رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه یکی از انواع تجهیزات پرکاربرد بین اتصالات گالوانیزه است. طراحی این محصول به گونه‌ای است که به کاربر این اجازه را می‌دهد که بتواند در سیستم‌های لوله کشی از آن به صورت رو پیچ و تو پیچ استفاده کند. این محصول جزو خانواده بوشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که در دو طرف داخلی و خارجی آن رزوه قرار گرفته است. بنابراین شما می‌توانید دو قطعه دارای دنده‌های نر و ماده را به یکدیگر با استفاده از این اتصالات، متصل کنید. می‌توان گفت که اتصالات رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه این قابلیت را دارند که هم از داخل و هم از خارج به لوله‌ها و یا قطعات مختلف متصل شوند. از این ابزار به طور خاص در سیستم‌های لوله کشی و خطوط لوله برای اتصال لوله‌های مختلف یکدیگر استفاده می‌شود.

شما می‌توانید از اتصالات رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه در انواع صنایع مربوط به لوله کشی استفاده کنید. این محصول دارای یک روکش گالوانیزه است که استحکام و مقاومت آن را افزایش می‌دهد. بنابراین استفاده از این محصول و به کارگیری آن در سیستم‌های لوله کشی می‌تواند از نشتی در هنگام اتصال لوله‌ها تا حد قابل توجهی جلوگیری کند. به دلیل استحکام بالا و مقاومت قابل توجه این محصول در برابر فشار، ضربه، خوردگی و ... شما می‌توانید از رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه با خیال آسوده در سیستم‌های فشار قوی استفاده کنید. چرا که این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب به کارگیری در سیستم‌های حساس و حیاتی باشد.

خرید انواع اتصالات گالوانیزه همچون رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه باید از مجموعه‌های معتبر و با اطلاعات تخصصی کافی صورت بگیرد. می‌توانید از بین نمونه‌های مختلف اتصالات گالوانیزه، محصولی را خریداری کنید که بیشترین سازگاری را با نیازهای شما داشته باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت تخصصی به معرفی رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه بپردازیم. تا بتوانید بهترین نمونه‌های این محصول را با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها و از معتبرترین مجموعه‌های فروشگاهی خریداری کنید.

رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و بهینه‌ سازی اتصالاتی که در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. به همین خاطر است که خریداری و تامین نمونه‌های با کیفیت و استاندارد اتصالات گالوانیزه، بسیار حیاتی است. مجموعه زانکو به عنوان یک مجموعه شناخته شده و معتبر برای خریداری انواع اتصالات صنعتی همچون اتصالات گالوانیزه شناخته می‌شود. اتصالات صنعتی مجموعه زانکو همواره ویژگی‌ها و مزایای خاصی را به کاربران ارائه می‌کنند. چرا که از با کیفیت‌ترین مواد اولیه تامین شده‌اند و با قیمت‌های اقتصادی به بازار عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که مجموعه زانکو، اقدام به تامین نمونه‌های مختلفی از اتصالات گالوانیزه و اتصالات صنعتی کرده است. شما می‌توانید نمونه‌های مختلفی از این محصولات را با توجه به نیاز خود از مجموعه زانکو خریداری کنید.

مجموعه زانکو با صنایع و اصناف مختلفی همکاری می‌کند. همانطور که خودتان نیز آگاه هستید نیازهای صنایع مختلف بسیار متنوع و گوناگون است. به همین خاطر است که مجموعه زانکو اقدام به تامین و ارائه طیف وسیعی از اتصالات صنعتی و اتصالات گالوانیزه کرده است. چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه یکی از نمونه‌های پرکاربرد اتصالات گالوانیزه هستند. نیز با کیفیت بالا و قیمت‌های اقتصادی در مجموعه زانکو به شما به فروش می‌رسند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این محصول به صفحه مربوطه مراجعه کنید. دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه اصلی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه در سایت رسمی مجموعه زانکو ارجاع داده شوید.

خدمات زانکو در زمینه اتصالات

تامین

1. تأمین انواع رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات گالوانیزه را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، درپوش گالوانیزه اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات گالوانیزه بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات گالوانیزه به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

نام تخصصی محصولرو پیچ و تو پیچ گالوانیزه
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایز هادر تمامی سایزها
رده‌ها10، 20، 40، 80، 160
انواعاتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، درپوش گالوانیزه
برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه در زانکو

مجموعه زانکو همواره با برترین برندها در زمینه تامین اتصالات صنعتی و اتصالات گالوانیزه همکاری می‌کند. به همین دلیل است که با اطمینان اعلام می‌کند انواع محصولاتش را از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندهای داخلی و خارجی تامین کرده است. محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با قیمت‌های استثنایی به بازار ارائه می‌شوند. بنابراین اگر شما هم دغدغه خرید اتصالات گالوانیزه همچون رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه از برندهای داخلی و خارجی معتبر را دارید، اعلام می‌کنیم که مجموعه زانکو یک مجموعه قابل اطمینان برای خریداری این دسته از تجهیزات است.

خرید رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

مجموعه زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع اتصالات صنعتی در بازار ایران شناخته می‌شود. ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در محصولات باعث شده است که این مجموعه رضایت مشتریان زیادی را کسب کند. بنابراین می‌توان گفت که زانکو یک شرکت قابل اطمینان برای خرید انواع اتصالات گالوانیزه همچون رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که زانکو همواره به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در زمینه تولید و تامین اتصالات صنعتی و گالوانیزه به کار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که مجموعه زانکو نزدیک به دو دهه در زمینه تامین و تولید طیف وسیعی از اتصالات گالوانیزه تجربه دارد. به همین خاطر است که توانسته است با تیم‌های متعهد و متخصص در این زمینه همکاری کند. این مجموعه با همکاری با متخصص‌ترین افراد توانسته است طیف وسیعی از اتصالات صنعتی را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. برخی از اتصالات گالوانیزه که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شوند شامل اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، درپوش گالوانیزه می‌شود.

