اتصالات فولادی جوشی یکی از ابزارهای صنعتی بسیار مهم در صنعت لوله‌ها و پایپینگ هستند. میتوانیم اتصالات جوشی را یکی از پرکاربردترین و همچنین بهترین نوع اتصال برای انواع لوله بدانیم. این اتصالات که شامل اتصالات کربن استیل و اتصالات فلزی می‌شوند، امکان اتصال لوله‌ها و قطعات صنعتی را فراهم می‌کنند. زانکو اعلام می‌کند که بهترین قیمت اتصالات جوشی را ارائه می‌دهد.

خرید اتصالات فولادی جوشی اهمیت بسیار زیادی برای اهالی این صنعت دارد. شرکت زانکو با بهره گیری از برترین تکنولوژی تولید تجهیزات صنعتی اتصالات کربن استیل، امروز افتخار دارد که اعلام کند یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه تولید انواع اتصالات جوشی است. اگر شما هم قصد خرید این اتصالات صنعتی را دارید، پیشنهاد شرکت زانکو به شما خرید این تجهیزات صنعتی از مجموعه زانکو است. شما می‌توانید انواع اتصالات صنعتی را با ارزان‌ترین قیمت و با فاکتور رسمی شرکتی خریداری کنید. برای مشاهده انواع اتصالات، می‌توانید روی لینک اتصالات صنعتی کلیک کنید.

توجه داشته باشید که شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات و یا اطلاع از قیمت روز اتصالات فولادی جوشی ، با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل کنید. مشاورین زانکو آماده ارائه خدمات مشاوره پیش از فروش با بالاترین کیفیت هستند.

تماس با زانکو: 22392688 -021| 22392699-021

قیمت اتصالات فولادی جوشی

قیمت اتصالات فولادی جوشی

در بخش فروش انواع اتصالات فلزی برای مصرف کنندگان این محصول، ضمن کیفیت باید قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. تعیین قیمت انواع اتصالات جوشی بسته به عوامل مختلفی مثل: هزینه مواد اولیه، هزینه تولید، قیمت روز بازار، نرخ دلار و … دارد. اما خرید انواع اتصالات فولادی با بهترین قیمت و کیفیت، خدماتی است که ما در شرکت زانکو به شما ارائه میکنیم.

قیمت انواع اتصالات فولادی جوشی شرکت زانکو باتوجه به عرضه مستقیم کالا و بدون واسطه، کمترین قیمت در بازار اتصالات است. شما هم می‌توانید برای خرید اتصالات جوشی و فلزی با مناسب‌ترین قیمت اتصالات جوشی، امروز همراه ما باشید. کیفیت و اصالت انواع کالاهای تخصصی اتصالات فلزی تخصص بی‌نظیر زانکو است.

شما می‌توانید در بخش بازرگانی مجموعه زانکو، خدماتی نظیر واردات اتصالات با بهترین قیمت را دریافت کنید. نام دیگر این اتصالات فولادی و اتصالات کربن استیل است. ما در شرکت زانکو، بهترین نوع این اتصالات را تولید و عرضه می‌کنیم.

درخواست پیش فاکتور اتصالات جوشی با بهترین قیمت:

شما عزیزان می‌توانید با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین و یا تماس با شرکت زانکو درخواست خود را ثبت کنید. پس از تایید درخواست شما برای خرید انواع اتصالات جوشی، پیش فاکتوری برای شما صادر و ارسال می‌شود. شما می‌توانید یک پیش فاکتور رسمی شرکتی را از ما تهیه کنید. باتوحه به رسمی بودن شرکت فرایند پیشرو عرصه با نام برند زانکو خریدی مطمئن را تجربه کنید.

پیش فاکتور اتصالات فولادی جوشی

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

قیمت اتصالات فولادی جوشی اتصالات فولادی

سیاست قیمت‌گذاری اتصالات جوشی در زانکو:

شرکت زانکو با کنترل نوسانات بازار، همچنین تهیه مواد اولیه با بهترین کیفیت و کمترین قیمت، یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولیدات انواع اتصالات است. یکی دیگر از سیاست‌های تعیین قیمت برای اتصالات فولادی جوشی، قیمت گذاری این محصولات با درنظر گرفتن میزان نرخ ارز و رقابت به صورت روزانه است. شاید یکی از علل موفقیت شرکت زانکو ضمن عرضه محصولات با کیفیت به مشتریان خود، تضمین قیمت اتصالات جوشی است.

