعالیتش با تیم‌های متخصص و متعد همکاری کرده است. بنابراین همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های این دسته از محصولات را به بازار با بهترین قیمت لوله استنلس استیل ارائه کرده است.

روش‌های خرید از زانکو

خرید این محصول با بهترین قیمت لوله استنلس استیل از زانکو بسیار آسان است. شما می‌توانید به سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید. از طریق سایت نیز می‌توانید به صفحات مربوط به مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین در این صفحات ثبت سفارش نمایید. توجه داشته باشید که می‌توانید با استفاده از این روش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش فاکتور شرکتی دریافت نمایید. شما مشتریان گرامی می‌توانید به بخش چت آنلاین سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید و سفارش خود را از این صفحه نیز ثبت کنید.

راهنمای خرید لوله استنلس استیل

توجه داشته باشید که مشخصات لوله استنلس استیل بسیار متنوع است. شناخت تمامی مشخصات لوله استنلس استیل می‌تواند بسیار سخت و زمانبر باشد. به همین دلیل است که بایستی در هنگام خرید با آگاهی و تخصص کافی اقدام نمایید. زانکو در ادامه مطلب اقدام به ارائه راهنمای انتخاب محصول مناسب بر اساس بررسی مشخصات لوله استنلس استیل کرده است. در ادامه این مطلب مواردی آمده است که می‌توانید با پیروی از آن، مناسب‌ترین نمونه این محصول را برای فعالیت‌های صنعتی خود خریداری نمایید.

راهنمای انتخاب لوله استنلس استیل مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: در ابتدا بایستی نوع اتصال و نیاز خود را از این دسته از لوله‌ها مشخص کنید.‌ چرا که اشاره کردیم که این دسته از محصولات در تنوع خاصی طراحی و تولید می‌شوند. شناخت نیازتان می‌تواند به شما کمک کند که مناسب‌ترین نمونه این تجهیزات را برای نیازهای صنعتی خود خریداری کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: اگر شما در هنگام خرید سوالاتی در زمینه مشخصات و یا استانداردهای لوله داشتید، می‌توانید با یکی از شماره‌های مجموعه زانکو تماس حاصل کنید. پشتیبانان فروش مجموعه ما با کیفیت‌ترین خدمات پیش از فروش را به مشتریان گرامی در ساعات کاری ارائه می‌دهند.

  3. بررسی استانداردها: اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما بر اساس استاندارد لوله استنلس استیل طراحی و تولید شده باشد. لازم به ذکر است که محصول مورد نظر شما بایستی انواع گواهینامه‌های کیفی را نیز پس از تولید کسب کرده باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: مواد اولیه‌ای که در طول پروسه تولید این دسته از محصولات به کار می‌رود، می‌تواند تا حد قابل توجهی تعیین کننده کیفیت آن باشد. بنابراین بایستی بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از با کیفیت‌ترین مواد اولیه طراحی و تولید شده باشد.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: حتماً اقدام به مقایسه قیمت لوله استنلس استیل با دیگر نمونه‌های مشابه در بازار کنید. بررسی و مقایسه قیمت لوله استنلس استیل به شما کمک می‌کند که بتوانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های این تجهیزات را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

مزایای خرید لوله استیل از شرکت زانکو

در انتخاب این محصول برای نیازهای صنعتی و ساختمانی خود، شرکت زانکو به عنوان یک گزینه مطمئن و با کیفیت معرفی شده است. با توجه به تنوع محصولات، کیفیت بالا و تضمین ارائه شده، این شرکت به عنوان یک همکار قابل اعتماد برای تأمین لوله‌های به شما خواهد پیوست.

1. تنوع محصولات

شرکت زانکو با ارائه مجموعه‌ای گسترده از لوله‌های استنلس استیل، به مشتریان انتخاب‌های متنوعی ارائه می‌دهد. این تنوع، امکان انتخاب بهترین محصول بر اساس نیازها را فراهم می‌سازد. این محصولات دارای مشخصات لوله استنلس استیل مطلوبی هستند و بر اساس استاندارد لوله استنلس استیل طراحی شده‌اند.

