لرزه‌ گیر آکاردئونی ساده، نوعی از لرزه گیر است که در صنایع و فعالیت‌های مختلف به منظور کاهش لرزش و ارتعاشات ناخواسته در سازه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در هنگام وارد شدن ارتعاشات و یا لرزه‌ها به سازه‌ای، از لرزه گیر آکاردئونی ساده استفاده شود، این لرزه و انرژی به بدنه این تجهیزات منتقل می‌شود و سازه در این حالت تعادل خود را حفظ می‌کند. این عمل در نهایت منجر به عدم وارد شدن آسیب‌های غیر قابل جبران به سازه می‌شود. به همین خاطر این نوع از تجهیزات، همواره ایمنی سازه‌ها را در برابر انواع ارتعاشات و لرزه‌ها را تضمین می‌کنند.
این لرزه‌ گیر کاربرد زیادی در صنایع ساختمانی در جهت محافظت از ساختمان در برابر زمین لرزه دارد. در صنایع از این نوع از تجهیزات به عنوان یک سیستم جذب انرژی یاد می‌شود که قابلیت کاهش نیرو و انتقال لرزش را دارا است. اگر شما هم در صنایع ساختمانی فعالیت دارید، استفاده از این نوع از لرزه‌ گیرها بسیار به شما توصیه می‌شود. چرا که می‌توانید با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و خدمات این تجهیزات، ایمنی سازه خود را تضمین کنید و ساختمان خود را با رعایت اصول ایمنی بسازید. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های لرزه گیر آکاردئونی ساده، از ایمنی بالای سازه خود اطمینان حاصل کنید و مطمئن باشید که این ساختمان در هنگام زمین لرزه و یا وارد شدن انواع ارتعاشات زمینی به آن، پایداری قابل توجهی دارد.

خرید این تجهیزات که به نوعی از تجهیزات حیاتی در صنایع مختلف محسوب می‌شوند، امر حساسی است و باید توسط افرادی صورت بگیرد که دانش کافی را در این زمینه دارند تا بتوانند بهترین محصولات را با قیمت‌های به صرفه برای صنایع مورد خود تامین سازند. از آنجایی که شما بایستی در هنگام خرید این نوع از تجهیزات، دارای اطلاعات کافی باشید، قصد داریم در این مطلب به معرفی اساسی لرزه گیر آکاردئونی ساده بپردازیم و از مزایا و ضرورت استفاده از این نوع از تجهیزات در سازه‌های ساختمانی به شما بگوییم. بسیار مهم است که این تجهیزات با دانش کافی و همچنین از فروشگاه‌هایی خریداری شوند که اصالت کالای خود را تضمین می‌کنند. چرا که عدم استفاده از تجهیزات با کیفیت و استاندارد در صنایع مختلف همچون صنایع ساختمانی، می‌تواند باعث وارد شدن آسیب‌های غیر قابل جبران به سازه شود و جان و اموال افراد را تهدید کند.
به همین خاطر است که ما قصد داریم با معرفی بهترین شرکت در زمینه خرید این نوع از تجهیزات، به شما راهنمایی‌های مفیدی در زمینه خرید این تجهیزات ارائه دهیم تا بتوانید خریدی آسوده و ایمن داشته باشید.

لرزه گیر آکاردئونی ساده

لرزه گیر آکاردئونی ساده کمپانی زانکو

وارد شدن آسیب به سازه‌ها و ساختارهای صنعتی به دلیل خطرات طبیعی همچون زمین لرزه‌ها، امری بسیار طبیعی است. به همین خاطر شرکت‌های مختلفی پس از پیشرفت و رشد تکنولوژی اقدام به طراحی و تولید تجهیزاتی کرده‌اند که استفاده از این نوع از تجهیزات بتواند تا حد قابل قبولی، از وارد شدن آسیب‌های غیرقابل جبران به جان و اموال افراد جلوگیری کند. لرزه گیرها نیز یکی از انواع این تجهیزات هستند که به منظور کنترل لرزه و بالا رفتن استحکام و مقاومت ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
شما می‌توانید انواع لرزه‌ گیر را از کمپانی زانکو خریداری نمایید و از این موضوع که در حال خرید بهترین محصولات موجود در بازار هستید، اطمینان حاصل کنید. باید افزود که از آنجایی که این نوع از تجهیزات همواره در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند، شرکت زانکو اقدام به تامین انواع این تجهیزات کرده است و قطع به یقین یکی از بهترین تامین کنندگان و فروشندگان این محصولات است.

لرزه‌ گیر آکاردئونی فلنج‌ دار نیز یکی از انواع لرزه گیر ها است که با بالاترین کیفیت ممکن، در شرکت زانکو قابل خریداری است. این تجهیزات که در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد دارند، وظیفه کنترل لرزش و ارتعاشات داخل سیستم را دارند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لرزه‌ گیر آکاردئونی فلنج‌ دار روی دکمه زیر کلیک کنید.