اتصالات جوشی کمپانی زانکو

اتصالات جوشی شرکت زانکو به عنوان یکی از روش‌های موثر برای اتصال لوله‌ها و پایپینگ در صنایع مختلف شناخته می‌شوند. این اتصالات به دلیل پایداری، مقاومت، و کاربرد گسترده‌ای که دارند، در ایجاد اتصالات قوی و دائمی بین مواد مختلف مورد توجه قرار می‌گیرند. اتصالات فولادی و فلزی با مزایایی همچون مقاومت بالا، اتصال محکم، و سهولت نصب، در صنایع مختلف کاربرد دارند. نگهداری مناسب و استفاده از تکنیک‌های صحیح جوش‌دهی می‌توانند به افزایش عمر و کارایی این اتصالات کمک کنند.

اتصالات فولادی شرکت زانکو به دلیل ویژگی‌های برتر و مزایای فراوان و خوش قیمت بودن، گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در صنایع تخصصی و همچنین صنایع مختلف هستند. به شکل کلی اتصالات فولادی جوشی شرکت زانکو، از باکیفیت‎‌ترین محصولات حوزه اتصالات صنعتی در ایران به شمار میرود که توانایی رقابت با محصولات اروپایی را دارند. اتصالات و لوله‌های فولادی شرکت زانکو دو محصول برتر و ویژه این شرکت تخصصی هستند. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله های فولادی نیز روی لینک زیر کلیک کنید.

خدمات زانکو در زمینه اتصالات فولادی جوشی

تامین

1. تأمین انواع اتصالات جوشی

شرکت زانکو یک تأمین‌کننده معتبر از انواع مختلفی اتصالات جوشی در ایران شناخته میشود. از جمله محصولات ارائه شده توسط زانکو می‌توان به اتصالات فولادی درزدار و مانیسمان و انواع آنها اشاره داشت. تامین اتصالات فولادی صرفا در ایران نیست و بلکه این شرکت در امارات نیز دفاتر فروش خود را دارد.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی در زمینه اتصالات

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع اتصالات جوشی از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید اتصالات فولادی بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران و دنیا

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع اتصالات به سراسر ایران و حتی جهان است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

محصولات اتصالات جوشی

انواع محصولات اتصالات فولادی جوشی

انواع محصولات اتصالات فولادی جوشی

اتصالات جوشی به طور کلی به صورت کربن استیل یا سیاه تهیه می‌شوند، در حالی که اتصالات دیگر نیز به صورت گالوانیزه در دسترس هستند. کیفیت ارائه شده توسط زانکو به طور کامل به تخصص تولید اتصالات فولادی جوشی بر می‌گردد.

انواع اتصالات جوشی فولادی در شرکت زانکو شامل موارد زیر است:

  • زانو های جوشی فولادی
    • 90درجه
    • 45 درجه
  • سه راه جوشی
  • تبدیل فولادی جوشی
    • هم مرکز
    • غیر هم مرکز
  • سردنده جوشی فولادی
    • 1سر
    • 2سر
  • کپ جوشی
    • کپ تخت
    • کپ عدسی

مشخصات فنی اتصالات کربن استیل

نام تخصصی محصولاتصالات کربن استیل (اتصالات جوشی و اتصالات فلزی)
انواع محصولات این بخشزانو، سه راهی، گپ، سردنده، تبدیل و ...
در بخش‌هایتولید | تامین | واردات
سایزهادر تمامی سایزها
رده‌ها10 | 20 | 30 | 40 | 80 | 160
انواعدرزدار و مانیسمان (بدون درز)
برندهازانکو | بنکن | امین | ایران اتصال | tecno forge و…
استانداردASTM A234 WBP (استاندارد جهانی)