2. کیفیت بالا

شرکت زانکو با تکیه بر تجربه و تخصص خود، محصولات با کیفیت و استحکام بالا تولید می‌کند. همچنین، گارانتی اصالت کالا ارائه شده توسط شرکت، اعتماد مشتریان را جلب کرده است. زانکو در طول پروسه تولید این محصولات به استاندارد لوله استنلس استیل پایبند بوده است.

3. بهترین قیمت

مجموعه زانکو ارائه دهنده بهترین قیمت لوله استنلس استیل است. این مجموعه همواره با برترین برندهای داخلی و خارجی در جهت تامین نمونه‌های با کیفیت لوله‌ها همکاری می‌کند. بنابراین قادر به تامین با کیفیت‌ترین نمونه‌های لوله‌های صنعتی با مناسب‌ترین قیمت لوله استنلس استیل است.

استنلس استیل چیست؟

انواع لوله استنلس استیل (Stainless Steel Pipe) یک نوع لوله است که از جنس (Stainless Steel) ساخته شده است. استنلس استیل یک آلیاژ فلزی است که از ترکیب عناصر فلزی فولاد، کروم، نیکل و مواد دیگر به دست می‌آید. به دلیل خاصیت مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی، این لوله به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوله‌های صنعتی در صنایع مختلفی مثل ساختمانی و خودروسازی است.

استفاده از این محصول در صنایعی مانند شیمیایی، نفت و گاز، غذایی و دارویی بسیار رایج است. این لوله‌ها دارای خاصیت مقاومت بالا به فشار، حرارت، خوردگی و زنگ زدگی هستند و می‌توانند در شرایط سخت و پر استرس استفاده شوند. همچنین، این محصول برای انتقال موادی که نیاز به حفظ خلوص و عدم آلودگی دارند نیز استفاده می‌شود.

لازم به توضیح است که این عناصر خواص دیگری مانند قابلیت فرم دهی، شفافیت و مقاومت در برابر دما را در این آلیاژ بالا می‌برند. باید بگوییم که این استیل تنها در شرایطی خاص ضد زنگ است. برخلاف اسم استیل ضدزنگ، استنلس استیل به خاطر ترکیب‌های الکترونی آن به کلی ضد زنگ نیست و امکان زنگ زدن دارد. استنلس استیل تنها در شرایطی خاص مانند محیط‌های کم اکسیژن، آب شیرین و برخی محیط‌های شیمیایی ضد زنگ است. لوله فولادی محصول دیگر زانکو است.

لوله استیل

انواع لوله‌های استیلی از لحاظ شکل

لوله‌های استیلی انواع مختلفی مثل لوله‌های استیل درزدار و مانیسمان را دارند. این نوع از لوله‌ها از خاصیت ضد زنگی برخوردار هستند که به علت میزان درصد عنصر کروم استفاده شده در آن است. می‌توان گفت تقریبا با 12 درصد از عنصر کروم هر نوع لوله فولادی به شکلی ضد زنگ می‌شود. به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن این لوله‌ها عمر مفید و طولانی خوبی نیز دارند. این محصول در شرکت زانکو در کیفیت بسیار بالا و از برترین برندهای خارجی تهیه می‌شود.

لوله در صنایع مختلف

از این محصول در صنایع مختلفی استفاده می‌شود که با توجه به کاربرد آن، از آلیاژهای مختلف این محصول استفاده می‌کنند. علاوه بر این در صنایع مواد غذایی، لوله حمل‌ کننده نباید تغییر بو و مزه در مواد خوراکی را در پی داشته باشد. این ماده خواص و ویژگی‌های قابل توجهی زیادی داشته و لوله‌‌هایی که با این ماده تولید می‌شوند. کاربردهای گسترده‌‌ای در صنایع مختلف از خود نشان داده‌اند. لوله چدنی کاربردهای دیگری دارد. لوله چدنی بسیار پر مصرف است. خرید لوله چدنی از زانکو به صرفه‌تر خواهد بود.

