زانو ۴۵ درجه فشار قوی یکی از انواع اتصالات فشار قوی است که به طور معمول در سیستم‌های لوله کشی مختلف کاربرد دارد. از این محصول در جهت توزیع آب سرد و گرم، انتقال آب شرب، لوله کشی فاضلاب و لوله‌ مشی‌های صنعتی استفاده می‌شود. این محصول به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات صنعتی شناخته می‌شود و ی تغییر جهت خط لوله در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زانو ۴۵ درجه فشار قوی از با کیفیت‌ترین مواد اولیه همچون فولاد کربنی و یا فولاد ضد زنگ طراحی و تولید می‌شود. به همین دلیل است که مزایای قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌دهد. برخی از مزایای استفاده از اتصالات زانو ۴۵ درجه فشار قوی شامل استحکام و آب‌ بندی مناسب، عدم نشتی سیالات در فشار و دمای بالا، قابل استفاده در محیط‌های کاری با فشار و حرارت بالا و ... می‌شود.
تغییر مسیر لوله در سیستم‌های لوله کشی دارای اهمیت بسیار زیادی است. به همین خاطر است که برای این امر اتصالات صنعتی گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند. یکی از مهمترین نمونه‌های اتصالات صنعتی که در جهت تغییر مسیر لوله‌ها در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، همین زانو ۴۵ درجه فشار قوی است که در سایزها و ضخامت‌های مختلف طراحی و به بازار عرضه می‌شود.

خرید اتصالات صنعتی با کیفیت بالا و به کارگیری آن در سیستم‌های صنعتی، برای کسانی که در این محیط‌های کاری مشغول به کار هستند، جزو یکی از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌ها محسوب می‌شود. زانکو که به عنوان یکی از مهم‌ترین تامین کنندگان و تولید کنندگان زانو ۴۵ درجه فشار قوی در بازار ایران شناخته می‌شود، قصد دارد امروز به معرفی و بررسی تخصصی این محصول بپردازد و ویژگی‌ها و مزایای این محصول را به شما معرفی کند. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید زانوها را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید.

خرید زانو ۴۵ درجه فشار قوی به قیمت عمده

زانو ۴۵ درجه فشار قوی کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و بهینه‌سازی انواع اتصالات صنعتی اعم از اتصالات فشار قوی، در سیستم‌های لوله کشی و پروژه‌های صنعتی دارای اهمیت بسیار زیادی است. به همین خاطر است که شرکت‌های متنوعی اقدام به طراحی و تولید طیف وسیعی از اتصالات صنعتی کرده‌اند که بتوانند پاسخگوی نیازهای افراد در سیستم‌های لوله کشی باشند. یکی از مهمترین شرکت‌هایی که در این زمینه اقدام به فعالیت تخصصی می‌کند، مجموعه زانکو است که نزدیک به یک دهه در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات صنعتی همچون اتصالات فشار قوی و زانوها تجربه دارد. به همین دلیل است که این مجموعه تخصص قابل توجهی در زمینه ارائه محصولات با کیفیت با اقتصادی‌ترین قیمت‌های بازار دارد.
شما عزیزان می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های زانو ۴۵ درجه فشار قوی را از برندهای مختلف ایرانی و خارج از زانکو تهیه و خریداری کنید. محصولات مجموعه زانکو به دلیل ارائه ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان نسبت به دیگر نمونه‌های موجود در بازار، به عنوان گزینه‌های خوبی برای به کارگیری در صنایع تخصصی شناخته می‌شوند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با اطمینان و خیالی آسوده انواع اتصالات صنعتی و فشار قوی مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود از زانکو خریداری نمایید.

خدمات زانکو در زمینه زانو ۴۵ درجه فشار قوی

تامین

1. تأمین انواع زانو ۴۵ درجه فشار قوی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از زانو ۴۵ درجه فشار قوی را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات فشار قوی دنده ای و اتصالات فشار قوی ساکت اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع زانو ۴۵ درجه فشار قوی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات فشار قوی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات فشار قوی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی زانو ۴۵ درجه فشار قوی

نام تخصصی محصولزانو 45 درجه فشار قوی
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایز هادر تمامی سایزها
رده ها10، 20، 40، 80، 160
انواعاتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی
سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی
برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای زانو ۴۵ درجه فشار قوی در زانکو

مجموعه زانکو در طول سال‌های فعالیتش با شناخته شده‌ترین برندهای داخلی و خارجی در زمینه تامین زانو ۴۵ درجه فشار قوی همکاری کرده است. به همین خاطر است که همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های اتصالات را از برترین برندهای روز دنیا تامین می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز خود انواع اتصالات فشار قوی را از مجموعه زانکو خریداری کنید و مطمئن باشید که محصول مورد نظر شما از شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تامین شده است.