مشخصات این اتصالات اطلاعاتی هستند که نسبت به هر محصول متفاوت هستند. همچنین مشخصات در رده‌های تولید، واردات و تامین انواع محصولات اتصالات فلزی متغیر هستند. انواع اتصالات کربن استیل، کاربرد های بسیاری را در صنعت ساختمان سازی، پتروشیمی و ... دارند. این محصولات شامل مواردی مثل زانو، سردنده، گپ، تبدیل، سه راهی 90 درجه و 45 درجه می‌شود. این محصولات در انواع درزدار و بدون درز یا مانیسمان عرضه می‌شوند. همچنین ما ضمن توانایی تولید و واردات این محصولات از برترین برندهای خارجی، توانایی تامین به صورت رسمی را از هر برندی داریم.

مشخصات فنی اتصالات کربن استیل​

تولید اتصالات جوشی در زانکو

تولید اتصالات کربن استیل یا همان اتصالات فولادی جوشی از نوع درزدار و بدون درز با استفاده از آخرین استانداردهای جهانی در شرکت زانکو انجام می‌شود. همچنین تمامی برندهایی که در بخش تامین و واردات ما نیز وجود دارند باید این استاندارد را داشته باشند.

در شرکت زانکو، به صورت کلی اتصالات جوشی با استفاده از لوله‌های یکپارچه تولید می‌شوند. این محصولات طبق قالب و استاندارد آن‌ها در انواع مختلف و رده و سایزبندی تولید و عرضه می‌شوند. این محصولات در واقع از زانوهای با شعاع بلندتری میشوند. یکی از وظایف این اتصالات در انواع مختلف آن، کنترل فشار جریان می‌باشد که باید در هنگام ساخت این جریان عبوری، با توجه به فرمولاسیون مورد نظر رعایت و سپس تولید شود. یکی از استانداردهای مهم در تولید همین ضد زنگ بودن محصولات اتصالات فلزی است.

برترین برندهای اتصالات جوشی چه هستند؟

برترین برندهای اتصالات جوشی شامل: برند BENKAN، Tecno Forge، برند انحصاری زانکو، اتصالات امین، ایران اتصال هستند که با بهترین قیمت اتصالات جوشی ارائه می‌شوند. این بخش تخصصی در شرکت زانکو، در حوزه‌های تولید شرکت زانکو، واردات مستقیم بازرگانی زانکو و همچنین تامین بخش بازرگانی ما قرار دارد. این برندها غالبا ایرانی، چینی و برخی از کشورهای اروپایی هستند. ما برترین جنس‌ها را با کیفیت بالا در زانکو برای شما تامین می‌کنیم.

خرید اتصالات فولادی جوشی

در خرید اتصالات فولادی جوشی، اطلاعات و دانش پیرامون محصول و تامین‌کننده می‌تواند تفاوت بزرگی در کیفیت، قابلیت اطمینان و هزینه‌های نهایی پروژه شما ایجاد کند. این راهنمای جامع، شما را در پیدا کردن بهترین اتصالات برای نیازهای صنعتی شما یاری میکند.در واقع یکی از اصلی ترین موضوعات در خرید اتصالات فولادی جوشی، کیفیت و قیمت آنها است. تولید انواع اتصالات فولادی باید به استثنای کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای بین المللی باشد.

وقتی صحبت از ساخت و سازهای صنعتی می‌شود، اهمیت استفاده از مواد با کیفیت و مطابق با استانداردها نمی‌تواند بیش از حد تأکید شود. اتصالات فولادی در اتصال مؤثر و امن لوله‌ها و اجزای ساختاری صنعت کلیدی هستند. اتصالات مرغوب، نقشی حیاتی در پیشگیری از نشتی، شکست فلز و سایر شکست‌های ساختاری دارند. به همین دلیل است که خرید اتصالات جوشی باید با دقت و توجه به جزئیات انجام شود.

انتخاب اتصالات جوشی مرغوب برای پروژه‌های شما تضمینی برای دوام و کارایی بخش‌های مهمی از لوله‌ها محسوب می‌شود. مهم است که تمام جنبه‌ها از کیفیت فولاد گرفته تا خدمات پس از فروش را در نظر بگیرید، تا خریدی مطمئن و اقتصادی داشته باشید. به یاد داشته باشید، اتصالات فولادی نه تنها بخشی از یک پروژه هستند، بلکه قطعات حیاتی ای هستند که ایمنی و کارآیی کلیه سازه‌های صنعتی شما را تضمین می‌کنند.