خرید اتصالات گالوانیزه از شرکت زانکو

خرید رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه از مجموعه زانکو بسیار آسان است. مجموعه زانکو برای خرید این دسته از اتصالات راه‌های فراوانی را پیش پای شما می‌گذارد. شما عزیزان می‌توانید به سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید. سپس با تیم‌های پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین، در صفحات مربوطه محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید. شما می‌توانید از طریق این راه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین مجموعه زانکو پیش فاکتور دریافت کنید. همینطور شما مشتریان می‌توانید از بخش چت آنلاین به مشاورین فروش مجموعه زانکو ارتباط بگیرید و سفارش خود را از این طریق نیز ثبت کنید.

محصول پیشنهادی: درپوش گالوانیزه

راهنمای خرید رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

راهنمای خرید رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

همانطور که احتمالاً خودتان نیز آگاه هستید اتصالات رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه به عنوان یکی از اتصالات حیاتی در صنایع لوله کشی شناخته می‌شوند. بنابراین شما بایستی با اطلاعات تخصصی کافی اقدام به خریداری این دسته از تجهیزات کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی را در زمینه انتخاب رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه به شما ارائه دهیم. پیروی از این راهنما باعث می‌شود تا بتوانید مناسب‌ترین نمونه‌های این اتصالات را برای صنایع مورد نظر خود خریداری کنید.

راهنمای انتخاب رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: در ابتدا بایستی نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید. چرا که این اتصالات در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و شناخت نیاز به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتصال بهتری داشته باشید.

  2. مشاوره با متخصصان: می‌توانید در هنگام خرید این دسته از اتصالات با مشاورین و پشتیبانان خرید مجموعه زانکو ارتباط بگیرید. تا بتوانید اطلاعات جزئی‌تر و مشخصات فنی این محصولات را از این افراد کسب کنید.

  3. بررسی استانداردها: یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید اتصالات گالوانیزه این است که محصول مورد نظر شما طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد. پس از تولید نیز گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشد. بنابراین مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما انواع استانداردها را رعایت کرده است و با گواهینامه‌های کیفی تطابق دارد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: بسیار حائز اهمیت است که اتصالات از نمونه‌های با کیفیت مواد اولیه طراحی و تولید شوند. چرا که این محصولات به طور خاص در سیستم‌های حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از با کیفیت‌ترین نمونه‌های مواد اولیه طراحی و تولید شده باشد و استحکام و مقاومت کافی را دارا باشد.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: در آخرین مرحله نیز بایستی محصول مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید.

رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه چیست؟

اتصالات رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه، یکی از نمونه‌های شناخته شده و پرکاربرد اتصالات گالوانیزه هستند. این محصول به طور معمول دارای دو نوع گالوانیزه سفید و یا سیاه است. در طول پروسه تولید اتصالات رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه، از آلیاژ آهن و یا کربن استفاده می‌شود. پس از طی شدن پروسه تولید یک لایه روکش گالوانیزه روی این اتصالات قرار می‌گیرد. وجود یک لایه روکش گالوانیزه باعث می‌شود تا استحکام و مقاومت این محصول بالاتر برود. لازم به ذکر است که اتصالات گالوانیزه، دارای طراحی خاص و مدرنی هستند. به همین خاطر است که نصب آن می‌تواند در زمان کوتاه صورت بگیرد. همین ویژگی باعث می‌شود تا کاربر بتواند مراحل نگهداری سیستم را نیز در زمان کوتاه طی کند.

همانطور که اشاره شد این محصول از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید می‌شود. به همین خاطر است که استفاده از آن دارای مزایای بسیار زیادی برای کاربران است. برخی از مزایای استفاده از اتصالات رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه شامل موارد زیر می‌شود. اتصال صحیح و بدون نشتی، پایین آمدن هزینه‌های تعمیر و نگهداری سیستم، استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی، قابل استفاده در صنایع حساس با فشار کاری بالا و قابل اتصال به لوله‌های مختلف نر و ماده.

محصول پیشنهادی: پیچ و مهره

رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه چیست؟
راهنمای خرید رو پیچ و تو پیچ گالوانیزه

کاربردها

از اتصالات روپیچ و توپیچ گالوانیزه برای تغییر مسیر حرکت لوله، مسدود کردن مسیر لوله‌ها، تقسیم کردن دو لوله و اتصال از یک قسمت دیگر استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که این اتصالات به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات در صنایع لوله کشی کاربرد دارند. از دیگر موارد استفاده از این اتصالات می‌توان به افزایش طول لوله‌ها در سیستم خط لوله استفاده کرد. به دلیل استحکام و مقاومت بالای این محصول، به طور خاص از آن در سیستم‌های لوله کشی آب و فاضلاب، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع بخار و هوا استفاده می‌کنند.

نکته‌ای باید به آن توجه کنید این است که این محصول در صنایع مختلف دیگری به جز صنعت لوله کشی نیز کاربرد دارد. به صورت موردی به معرفی برخی از صنایع می‌پردازیم که در آن از این اتصالات استفاده می‌شود.

  • صنعت هوافضا
  • صنعت لوله کشی
  • در صنایع مختلف صنایع انرژی سبز در موقعیت‌های ایمن سازی صفحات خورشیدی
  • ساخت برخی از لوازم خانگی
  • ساخت خودرو سازی
  • قایق سازی و کشتی‌ سازی