درپوش گالوانیزه یکی از درپوش‌های صنعتی است که از مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شده است و دارای یک روکش گالوانیزه است. روکش گالوانیزه‌ای که روی این محصول قرار می‌گیرد باعث می‌شود تا درپوش مورد نظر در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت قابل توجهی برخوردار باشد. در پوشاک یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین انواع اتصالات گالوانیزه است که برای بستن مسیر سیستم‌های تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین کاربرد درپوش گالوانیزه پوشش دهی و محافظت از سطوح فلزی در برابر وارد شدن مواد مختلف و یا خوردگی و زنگ زدگی است. از درپوش گالوانیزه به طور معمول بر روی لوله‌ها، انواع تجهیزات صنعتی و سایر سازه‌های ساختمانی و فلزی استفاده می‌شود.

کاربرد درپوش گالوانیزه

شما می‌توانید از این محصول برای مسدود کردن انواع لوله‌ها در سیستم‌های مختلف مربوط به لوله کشی استفاده کنید. برخی از سیستم‌های لوله کشی در فضاهای کاری با فشار و حرارت بالا فعالیت می‌کنند. به همین خاطر است که مهم است در چنین سیستم‌هایی از تجهیزاتی استفاده شود که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر است که درپوش گالوانیزه طراحی و تولید شده است تا در چنین محیط‌هایی به کار گرفته شود. پوشش گالوانیزه روی این محصول به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید از آن در فعالیت‌های مختلف صنعتی با خیال آسوده استفاده کنید. از آنجایی که درپوش گالوانیزه از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است، طول عمر قابل توجهی را دارا است و به همین خاطر است که شما می‌توانید از آن در مدت زمان طولانی در سیستم‌های متنوع استفاده نمایید.

خرید درپوش گالوانیزه به قیمت عمده

درپوش گالوانیزه به عنوان یکی از اتصالات صنعتی پرکاربرد در سیستم‌های مربوط به لوله کشی کاربرد دارد. از آنجایی که خریداری انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه نیازمند دانش قابل توجه در مورد انواع و مشخصات این دسته از محصولات است، قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی مشخصات و کاربردهای درپوش گالوانیزه بپردازیم. شما عزیزان می‌توانید با این دسته از اطلاعات، دقیقاً درپوشی را خریداری نمایید که بتواند پاسخ‌های شما را در سیستم‌های مختلف لوله کشی پاسخگو باشد. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

درپوش گالوانیزه کمپانی زانکو

بهینه سازی و مدیریت مناسب انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه در اجرای پروژه‌ها و سیستم‌های مربوط به لوله کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از شناخته‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات گالوانیزه مجموعه زانکو است. زانکو توانسته است در طول سال‌های فعالیتش با ارائه راه حل‌های نوآورانه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی اعم از اتصالات گالوانیزه، جایگاه قابل توجه را در بازار کسب کند.
زانکو دارای سال‌ها تجربه و فعالیت قابل توجه در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه است و به همین خاطر است که همواره با کیفیت‌ترین محصولات را به شما ارائه می‌دهد. انواع اتصالات صنعتی و گلوانیزه همچون درپوش گالوانیزه در مجموعه زانگو دارای ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه در بازار است. به همین خاطر است که درپوش گالوانیزه در مجموعه زانکو به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده و به کارگیری در صنایع تخصصی است. شما می‌توانید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه مورد نظر خود را با توجه به نیازها و مشخصات پروژه‌های اجرایی خود، خریداری کنید و بهترین نتیجه را از این دسته از محصولات بگیرید.

یکی دیگر از محصولات مجموعه زانکو که کاربرد درپوش گالوانیزه را دارا است. درپوش فشار قوی است. این محصول در صنایع حساس و مرتبط با لوله کشی برای مسدود کردن انتهای خط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های درپوش فشار قوی را با قیمت مقرون به صرفه از مجموعه زانکو خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درپوش فشار قوی روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه ارجاع داده شوید.

