تردولت فشار قوی، یکی از نمونه‌های اتصالات فشار قوی است که برای ایجاد زاویه ۴۵ و ۹۰ درجه در سیستم لوله کشی از آن استفاده می‌شود. تردولت فشار قوی به طور معمول در موقعیت‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربر قصد دارد از لوله انشعاب بگیرد. این محصول به عنوان یکی از اولت‌ها شمرده می‌شود و عمدتاً برای اتصالات قوی و مستحکم در پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار است و به همین دلیل است که به صورت خاص در پروژه‌ها و صنایع حساس کاربرد دارد.
برخی از صنایعی که از انواع ترولت در آن استفاده می‌شود شامل صنایع نفت و گاز و یا صنعت پتروشیمی می‌شود. از آنجایی که چنین صنایع بسیار حساس و حیاتی هستند، استفاده از اتصالات فشار قوی با کیفیت و مرغوب بسیار حائز اهمیت است. تردولت فشار قوی به عنوان یک گزینه مطلوب و کاربردی در صنایعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این اتصالات در خطوط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرند. به خاطر است که خرید آن‌ها بایستی با آگاهی کافی و از مجموعه‌های معتبر صورت بگیرد. زانکو یک مجموعه شناخته شده در زمینه تامین و تولید طیف وسیعی از اتصالات صنعتی است. این مجموعه نمونه‌های متنوعی از تردولت فشار قوی را کلاس‌های مختلف و قیمت‌های استثنایی به بازار ارائه می‌کند. امروز قصد داریم تا شما را به صورت تخصصی با کاربردها و مزایای استفاده از آشنا کنیم. در ادامه نیز معتبرترین مجموعه فروشگاهی را برای خرید این دسته از تجهیزات معرفی می‌کنیم. هم یکی از افرادی هستید که قصد خریداری نمونه‌های مختلف تردولت فشار قوی را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

تردولت فشار قوی

تردولت فشار قوی کمپانی زانکو

مدیریت مناسب انواع اتصالات در پروژه‌های اجرایی حساس و سیستم‌های حیاتی بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر است که شرکت‌های متنوع اقدام به طراحی و تولید اتصالات فشار قوی مختلف کرده‌اند. از این مجموعه‌ها کیفیت متنوعی را در زمینه اتصالات فشار قوی به مشتریان ارائه می‌دهند. یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای خریداری اتصالات فشار قوی مجموعه زانکو است. این مجموعه به عنوان یک شرکت برجسته در زمینه تامین و تولید نمونه‌های مختلف اتصالات صنعتی، توانسته است جایگاهی ممتاز را در بازار ایران کسب کند. که باید به آن توجه کنید این است که شرکت زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه تامین و فروش نمونه‌های مختلف اتصالات همچون تردولت فشار قوی است. می‌توانید نمونه‌های مختلف این اتصالات را از مجموعه زانکو از برندهای معتبر داخلی و خارجی تهیه و تامین کنید.
جالب است بدانید که اتصالات مجموعه زانکو همواره ویژگی‌های برتر و مزایای فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که به عنوان یک گزینه مطلوب در صنایع تخصصی و پروژه‌های حساس کاربرد دارند. عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز و مشخصات پروژه‌ها و صنایع مورد نظر خود، اقدام به خرید اتصالات مورد نظر خود از بین طیف وسیعی از اتصالات موجود در مجموعه زانکو کنید.

خدمات زانکو در زمینه اتصالات فشار قوی

تامین

1. تأمین انواع اتصالات فشار قوی

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات فشار قوی را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، زانو ۴۵ درجه فشار قوی، تبدیل فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، ولدولت فشار قوی و مهره و ماسوره فشار قوی اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات فشار قوی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید تردولت فشار قوی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

تردولت فشار قوی کمپانی زانکو

مشخصات فنی تردولت فشار قوی

نام تخصصی محصولاتصالات تردولت فشار قوی
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایزهادر تمامی سایزها
کلاس‌های۳۰۰۰، ۶۰۰۰ و ۹۰۰۰ 
انواعاتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، زانو ۴۵ درجه فشار قوی، تبدیل فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، ولدولت فشار قوی و مهره و ماسوره فشار قوی
برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای تردولت فشار قوی در زانکو

مجموعه زانکو در طول سال‌های فعالیتش با شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی همکاری کرده است. به همین خاطر است که همواره محصولات خود را از برندهای به نام در بازارهای داخلی و خارجی تامین می‌کند. شما عزیزان می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از مجموعه زانکو، از بهترین برندهای داخلی و خارجی با اقتصادی‌ترین قیمت‌ها تهیه و تامین نمایید.

