یکی از محصولاتی که در زانکو عرضه می شود؛ لرزه گیره آکاردئونی ساده  است. لرزه گیر ساده آکاردئونی فلنج دار فولادی از دو فلنج فولادی و یک استوانه آکاردئونی شکل ساخته شده؛ و در انواع تاسیسات و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. لرزه گیر آکاردئونی ساده دو جداره فلن جدار قابلیت نصب به وسیله پیچ و مهره را دارد؛ و برای تعمیر و نگهداری به راحتی قابل باز و بسته شدن می باشد. لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار می تواند لرزش و ارتعاشات سیستم را جذب کند؛ و از وارد شدن آسیب به سیستم و خط لوله پیشگیری کرد. لرزه گیر فلنجدار آکاردئونی ساده در موارد متعددی به علت عدم استفاده صحیح قطعه و نصب نادرست آن مشکلاتی پیش آمده است. لرزه گیر های فلنچ دار عموما توسط پیچ و مهره به هم متصل می شوند. برای خرید لرزه گیر آکاردئونی ساده با شماره های زیر تماس بگیرید.

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار کمپانی زانکو

شرکت زانکو یکی از پیشروهای تامین لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار در قلب ایران، یعنی تهران است که به صورت عمده به تأمین و توزیع انواع لرزه گیر می‌پردازد. این شرکت با بیش از دو دهه تجربه، توانسته است به یکی از نخستین انتخاب‌ها در ارائه لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار شود. تمرکز این شرکت بر کیفیت بالا، قیمت رقابتی، و خدمات حرفه‌ای ارائه شده، آن را از سایر رقبا متمایز ساخته است.

خدمات زانکو در زمینه آهن آلات‎

تامین

1. تأمین انواع لرزه گیر

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از لرزه گیر از جمله لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار را به مشتریان ارائه می‌دهد. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شرکت زانکو با تیمی مجرب از مهندسین و کارشناسان فنی، خدمات مشاوره‌ای در زمینه انتخاب محصولات مناسب برای پروژه‌های مختلف ارائه می‌دهد. این خدمات به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین لرزه گیر را برای نیازهای خود انتخاب کنند.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی از مزیت‌های شرکت زانکو، امکان ارسال انواع لرزه گیر به سراسر ایران است. با توجه به دارا بودن انبارهای بزرگ و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

خرید لرزه گیره آکاردئونی ساده از زانکو

خرید لرزه گیره آکاردئونی ساده از زانکو مزیت های زیادی برای شما به همراه دارد. قیمت لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده ارزان تر از سایر فروشگاه ها است. همچنین شما می توانید با خرید لرزه گیر آکاردئونی فلنجدار ساده از زانکو از گارانتی محصولات نیز بهره مند شوید. همین طور باید بگوییم  شما می توانید از خدمات پس از فروش نیز ما نیز بهره مند شوید. لرزه گیر فلنج دار آکاردئونی ساده در قیمت ها و اندازه های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود محصولات ما را خریداری کنید. زانکو این امکان را به شما می دهد که لرزه گیر های فلنجدار آکاردئونی ساده را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. برای خرید می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. کارشناسان فروش ما که افراد کاملاً مجرب و حرفه ای هستند؛ آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

شما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید؛ و لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. همچنین برای دریافت جدید ترین لیست قیمت لرزه گیر و اتصالات آکاردئونی فلنجدار با ما تماس بگیرید. امکان ثبت پیش فاکتور آنلاین نیز در سایت زانکو امکان پذیر است. مشخصات فنی این محصول به صورت کامل در انتهای لیست قابل مشاهده است. لرزه گیر های فلنچ دار ساده یا بدون مهار بر اساس استانداردEJMA و طبق الزامات و قوانین کارخانه ای عرضه می شوند. این نوع اتصالات بخاطر نداشتن میل مهار معمولا در شرایطی اجرا و نصب می شوند.

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار

مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده

در این بخش قصد داریم به مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده بپردازیم. یکی از مهم ترین مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده بالا بردن طول عمر سیستم تاسیسات با استفاده از لرزه گیر است. همچنین باید بگوییم قابلیت نصب با پیچ و مهره نیز از جمله دیگر مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده است. همین طور استفاده از متریال با کیفیت در ساخت آن نیز از جمله مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده است. این مزیت باعث می شود هزینه های شما کاهش پیدا کن. چرا که نیاز نیست در فواصل زمانی کوتاه آن را تعمیر کنید. این محصول دارای بسته بندی با کیفیت جهت حمل آسان است. این را می توانید از جمله مهم ترین مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده دانست. قابلیت نصب و تعویض آسان را نیز میتوان از مهم ترین مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده دانست. که این مورد سبب عمر مفید طولانی این محصول می شود.