خدمات زانکو در زمینه درپوش گالوانیزه

تامین

1. تأمین انواع درپوش گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از درپوش را به مشتریان عرضه میکند. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه اشاره داشت.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات گالوانیزه از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید درپوش گالوانیزه بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع درپوش گالوانیزه به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی درپوش گالوانیزه

مشخصات فنی درپوش گالوانیزه

نام تخصصی محصولاتصالات صنعتی
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایز هادر تمامی سایز ها
رده ها10، 20، 40، 80، 160
انواعکربن استیل، استنلس استیل، فشار قوی، گالوانیزه و پلاستیکی | درزدار و مانیسمان (بدون درز)
برند هازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای درپوش گالوانیزه در زانکو

زانکو توانسته است با همکاری با برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید اتصالات صنعتی و کالوانیزه همچون برند تیوپی و سوپرپایپ، همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های درپوش را به بازار عرضه کند. بنابراین شما اطمینان کافی را دارید که انواع اتصالاتی که از مجموعه زانکو خریداری می‌کنید، از برندهای شناخته شده و معتبر داخلی و خارجی تامین و با قیمت‌های مطلوب به شما ارائه می‌شوند.

خرید درپوش گالوانیزه

خرید درپوش گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های تامین کننده اتصالات گالوانیزه در بازار ایران شناخته می‌شود. بنابراین خرید این محصول از مجموعه زانکو انتخاب هوشمندانه است. درپوش گالوانیزه با کیفیت قابل توجه در کنار قیمت رقابتی با تنوع بسیار بالا در محصولات به شما ارائه می‌شود. جالب است بدانید که مجموعه زانکو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات صنعتی و گالوانیزه همواره به روزترین تکنولوژی‌ها را در تولید اتصالات صنعتی به کار می‌گیرد.

زانکو با دارا بودن بیش از دو دهه تجربه در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی اعم از اتصالات گالوانیزه توانسته است با تیم‌های متخصص و متعهد همکاری کند. همکاری با چنین افرادی به زانکوین اجازه را می‌دهد که بتواند همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های درپوش گالوانیزه را با مطلوب‌ترین قیمت‌ها ارائه کند. برخی از نمونه‌های پرطرفدار اتصالات گالوانیزه در مجموعه زانکو شامل اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه می‌شود.

خرید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه اعم از درپوش گالوانیزه از مجموعه زانکو بسیار آسان است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی مجموعه زانکو کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایند. سپس با تیم پشتیبانی زانکو تماس حاصل کنید و سفارش خود را از طریق برقراری ارتباط با پشتیبانان فروش ثبت نمایید. همچنین شما می‌توانید از طریق سایت انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین و در صفحات مربوطه ثبت سفارش کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش فاکتور دریافت کنید. لازم به ذکر است که مشتریان مجموعه زانکو می‌توانند به بخش چت آنلاین نیز مراجعه کنند و با مشورت با مشاورین فروش سفارش خود را از این طریق نیز ثبت نمایند.

راهنمای خرید درپوش گالوانیزه

راهنمای خرید درپوش گالوانیزه

در هنگام خرید انواع اتصالات گالوانیزه و درپوش گالوانیزه نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. عدم توجه به راهنمای خرید درپوش گالوانیزه مناسب می‌تواند باعث خریداری محصولاتی شود که نیازهای شما را در سیستم‌های لوله کشی برطرف نکند. در هنگام خرید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه از مجموعه زانکو طبق راهنمایی انتخابی که در زیر آمده است، پیش بروید.

راهنمای انتخاب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز در هنگام خرید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه با متخصصین و مهندسین صنعتی مشورت نمایید.

  3. بررسی استانداردها: مطمئن شوید که اتصالات صنعتی مورد نظر شما با استانداردها و گواهینامه‌های روز دنیا تطابق دارند. عدم به کارگیری محصولاتی که طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده‌اند، می‌تواند باعث پایین آمدن کارایی و آسیب به سیستم و کاربران شود. به همین دلیل است که خریداری اتصالات صنعتی و گالوانیزه‌ای که گواهینامه‌های کیفی را دریافت کرده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌ دهنده: بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده است. به کارگیری مواد اولیه با کیفیت در طول پروسه تولید محصولاتی که قرار است در صنایع حساس مورد استفاده قرار بگیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: اتصالات و محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت با دیگر محصولات موجود در بازار مقایسه کنید.

درپوش گالوانیزه چیست؟

درپوش گالوانیزه قطعه‌ای است که از جنس چدن گالوانیزه طراحی و تولید می‌شود و به طور معمول در انتهای مسیر لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درپوش گالوانیزه این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهد که بتوانند از ورود مواد خارجی و یا خروج سیالات در انتهای سیستم‌های لوله کشی جلوگیری کنند. درپوش گالوانیزه در سایزها و تنوع قابل توجهی طراحی و تولید می‌شود و به همین خاطر است که شما بایستی در هنگام خرید آن به سایز و ابعاد آن توجه کنید.