مشخصات فنی تردولت فشار قوی

خرید تردولت فشار قوی

همانطور که گفتیم مجموعه زانکو یکی از معتبرترین تامین کنندگان انواع اتصالات فشار قوی، همچون تردولت فشار قوی است. ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در محصولات باعث شده تا مشتریان زیادی این مجموعه را برای خرید اتصالات صنعتی انتخاب کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که زانکو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات صنعتی شناخته می‌شود. به همین خاطر است که به شما این اطمینان را می‌دهد که همواره از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تولید و تامین اتصالات تردولت فشار قوی استفاده می‌کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مجموعه زانکو بیش از دو دهه در زمینه تامین و تهیه نمونه‌های مختلف اتصالات فشار قوی تجربه دارد. این مجموعه همواره با تیم‌های متعهد و متخصص همکاری کرده است. به همین خاطر است که قادر به ارائه محصولات با کیفیت با قیمت‌های استثنایی به بازار است. برخی از نمونه‌های اتصالات فشار قوی که در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شود شامل موارد زیر است. اتصالات فشار قوی دنده ای، اتصالات فشار قوی ساکت، بوشن فشار قوی، مغزی فشار قوی، زانو ۴۵ درجه فشار قوی، تبدیل فشار قوی، سه راه فشار قوی، درپوش فشار قوی، ولدولت فشار قوی و مهره و ماسوره فشار قوی.

خرید اتصالات تردولت فشار قوی از مجموعه زانکو بسیار آسان است. راه‌های زیادی برای این امر فراهم شده است. شما می‌توانید به سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات را مشاهده کنید. سپس کافیست تا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را از این طریق ثبت کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق سایت و مراجعه به صفحات مربوطه، به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید. می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از متخصصین مجموعه زانکو با این روش پیش فاکتور دریافت کنید. همینطور شما مشتریان گرامی می‌توانید از بخش چت آنلاین و مشاورین فروش مجموعه زانکو ارتباط بگیرید و محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

محصول پیشنهادی: ولدولت فشار قوی

برندهای تردولت فشار قوی در زانکو

راهنمای خرید تردولت فشار قوی

دانستیم که اتصالات تردولت فشار قوی در سیستم‌های صنعتی حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین خاطر است که مهم است با آگاهی و تخصص کافی اقدام به خرید این نوع از ابزار کنید. مجموعه زانکو اقدام به طراحی راهنمای انتخاب تردولت فشار قوی مناسب کرده است. شما می‌توانید با پیروی از این راهنما، اقدام به خرید محصولی کنید که با نیازهای شما در فعالیت‌های صنعتی سازگاری دارد. تمامی مواردی را که در راهنمای انتخاب تردولت فشار قوی مناسب آمده است را بررسی کنید.

راهنمای انتخاب تردولت فشار قوی مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: در ابتدا بایستی نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید. چرا که این ابزار در سایزها و ابعاد متنوع طراحی و تولید می‌شود. مهم است که نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید تا بتوانید محصول مناسب را انتخاب کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: شما می‌توانید در صورت نیاز با متخصصین صنعتی و مهندسین مشورت کنید. برای این امر تنها کافیست تا با یکی از شماره‌های مجموعه زانکو تماس بگیرید.

  3. بررسی استانداردها: یکی از مهمترین نکات در هنگام خریداری اتصالات تردولت فشار قوی، این است که محصول مورد نظر شما طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شود. بررسی کنید که محصول مورد نظر شما این مشخصه را دارا باشد و پس از تولید نیز گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: بسیار حائز اهمیت است که اتصالات فشار قوی از مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شوند. بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد و از کیفیت و استحکام کافی برخوردار است.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: در پایان محصول مورد نظر خود را با دیگر محصولات مشابه در بازار از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کنید. تا بتوانید مناسب‌ترین نمونه‌های این اتصالات را انتخاب کنید.