خرید اتصالات فولادی جوشی از زانکو

تولید و تامین انواع اتصالات فولادی در شرکت زانکو مطابق با استانداردهای بین‌المللی، سال‌ها است که توسط تیم باتجربه و متخصص زانکو انجام می‌شود. اتصالات جوشی زانکو مطابق با استانداردهای بین‌المللی مانند ASTM, ASME, ANSI و جزئیاتی از استانداردهای ملی که ممکن است در برخی پروژه‌های خاص اجباری باشند، تولید میشود. از طریق خرید اتصالات جوشی زانکو، شما می‌توانید یک محصول باکیفیت که با آخرین متدهای تولید اتصالات در مجموعه زانکو تهیه می‌شوند، استفاده کنید. 

از دیگر مزایای خرید اتصالات از زانکو با بهترین قیمت اتصالات جوشی، تحویل سریع و خدمات پس از فروش عالی برای مشتریان وفادار ما است. هدف ما ارائه خدماتی با کیفیت بالا و رضایت مشتری است. پس با خیالی آسوده از ما اتصالات جوشی خود را خریداری کنید و از کیفیت و عمر بیشتری برای پروژه‌های خود بهره مند شوید. ما با سابقه درخشان چندین ساله در ایران، مفتخر هستیم که اعلام کنیم یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تولید، تامین و واردات انواع اتصالات فولادی و فلزی سیاه هستیم.

راهنمای خرید اتصالات جوشی:

شناخت دقیق نیازها

  • تعیین نوع پروژه و موارد استفاده: تفاوت استفاده در صنایع سنگین مانند نیروگاه‌ها، پتروشیمی، نفت و گاز یا در ساختمان‌سازی و زیرساخت.
  • اندازه‌گیری‌ها و مشخصات فنی دقیق: شناختی کامل از سایزها، فشار کاری، ضخامت، و دیگر پارامترهای فنی که برای انتخاب اتصالات جوشی مطلوب نیاز است.

درک استانداردها و مشخصات خاص

  • استانداردهای صنعتی: آگاهی از استانداردهای جاری مانند ASTM, ANSI, ASME و درک تاثیر آن‌ها بر کیفیت و قابلیت اطمینان اتصالات جوشی.
  • مشخصات متریال: فولاد کربنی، استینلس استیل، فولاد آلیاژی، و دیگر آلیاژهایی که ممکن است مورد نیاز باشد به همراه مقاومت آن‌ها در برابر شرایط خاص فیزیکی و شیمیایی.

ارزیابی فروشندگان و تولیدکنندگان

  • سابقه و اعتبار فروشنده یا تولیدکننده: بررسی بازخورد مشتریان، نمونه‌ کارها، و تاییدیه‌های مرتبط با کیفیت.
  • سیاست‌های خدمات پس از فروش: گارانتی‌ها، خدمات پشتیبانی و اطمینان از قابلیت دسترسی به قطعات یدکی و خدمات تعمیر در صورت نیاز.

ارتباط مستمر با تأمین‌کننده

  • مذاکره و تفاهم‌نامه‌ها: مذاکره برای شرایط پرداخت، تحویل، و تضمین‌های محصول.
  • پیگیری سفارش: نظارت مداوم بر روند تولید و تحویل اتصالات جوشی.
راهنمای خرید اتصالات جوشی
قیمت گذاری اتصالات فولادی جوشی

دقت در قیمت‌گذاری و تهیه پیش‌فاکتور

  • مقایسه قیمت‌ها: دریافت نقل قول‌ها از فروشندگان متعدد و مقایسه دقیق آن‌ها با یکدیگر بر اساس کیفیت و سرویس‌های ارائه شده.
  • نهان‌هزینه‌ها: توجه به هزینه‌های جانبی مانند حمل و نقل، مالیات، و هزینه‌های اداری احتمالی.