این محصول به دلیل طراحی و تولید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های درپوش گالوانیزه ارائه قابلیت کارایی بسیار بالا، دارا بودن عمر مفید طولانی، هزینه کم در نگهداری، قیمت مناسب، حساسیت زیاد به انقباض و انبساط ناشی از تغییرات دما، قابلیت آب بندی مناسب در دما و فشار متوسط است. همچنین این محصول به دلیل دارا بودن طراحی نوین و مدرن، پروسه نصب و نگهداری بسیار آسانی دارد. به همین دلیل است که شما می‌توانید با زحمت و هزینه کمتری مراحل نگهداری از سیستم را با استفاده از درپوش گالوانیزه طی کنید.

شما می‌توانید از درپوش گالوانیزه در انواع سیستم‌های مربوط به لوله کشی همچون صنایع آب و فاضلاب، نفت و گاز، پتروشیمی و سیستم‌های این چنینی استفاده کنید. در بوش گالوانیزه روی تجهیزات مختلفی همچون مخازن، پمپ‌ها و در انتهای لوله‌ها نصب می‌شود و از نشت مواد جلوگیری می‌کند.

محصول پیشنهادی: مهره و ماسوره گالوانیزه

درپوش گالوانیزه چیست؟

درپوش گالوانیزه در صنعت

درپوش گالوانیزه به عنوان یک درپوش فلزی در سیستم‌های مرتبط به لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به دلیل دارا بودن ویژگی‌های قابل توجه به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات گالوانیزه و صنعتی شناخته می‌شود. در ادامه قصد داریم به صورت تخصصی‌تر به معرفی صنایعی بپردازیم که استفاده از درپوش گالوانیزه در آن رایج است.

  • صنعت ساختمان: درپوش گالوانیزه برای حفاظت و پوشش دهی به لوله‌ها، خنک کننده‌ها و سایر تجهیزاتی که در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد کاربرد دارد. این محصول از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار است و به همین خاطر است که به عنوان یک گزینه مناسب و هوشمندانه در سازه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که به کارگیری محصولات با کیفیت و مرغوب در چنین صنایعی از اهمیت بالایی برخوردار است، بایستی توجه کنید که برای به کارگیری درپوش گالوانیزه در صنایع ساختمان سازی حتماً مرغوب‌ترین نمونه‌های آن را تهیه و تامین کنید.
  • شبکه‌های آب و فاضلاب: در بوش گالوانیزه در شبکه‌های آب و فاضلاب برای پوشش دهی به چاه‌ها و لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درپوش‌ها باعث می‌شوند که سازه‌ها در برابر تاثیرات محیطی همچون رطوبت و تغییرات دما مقاومت بیشتری داشته باشند. از آنجایی که شبکه‌های آب و فاضلاب دارای فشار و حرارت بسیار بالایی هستند، درپوش گالوانیزه در چنین صنایعی بسیار پرکاربرد است.
  • صنایع برق و الکترونیک: درپوش‌های گالوانیزه در صنایع برق و الکترونیک به منظور حفاظت از تجهیزات و فرایندهای الکترونیکی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شبکه‌های آب و فاضلاب: در بوش گالوانیزه در شبکه‌های آب و فاضلاب برای پوشش دهی به چاه‌ها و لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درپوش‌ها باعث می‌شوند که سازه‌ها در برابر تاثیرات محیطی همچون رطوبت و تغییرات دما مقاومت بیشتری داشته باشند. از آنجایی که شبکه‌های آب و فاضلاب دارای فشار و حرارت بسیار بالایی هستند، درپوش گالوانیزه در چنین صنایعی بسیار پرکاربرد است.

مهمترین مزیت به کارگیری این محصول در صنایع مختلف این است که این محصول نسبت به دیگر درپوش‌های مشابه همچون درپوش‌های فلزی و پلاستیکی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. همچنین این محصول دارای ظاهری جذاب است و نگهداری از آن برای مدت زمان طولانی دارای زحمت و هزینه کمتری است. به همین دلیل است که به کارگیری این محصول در صنایع مختلف بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد.

انواع درپوش گالوانیزه