فلنج اسلیپون فولادی یکی از انواع فلنج فولادی است که به عنوان یکی از تجهیزات و اتصالات پرکاربرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از فلنج از فولاد با کیفیت طراحی و تولید شده است و مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه و زنگ خوردگی دارد و به همین خاطر است که بسیار مناسب به کارگیری در محیط‌های کاری سخت و حساس است. کاربرد اصلی فلنج اسلیپون فولادی در اتصال قطعات مختلف در سیستم‌های خط لوله است. شما می‌توانید با استفاده از این نوع از فلنج‌ها اتصالات لوله به تجهیزات مختلف همچون مخازن تحت فشار، پمپ‌ها و کمپرسورها را در مدت زمان کوتاه‌تر و با چالش‌های کمتری انجام دهید.

فلنج اسلیپون فولادی دارای طراحی خاص و هوشمندانه‌ای است که استفاده از آن را در هنگام فعالیت‌های لوله کشی آسان می‌سازد. به همین خاطر است که شما می‌توانید در هنگام کار با آن، این تجهیزات را به راحتی نصب کرده و تعمیر و نگهداری از سیستم را با چالش‌های کمتری طی کنید. می‌توان گفت که اصلی‌ترین کاربرد فلنج اسلیپون فولادی انتقال انواع قطعات در سیستم‌های لوله کشی است.

فلنج‌ها به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی و پرکاربرد در انواع صنایع شناخته می‌شوند. بسیار حائز اهمیت است که در فعالیت‌های صنعتی از با کیفیت‌ترین نمونه‌های فلنج استفاده شود. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که کسانی که قصد خرید انواع فلنج را دارند، با اطلاعات کافی اقدام به خرید و تامین این دسته از تجهیزات کنند. مجموعه زانکو به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تامین انواع فلنج اسلیپون فولادی در بازار ایران شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی فلنج اسلیپون فولادی بپردازیم به شما بگوییم که با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از کدام تامین کنندگان در بازار ایران می‌توانید خریداری نمایید.

فلنج اسلیپون فولادی

فلنج اسلیپون فولادی کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و بهینه‌سازی انواع اتصالات در هنگام پرداختن به انواع پروژه‌های اجرایی و فعالیت‌های صنعتی بسیار اهمیت دارد. در همین راستا شرکت‌های زیادی اقدام به طراحی و تولید انواع اتصالات فلنج اسلیپون فولادی کرده‌اند تا بتوانند نیاز بازار را در این زمینه برطرف کنند. مجموعه زانکو به عنوان یکی از ممتازترین مجموعه‌ها برای تامین و تولید این دسته از تجهیزات به دلیل ارائه راه حل‌های نوآورانه در زمینه انواع این تجهیزات شناخته شده است. زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در عرصه تولید و تامین انواع فلنج اسلیپون فولادی را دارا است. شما عزیزان می‌توانید از مجموعه زانکو انواع فلنج‌ها را با کیفیت مطلوب و قیمت‌های مقرون به صرفه از برندهای مختلف و شناخته شده داخلی و خارجی خریداری نمایید. مجموعه زانکو به دلیل ارائه ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان توانسته است به عنوان بهترین گزینه برای تامین انواع اتصالات فلنج اسلیپون فولادی در بازار ایران شناخته شود. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید و تامین این دسته از تجهیزات را برای صنایع مورد نظر خود دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از تجهیزات را از مجموعه زانکو خریداری کنید.

از آنجایی که مشتریان مجموعه زانکو در مشاغل مختلفی مشغول به کار هستند و نیاز به تهیه و تامین انواع مختلفی از فلنج‌ها را دارند، مجموعه زانکو اقدام به تامین با کیفیت‌ترین نمونه‌های فلنج در این مجموعه کرده است. شما می‌توانید از طریق مراجعه به صفحه فلنج در سایت رسمی زانگو اطلاعات مفیدی را در زمینه انواع فلنج‌هایی که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شود کسب کنید.