بررسی‌های فنی پیش از خرید

  • بازرسی کیفیت: چک لیست‌های بازرسی و تست‌های غیر مخرب (NDT) برای اطمینان از انطباق با مشخصات پروژه.
  • تست‌های عملکردی: در صورت امکان، انجام تست‌های عملکردی مانند فشار آزمایشی و تست‌های کششی.

اتصالات جوشی چیست؟

اتصالات جوشی یا فلزی، اتصالاتی صنعتی هستند که به لوله‌های هم جنس و یا سایر اتصالات دیگر برای انتقال مواد مختلف، مثل مواد نفتی متصل می‌شوند. این اتصال برای جابه‌جای سیالت مختلف به شکل ایمن انجام می‌شود. اتصالات کربن استیل یا جوشی، شکلی از اتصالات هستند که با فرآیند جوشکاری به سایر اتصالات و یا لوله‌ها متصل می‌شوند. اتصالات فولادی فلزی دارای مدل‌های مختلفی هستند که با توجه به نوع لوله و نوع جوش‌های مختلف و همینطور شیوه استفاده و نوع محصول آن‌ها مشخص میشود. در واقع اتصالات کربن استیل یکی از ایمن‌ترین و موثرترین راه‌ها برای انتقال سیالاتی مثل نفت، گاز، بخار، محصولات شیمیایی و ... است.

اتصالات جوشی یا فلزی متداول ترین اتصالات در زمینه لوله کشی هستند که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب نوع تخصصی اتصالات باتوجه به نوع سیال داخل آن با یک دیگر متفاوت هستند. چرا که هر نوع از سیالات واکنش متفاوتی نسبت به محیط اطراف خود نشان می‌دهند. به طور معمول سیالات داخل لوله شامل مواردی مانند آب، گاز، نفت و … می‌شود.

خرید اتصالات کربن استیل
اتصالات فولادی اتصالات فولادی قیمت اتصالات جوشی اتصالات فلزی

مزایای اتصالات جوشی شرکت زانکو

1. اتصالات قوی

اتصالات جوشی شرکت زانکو به دلیل فرآیند حرارتی که در آن اتفاق می‌افتد، اتصالات قوی و محکمی را فراهم می‌کند.

2. عدم نیاز به اتصالات مکانیکی

با استفاده از اتصالات جوشی، نیاز به اتصالات مکانیکی مانند پیچ و مهره کاهش یافته و این امر باعث افزایش زیبایی و استحکام ساختارها می‌شود.

3. تولید با مدرن ترین تجهیزات

اتصالات فولادی جوشی شرکت زانکو، با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا تولید و روانه بازار می‌شود. تمامی این اتصالات زیر نظر مهندسین تولید و منطب با استانداردهای جهانی است.

اتصالات فولادی زانکو

تهیه انواع اتصالات فولادی مقاوم و با کیفیت، دغدغه تمامی شرکت‌های حوزه صنعتی، نفتی، گازی و پتروشیمی است. قالب شرکت‌ها و کارخانه جات صنعتی، برای انتقال انواع سیالت آبی، گازی و نفتی نیاز به اتصالات با کیفیت و با دوام دارند. در این شرایط این مجموعه‌ها به دنبال یافتن یک شرکت معتبر و رسمی برای تهیه این اتصالات فولادی با کیفیت می‌گردند. شرکت زانکو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان اتصالات جوشی در ایران است که با تمرکز بر کیفیت و استاندارد بالا، انواع اتصالات فولادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اتصالات جوشی زانکو با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می‌شوند. این اتصالات فلزی مقاومت خوبی در برابر خوردگی، اشعه UV، شوک حرارتی و نیروی کششی دارند و برای استفاده در صنایع مختلف، از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و … هستند.

شرکت زانکو با تولید اتصالات جوشی با کیفیت بالا، ضمانت می‌کند که اتصالات آن‌ها با عمر طولانی و کارایی بالا همراه خواهند بود. همچنین، تولید اتصالات جوشی زانکو با استفاده از روش‌های پایدار و پویای محیط زیست، منجر به کاهش آلودگی محیط زیست می‌شود.

