لرزه گیر آکاردئونی چدنی یکی از انواع لرزه‌ گیر صنعتی است. این محصول وظیفه جذب و تحمل حرکات در سیستم‌های مختلف را دارد. از لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی برای ایمن سازی سیستم‌های لوله کشی استفاده می‌شود. این محصول وظیفه جذب و کاهش ارتعاشات را در سیستم‌های خط لوله دارا است. این دسته از لرزه‌ گیرها از نمونه‌های با کیفیت چدن طراحی و تولید می‌شوند. به همین خاطر است که از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. شما می‌توانید از لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی در سیستم‌های لوله کشی مختلف استفاده کنید. استفاده از این محصول در سیستم‌ها می‌تواند باعث پایین آمدن خسارات بر اثر انرژی‌ها و ارتعاشات موجود در سیستم شود. این محصول به دلیل دارا بودن مقاومت و انعطاف پذیری قابل توجه، به عنوان یک گزینه حیاتی در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر در این دسته از سیستم‌ها شناخته می‌شود.

لرزه‌ گیرهای صنعتی در بازار دارای نمونه‌های مختلفی هستند. هر کدام از نمونه‌های لرزه گیرهای صنعتی از مواد اولیه مختلف و با طراحی‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. به همین خاطر است که کسب آگاهی در زمینه کاربردها و مشخصات این دسته از محصولات برای خرید آن، بسیار حائز اهمیت است. لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی نیز یکی از نمونه‌های شناخته شده لرزه‌ گیر صنعتی است. این محصول در مجموعه زانکو از برندهای شناخته شده داخلی و خارجی تامین می‌شود. تا با کیفیت مطلوب و قیمت‌های اقتصادی به شما ارائه شود. ما امروز قصد داریم در این مطلب به معرفی لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی بپردازیم. بنابراین اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. تا بتوانید بهترین نمونه‌های این محصول را از معتبرترین فروشگاه‌ها خریداری کنید.

لرزه گیر آکاردئونی چدنی با قیمت عمده

لرزه گیر آکاردئونی چدنی زانکو

بالا بردن ایمنی انواع سیستم‌های صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین خاطر است که لرزه‌ گیرهای صنعتی توسط شرکت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. استفاده از این محصول می‌تواند تا حد قابل توجهی به بالا رفتن ایمنی سیستم‌های صنعتی کمک کند. یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های عرضه کننده انواع لرزه گیر صنعتی همچون لرزه گیر آکاردئونی چدنی، مجموعه زانکو است.
زانکو با ارائه راه حل‌های نوآورانه در زمینه تامین و فروش این دسته از محصولات توانسته است جایگاهی ممتاز را در زمینه فروش انواع لرزه‌ گیر صنعتی کسب کند. این مجموعه دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تامین و فروش انواع لرزه‌ گیر صنعتی است. شما می‌توانید انواع لرزه‌ گیر را از مجموعه زانکو با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها و از شناخته شده‌ترین برندها خریداری کنید. لرزه گیرهای صنعتی مجموعه زانکو ویژگی‌های برتر و مزایای فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهند. به همین خاطر است که به عنوان بهترین گزینه در سیستم‌های خط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیازها و مشخصات پروژه‌های خط لوله مورد نظر خود، اقدام به خریداری لرزه گیر آکاردئونی چدنی مناسب کنید.

نمونه‌های متنوع در زانکو

مجموعه زانکو اقدام به تهیه و تامین طیف وسیعی از لرزه‌ گیرهای صنعتی کرده است. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز خود، نمونه مناسب را از این مجموعه با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری کنید. یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های لرزه‌ گیر در مجموعه زانکو، لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار است. این محصول نیز از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. از آن در سیستم‌های صنعتی و خطوط لوله استفاده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول، به صفحه مربوطه آن در سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید. برای این امر تنها کافیست تا روی دکمه زیر کلیک کنید.

خدمات زانکو در زمینه لرزه گیر آکاردئونی چدنی

تامین

1. تأمین انواع لرزه گیر صنعتی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از لرزه گیر آکاردئونی چدنی را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به لرزه گیر آکاردئونی ساده، لرزه گیر آکاردئونی مهار دار، لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار، لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای، لرزه گیر آکاردئونی جوشی، لرزه گیر لاستیکی ساده، لرزه گیر لاستیکی مهار دار، لرزه گیر لاستیکی، لرزه گیرهای آکاردئونی اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع لرزه گیر آکاردئونی چدنی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید لرزه گیر آکاردئونی چدنی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع لرزه گیر آکاردئونی چدنی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی لرزه گیر آکاردئونی چدنی