خدمات زانکو در زمینه لرزه گیر آکاردئونی ساده

تامین

1. تأمین انواع لرزه گیر آکاردئونی ساده

شرکت زانکو به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر، انواع مختلفی از لرزه گیر صنعتی را به مشتریان خود عرضه میکند. از جمله این محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به لرزه گیر لاستیکی و آکاردئونی اشاره کرد.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع لرزه گیر از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید لرزه گیر بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع لرزه گیر به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

خرید لرزه گیر آکاردئونی ساده

خرید لرزه گیر آکاردئونی ساده از زانکو

شرکت زانکو به منظور حمایت از تولیدات داخلی و همچنین ارائه بهترین محصولات موجود در بازار با مقرون به صرفه‌ترین قیمت، تمام محصولات خود را از تامین کنندگان و تولید کنندگان معتبر و شناخته شده ایرانی و خارجی تامین می‌کند. باید افزود که کیفیت تمام محصولاتی که در شرکت زانکو به شما ارائه می‌شود، توسط تیم کنترل کیفی معتبر که تخصص کافی را در این زمینه دارند، ضمانت می‌شود تا شما بتوانید بدون داشتن هیچ نگرانی در زمینه دریافت بهترین خدمات و محصولات، خریدی آسوده را از کمپانی زانکو تجربه کنید.

شرکت زانکو در طول سال‌های فعالیتش توانسته است انواع محصولات صنعتی و ساختمانی را با بالاترین کیفیت موجود در بازار، در کنار مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها ارائه کند. تمامی محصولات هم رده لرزه گیر آکاردئونی ساده همچون لرزه گیر آکاردئونی جوشی، در سایت رسمی شرکت زانکو موجود هستند و شما می‌توانید با مراجعه به کاتالوگ شرکت، اطلاعات مفیدی را در زمینه این محصولات دریافت کنید. ما با داشتن بیش از دو دهه فعالیت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع اتصالات صنعتی، توانسته‌ایم به به صرفه‌ترین روش‌ها برای تامین و فروش این تجهیزات دست پیدا کنیم و بتوانیم بهترین کیفیت موجود در بازار را برای شما تامین کنیم.

مراحل خرید لرزه گیر آکاردئونی ساده

شما می‌توانید برای خرید انواع اتصالات مورد نیاز خود از شرکت زانکو، از طریق سایت رسمی شرکت اقدام کنید و با مطالعه کاتالوگ محصولات و یا مراجعه به صفحات مربوطه، اطلاعات مفیدی را در این زمینه دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص مجموعه زانکو تماس حاصل کنید و از این طریق اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. جالب است بدانید که راه‌های سفارش محصولات از شرکت زانکو به همین جا ختم نمی‌شود. شما امکان ثبت سفارش محصولات مورد نظر خود را از صفحات آنلاین مربوطه دارید و همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه چت آنلاین با مشاوران فروش مربوطه ارتباط گرفته و از این طریق نیز سفارش خود را ثبت نمایید. جالب است بدانید که پیش فاکتور خرید شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان زانکو ارسال می‌شود.
از دیگر مزایایی که شما می‌توانید با خرید از محصولات زانکو از آن برخوردار شوید، می‌توان به تضمین اصالت کالا توسط کارشناسان مجرب و کارکشته، ارسال سریع کالاها در جهت حفظ رعایت حقوق مشتریان و همچنین ارائه انواع روش‌ها برای پرداخت در هنگام خرید اشاره کرد.
تمامی این موارد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا شرکت زانکو را به معتبرترین و متخصص‌ترین کمپانی در زمینه تامین و فروش انواع لرزه‌ گیر همچون لرزه‌ گیر آکاردئونی ساده، تبدیل کند.

راهنمای خرید لرزه گیر آکاردئونی ساده

راهنمای خرید لرزه گیر آکاردئونی ساده

در این بخش از این مطلب قصد داریم به بررسی مواردی بپردازیم که شما باید در هنگام خرید انواع لرزه گیر همچون لرزه گیر آکاردئونی ساده، آن‌ها راه مورد بررسی قرار دهید.

راهنمای انتخاب اتصالات صنعتی مناسب

  1. تعیین نوع نیاز: در وهله اول شما باید نیاز خود را بررسی کنید تا بتوانید لرزه گیری را خریداری نمایید که با برطرف کردن نیازهای شما مغایرت نداشته باشد.

  2. مشاوره با متخصصان زانکو: اگر در هنگام خرید نیاز به دریافت مشاوره داشتید، می‌توانید با متخصصان صنعتی شرکت زانکو تماس حاصل کنید.

  3. بررسی استانداردها: مطمئن شوید که محصولی که قصد خرید آن را دارید استانداردهای مربوطه را داشته باشد.

