چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه یکی از اتصالات گالوانیزه است. از این محصول به عنوان تبدیل، در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اتصال دو لوله با سری‌های متنوع، از چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه استفاده می‌شود. هر دو طرف سری‌های این محصول دارای رزوه است. طراحی این چپقی‌ها به صورت زانو مانند است و یک طرف آن نر و طرف دیگر ماده است. یک طرف چپقی ۴۵ درجه گالوانیز رو پیچ و طرف دیگر آن تو پیچ است. این اتصال دارای روکش گالوانیزه است. به همین خاطر است که از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار است. از انواع چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه، می‌توان در سیستم‌های لوله کشی با فشار و سختی بالا استفاده کرد. اصلی‌ترین کاربرد چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه، اتصال قطعات مختلف به یکدیگر در سیستم‌های لوله کشی است. چپقی‌ها دارای انواع مختلفی هستند و از مواد اولیه متنوعی طراحی و تولید می‌شوند.

برخی از مواد اولیه‌ای که زانو چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه از آن تولید می‌شوند شامل موارد زیر است.‌‌ این محصول از برنج، مس، آلومینیوم، آهن و چدن ساخته می‌شود. پس از طی شدن مراحل تولید زانو چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه، یک روکش گالوانیزه روی آن قرار می‌گیرد. وجود لایه گالوانیزه روی این محصول باعث بالا رفتن کیفیت این محصول می‌شود. همچنین استفاده از آن را در محیط‌های کاری سخت تا با فشار بالا ممکن می‌سازد. بنابراین این محصول به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از آنجایی که اتصالات گالوانیزه، نقش حائز اهمیتی را در سیستم‌های لوله کشی ایفا می‌کنند. مهم است که این محصول از تامین کنندگان و فروشندگان معتبر خریداری شود. زانکو یک مجموعه شناخته شده در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی اعم از اتصالات گالوانیزه است. با ما همراه باشید تا به امروز به معرفی و بررسی مهم‌ترین مزایا و کاربرد اتصالات چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه بپردازیم. زانکو اطلاعات مفیدی را در زمینه خرید و مشخصات فنی این اتصالات به شما ارائه می‌دهد. تا خریدی آسوده و سازگار با نیازهای خود در سیستم‌های لوله کشی داشته باشید. شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید اتصالات صنعتی همچون اتصالات گالوانیزه را دارید. مطلب برای شما مفید واقع خواهد شد.

خرید چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه با قیمت‌ عمده

چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه کمپانی زانکو

مدیریت مناسب و بهینه‌ سازی انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه در صنایع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که به طور معمول اتصالات صنعتی و گالوانیزه در سیستم‌های حیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین خاطر است که مهم است اتصالات گالوانیزه از تامین کنندگان معتبر خریداری شوند. یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در زمینه تامین و تولید انواع اتصالات صنعتی همچون اتصالات گالوانیزه، زانکو است‌. این مجموعه در طول سال‌های فعالیتش، راه حل‌های جدیدی را در زمینه تامین و تولید اتصالات گالوانیزه به بازار ارائه کرده است. لازم به ذکر است که این مجموعه دارای سال‌ها تجربه در زمینه تولید و واردات انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه است.
اتصالات صنعتی و گالوانیزه مجموعه زانکو دارای ویژگی‌های برتر و مزایای فراوانی هستند. خاطر است که به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در صنایع تخصصی شناخته می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیازها و مشخصات پروژه‌های خود، اتصالات گالوانیزه مناسب همچون اتصالات چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه را از زانکو خریداری کنید.

مجموعه زانکو با صنایع مختلفی همکاری می‌کند. نیازهای کاربران در سیستم‌های صنعتی مختلف بسیار گوناگون است. به همین دلیل است که مجموعه زانکو اقدام به طراحی و تولید نمونه‌های مختلفی از اتصالات گالوانیزه کرده است. این اتصالات با بالاترین حد کیفیت و اقتصادی‌ترین قیمت‌ها در زانکو به مشتریان ارائه می‌شوند. یکی از پرکاربردترین نمونه‌های اتصالات گالوانیزه، اتصالات زانو ۴۵ درجه گالوانیزه است. این محصول از مقاومت قابل توجهی در برابر سایش و رطوبت برخوردار است. به همین خاطر که در صنایع با فشار و رطوبت بسیار بالا کاربرد زیادی دارد. با کیفیت‌ترین نمونه‌های زانو ۴۵ درجه گالوانیزه در ابعاد و سایزهای مختلف در مجموعه زانکو به شما ارائه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع زانو ۴۵ درجه گالوانیزه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

خدمات زانکو در زمینه چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه

تامین

1. تأمین انواع چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از اتصالات گالوانیزه را به مشتریان عرضه میکند. 

