با توجه به این موضوع که امروزه در امور ساختمانی و لوله کشی، جدای از کیفیت بالای کار، برای افراد زیبایی هم بسیار حائز اهمیت است، محصولات زیادی در راستای مدیریت جایگاه لوله‌ها و ثابت کردن آن‌ها روی سطوح مختلف تولید شده است. بست پایه دار یکی از انواع بست است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

اگر شما هم به نوعی با صنعت لوله کشی سر و کار دارید و یا در آن تجربه دارید حتماً برای شما هم پیش آمده که نیازمند این باشید که لوله‌ها و یا کابل‌ها را به صورت ثابت و محکم در سطح نگه دارید. بست پایه‌ دار بهترین محصول برای برطرف کردن نیاز شما است.

انواع بست پایه دار

بست پایه‌ دار نوعی از بست‌ است که کاربرد آن اتصال لوله‌ها با فاصله از سقف یا دیوار است. با استفاده از بست پایه‌ دار لوله، در فاصله‌های متغیر، به طور مثال ۱ تا ۳ سانت از دیوار و یا سقف قرار می‌گیرند. بست پایه‌دار عموماً در فرایند مونتاژ استفاده می‌شود که در طول این فرایند تراز و فاصله گذاری دقیق، بسیار حائز اهمیت است. بست پایه‌ دار در صنایع مختلفی مانند ساخت و ساز، تولید و خودروسازی استفاده می‌شوند. جنس بست پایه دار می‌تواند از مواد مختلفی باشد، بسته به کاربرد و نیازهای خاص، بست پایه‌دار را می‌توان از جنس پلاستیک، لاستیک و یا فلز تولید کرد.

بست پایه دار در دو نوع پایه دار و بدون پایه تولید می‌شود. از بست پایه دار جهت انتقال انواع کابل‌ها و سیالات مانند گاز و آب استفاده می‌شود. دلیل اصلی تولید این محصول، به این موضوع برمی‌گردد که اگر سطح دیوار و یا سقفی که لوله روی آن نصب می‌شود مرطوب باشد، این امر به مرور زمان باعث خوردگی و پوسیدگی لوله می‌شود. به همین خاطر است که استفاده از بست‌ پایه‌ دار در بسیاری از صنعت‌ها ضروری است. بست پایه دار از پوسیدگی لوله جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های بست پایه‌ دار

  • استحکام فوق العاده هنگام استفاده در مکان‌های با طراحی اصولی
  • کیفیت عالی بست پایه دار از نظر جنس، طراحی و تولید شده مطابق اصول و استانداردهای جهانی
  • بست پایه‌ دار، مناسب و مقرون به صرفه

امروزه برای تولید و ساخت بست پایه‌ دار، از روکش‌های مقاوم استفاده می‌شود. این امر به شما این اجازه را می‌دهد که از بست پایه‌ دار در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. از جمله روکش‌های مختلفی که در این صنعت برای تولید بست پایه دار استفاده می‌شود، می‌توان به گالوانیزه سرد و گرم و کادمیم اشاره کرد. پس دانستیم که برای تولید و ساخت انواع بست پایه دار از استانداردهای متفاوتی استفاده می‌شود شما باید برای خریدی آسوده با این استانداردها آشنایی داشته باشید.

تامین

1. تأمین انواع بست

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از بست پایه دار را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به بست فلزی تک پیچ، بست فلزی دو پیچ و بسست فلزی رگلاژی اشاره کرد.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات صنعتی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

بست پایه دار زانکو

مشخصات فنی بست پایه دار

نام تخصصی محصول بست پایه دار
در بخش های تامین
سایز ها در تمامی سایزها
رده ها 10، 20، 40، 80، 160
انواع بست فلزی تک پیچ، بست فلزی دو پیچ، بست فلزی پایه دار، بست فلزی رگلاژی، بست فلزی‌تی، بست فلزی 5 و 7

مکان‌ها و کاربرد اصلی بست پایه دار

بست پایه دار در سقف‌، کفپوش، دیوار، قطعات بتنی و انواع سقف‌های کامپوزیت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با قرار گرفتن بست پایه دار بین لوله، کابل و انواع سیالات و سطح که می‌تواند دیوار کفپوش و یا کامپوزیت باشد، فاصله‌ای حدوداً بین یک الی ۳ سانت ایجاد می‌شود. فاصله‌ای که بست پایه دار ایجاد می‌کند از پوسیدگی لوله جلوگیری می‌کند.