خرید زانو ۴۵ درجه فشار قوی

زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان و تامین کنندگان اتصالات صنعتی همچون اتصالات فشار قوی شناخته می‌شود. ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های اقتصادی و رقابتی با تنوع قابل توجه در محصولات باعث شده است که این مجموعه رضایت مشتریان زیادی را کسب کند. زانکو همواره در هنگام تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی همچون اتصالات فشار قوی از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند تا کیفیتی مطلوب را به مشتریان ارائه دهد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مجموعه زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات فشار قوی تجربه تخصصی دارد. این مجموعه توانسته است در طول سال‌های فعالیتش با تیم‌های متخصص و متعهد همکاری کند و همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های اتصالات صنعتی را به بازار عرضه کند. برخی از پرکاربردترین اتصالات فشار قوی مجموعه زانکو شامل اتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، مهره و ماسوره فشار قوی می‌شود‌.

استفاده و به کارگیری اتصالات صنعتی با کیفیت و مرغوب در سیستم‌های حساس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که عدم به کارگیری محصولات استاندارد در این دسته از سیستم‌ها می‌تواند باعث پایین آمدن راندمان و ایجاد مشکل در سیستم‌ها و برای کاربران شود. به همین خاطر است که زانکو همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های اتصالات صنعتی همچون اتصالات فشار قوی را با بالاترین حد کیفیت بازار به شما ارائه می‌کند. تا شما عزیزان هیچگونه نگرانی از نظر عملکرد صحیح این دسته از اتصالات در سیستم‌های مورد نظر خود نداشته باشید.

خرید اتصالات صنعتی اعم از اتصالات فشار قوی از مجموعه زانکو بسیار آسان است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی مجموعه زانکو، کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید و با تماس با تیم پشتیبانی سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق سایت و مراجعه به صفحات مربوطه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و پیش فاکتور دریافت کنید. لازم به ذکر است که یکی از دیگر راه‌های ثبت سفارش اتصالات فشار قوی از مجموعه زانکو، مراجعه به بخش چت آنلاین و برقراری ارتباط تا مشاورین فروش مجموعه زانکو است.

محصول پیشنهادی زانکو: اتصالات 90 درجه جوشی

راهنمای خرید زانو ۴۵ درجه فشار قوی

راهنمای خرید زانو ۴۵ درجه فشار قوی

همانطور که احتمالاً خودتان نیز آگاه هستید، اتصالات صنعتی همچون اتصالات فشار قوی به عنوان حیاتی‌ترین تجهیزات در سیستم‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دقیقاً به همین خاطر است که خریداری و تامین این دسته از اتصالات، بایستی با دانش تخصصی لازم صورت بگیرد. به همین خاطر است که زانکو اقدام به جمع آوری اطلاعاتی در زمینه خرید زانو ۴۵ درجه فشار قوی مناسب کرده است. در هنگام خرید انواع اتصالات فشار قوی همچون زانو ۴۵ درجه فشار قوی طبق راهنمای انتخاب زانو ۴۵ درجه فشار قوی مناسب پیش بروید. تا بتوانید محصولاتی را خریداری کنید که پاسخگوی نیازهای شما در سیستم‌های صنعتی باشند.

راهنمای انتخاب زانو ۴۵ درجه فشار قوی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را بررسی و مشخص نمایید.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز در هنگام خرید اتصالات فشار قوی و صنعتی، با یکی از متخصصین و مهندسان صنعتی مجموعه زانکو مشورت کنید.