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات صنعتی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات گالوانیزه بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

مشخصات فنی چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه

نام تخصصی محصولچپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه
در بخش هایتولید، واردات، تامین
سایزها•    1.2 اینچ
•    3.4 اینچ
•    1.4-1 اینچ
•    1.2-1 اینچ
•    1.2-2 اینچ
•    3 اینچ
•    4 اینچ
رده‌ها10، 20، 40، 80، 160
انواع

اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، درپوش گالوانیزه

برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و ...
استاندارد(استاندارد جهانی)

برندهای چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه در زانکو

زانکو در طول سال‌های فعالیتش با شناخته شده‌ترین برندها در زمینه تامین اتصالات صنعتی و گالوانیزه همکاری کرده است. همین خاطر است که همواره محصولات خود را از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تامین می‌کند. این مجموعه با همکاری با برندهای شناخته شده، کیفیت‌ترین نمونه‌های اتصالات گالوانیزه همچون چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه را به بازار عرضه می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از بهترین برندهای داخلی و خارجی از زانکو خریداری کنید.

برندهای چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه در زانکو

خرید چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه

شرکت زانکو به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان اتصالات صنعتی و گالوانیزه در بازار ایران شناخته می‌شود. کیفیت بالا در کنار قیمت‌های رقابتی و تنوع قابل توجه در محصولات از جمله مزایای خرید از زانکو است. این مزایا باعث شده است تا مشتریان زیادی به مجموعه زانکو برای تامین انواع اتصالات گالوانیزه اعتماد کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که زانکو که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت اتصالات صنعتی شناخته می‌شود. همواره از به روزترین تکنولوژی‌ها در زمینه تولید و تامین اتصالات صنعتی و گالوانیزه استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت زانکو بیش از دو دهه در زمینه تولید و تامین انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه سابقه دارد. این مجموعه با همکاری با تیم‌های متخصص و متعهد، همواره بالاترین حد کیفیت را به بازار عرضه می‌کند. انواع محصولات این مجموعه در زمینه اتصالات گالوانیزه شامل موارد زیر است. اتصالات دنده‌ ای گالوانیزه، زانو ۹۰ درجه گالوانیزه، زانو 45 درجه گالوانیزه، سه راهی گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، درپوش گالوانیزه.

خرید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه از مجموعه زانکو بسیار آسان است. برای این امر شما بایستی به سایت رسمی مجموعه زانکو مراجعه کنید. سپس کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایید. با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.‌ همچنین می‌توانید از طریق سایت و مراجعه به صفحات مربوطه، سفارش خود را ثبت نمایید. از متخصصین پیش فاکتور دریافت کنید و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید با مراجعه به بخش چت آنلاین و برقراری ارتباط با مشاورین فروش مجموعه زانکو، سفارش خود را در زمینه انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه ثبت کنید.

راهنمای خرید چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه

راهنمای خرید چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه

اتصالات چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه، بسیار مهمی را در سیستم‌های صنعتی ایفا می‌کنند. به همین دلیل است که مهم است این محصول با آگاهی و اطلاعات کافی خریداری شود. زانکو اقدام به جمع آوری اطلاعاتی در زمینه راهنمای خرید اتصالات گالوانیزه مناسب کرده است. شما می‌توانید با پیروی از نکاتی که در این راهنما آمده است، اتصالات صنعتی و گالوانیزه مناسب و سازگار با نیازهای خود را خریداری کنید.

راهنمای انتخاب چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه مناسب

  1. تعیین نوع اتصال: ابتدا نوع نیاز و اتصال مورد نظر خود را مشخص کنید. اتصالات گالوانیزه در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند. شناخت نیاز و نوع اتصال برای انتخاب سایز مناسب اتصالات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  2. مشاوره با متخصصان: در صورت نیاز در هنگام خرید انواع اتصالات صنعتی و گالوانیزه، با متخصصین صنعتی و مهندسان مشورت کنید.

