فلنج کور فولادی قطعه‌ای است که در سیستم‌های لوله کشی برای بستن و یا مسدود کردن اتصالات لوله‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلنج کور فولادی، همانطور که از نامش پیداست از جنس فولاد ساخته می‌شود و طراحی آن به گونه‌ای است که یک صفحه صاف و بدون سوراخ است. همانطور که گفتیم فلنج کور فولادی که از انواع فلنج است، از جنس فولاد طراحی و تولید می‌شود و به همین خاطر است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و قابلیت‌های متفاوتی را داراست. به طور مثال به دلیل استفاده از استیل با کیفیت و مرغوب در طول پروسه تولید این فلنج، این تجهیزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند و شما می‌توانید از این فلنج در شرایط سخت کاری که حرارت، فشار و یا رطوبت زیادی وجود دارد استفاده کنید. به دلیل مقاومت و استحکام بالای فلنج کور فولادی، از این تجهیزات در صنایع سخت مانند صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و یا صنایع شیمیایی استفاده می‌شود.

به دلیل مقاومت بسیار بالای این فلنج‌ها، شما می‌توانید با اطمینان از این تجهیزات برای بستن و یا مسدود کردن راه لوله‌ها استفاده کنید و مطمئن باشید که هیچ نشتی‌ای صورت نمی‌گیرد. فلنج کور فولادی می‌تواند به راحتی و بدون نیاز هیچ تخصص خاصی نصب شود و برای بستن و مسدود سازی راه لوله‌ها در صنایعی که به نوعی با فعالیت‌های لوله کشی سر و کار دارند، مورد استفاده قرار بگیرد. نصب راحت و استحکام مثال زدنی این فلنج‌ها باعث شده که این تجهیزات به یکی از تجهیزات محبوب در صنایع مختلف تبدیل شود. فلنج کور فولادی معمولا در انتهای خط لوله و یا نازل‌های مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل مقاومت و استحکام بالای این فلنج‌ها موارد استفاده این نوع از فلنج بیشتر در مواقعی است که فشار زیادی وجود دارد. این فلنج می‌تواند با قابلیت مقاومت مثال زدنی خود نسبت به دیگر فلنج‌ها در موقعیت‌هایی که فشار و حرارت در بالاترین حد خود هستند، مورد استفاده قرار بگیرد و بسیار مفید واقع شود.

این فلنج‌ها در شرکت زانکو موجود هستند و شما می‌توانید با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت آن را از زانکو خریداری نمایید. در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از فلنج کور فولادی و همچنین مشخصات و کاربردهای این فلنج بپردازیم و اطلاعات مفیدی را در زمینه خرید این محصول، به شما ارائه دهیم.

فلنج کور فولادی

فلنج کور فولادی زانکو

پس دانستیم که فلنج کور فولادی یکی از حیاتی‌ترین تجهیزاتی است که در صنایع مختلف مانند صنایع پتروشیمی و صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیار مهم است که تجهیزاتی که در صنایع پرخطر مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای کیفیت بالایی باشند و اصالت این نوع از تجهیزات توسط مجموعه فروشنده تضمین شود. چرا که عدم استفاده از محصولات با کیفیت در این صنایع ممکن است باعث به وجود آمدن خطرات بسیار زیادی برای جان و اموال افراد شود. بنابراین اگر شما هم قصد خرید فلنج کور فولادی را دارید، کمپانی زانکو یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید روی آن دست بگذارید.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شرکت زانکو همواره سعی در تامین انواع تجهیزات دارد و به همین خاطر است که انواع مختلفی از تجهیزات را با کاربردهای متنوع و قیمت‌های به صرفه ارائه می‌کند. فلنج لبه‌ دار فولادی نیز یکی از انواع این تجهیزات است که در شرکت زانکو موجود است و با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت قابل خریداری است. فلنج لبه‌ دار فولادی در سیستم‌هایی که به سرعت دچار فرسایش و یا خوردگی می‌شوند کاربرد زیادی دارد. همچنین باید بدانید که این فرنچ‌ها در صنایع مختلفی همچون صنایع نفت و گاز و صنایع پتروشیمی جزو حیاتی‌ترین تجهیزات هستند که با استانداردها و سایزهای مختلف در فروشگاه زانکو موجود و قابل خریداری هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فلنج لبه‌ دار فولادی روی دکمه زیر کلیک نمایید.

خدمات زانکو در زمینه فلنج‌های کور فولادی

تامین

1. تأمین انواع فلنج کور فولادی

شرکت زانکو به عنوان یک شرکت های معتبر در زمینه تولید، واردات و تامین انواع مختلفی از فلنج‌ کور فولادی است. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به فلنج لبه دار فولادی، تخت، کور، اسپیلون و دنده‌ای اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع فلنج از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید فلنج کور فولادی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع فلنج کور فولادی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

خرید فلنج کور فولادی

کمپانی زانکو یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین تولیدکنندگان، کنندگان و تامین کنندگان انواع اتصالات و تجهیزات ساختمانی و صنعتی است که همواره سعی دارد با کیفیت‌ترین محصولات را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت در جهت رعایت حقوق مشتریان ارائه کند. برخی از خدماتی که شامل حال مشتریان شرکت زانکو می‌شود، شامل صدور آنی پیش فاکتور توسط کارشناسان متخصص، ارسال سریع کالاها، ضمانت کالاها توسط تیم کنترل کیفی، ارائه راه‌های مختلف برای پرداخت و همچنین در نظر گرفتن بهترین قیمت‌ها در کنار ارائه بالاترین کیفیت محصولات است.

بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با لوله کشی سر و کار دارید و قصد خرید فلنج کور فولادی را دارید، بهترین گزینه برای خرید شرکت زانکو است. نکته‌ای که باید افزود این است که خرید از شرکت زانکو بسیار آسان است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی زانکو و دانلود و مشاهده کاتالوگ محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت نیاز با تیم پشتیبانی زانکو تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مفید و بیشتری را در زمینه محصول مورد نظر خود دریافت کنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید از طریق سایت نیز اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. راه دیگری که شما می‌توانید از آن طریق محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید، مراجعه به بخش چت آنلاین با مشاوران فروش است که می‌توانید از این طریق نیز به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

راهنمای خرید فلنج کور فولادی

شما عزیزان بایستی در هنگام خرید انواع فلنج‌ها به برخی نکات توجه کنید. چرا که همانطور که گفتیم فلنج‌ها در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌شوند و مهم است که شما فلنج کور فولادی مناسبی را بخرید که نیازهای شما را برطرف می‌کند. در ادامه به بررسی برخی مواردی پرداخته‌ایم که شما باید قبل از خرید این موارد را بررسی نمایید.

بررسی مشخصات فلنج کور فولادی

در وهله اول نیاز خود را مشخص کنید و بدانید که در چه موقعیتی نیاز به استفاده از فلنج کور فولادی دارید. در مرحله بعد اگر نیاز به دریافت مشاوره از متخصصان شرکت زانکو داشتید می‌توانید با تماس با شماره‌های شرکت زانکو، قبل از خرید اطلاعات مفیدی را در زمینه محصولی که قصد خریدش را دارید دریافت کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که همواره چک کنید که محصول مورد نظر شما استانداردهای مورد نیاز را داشته باشد و گواهینامه‌ها و مجوزهای مربوطه را دریافت کرده باشد. البته اگر شما قصد خرید محصولی را از شرکت زانکو دارید، اصلا جای نگرانی نیست. چرا که تمام محصولات شرکت زانکو دارای گواهینامه‌ها و مجوزهای مربوط هستند.
همچنین شما باید به موادی که در طول پروسه تولید محصول مورد نیاز شما، استفاده شده است توجه کنید و مطمئن باشید که محصولی که قصد خرید آن را دارید، از مواد مرغوب و با کیفیت تولید شده باشد. آخرین موردی که باید به آن توجه کنید این است که همواره قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بتوانید بهترین محصول موجود در بازار را خریداری نمایید.

فلنج کور فولادی چیست؟

فلنج کور فولادی نوعی از فلنج است که در سیستم‌های لوله کشی، برای اتصال دو قسمت از لوله یا اتصالات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فلنج کوره فولادی در مواقعی که نیاز است سر یا انتهای خط لوله‌ای بسته شود،استفاده می‌شود و این فلنج روی سر یا انتهای لوله قرار داده می‌شود و با استفاده از پیچ و مهره‌ها به لوله مورد نظر متصل می‌شود. فلنج کور فولادی این قابلیت را دارد که از ورود ذرات خارجی مانند گرد و غبار، آب و روغن به داخل سیستم جلوگیری کند. از فلنچ کور فولادی در صنایع به عنوان یکی از حیاتی‌ترین تجهیزات یاد می‌شود.

مشخصات فلنج کور فولادی

فلنج کور فولادی معمولاً از جنس فولاد کربنی و یا فولاد آلیاژی ساخته می‌شود و به همین خاطر است که دارای مقاومتی چشمگیر در برابر فشار و حرارت است. جالب است بدانید که فلنج‌ها همواره در جنس‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند و مهم است که شما فلنچی را خریداری نمایید که با سیستم لوله کشی مورد نظر شما، همخوانی داشته باشد.

تمامی فلنج‌ها بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و با استفاده از مرغوب‌ترین نوع فولاد تولید می‌شوند. این نوع از فلنج‌ها دارای یک روکش ضد زنگ هستند که باعث می‌شود در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بیشتری داشته باشند. انواع فلنج کوره فولادی در سایزهای مختلفی قابل تهیه است. معمولا فرنچ‌ها در سایز ۱.۲ اینچ تا ۲۴ اینچ طراحی می‌شوند تا بتوان آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف بسته به نیازهای متفاوت استفاده کرد.

فلنج کور فولادی چیست
انواع فلنج

انواع فلنج

همانطور که گفته شد فلنج‌ها انواع متفاوتی دارند و فلنج کور فولادی نیز یکی از انواع فلنج است که هم رده محصولات دیگری است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شرکت زانکو انواع فلنج را با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت به شما ارائه می‌کند. در این قسمت قصد داریم به بررسی برخی از انواع فلنج بپردازیم.

فلنج تخت جوشی

فلنج تخت جوش یکی از انواع فلنج است که کاربرد زیادی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی دارد. از این فلنج برای اتصال دو لوله به یکدیگر و یا اتصال یک لوله به تجهیزاتی مانند پمپ و صفحه گرمکن استفاده می‌شود. این فلنج‌ها به وسیله جوشکاری به سطح لوله یا قطعه مورد نظر شما متصل می‌شوند و می‌توانند در مصارف لوله کشی و فلزی بسیار مفید واقع شوند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه روی دکمه زیر کلیک کنید.

فلنج فولادی

فلنج فولادی نیز یکی دیگر از انواع فلنج است که هم رده محصول فلنج کور فولادی است. این فلنج نقش بسیار مهمی را در صنایع مختلف در جهت بهبود فرایند و تسهیل ارتباطات صنعتی ایفا می‌کند. فلنج فولادی یکی از اساسی‌ترین تجهیزات در صنایع ساخت و ساز و پتروشیمی و دیگر صنایع این چنینی است که با بهترین کیفیت در فروشگاه زانکو قابل خریداری است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فلنج‌های فولادی روی دکمه زیر کلیک کنید.

فلنج فولادی