مشخصات فنی لرزه گیرهای آکاردئونی چدنی

نام تخصصی محصوللرزه گیر آکاردئونی چدنی
در بخش هایواردات، تامین
سایز هادر تمامی سایزها
فشارهایPN10 ، PN16 ، CLASS 150
انواعلرزه گیر آکاردئونی ساده، لرزه گیر آکاردئونی مهار دار، لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار، لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای، لرزه گیر آکاردئونی جوشی، لرزه گیر لاستیکی ساده، لرزه گیر لاستیکی مهار دار، لرزه گیر لاستیکی، لرزه گیرهای آکاردئونی
برند هازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای لرزه گیرهای آکاردئونی در زانکو

زانکو در طول سال‌های فعالیتش با شناخته شده‌ترین برندها برای تامین انواع لرزه‌ گیر همکاری کرده است. به همین خاطر است که همواره نمونه‌های با کیفیت لرزه‌ گیر صنعتی را از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تامین می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با خیال آسوده انواع لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی را از برندهای معتبر و به نام بازار جهانی از مجموعه زانکوبا اقتصادی‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

برندهای لرزه گیر آکاردئونی چدنی در زانکو

خرید لرزه گیر آکاردئونی چدنی

زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان و فروشندگان لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی در بازار ایران شناخته می‌شود. ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع بسیار زیاد در محصولات، باعث شده است تا این مجموعه به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد برای تامین انواع لرزه‌ گیر شناخته شود. زانکو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تامین و فروش لرزه‌ گیرهای صنعتی، به شما این اطمینان را می‌دهد که در طول پروسه تولید انواع محصولات، از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است.

شرکت زانکو با دارا بودن بیش از دو دهه تجربه در زمینه فروش و تامین انواع لرزه گیر آکاردئونی چدنی، با متخصص‌ترین و متعهدترین تیم‌ها همکاری کرده است. به همین خاطر است که با کیفیت‌ترین محصولات را در زمینه لرزه‌ گیرها به بازار عرضه می‌کند. برخی از نمونه‌های لرزه گیر که در مجموعه زانکو با بالاترین کیفیت و اقتصادی‌ترین قیمت‌ها به شما ارائه می‌شوند شامل لرزه گیر آکاردئونی ساده، لرزه گیر آکاردئونی مهار دار، لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار، لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای، لرزه گیر آکاردئونی جوشی، لرزه گیر لاستیکی ساده، لرزه گیر لاستیکی مهار دار، لرزه گیر لاستیکی، لرزه گیرهای آکاردئونی می‌شوند.

خرید لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی از مجموعه زانکو بسیار آسان است. راه‌های زیادی برای این امر وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت زانکو، کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید. سپس با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت و صفحات مربوطه، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. شما می‌توانید از این طریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش فاکتور خریدهای خود را دریافت کنید. همچنین شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین نیز با مشاوران فروش مجموعه ما ارتباط بگیرید. پس از آن سفارش خود را ثبت کنید.

محصول پیشنهادی زانکو: لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای

راهنمای خرید لرزه گیرهای آکاردئونی چدنی

لرزه‌گیر صنعتی دارای انواع مختلفی هستند. به همین خاطر است که شما بایستی با آگاهی اقدام به خریداری آن کنید. مجموعه زانکو اطلاعاتی را در زمینه راهنمای انتخاب لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی مناسب در ادامه این مطلب به شما ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید با پیروی از راهنمای زیر، محصولی را خریداری کنید که نیازهای شما را در سیستم‌های خط لوله صنعتی پاسخگو باشد. تمامی موارد را بررسی کنید تا مناسب‌ترین نمونه را برای استفاده در سیستم‌های صنعتی خریداری کنید.

راهنمای انتخاب لرزه گیر آکاردئونی چدنی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیاز خود را از لرزه گیر مشخص کنید. چرا که این محصول دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آن دارای کاربردهای خاص خودشان هستند. تعیین نوع نیاز به شما کمک می‌کند تا بتوانید نمونه مناسب را انتخاب کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: این محصول دارای مشخصات فنی و تخصصی بسیار زیادی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشخصات فنی و تخصصی آن با متخصصین و مهندسان مجموعه زانکو مشورت کنید. تا از اطلاعات این افراد کمک بگیرید و بتوانید بهترین نمونه را خریداری کنید.

  3. بررسی استانداردها: بسیار حائز اهمیت است که محصولاتی که قرار است در سیستم‌های خط لوله مورد استفاده قرار بگیرند. طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشند. پس از تولید نیز گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشند. بنابراین مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما طبق استانداردها طراحی و تولید شده باشد و با گواهینامه‌های کیفی تطابق کافی را دارا باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، مواد اولیه مورد استفاده در طول پروسه تولید است. مهم است که محصول مورد نظر شما از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید شده باشد. و از تکنولوژی‌های روز دنیا در طول پروسه طراحی و تولید آن استفاده شده باشد. محصول مورد نظر خود را از نظر مواد اولیه و شیوه‌های طراحی بررسی کنید.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: در آخرین مرحله، محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید.