اتصالات جوشی فلزی مانیسمان چیست؟

اتصالات جوشی بدون درز را با نام‌های تخصصی اتصالات مانیسمان در بازار ایران می‌شناسند. انواع اتصالات فلزی مانیسمان یا همان اتصالات بدون درز، شامل اتصالاتی میشوند که در ساختار آنها درزی وجود ندارد. این بخش از اتصالات در واقع همان اتصالات مانیسمان کربن استیل هستند. در این نوع از اتصالات کربن استیل مایسنمان، متریال کمتری نسبت به سایر اتصالات، مثل فلنج‌ها در ساخت اتصالات جوشی استفاده می‌شود.

تقریبا می‌توان گفت هر نوع از اتصالات جوشی، یک مدل از اتصالات بدون درز و مانیسمان هستند. اتصالات مانیسمان به صورت کلی شامل اتصالات: سردنده مانیسمان، کپ مانیسمان، زانو مانیسمان و ... هستند. ما در شرکت زانکو توانایی عرضه اتصالات مانیسمان را به صورت عمده و تخصصی با ارائه فاکتور رسمی و شرکتی در قالب بخش‌های تولیدات، واردات و تامین را با بهترین قیمت اتصالات جوشی نیز داریم.

تولید اتصالات فولادی
انواع اتصالات کربن استیل

اتصالات جوشی درزدار چیست؟

اگر نوبتی هم که باشد، نوبت به اتصالات درزدار زانکو می‌رسد. همانطور که از نام این محصولات پیدا است، در ساختار این نوع اتصالات از درزدارهای منطبق با استانداردهای موجود دیده می‌شود. این اتصالات بر خلاف نوع بدون درز یا مانیسمان آنها، دارای درز هستند. به همین علت ما در روند تولید اتصالات درزدار با استفاده از ورق‌های فولادی و فرایندهای سختکاری و جوشکاری این محصولات را تولید می‌کنیم.

در تولید محصولات اتصالات درزدار فولادی، استانداردها طبق فرمولایسون فشار و دما و همچنین جنس لوله رعایت می‌شود. ما این محصول را طبق استانداردهای جهانی در تمامی سایزها و رده‌های ممکن تولید و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنیم. این نوع اتصالات بدون درز نیستند و روی آن‌ها طبق کاربرد خاص آن‌ها از درز‌ استفاده شده است.

کاربرد اتصالات کربن استیل یا جوشی چیست؟

کاربرد اتصالات کربن استیل در صنایع پتروشیمی، صنایع مرتبط با مواد سه گانه صنعتی شامل: آب، گاز و نفت است. در واقع کاربرد اتصالات جوشی فولادی انتقال انواع مواد صنعتی از طریق لوله‌ها و اتصالات صنعتی است. یکی از مهم‌ترین کاربرد این اتصالات، اتصال دو لوله به یک دیگر است. به این صورت که زمانی که قرار باشد دو لوله فولادی به هم متصل شوند، از اتصالات کربن استیل استفاده می‌شود. کاربرد دیگر اتصالات کربن استیل تغییر قطر خط لوله است. در برخی مواقع لازم است قطر لوله فولادی تغییر کند که این می‌تواند به معنای افزایش و یا کاهش قطر آن باشد. در این شرایط از این نوع اتصال فولادی استفاده می‌شود. در واقع این اتصالات فولادی هستند که این کاربرد تخصصی را دارند. همچنین از این نوع اتصال برای انشعاب گیری نیز استفاده می‌شود. یعنی زمانی که لازم باشد که یک انشعاب از لوله گرفته شود، از اتصالات سیاه یا کربن استیل و یا جوشی استفاده میشود.

اما یکی از کابردهای مهم اتصالات فولادی مرتبط با زمانی است که در لوله‌ها انسداد مقطعی و یا دائمی پیش می‌آید. در این شرایط که خط لوله‌های صنعتی به مشکل برخورد می‌کنند و نیاز به تعمیرات تخصصی دارند، اگر شرایطی فراهم باشد می‌توان از اتصالات کربن استیل برای رفع آن استفاده کرد. اما از کاربردهای بسیار مهم دیگر آن تغییر خط لوله است. با استفاده از اتصالات مختلفی می‌توان عملیات تغییر خط لوله را انجام داد.