تردولت فشار قوی چیست؟

تردولت فشار قوی یکی از مهم‌ترین نمونه‌های اتصالات فشار قوی است. این محصول به طور خاص در سیستم‌های حساس در جهت انشعاب گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. تردولت دارای ماندگاری قابل توجه است و به عنوان یک ابزار با دوام شناخته می‌شود. همچین لازم به ذکر است که با قیمت‌های اقتصادی به بازار عرضه می‌شود. به همین خاطر است که بسیار مقرون به صرفه است. این محصول قابل استفاده با بیشتر اتصالات صنعتی است.
تردولت فشار قوی در کلاس فشاری متنوعی طراحی و تولید می‌شود. از جمله کلاس‌ها می‌توان به کلاس ۲۰۰۰، کلاس ۳۰۰۰ و کلاس ۶۰۰۰ اشاره کرد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این کلاس‌ها نشان دهنده میزان حداکثر فشار کاری قابل تحمل توسط این ابزار هستند.
این ابزار با طور معمول از فولاد ساخته می‌شود. برخی از نمونه‌های فولاد که در طول پروسه تولید اتصالات تردولت‌ فشار قوی مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل فولاد کربنی، فولاد آلیاژی و فولاد استنلس استیل می‌شوند.
لازم به ذکر است که تردولت‌ها به طور معمول در اندازه‌های مختلف طراحی می‌شوند. این اندازه‌ها شامل ۱.۲ اینچ، ۱.۳ اینچ و یا ۴ اینچ می‌شوند. این ابعاد نشان دهنده قطر لوله‌ها هستند.

شما بایستی برای استفاده از این ابزار، ابتدا محل اتصال را تمیز کنید. حذف تمامی آلودگی‌ها و آلاینده‌ها ضروری است. سپس محل قرارگیری ابزار را مشخص کنید و آن را علامت گذاری کنید. سپس به کمک ابزار مناسب، آن قسمت را سوراخ کنید. پس از آن محل را از انواع پلیسه‌ و ذرات فلز پاکیزه کنید. در این مرحله می‌توانید ابزار را نصب کنید. پس از نصب، به دقت آن را بررسی کنید و از اتصال صحیح اطمینان حاصل کنید.

محصول پیشنهادی: اتصالات جوشی فولادی

تردولت فشار قوی چیست؟

مزایای استفاده

استفاده از اتصالات تردولت فشار قوی می‌تواند دارای مزایا و ویژگی‌های متنوعی برای کاربران باشد. چرا که این محصول از با کیفیت‌ترین مواد اولیه طراحی و تولید شده است. و به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه طراحی آن به کار گرفته شده‌اند.

این ابزار امکان آب بندی ایمن و کامل را به کاربر ارائه می‌دهد. به همین خاطر است که شما می‌توانید بدون هیچ گونه نشتی، اقدام به اتصال قطعات مختلف کنید. تردولت فشار قوی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که بتوانید با خیال آسوده از آن برای لوله‌های بزرگ استفاده کنید. این محصول از مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی و زنگ زدگی برخوردار است. به همین خاطر است که به عنوان یک گزینه کاربردی در سیستم‌های صنعتی حساس و فشار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که تردولت‌ فشار قوی مجموعه زانکو دارای قابلیت تحمل فشار تا ۱۶ بار است. همچین از مقاومت حرارتی قابل توجهی نیز برخوردار است.

موارد استفاده

تردولت فشار قوی به طور خاص در صنایع حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از صنایعی که از اتصالات ترولت فشار قوی استفاده می‌کنند شامل صنایع آب و فاضلاب، صنایع نفت و گاز و صنعت پتروشیمی می‌شوند. کاربر می‌تواند از اتصالات ولت فشار قوی در جهت ایجاد یک اتصال قوی و مطمئن در محل‌هایی که نیاز به انشعاب‌گیری از لوله اصلی و یا متصل کردن تجهیزات کنترلی وجود دارد، استفاده کند. شما می‌توانید از تردولت فشار قوی برای انشعاب گیری و یا نصب تجهیزات کنترلی استفاده کنید. برخی از تجهیزات کنترلی که در آن از تردولت فشار قوی استفاده می‌شود شامل شیرها، سنسورها، ترانسمیترها و دستگاه‌های کنترلی متنوع می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین کاربردهای اتصالات تردولت فشار قوی می‌پردازیم.

  • لوله کشی‌های آب به جز آب شرب
  • لوله کشی آب و فاضلاب 
  • انتقال انواع مواد شیمیایی مثل مواد اسیدی یا مواد بازی در صنایع حیاتی