لرزه گیر آکاردئونی چدنی چیست؟

همواره در سیستم‌های صنعتی و خطوط لوله، ارتعاشات و انرژی‌های ناخواسته‌ای وجود دارد. به همین خاطر است که احتمال آسیب به سیستم‌ها بر اثر این دسته از انرژی‌ها بسیار بالا است. لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی در چنین موقعیتی بسیار مفید واقع می‌شود. این محصول وظیفه جبران تغییرات طول و حرکات تحریکی را در سیستم‌های صنعتی لوله کشی دارا است. این حرکات ممکن است به دلیل تغییرات دما، انقباض و انبساط مواد، لرزش‌ها، فشارهای دینامیکی و عوامل دیگر در سیستم به وجود بیایند. لرزه‌ گیرهای آکاردئونی چدنی با انعطاف پذیری قابل توجه، در چنین موقعیتی تنش‌های ناشی از این تغییرات را جذب و کاهش می‌دهند. به همین خاطر است که احتمال شکستگی و یا آسیب به سیستم کاهش پیدا می‌کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این محصول از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار است. به همین دلیل است که شما می‌توانید با اطمینان از آن در سیستم‌های صنعتی مختلف استفاده کنید.

قسمت‌های تشکیل دهنده این محصول شامل بلوز لرزه گیر، لوله، طوق، فلنج، غلاف داخلی، پایه روپوش، روپوش پایه، میل مهار، میل، رینگ تنظیم کننده، پایه رینگ لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی، پایه لوله، لوله، لولا و پین لرزه‌گیر آکاردئونی می‌شود.

لرزه‌ گیر آکاردئونی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین به عنوان یکی از عناصر حیاتی در سیستم‌های مختلف صنعتی شناخته می‌شود. در ادامه به صورت تخصصی و جزئی‌تر به معرفی صنایع می‌پردازیم که از آن از لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی استفاده می‌شود.

لرزه گیر آکاردئونی چدنی چیست؟
مزایا

کاربردها

  1. صنایع نفت و گاز: از این محصول برای جذب حرکات انبساطی و انقباضی در سیستم‌های لوله کشی نفت و گاز استفاده می‌شود. در این دسته از سیستم‌ها به طور معمول تغییرات دما و فشار در فرایندهای استخراج بسیار زیاد است. به همین خاطر است که استفاده از این محصول از رواج بسیار زیادی برخوردار است.
  2. نیروگاه‌ها: از لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی برای جذب ارتعاشات در سیستم‌های مختلف همچون لوله‌های بخار لوله‌های خنک کننده آب و دیگر سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود.
  3. صنایع شیمیایی: در صنایع شیمیایی از این محصول برای جذب و جبران حرکات در سیستم‌های لوله کشی استفاده می‌شود. سیستم‌ها شامل سیستم‌های انتقال مواد شیمیایی، خنک کننده‌ها، راکتورها و دیگر سیستم‌های این چنینی می‌شود.
  4. صنایع آب و فاضلاب: از این نمونه از لرزه‌ گیر برای کاهش آسیب ارتعاشات موجود در سیستم در سیستم‌ها استفاده می‌شود. این سیستم‌ها شامل سیستم‌های خطوط انتقال آب، خطوط فاضلاب و تصفیه خانه‌ها می‌شود.

محصول پیشنهادی: لرزه گیر آکاردئونی جوشی

مزایا

همانطور که گفتیم لرزه گیر آکاردئونی چدنی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید می‌شود. به همین خاطر است که استفاده از آن دارای مزایای بسیار زیادی است. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مزایای استفاده از لرزه‌ گیر آکاردئونی چدنی می‌پردازیم. تا بتوانید با اطمینان بیشتری از این محصول در سیستم‌های صنعتی مورد نظر خود استفاده کنید.

  • قابلیت استفاده در محیط‌های بسیار خورنده
  • قابل استفاده در صنایع مختلف همچون صنایع شیمیایی تا صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • دارای سایزبندی و انواع مختلف برای به کارگیری در سیستم‌های متنوع
  • دارای استحکام و مقاومت بسیار بالا
  • حذف حرکات ناشی از تغییرات ابعادی خطوط
  • قابل استفاده برای مدت زمان طولانی به دلیل دارا بودن عمر مفید قابل توجه
  • دارای هزینه‌های اقتصادی و مقرون به صرفه
لرزه گیر آکاردئونی چدنی