کاربرد دیگر بسته پایه دار در صنعت سفت کردن جایگاه لوله‌هایی است که معمولاً روی دیوار قرار می‌گیرند. به طور مثال لوله‌های آبگرمکن عموماً روی دیوار آشپزخانه‌ها‌ کار گذاشته می‌شوند. این امر باید به صورت تخصصی صورت بگیرد. با سفت نشدن لوله‌ها روی دیوار ممکن است نظم و زیبایی محیط آشپزخانه از بین برود. لوله‌ها باید به دقت روی دیوار فیکس شوند و بست پایه دار این امر را به راحتی برای شما ممکن می‌سازد.

کار با بست پایه‌ دار بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. این بست‌ها با انواع لوله‌ها سازگار هستند. به همین دلیل است که می‌توان از بست پایه‌ دار در موارد مختلفی استفاده کرد. بسته پایه دار از اساسی‌ترین ابزارهای مورد استفاده در صنعت لوله کشی است.

ممکن است این محصول نیز کارآمد باشد: لوله صنعتی

چگونگی استفاده

اگر شما هم قصد دارید از بست پایه‌ دار در هنگام لوله کشی استفاده کنید باید به مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، توجه کنید. در وهله اول باید مکان دقیق لوله کشی مشخص شود. پس از مشخص شدن مکان دقیق لوله کشی باید روی دیوار، فواصلی را مشخص کنید. این فواصل محل قرارگیری بست پایه دار است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که باید این فواصل را به نوعی انتخاب کنید که لوله در هنگام لوله کشی بتواند به صورت صاف روی دیوار و یا سقف قرار بگیرد. اگر این فواصل زیاد باشند لوله مورد نظر شما روی سطح به خوبی قرار نمی‌گیرد. بست پایدار در این مرحله به کمک شما می‌آید تا با قرارگیری روی سطح از خمیدگی و همچنین لق زدگی لوله روی سطح جلوگیری کند.

بعد از مشخص شدن مکان مناسب بست پایه دار، آن‌ها را روی سطح مورد نظر قرار دهید و قسمت سوراخ بست پایه‌ دار را که برای پیچ تعبیه شده است را روی دیوار علامت بزنید.

در مرحله بعد لوله‌ها را در مکان‌های مشخص قرار دهید و بست‌ پایه دار را دیوار پیچ کنید تا لوله به شکل صحیح روی دیوار متصل شود. همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، بست پایه‌ دار انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز و کاربری خود جنس مناسب بست پایه‌ دار را انتخاب کنید.

خرید بست پایه دار از زانکو

شرکت فرایند پیشرو عرصه سال‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی فعالیت دارد. این شرکت در جهت توسعه فعالیت‌های خود و عرضه مستقیم محصولات خود اقدام به راه اندازی وب سایت زانکو کرده است. زانکو تخصصی ترین سایت لوله، اتصالات و تاسیسات در کشور است. در  این وب سایت انواع محصولات صنعتی، اتصالات، تاسیسات همچون بست پایه دار عرضه می‌شود. ما با سال‌ها فعالیت در زمینه تولید، واردات و تامین انواع محصولات صنعتی یکی از نام‌های شناخته شده هستیم. ما در زانکو با هدف راه اندازی یک مرجع و مرکز تخصصی فعالیت خود را آغاز کردیم. و بعد از چند سال از شروع فعالیت‌های خود باید بگوییم امروزه به یکی از مراجع این بخش از صنعت تبدیل شده‌ایم. مخاطبان محصولات زانکو می‌توانند تمام آنچه را که نیاز دارند در وب سایت زانکو خریداری نمایند. تمام محصولات عرضه شده در زانکو از جمله پیچ و مهره و بست پایه دار که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم، مطابق آخرین استاندارد های ملی و اروپا است.

هر چند محصول پیچ و مهره از حساسیت چندان بالایی در مقایسه با سایر محصولات صنعتی بر خوردار نیست. اما مهم است که آن را از تامین کنندگان معتبر خریداری کنید. چرا که همین قطعات کوچک می توانند در صورت دارای اشکال بودن آسیب های مالی جانی جبران ناپذیری را وارد کنند. زانکو با شماره ثبت 479572 در سال 1395 به صورت کار خود را در قالب یک شرکت حقوقی آغاز کرده است. این یعنی با یک سازمان معتبر و رسمی طرف هستید. ما در این صنعت قدم بزرگی را برداشته‌ایم و شریک تجاری شرکت‌ها و برند‌های بزرگی در این زمینه هستیم.

وزن بست پایه دار

بست پایه‌ دار با وزن و حجم کمتری نسبت به اقلامی که کاربرد مشابه دارند طراحی شده‌ است. بسته پایه دار از نظر اقتصادی برای صنعت لوله کشی بسیار مقرون به صرفه است. شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت با ما تماس حاصل فرمایید.