خدمات زانکو در زمینه فلنج اسلیپون فولادی

تامین

1. تأمین انواع فلنج اسلیپون فولادی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از فلنج اسلیپون فولادی را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید فلنج اسلیپون فولادی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع فلنج اسلیپون فولادی به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

برندهای فلنج اسلیپون فولادی در زانکو

مجموعه زانکو توانسته است با سال‌ها تجربه در زمینه تامین انواع فلنج اسلیپون فولادی با برندهای معتبر و شناخته شده داخلی و خارجی همکاری کند. بنابراین می‌توان گفت که مجموعه زانکو تامین کننده انواع فلنج از برندهای شناخته شده داخلی و خارجی است و شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از مجموعه زانکوبا قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری و تامین نمایید.

خرید فلنج اسلیپون فولادی

شرکت زانکو یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان انواع فلنج اسلیپون فولادی است. کیفیت بالا، قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در انواع محصولات باعث شده است تا مجموعه زانکو در طول سال‌های فعالیتش رضایت مشتریان بسیار زیادی را کسب کند. مجموعه زانکو به عنوان یکی از پیشگامان تولید و تامین انواع فلنج‌ها اعلام می‌کند که در طول پروسه تولید این دسته از محصولات همواره از به روزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند تا بتواند با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه دهد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مجموعه زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تولید انواع فلنج اسلیپون فولادی سابقه دارد. به همین خاطر است که توانسته است با تیم‌های متخصص و متعهد همکاری کند و با کیفیت‌ترین محصولات را در این زمینه به بازار عرضه کند. انواع فلنج‌های فولادی که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شوند شامل فلنج لبه دار فولادی، فلنج تخت فولادی، فلنج کور فولادی و فلنج دنده‌ای فولادی می‌شود.

خرید انواع فلنج اسلیپون فولادی از مجموعه زانکو بسیار آسان است و راه‌های بسیار زیادی برای آن وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت زانکو، کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایید و با تماس با تیم پشتیبانی سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید از طریق سایت رسمی مجموعه زانکو نیز اقلام مورد نظر خود را به صورت آنلاین و در صفحات مربوط ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین مجموعه زانکو پیش فاکتور دریافت کنید. همچنین می‌توانید از بخش چت آنلاین با مشاورین فروش مجموعه ارتباط بگیرید و سفارش خود را از این طریق نیز ثبت کنید.

راهنمای خرید فلنج اسلیپون فولادی

راهنمای خرید فلنج اسلیپون فولادی

شما بایستی به عنوان یکی از خریداران انواع تجهیزات مورد استفاده در سیستم‌های لوله کشی و صنایع حساس، حتماً در هنگام خرید این دسته از تجهیزات طبق راهنمایی خرید فلنج اسلیپون فولادی پیش بروید. تا بتوانید دقیقاً محصولی را انتخاب نمایید که انواع نیازهای شما را در فعالیت‌های لوله کشی و صنعتی برطرف می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی راهنمای انتخاب بپردازیم.

راهنمای انتخاب فلنج اسلیپون فولادی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را برای استفاده از فلنج اسلیپون فولادی مشخص کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز با متخصصین صنعتی و مهندسان مجموعه زانگاه تماس حاصل کنید و اطلاعات مربوطه را در هنگام خرید از این دسته از افراد کسب نمایید.

  3. بررسی استانداردها: اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد و انواع گواهینامه‌های کیفی را دریافت کرده باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: در هنگام خرید انواع فلنج اسلیپون فولادی، موادی که در طول پروسه تولید این محصول استفاده شده است را بررسی نمایید. بسیار حائز اهمیت است که در صنایع حساس و فعالیت‌های لوله کشی از تجهیزاتی استفاده شود که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده باشند.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید.