  4. کیفیت مواد تشکیل‌دهنده: از بالا بودن کیفیت و مرغوب بودن مواد اولیه مورد استفاده در محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

  5. قیمت و مقایسه با محصولات مشابه: قیمت محصول مورد نظر خود را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بتوانید محصولی خاص و مطابق نیازهای خود را خریداری کنید.

لرزه گیر آکاردئونی ساده چیست؟

لرزه گیر آکاردئونی ساده نوعی از تجهیزات ساختمانی است که به منظور بالا بردن استحکام و مقاومت سازه در برابر لرزه و انواع ارتعاشات مورد استفاده قرار می‌گیرد. لرزه گیر آکاردئونی ساده دارای قابلیت‌های زیادی همچون قابلیت نصب و تعویض آسان، عمر مفید طولانی، توانایی در جلوگیری از لرزش‌ها و انواع انرژی‌ها و ارتعاشات زمینی، بهبود کارایی سازه و سیستم و همچنین به کارگیری مواد اولیه مرغوب در طول ساخت آن است. دارا بودن مزایای زیاد این محصول، استفاده از آن را در صنایع ساختمانی بسیار ضروری می‌سازد.

این لرزه گیرها در ساختمان‌های بلند به عنوان یک سیستم جذب انرژی، مورد استفاده قرار می‌گیرند تا از وارد شدن انرژی‌ها و لرزش‌های زمینی به سیستم جلوگیری کنند. استفاده از این تجهیزات باعث کاهش چشمگیر خطرات ناشی از زمین لرزه می‌شود.

انواع لرزه گیر آکاردئونی ساده

همانطور که گفتیم لرزه دارای انواع مختلفی است که بتواند در موقعیت‌های مختلف نیازهای متفاوتی را برطرف سازد. یکی از انواع این لرزه‌ گیرها لرزه‌ گیر آکاردئونی است. لرزه گیرهای آکاردئونی، در صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و یا صنایع نفت و گاز، کاربرد دارند. اصلی این تجهیزات حذف همزمان لرزش، شوک، صدا و کلیه حرکات انبساطی و انقباضی در سیستم لوله کشی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لرزه‌ گیر آکاردئونی روی دکمه زیر کلیک کنید.

ضرورت استفاده از لرزه گیر آکاردئونی ساده

ضرورت استفاده از لرزه گیر آکاردئونی ساده

استفاده از لرزه گیر آکاردئونی ساده می‌تواند به دلایل مختلفی ضروری باشد و به همین خاطر قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی این موارد بپردازیم.
به کارگیری لرزه گیر آکاردئونی ساده می‌تواند باعث بالا رفتن ایمنی، استحکام و پایداری سازه شما در برابر زمین لرزه بشود. از آنجایی که وظیفه لرزه گیر آکاردئونی ساده، جذب و تخلیه انرژی‌هایی است که به بدنه سازه وارد می‌شود، شما می‌توانید با استفاده از این نوع از تجهیزات ایمنی سازه خود را تضمین کنید. همچنین استفاده از این نوع از تجهیزات می‌تواند باعث بالا رفتن عمر مفید پروژه و حفظ سلامت سازه شود. باید افزود که رضایت افرادی که از سازه‌ها استفاده می‌کنند نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که این افراد از این موضوع که این ساختمان در برابر زمین لرزه پایداری چشمگیری دارد و به همین خاطر جان و اموال آن‌ها را حفظ می‌شود، اطمینان دارند.

کیفیت لرزه‌ گیر آکاردئونی ساده

از آنجایی که این نوع از تجهیزات در صنایع حیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مهم است که دارای کیفیت بالایی باشند و در طول پروسه تولید آن‌ها، از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شود. بالا بودن استاندارد تجهیزات مورد استفاده در صنایع ساختمانی و صنعتی می‌تواند، کارایی را بهبود ببخشد و باعث شود تا سلامت پروژه مورد نظر شما تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند. به همین خاطر است که شرکت زانکو حساسیت زیادی در تامین لرزه با بالاترین کیفیت به خرج می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان از این موضوع که محصولاتی که قصد خرید آن را دارید، از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند، اقدام به خرید انواع لرزه گیره آکاردئونی ساده از کمپانی زانکو نمایید و از این موضوع که در حال خرید بهترین محصول موجود در بازار هستید، اطمینان حاصل کنید.

شرکت زانکو به دلیل داشتن سابقه قابل توجه در زمینه فروش این نوع از تجهیزات، یکی از پیشگامان این صنعت شمرده می‌شود. به همین خاطر است که شما می‌توانید خریدی ایمن را از شرکت زانکو داشته باشید و از ارائه بهترین محصولات موجود در بازار با مقرون به صرفه‌ترین قیمت ممکن بهره مند شوید. خرید خوبی را برای شما مشتریان گرامی آرزومندیم.