نصب آسان بست پایه دار

بست پایه‌ دار با پیچ به سطوح متصل می‌شود و استفاده از آن بسیار آسان است. بست پایه‌ دار باز و بسته شدن آسان را بدون حتی جدا کردن کامل پیچ تضمین می‌کند. سوراخ‌های تعبیه شده در دو طرف بسته پایه دار، امکان نصب ساده را برای تمام افراد حتی کسانی که تخصصی در لوله کشی ندارند فراهم می‌کند.

در هنگام خرید اتصالات صنعتی، چند نکته حائز اهمیت باید مورد توجه قرار گیرد. اولین نکته، تطابق اتصال با نیاز و نوع کاربرد آن است. همچنین، استانداردها و گواهینامه‌های کیفیت محصول، میزان ایمنی و قابلیت اطمینان را تضمین می‌کند. قیمت و نحوه خدمات پس از فروش نیز از جمله اقلامی است که در خرید اتصالات صنعتی لازم است به آن‌ها توجه شود.

دیگر محصولات در زانکو: لوله فولادی

بست پایه دار در لوله کشی
بست زانکو

راهنمای انتخاب بست پایه دار مناسب

  • تعیین نوع اتصال: ابتدا نیازها و نوع اتصال مورد نیاز خود را مشخص کنید.
  • مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز، با متخصصان صنعتی و مهندسان مشورت کنید.
  • بررسی استانداردها: اطمینان حاصل کنید که محصولات مورد نظر با استانداردها و گواهینامه‌های کیفیت تطابق دارند.
  • کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: مواد استفاده‌شده در تولید بست پایه دار بسیار مهم است، به‌ویژه در صنایع حساس.
  • قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: تجهیزات مشابه را از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کنید.

بهترین فروشگاه برای خرید بست پایه‌ دار

شرکت تخصصی زانکو به شما این اطمینان را می‌دهد که همواره بهترین محصولات و ملزومات ساختمانی و صنعتی را ارائه دهد. ما در زانکو قصد داریم تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه کنیم. از همین رو می‌توانید اطمینان داشته باشید که زانکو یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید ملزومات لوله کشی همچون بست پایه دار است. کارشناسان زانکو در کوتاه‌ترین زمان پس از خرید شما پیش فاکتور مورد نیاز شما را صادر و ارسال می‌کنند. ما ضمن ارائه بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش و پیش از فروش، بهترین قیمت را به مشتری‌های عزیزمان ارائه می‌کنیم. برای سوالات خود در زمینه بست پایه دار و دیگر ملزومات با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 02122392688

بست پایه دار
بست پایه دار شرکت زانکو

شاید بست پایه دار یک وسیله ساده به نظر برسد که استفاده نکردن از آن نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که همواره در سطوح مختلف مخصوصاً سطوحی همچون سقف دیوار آشپزخانه‌ها میزانی از رطوبت وجود دارد. به همین دلیل است که اگر تجهیزاتی به طور مداوم با چنین سطوحی برخورد داشته باشد، دور از انتظار نیست که پس از مدتی رطوبت سطح را به خود جذب کند و به مرور زمان منجر به خوردگی و پوسیدگی شود. جالب است بدانید که مهم‌ترین دلیل پوسیدگی لوله‌ها وجود رطوبت در اطراف لوله است.

بست پایه‌ دار با ایجاد فاصله‌ای بین این دو، احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهد.

محصول پیشنهادی زانکو: بست ساده

سایزبندی مختلف بست پایه‌ دار

بست پایه‌ دار با استانداردهای مختلفی تولید می‌شود؛ نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که باید بست پایه‌ دار را مطابق نیاز خود خریداری کنید. زیرا این محصول در سایزهای مختلف و با مواد اولیه مختلفی با توجه به نیازهای مختلف تولید می‌شود.

بست پایه دار به طور معمول از سایز ½ الی 12 اینچ طراحی می‌شود. سایز بندی استاندارد بست پایه دار در سایزهای ½، ¾، ۱، ¼1، ½ ۱، ۲، ½۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۸ اینچ است. تولید بست پایه‌ دار در سایزهای مختلف به افراد این اجازه را می‌دهد تا بدون نگرانی در موقعیت‌های مختلف از این محصول بهترین نتیجه را بگیرند.‌ نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که همواره در هنگام خرید بست پایه دار با توجه به نیاز خود محصولی را انتخاب کنید. تولید بست پایه دار در سایزهای مختلف، در هنگام خرید دست شما را برای خرید محصولی مطابق با نیازهای خودتان باز می‌گذارد.

حضور متخصصان و مشاوران خرید در شرکت زانکو به شما این اجازه را می‌دهد که با دریافت بهترین مشاوره‌های تخصصی در زمینه خرید ملزومات، بست پایه داری را تهیه کنید که با نیازهای شما همخوانی دارد.

مجموعه زانکو