کاربرد اتصالات فولادی با لوله‌ها

به جرات می‌توانیم بگوییم که تجهیزات اتصالات فولادی و یا جوشی جر پر کاربردترین محصولات در صنایع هستند. کاربرد اتصالات فولادی اساسا برای اتصال بین لوله‌ها و سایر اتصالات هم جنس است. کاربرد تخصصی اتصالات صنعتی زمانی مشخص می‌شود که شما بدانید قصد دارید از چه نوع لوله ای استفاده کنید. اگر شما از لوله‌هایی مثل لوله مانیسمان فولادی استفاده کنید، پس باید برای بخش اتصالات هم از اتصالات بدون درز جوشی فولادی که در واقع هم نوع با لوله هستند، استفاده کنید. کاربرد اصلی اتصالات کربن استیل در بخش کمکی انتقال مواد مرتبط با صنایع پتروشیمی، گازی و نفتی و همچنین آبی می‌شود. به همین علت کاربرد اصلی این اتصالات در در نیروگاه‌های گازی و نفتی و آبی و پتروشیمی و صنایع مرتباط با آن‌ها میشود.

شیوه اتصال، اتصالات کربن استیل

اتصال انواع اتصالات کربن استیل بر اساس کاربردهای مختلف آن‌ها صورت می‌گیرد. این اتصالات بر اساس نوع اتصال انواع مختلفی دارند که به طور کلی به چهار بخش تقسیم زیر می‌شوند:

  • اتصال لب به لب
  • اتصال نری و مادگی
  • اتصال رزوه‌ای
  • اتصال پیچ و مهره‌ای

اتصال جوشی لب به لب یکی از آن‌ها است. استراتژی جوشکاری لب به لب اغلب یک جوشکاری مشترک بین اتصالات صنعتی و جوشی است. در این روش دو بخش مواد در یک خط واحد با هم به موازات لبه‌ها قرار می‌گیرند و سپس عملیات اصلی اتصال بین دو اتصال و یا اتصال با لوله فولادی شکل می‌گیرد. نوع دوم این نوع اتصالات، اتصال جوشی نر و مادگی است. این نوع شیوه اتصالات بسیار پر کاربرد، بین سایر روش‌های اتصال است. قالبا این شیوه اتصال در انواع صنایع می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اتصال رزوه‌ای هم نوع سوم این نوع اتصالات است. برای استفاده از شیوه اتصالات رزوه‌ای، رزوه شدن دو سر لوله لازم است.

انواع اتصالات کربن استیل
قیمت اتصالات جوشی

شیوه ساخت اتصالات کربنی جوشی

نقطه شروع برای تولید اتصالات فولاد کربنی جوشی، لوله‌های فولادی یا ورق‌های با ضخامت موردنظر هستند که بسته به تجمع موردنظر، به طرق مختلفی تیمار می‌شوند.

  1. هیدروفرمینگ: یک فرآیند که به ویژه در تولید تی‌های معمولی یا کاهش یافته مورداستفاده قرار می‌گیرد، که شاخه جانبی لوله از طریق اثر یک مایع تحت فشار، به طور عمومی روغن، شکل می‌گیرد.
  2. کشش: یک فرآیند که روی ورق‌های فلزی توسط اثر یک پرس، معمولاً به صورت سرد انجام می‌شود و به منظور افزایش مقاومت بهره‌وری اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. کوبش: کوبش گرم به کوبش عمیق خیلی شبیه است اما محصول نهایی را انعطاف‌پذیرتر از یک محصول کوبش عمیق می‌کند. معمولاً این دو تکنیک پردازش برای محصولات بازیافتی مانند تاج‌ها استفاده می‌شوند.
  4. تغییر‌شکل گرم: پس از رساندن لوله به دمای مناسب برای فرآیند، مواد به وسیله ماتریس‌های شکل‌دهی به شکل‌هایی مانند البوهای معمولی یا با تابع زاویه‌های گسترده تغییر شکل می‌دهند. این یکی از پرآوازه‌ترین فرآیندها است. در واقع، تجربه و دانش ایجاد شده در طول سال‌ها، امکان تولید اجزا را فراهم کرده‌است که همسانی ضخامت در آن‌ها مزیت مهمی است. به طور مثال، در البوها، برشی که برای دستیابی به زوایای کمتر از ۹۰ درجه انجام می‌شود، هنوز هم باعث ایجاد بخش سریکولار با ضخامت ثابت می‌شود.