کاربردهای مختلف لوله استیل

این محصول به علت مقاومت بالا در برابر خوردگی، اسیدها، حرارت و داشتن سختی بالا در صنایع مختلف به خصوص لوله کشی‌ها در کارخانه‌ها و همچنین به دلیل خواص ضد زنگی و بی ضرر بودن از صنعت نفت و گاز تا صنایع مواد غذایی و مالشعیر سازی کاربرد دارند. لوله فولادی ضد زنگ می‌تواند به دو صورت جوش داده شده و بدون درز تولید شود. لوله جوش داده شده معمولا گزینه ارزانتری برای استفاده در مواردی است که به فشار کمتری مورد نیاز است. لوله‌های ۳۰۴، برای تمام موارد ساخت و ساز که در آن استحکام و مقاومت در برابر خوردگی بالا مورد نیاز است، گزینه مناسبی می‌ باشد. این محصول در کارخانه‌های شیمیایی، پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های کاغذی و صنایع غذایی استفاده می‌شود. لوله استیل تولید شده با آلیاژ 316، از محصولات پرمصرف و کاربردی در صنایع مختلف است.

مزایای آلیاژ استیل در تولید لوله

مزیت‌های زیاد آلیاژ منجر به کاربردهای متنوع و فراوان این ماده در صنایع مختلف شده است. برخی مواقع دو واژه لوله و تیوب را به جای هم به کار می‌‌برند و این در حالی است که لوله و تیوب علاوه بر داشتن شباهت، تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. مقدار بیشتر کروم و نیز برخی دیگر از عناصر موجود مانند نیکل و مولیبدن خاصیت ضد زنگ بودن را افزایش می‌دهد. لوله پلاستیکی محصول دیگر زانکو است. لوله پلاستیکی کاربردهای زیادی دارد. لوله پلاستیکی در ابعاد مختلف به تولید می‌رسد.

لوله های استیل
لوله استیل درزدار

ابعاد لوله استیل درزدار

این لوله‌ها بر اساس استاندارد لوله استنلس استیل طراحی می‌شوند. در گریدهای 316، 316L ،304 ،309 ،310 و غیره، از سایز ⅛ اینچ الی 24 اینچ در رده‌های 5، 10، 40، 80 و در طول‌های 6 متری و 12 متری، به دو نوع درزدار و بدون درز تقسیم شده‌اند. طبق استانداردهای ASTM A312 ،A213 ،A269 برای متریال و ASME B36.19 برای ابعاد تولید می‌گردند. لوله‌های استنلس استیل علاوه بر خواص ذکر شده قابل بازیافت نیز هستند. نوع ۳۰۴ همانند ۳۰۴ است با این تفاوت که حاوی حداکثر ۰.۳٪ کربن است.
به علت اضافه کردن ۲ تا ۳ درصد مولیبدن، نوع ۳۱۸ نسبت به سایر آلیاژهای نیکل کروم بسیار مقاوم در برابر خوردگی است. بر خلاف فولادهای معمولی در مقابل هوا و رطوبت لک ‌دار نشده و زنگ نمی‌زند. باید بگوییم که بعد از آشنایی با این دو واژه، نوبت به صحبت و معرفی انواع لوله استنلس استیل می‌‌رسد.

همانطوری که در فوق در مورد لوله‌ها اشاره داشتیم. از این نوع لوله برای اتنقال سیالات و گازها استفاده می‌کنند. با توجه به این میزان مقاومت و کیفیت بالای این محصولات، لوله‌های استیل زنگ نزن گزینه‌های بسیار مناسبی برای انتقال سیالات و گازها در شرایط مختلف به شمار می‌روند. لوله درزدار، از محصولات خاص زانکو است. لوله درزدار کاربردهای گوناگونی دارد.

لوله استنلس استیل مانیسمان

این محصول شرکت زانکو، یکی از محصولات تخصصی با کیفیت بالاست که توسط این شرکت تامین می‌شود. این لوله به عنوان یک نوع لوله فولادی است و از جنس استیل ضد زنگ با خاصیت مانیسمان تولید می‌شود.

مشخصات لوله استنلس استیل مانیسمان

استنلس استیل در مقابل زنگ زدگی و تغییر رنگ مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل برای کاربردهای صنعتی، علمی و پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، استنلس استیل به دلیل قدرت مانیسمان بالا، برای ساختاتی که نیاز به مقاومت در برابر فشار و سایش دارند، بسیار مناسب است.

این محصول شرکت زانکو به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، حرارت و خوردگی، مناسب برای کاربردهای شیمیایی، نفت و گاز، پتروشیمی، تولید برق و صنایع تبدیلی است. این لوله همچنین برای سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های آبگرمکن، و سیستم‌های کنترل حرارتی در ساختمان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله استنلس استیل مانیسمان