 لرزه گیر فلنج دار آکاردئونی در فشار های کاری مختلف از جمله فشار کاری PN10 و فشار کاری PN16 تولید می گردد. برترین تولید کننده های انواع لرزه گیر و همینطور می باشد. سفارش ما در اسرع وقت طبق سفارش مشتری به تمام نقاط کشور ارسال می شود. لرزه گیر ها عموما در انواع نیروگاه های بخار، صنایع پتروشیمی و صنایع سیمان و سازمان های مربوط به ارتعاشات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. لرزه گیر ساده آکاردئونی فلنج دار در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود. این موارد از مهم ترین مزایا لرزه گیر آکاردئونی ساده است.

انواع لرزه گیر آکاردئونی ساده

 لرزه گیر ساده آکاردئونی در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود. که هر کدام از آن ها کاربرد های به خصوصی دارند. قیمت این لرزه گیر های ساده آکاردئونی فلنج دار متفاوت است. این لرزه گیر ها با ویژگی های منحصر به فردی به تولید می رسند. هرکدام از مدل های این لرزه گیر ها در صنایع مختلف استفاده می شوند. در زانکو انواع لرزه گیره آکاردئونی ساده به فروش می رسد. لازم به توضیح است که در صورتی که برای نصب لرزه گیر ساده آکاردئونی فلنج دار نکات خاصی رعایت نشود؛ مشکلاتی در حین کارکردن سیستم ایجاد خواهد شد. در ادامه به معرفی پر فروش ترین انواع این محصول می پردازیم.

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده PN۱۶

یکی از انواع لرزه گیر آکاردئونی ساده، لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده PN۱۶ است. این لرزه گیر به راحتی به سایر لرزه گیر ها وصل می شود. از ویژگی های مهم این محصول این است که لرزش های ایجاد شده در سیستم را به خوبی جذب و خنثی می کند. این لرزه گیر کاربرد های زیادی دارد؛ اام به طور معمول کاربرد لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده PN۱۶ در صنایع چوب و کاغذ است. شما می توانید این محصول را از سایت زانکو خریداری کنید. برای خرید لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده PN۱۶ با بهترین قیمت همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید.

لرزه گیر آکاردئونی ساده دو جداره فلنجدار PN10

نوع دیگر لرزه گیر آکاردئونی ساده، مدل PN10 ارتعاشات صنعتی ایران است. بیشترین کاربرد این لرزه گیر برای صنایع در ارتباط با مایع و هوا و روغن می باشد. این لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار ساده به راحتی قابل باز و بسته شدن است. همین طور به سادگی می توان آن را برای تعمیر و نگهداری از طریق باز کردن فلنج مورد بررسی قرار داد. جنس این لرزه گیر کربن استیل است و بدنه آن از استنلس استیل ساخته شده است. این لزره گیر بدون مهار ساخته شده و در سایز های مختلف موجود است.

لرزه گیر آکاردئونی ساده کلاس 150

یکی دیگر از انواع ارزه گیر که در وب سایت زانکو عرضع می شود؛ لرزه گیر آکاردئونی ساده کلاس 150 است.  این نوع لرزه گیر به وسیله فلنج به سایر لرزه گیر ها متصل می شود. بارز ترین خصوصیت این لرزه گیر این است که به راحتی قابل چفت شدن می باشد. خوب است بدانید لرزه گیر ها باید مطابق با استاندارد EJMA تولید شده باشند؛ تا کیفیت لازم را دارا باشند. باید بگوییم این لرزه گیر از این مزیت بهره مند است. باید توجه داشته باشید که این لرزه گیر ها فاقد میله مهار هستند؛ به همین دلیل برای استفاده در مکان هایی که ضربه و فشار زیاد است گزینه چندان مناسبی نیست.  از صنایعی که از این لرزه گیر استفاده می شود؛ می توان به صنایع سیمان اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی: لرزه گیر آکاردئونی جوشی

کاربرد های لرزه گیر آکاردئونی ساده

از لرزه گیر های آکاردئونی در صنایع مختلفی استفاده می شود. مهم ترین کاربرد لرزه گیر آکاردئونی ساده در صنایع شیمیایی و نفت و گاز است. به طور معمول بدنه لرزه گیر آکاردئونی تمام استیل است. با توجه به همین ویژگی می تواند نقش بسیار موثری در محل اتصال لوله ها در سیستم های سرمایشی و گرمایشی داشته باشد. یکی دیگر از کاربرد های بسیار مهمی که این لرزه‌ گیر ها دارند؛ استفاده از آن ها در پالایشگاه‌ های نفت و گاز می ‌باشد. که این مورد نیز به دلیل همین ویژگی در ساختار بدنه آن ها است. همان این محصولات در ابعاد و اندازه‌ های مختلف تولید می‌ شوند؛ که از محصولات با سایز بزرگ ‌تر می ‌توان در صنایع شیمیایی و پتروشیمی استفاده کرد. همچنین باید بگوییم صنایع فولاد و سیمان از دیگر صنایعی هستند؛ که از این لرزه‌ گیر ها برای ایجاد تعادل در سیستم‌ های لوله‌ کشی خود استفاده می‌ کنند.

 شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه این لرزه ‌گیر ها را می‌ توان در مبدل‌ های حرارتی نیز مورد استفاده قرارداد؛ و از مزایایی که ارائه می ‌دهند نهایت بهره را برد. از دیگر کاربرد های مهم این محصولات نیز می‌ توان به صنایع مرتبط با چوب و کاغذ اشاره کرد. همچنین یکی از مهم‌ ترین کاربرد های لرزه گیر آکاردئونی استفاده از این محصولات در سیستم‌های گرمایشی و سیستم‌ های تهویه مطبوع می‌ باشد. امروزه در بسیاری از نیروگاه ‌های آبی و هسته ‌ای نیز از این محصولات در سیستم‌های لوله‌کشی استفاده می‌ شود؛ تا میزان آسیب به لوله‌ ها را به حداقل برسانند.

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار
لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار

نکاتی مهم برای خرید لرزه گیر آکاردئونی

اگر قصد دارید محصولات اصل و باکیفیت را برای استفاده خریداری کنید؛ به شما پیشنهاد می ‌کنیم حتما در انتخاب فروشگاه نیز دقت کافی داشته باشید؛ و سعی کنید خرید خود را از فروشگاه ‌های معتبر انجام دهید. زانکو که تخصصی ترین سایت لوله، اتصالات و تاسیسات در کشور است. می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اولین نکته این است که سعی کنید پیش از اقدام ‌کردن برای خرید این محصولات به‌خوبی نیازسنجی کنید. برای نیازسنجی می‌ توانید هم از مطالبی که در سایت ما منتشر شده است استفاده کنید؛ و هم از افرادی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارند مشورت بگیرید. تعیین نوع لرزه‌ گیر و همین ‌طور ابعاد و اندازه آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ و به شما کمک می ‌کند تا بتوانید بهترین لرزه‌ گیر ها را برای خرید انتخاب کنید.

لرزه گیر یکی از کاربردی ‌ترین محصولاتی است؛ که به همین منظور طراحی و ساخته شده است و به شما کمک می ‌کند؛ تا بتوانید این لرزش را در سیستم ‌های لوله ‌کشی کنترل کنید. عوامل مختلفی وجود دارند که می ‌توانند به میزان بسیار زیادی روی قیمت نهایی لرزه گیر تاثیر گذار باشند؛ و شما برای خرید این محصولات حتما باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. نوع این محصولات نیز می‌ تواند؛ تاثیر بسیار زیادی روی قیمت نهایی آن ها داشته باشد و باعث کاهش یا افزایش قیمت این محصولات شود.

ویژگی های لرزه گیر آکاردئونی ساده

مزیت عمده لرزه گیر های لاستیکی نسبت به اتصالات آکاردئونی، قابلیت استفاده از آن ها در محیط های بسیار خورنده می ‌باشد،. گاهی نیز از لرزه گیرهای لاستیکی برای جلوگیری از هدایت الکتریکی استفاده می ‌شود. برخی از موارد کاربرد لرزه گیر ها در صنایع شیمیایی، داروئی، دریایی، تاسیساتی، فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی می‌ باشد. لرزه گیر ها در انواع متفاوتی ارائه می شوند؛ که یکی از آن ها لرزه گیر آکاردئونی استیل و لرزه گیر آکاردئونی استنلس استیل هستند. انواع لزه گیر آکاردئونی استنلس استیل و لرزه گیر آکاردئونی استیل در مدل های مهار دار و بیدون مهار، تک جداره و دو جداره تولید می شوند. استفاده از این تجهیزات سر و صدای سیستم‌ های لوله ‌کشی را به میزان زیادی کاهش داده؛ و از آسیب رسیدن به آن ها جلو گیری می‌ کند. اصلی ترین وظیفه اتصال آکاردئونی مهار تغییر طول ناشی از تغییرات دمایی لوله فلزی است.

یکی از ویژگی‌ های مهم این محصولات کیفیت و طول عمر بالای آن ها است. به همین علت نیز خرید و استفاده از این لرزه ‌گیر ها می ‌تواند؛ از نظر اقتصادی یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شما باشد. یکی از انواع مختلف لرزه‌ گیر هایی که امروزه در سیستم‌ های لوله ‌کشی مورد استفاده قرار می ‌گیرند؛ و کاربرد های زیادی نیز دارند لرزه ‌گیر های آکاردئونی می ‌باشند. یکی از مهم ‌ترین مزایای استفاده از این محصولات این است؛ که از ایجاد تنش در لوله‌ ها نیز جلوگیری می ‌کنند.برای خرید این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

راه های ارتباطی

telephone-call

شماره تماس: 

021-22392688

021-22392699

whatsapp (1)

واتساپ:

09120383889

location

آدرس:

تهران، الهیه