  3. بررسی استانداردها: اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد و انواع گواهینامه‌های کیفی را دریافت کرده باشد. بسیار حائز اهمیت است که محصولاتی که قرار است در سیستم‌های حساس مورد استفاده قرار بگیرند، حتماً استانداردهای روز دنیا را رعایت کرده باشند.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: یکی از مهمترین مواردی که بایستی در طول خریداری و تامین اتصالات فشار قوی به آن توجه کنید، مواد اولیه‌ای است که محصول مورد نظر شما را تشکیل داده‌اند. بخش قابل توجهی از کیفیت اتصالات صنعتی به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در طول پروسه تولید برمی‌گردد.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: اتصالات مشابه را از نظر کیفیت و قیمت با محصول مورد نظر خود بررسی کنید تا بتوانید بهترین نمونه‌های بازار را خریداری کنید.

زانو ۴۵ درجه فشار قوی چیست؟

زانو ۴۵ درجه فشار قوی یکی از حیاتی‌ترین تجهیزات بین اتصالات صنعتی شناخته می‌شود. این محصول از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار است و به همین خاطر است که به طور خاص در صنایع نفت و گاز کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این محصول از قابلیت تحمل و فشار بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان یک محصول کاربردی در سیستم‌های فشار بالا شناخته می‌شود. برای انتقال سیالات در سیستم‌های فشار قوی از این محصول استفاده کنید. اتصالات فشار قوی در سایزها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و بایستی بر اساس نوع نیاز خود، ابعاد مناسب اتصالات فشار قوی را خریداری نمایید.

برخی از ابعاد و سایزهای زانو ۴۵ درجه فشار قوی شامل ۱.۴ اینچ، ۱.۸ اینچ، ۳.۸ اینچ، ۹.۱۶ اینچ و ۱ اینچ می‌شود. این محصول از طراحی نوین و مدرنی برخوردار است و به همین خاطر است که استفاده از آن در سیستم‌های صنعتی به تخصص قابل توجهی نیاز ندارد. که باید به آن توجه کنید این است که این محصول نیز مانند دیگر محصولات صنعتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از عمر مفیدی برخوردار است و پس از مدتی باید تعمیر و بررسی شود. شما می‌توانید از این محصول برای ایجاد انحراف در مسیرهای خط لوله استفاده نمایید. همانطور که گفتیم این محصول از طراحی نوینی برخوردار است و به همین دلیل است که از سازگاری قابل توجهی با انواع لوله‌ها و سیستم‌های لوله کشی برخوردار است. به دلیل طراحی و تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، انواع اتصالات فشار قوی همچون اتصالات زانو ۴۵ درجه فشار قوی از مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و خوردگی برخوردار هستند. جالب است بدانید که این محصول در کنار کیفیت قابل توجه با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها به بازار ارائه می‌شود و از طول عمر معقولی نیز برخوردار است.

محصول مرتبط: زانو 90 درجه گالوانیزه

زانو ۴۵ درجه فشار قوی چیست؟
انواع اتصالات فشار قوی

کاربردها

پس دانستیم که این محصول به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در انواع سیستم‌های مربوط به لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به صورت تخصصی تر و جزئی‌تر به معرفی کاربردهای این محصول در سیستم‌های مختلف بپردازیم.

  • شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب شهری و روستایی
  • شبکه‌های گازرسانی
  • شبکه‌ها و سیستم‌های آبیاری تحت فشار
  • شبکه‌ها و سیستم‌های زهکشی و آبیاری در زمینه کشاورزی
  • شبکه‌های اطفا حریق و لوله‌های آتش نشانی
  • خطوط انتقال محصولات نفتی
  • آب سرد برای واحدهای صنعتی همچون پالایشگاه‌ها و کارخانجات پتروشیمی
  • سیستم‌های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی
  • خطوط سیالات در فرایندهای کارخانجات

مزایا

از آنجایی که این محصول از مواد اولیه مرغوب تولید می‌شود و در طول پروسه تولید آن از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود، مزایا و قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات مفیدی را در زمینه ویژگی‌ها و مزایای استفاده از زانو ۴۵ درجه فشار قوی در انواع سیستم‌های صنعتی ارائه دهیم.

  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • مقاومت در برابر سایش و خوردگی
  • مقاومت در برابر فشار و ضربه و جلوگیری از شکستگی و ترک خوردگی
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی و کودهای کشاورزی
  • موجود در رده‌های مختلف
  • هزینه نصب و قیمت پایین‌تر
  • کاهش تعداد اتصالات
  • نصب سریع و آسان
  • عدم نیاز به داغ کردن لوله یا اتصالات صنعتی مختلف
مزایا