  3. بررسی استانداردها: مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد. محصولی که قرار است در سیستم‌های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. بایستی گواهینامه‌های کیفی را کسب کرده باشد. تا از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد. به کارگیری مواد اولیه مرغوب در پروسه تولید اتصالات صنعتی و گالوانیزه می‌تواند باعث افت کیفیت محصول شود. آنجایی که اتصالات چپقی قرار است در سیستم‌های حیاتی مورد استفاده قرار بگیرند. مهم است که همواره از مواد اولیه مرغوب، طراحی و تولید شود.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: اتصالات مورد نظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با دیگر اتصالات مشابه موجود در بازار مقایسه کنید. محصولات با یکدیگر می‌تواند باعث انتخاب بهترین نمونه اتصالات صنعتی و گالوانیزه شود.

چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه چیست؟

چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه یکی از مهم‌ترین اتصالات گالوانیزه هستند. محصول در جهت اتصال دو لوله با سری‌های مختلف استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که چپقی‌ها در زوایای مختلف همچون ۱۳۵ و ۱۸۰ درجه نیز در بازار موجود هستند. از زوایای مختلف چپقی گالوانیزه، استفاده در محیط‌های کاری متنوع است. محصول که به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات در تجهیزات ساختمان شناخته می‌شود، مقاومت قابل توجهی در برابر فشار و حرارت است. چرا که از مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و روی آن یک روکش گالوانیزه وجود دارد. شما می‌توانید با خیال آسوده از این محصول در سیستم‌های صنعتی آسیب پذیر استفاده کنید. از آنجایی که این محصول از طراحی نوین و مدرنی برخوردار است، استفاده از آن در سیستم‌های لوله کشی بسیار آسان است. به همین خاطر است که استفاده از آن سختی کمی دارد و باعث پایین آمدن هزینه‌ها و زحمات تعمیر و نگهداری سیستم‌ها می‌شود.

مقاومت و استحکام این محصول پس از تولید با روش گالوانیزه سازی، بالا می‌رود. در روش گالوانیزه‌سازی اتصالات مورد نظر شما در روغن گالوانیزه غوطه ور می‌شوند. شدن این فرایند باعث بالا رفتن مقاومت این محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی می‌شود. بنابراین این محصول به عنوان یک گزینه هوشمندانه برای به کارگیری در سیستم‌های لوله کشی و مربوط به توزیع مایعات شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این محصول برای اتصال انواع لوله‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی در محیط‌های دارای رطوبت و عوامل خورنده از آن در جهت اتصال لوله‌ها استفاده کنید.

محصول پیشنهادی: درپوش گالوانیزه 

چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه چیست؟
مزایای استفاده

مزایای استفاده

استفاده از اتصالات گالوانیزی با کیفیت و مرغوب همچون چپقی گالوانیزه دارای مزایای بسیار زیادی است. در ادامه به معرفی و بررسی مزایا و ویژگی‌های استفاده از چپقی گالوانیزه در سیستم‌های لوله کشی می‌پردازیم. تا بتوانید با اطمینان بیشتری از این محصول در سیستم‌های لوله کشی متنوع استفاده کنید.

  • مقاومت در برابر فشار و حرارت بسیار بالا
  • استفاده از روش جوشکاری گرم در طول پروسه تولید
  • طراحی با شیوه‌ای که هیچگونه نشتی را در سیستم‌های لوله کشی ایجاد نمی‌کند
  • دارای وزن بسیار کم و ارائه ویژگی حمل و نقل آسان به کاربران
  • دارای ویژگی نصب سریع و آسان
  • مقاومت در برابر ضربه، زنگ زدگی و خوردگی
  • دارای طول عمر بالا
  • طراحی به شیوه‌ای که باعث افزایش سرعت جریان در سیستم شود

کاربردها

اتصالات چپقی گالوانیزه در سیستم‌های صنعتی متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی صنایعی بپردازیم که در آن از این اتصالات استفاده می‌شود.

  • صنایع نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • آب و فاضلاب
  • صنایع غذایی
  • صنایع ساخت و ساز و ساختمانی

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در مجموعه زانکو، اتصالات زانو ۹۰ درجه گالوانیزه است. این محصول برای تبدیل لوله‌های متنوع و اتصال لوله‌های مختلف در صنایع خط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصالات ۹۰ درجه گالوانیزه نیز دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی هستند. اتصالات زانو ۹۰ درجه به عنوان یک گزینه مناسب در سیستم‌های صنعتی با فشار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه قیمت و خرید زانو ۹۰ درجه گالوانیزه روی دکمه زیر کلیک کنید.

چپقی ۴۵ و ۹۰ درجه گالوانیزه