ترکیب اتصالات کربن استیل در ساخت

اتصالات جوشی از فولاد کربنی ساخته شده‌اند که محدوده مشخصی از عناصر در ترکیب آن دارد. اتصالات فولادی کربنی دارای مقاومت بالا و مقاوم در برابر ساییدگی و خوردگی هستند. اتصالات فولادی ساخته شده از فولاد کربنی از طریق برنامه‌های صنعتی، تجاری و خانگی مختلف استفاده می‌شوند. اتصالات درزدار و بدون درز یا همان مانیسمان انواع اتصالات کربن استیل فولادی هستند.

در این اتصالات جوشی فولادی، درجه‌ها، کلاس‌ها، زمان‌بندها و امتیازهای فشار مختلف وجود دارد. زمان‌بندها به ضخامت دیواره، قطر خارجی و ظرفیت نگهداری فشار یک اتصال لوله خاص مرتبط هستند. اتصالات لوله‌های کربنی با زمان‌بند ۱۰ معمولاً برای برنامه‌های با فشار کم استفاده می‌شوند در حالی که اتصالات لوله‌های کربنی با زمان‌بند ۸۰ معمولاً برای برنامه‌های با فشار بالا که معمولاً در صنایع و برنامه‌های تجاری یافت می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترکیب اتصالات کربن استیل در ساخت
کیفیت اتصالات جوشی

تفاوت اتصالات فولادی و استیل

اتصالات فولادی و استیل در واقع هر دو نوع اتصالات فلزی هستند، اما تفاوت اصلی بین آن‌ها در ترکیب شیمیایی و ویژگی های فیزیکی و مکانیکی و همچنین کاربرد آن‌ها است. در اتصالات فولادی در واقع یک آلیاژ از آهن و کربن استیل است که به صورت متداول حاوی کمتر از 2 درصد کربن است. اتصالات فولادی به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت، بسیار محبوب است. 

اتصالات استنلس استیل در واقع یک آلیاژ از آهن و عناصر دیگر مانند نیکل، کروم و مولیبدن است. استیل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، حرارت و زنگ زدگی است و بنابراین در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصالات فولادی و استیل نیز با توجه به ترکیب شیمیایی و ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی فولاد و استیل متفاوت هستند. اتصالات فولادی معمولاً از فولاد ساده ساخته شده اند، در حالی که اتصالات استیل اغلب شامل استیل و آلیاژهای استیل با مقاومت بالا هستند. بنابراین، اتصالات استیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم‌تر هستند.

سوالات متداول - FAQ

انواع اتصالات جوشی، شامل اتصالات مانیسمان و اتصالات درزدار میشود. همچنین از انواع دیگر میتوان به اتصالات فشار قوی و اتصالات دنده ای هم اشاره کرد. اگر بخواهیم به انواع تخصصی آن اشاره کنیم، میتوانیم به اتصالات استنلس استیل و اتصالات کربن استیل هم اشاره کنیم.

امکان ارسال انواع اتصالات جوشی با توجه به شرکتی بودن کار ما فقط داخل ایران و سراسر ایران نیست. ما انواع اتصالات فلزی را میتوانیم به سراسر ایران ارسال کنیم. اما با توجه به مجوز بازرگانی ما، ما قابلیت ارسال انواع اتصالات را به سراسر دنیا را داریم!

شما میتوانید سفارش خود را برای خرید انواع اتصالات به صورت انلاین ثبت کنید که در این صورت به زودی از کمپانی زانکو با شما تماس حاصل خواهد شد و پیش فاکتور شما صادر میشود. همچنین متیوانید با برقراری تماس با زانکو با شماره های زیر درخواست خود را به صورت تلفنی نیز ثبت کنید.

021-22392688

021-22392699