مطلب پیشنهادی: فلنج ‌استیل

فلنج اسلیپون فولادی چیست؟

فلنج اسلیپون فولادی یکی از انواع فلنج‌هایی است که برای اتصال خط لوله‌ها و سایر تجهیزات این چنینی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول از فلنج اسلیپون فولادی با روش جوشکاری استفاده می‌شود. فلنج اسلیپون فولادی در سایزهای ۱.۲ تا ۶۰ اینچ و در کلاس‌های ۱۵۰, ۳۰۰, ۹۰۰, ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ طراحی و تولید می شود.

فلنج اسلیپون فولادی دارای کاربردهای متنوعی همچون اتصال پمپ به لوله، اتصال الکتروموتور به گیربکس، اتصال لوله به شیرآلات است. شما می‌توانید از این محصول در خطوط نفت و گاز، خطوط کم فشار و دارای ریسک کم نشتی، هوای فشرده و در خطوط آتش‌نشانی و ارتفاع حریق استفاده کنید. استفاده از فلنج اسلیپون فولادی در انواع سیستم‌های لوله کشی دارای مزایای زیادی همچون نصب آسان و کم هزینه، قیمت پایین، وزن کم، عدم نشتی، آب بندی به صورت استاندارد و خوب و زمان کمتر برای بررسی و نگهداری سیستم است.

این تجهیزات از فولاد با کیفیت طراحی و تولید می‌شود و به همین خاطر است که دارای قابلیت ضد زنگ بودن و ضد خوردگی است. به همین خاطر است که این محصول به عنوان یکی از بهترین فلنج‌ها برای استفاده در محیط‌های کاری سخت و حساس شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که فلنج اسلیپون فولادی دارای یک لبه صاف است که در هنگام استفاده بر روی انتهای لوله‌ها قرار می‌گیرد و با استفاده از پیچ و مهره به فلنج متصل می‌شود. نصب این محصول نسبت به دیگر انواع فلنج‌ها مراحل و زمان جوشکاری بیشتری را نیازمند است و به همین خاطر است که باید برای نصب این دسته از تجهیزات تخصص کافی را داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: فلنج اسلیپون استیل

انواع فلنج 

همانطور که گفتیم فلنج‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و هر کدام از آن، متنوعی را در هنگام پرداختن به فعالیت‌های صنعتی برطرف می‌کند. این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع فلنج‌هایی بپردازیم که در مجموعه زانکو با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به شما ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با مراجعه به صفحات مربوطه این محصولات در سایت رسمی مجموعه زانکو، اقدام به خرید آن‌ها‌ کنید.

فلنج کور فولادی

فلنج کور فولادی یکی از تجهیزاتی است که در سیستم‌های لوله کشی برای بستن و یا مسدود کردن اتصالات لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از فولاد با کیفیت طراحی و تولید می‌شود. این محصول دارای قابلیت‌های مختلفی همچون مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی است و به همین خاطر است که افراد می‌توانند از این فلنج در شرایط کاری سخت و با حرارت و فشار بالا به آسانی استفاده نمایند. دلیل کیفیت بالای این محصول شما می‌توانید از آن در انواع صنایع حساس همچون صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع این چنینی با خیال آسوده استفاده کنید.

فلنج لبه دار فولادی

فلنج دنده‌ای فولادی یکی از انواع فلنج‌ها است که به عنوان یک قطعه بسیار مهم در صنایع مرتد با لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول به طور معمول در جهت اتصال لوله‌ها و اتصال تجهیزات تغذیه سیستم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در طول پروسه تولید فلنج دنده‌ای فولادی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند کاربرد زیادی در انواع صنایع حساس داشته باشد. مهمترین قابلیت‌های فلنج دنده‌ای فولادی اتصال لوله‌ها بدون هیچ گونه نشتی، تنظیم و تعمیرات سیستم و مقاومت در برابر فشار و حرارت به صورت قابل توجه است.

این محصول با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در مجموعه زانکو به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با کلیک روی دکمه زیر به صفحات مربوطه این محصول رسمی زانکو مراجعه کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید آن کنید.

فلنج لبه دار فولادی