وبلاگ

خرید انواع لرزه گیر صنعتی به قیمت عمده

خرید انواع لرزه گیر صنعتی به قیمت عمده

لرزه گیر صنعتی یکی از تجهیزاتی است که در خطوط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع لرزه گیر صنعتی در جهت جذب انرژی‌ها و ارتعاشات موجود در سیستم، کاربرد دارند. این دسته از لرزه گیرها وظیفه کنترل و یا جذب انرژی لرزه را دارا هستند. این لرزه‌ گیرها با جذب این دسته از انرژی‌ها، از وارد شدن آسیب به خطوط لوله و سیستم‌های صنعتی جلوگیری می‌کنند. از انواع لرزه‌ گیر صنعتی در تجهیزات متنوع همچون ماشین آلات، توربین‌ها، خطوط لوله، کمپرسورها و دیگر سیستم‌های این چنینی استفاده می‌شود. این تجهیزات به عنوان یک عنصر حفاظت کننده از تجهیزات در برابر تاثیرات لرزه بر روی عملکرد و دقت تجهیزات صنعتی را بر عهده دارند. لرزه‌ گیرهای صنعتی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. شما بایستی با توجه به نیاز و نوع سازه خود، اقدام به خریداری نمونه مناسبی از انواع لرزه گیر صنعتی کنید.

مجموعه زانکو به عنوان یک مجموعه معتبر و شناخته شده برای خریداری انواع لرزه‌ گیر صنعتی شناخته می‌شود. این مجموعه نزدیک به یک دهه در زمینه تامین و فروش انواع لرزه‌ گیرهای صنعتی سابقه دارد. مهم است که شما برای خرید انواع لرزه‌ گیر صنعتی، اقدام به کسب آگاهی در زمینه نمونه‌های متنوع این محصول و کاربردهای آن کنید. زانکو امروز قصد دارد تا شما را با طیف وسیعی از انواع لرزه‌گیر صنعتی آشنا کند. تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام به خریداری این تجهیزات کنید. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خریداری لرزهگیر صنعتی به قیمت عمده را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع لرزه گیر صنعتی

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز ذکر کردیم، لرزه‌ گیرها دارای انواع بسیار زیادی هستند. چرا که نیاز صنایع مختلف با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل است که در طول پروسه تولید این دسته از تجهیزات از مواد اولیه متنوعی استفاده می‌شود. همچنین این ابزار با کارکردهای متنوع طراحی می‌شوند. تا نیازهای صنایع مختلف را پاسخگو باشند. برخی از نمونه‌های لرزه‌ گیر صنعتی شامل لرزه گیر لاستیکی، لرزه‌ گیر آکاردئونی، لرزه‌ گیر لاستیکی، ساده لرزه‌ گیر لاستیکی مهاردار، لرزه‌ گیر آکاردئونی ساده، لرزه‌ گیر آکاردئونی مهاردار، لرزه گیر آکاردئونی فلنج‌ دار، لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای و لرزه گیر آکاردئونی جوشی می‌شود.

هر کدام از انواع لرزه‌ گیرها در یکی از موقعیت‌ها در سیستم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. شناخت صحیح انواع لرزه گیر صنعتی و کسب آگاهی در زمینه کاربرد این دسته از تجهیزات، به شما کمک می‌کند تا بتوانید سازگارترین نمونه‌های این ابزار را برای به کارگیری در سیستم‌های صنعتی خریداری کنید.

خرید انواع لرزه گیر صنعتی

دانستیم که این ابزار در تجهیزات صنعتی بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر است که خریداری آن بایستی با تخصص کافی و از مجموعه‌های معتبر صورت بگیرد. مجموعه زانکو به عنوان یک مجموعه قابل اطمینان برای خریداری انواع تجهیزات صنعتی همچون طیف وسیعی از لرزه‌ گیرها شناخته می‌شود. این مجموعه سابقه قابل توجهی را در زمینه تامین و فروش انواع لرزه‌ گیر صنعتی دارا است. به همین خاطر است که با نگرانی‌های افراد در زمینه تامین این دسته از تجهیزات آشنایی کافی را پیدا کرده است. بنابراین شما می‌توانید نمونه‌های مختلف این تجهیزات را از سایت رسمی مجموعه زانکو خریداری کنید.

لازم به ذکر است که محصولات مجموعه زانکو از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در هنگام تولید استفاده می‌شود و مرغوب‌ترین مواد اولیه در این ابزار به کار گرفته شده است. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان کافی اقدام به خرید انواع لرزه‌ گیر صنعتی از سایت رسمی مجموعه زانکو کنید. برای این امر می‌توانید از طریق صفحات مربوطه اقدام نمایید و یا با تماس با پشتیبانان فروش، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. توجه کنید که این مجموعه همواره مقرون به صرفه‌ترین ابزار را به شما ارائه می‌دهد. بنابراین محصولات مجموعه زانکو در کنار کیفیت بالا با قیمت‌های استثنایی جهت رعایت حقوق مشتری به شما ارائه می‌شوند.

لرزه گیر لاستیکی صنعتی

یکی از نمونه‌های لرزه‌ گیرها، لرزه‌گیرهای لاستیکی هستند. این ابزار توانایی مهار لرزش و ارتعاشات موجود در سیستم را دارا هستند. از این محصول در صنایع برودتی و حرارتی، خطوط لوله، صنایع آب و فاضلاب و نیروگاه‌های برق استفاده می‌شود. در طول پروسه تولید این ابزار از با کیفیت‌ترین نمونه‌های لاستیک فشرده استفاده شده است. به همین دلیل است که این محصول مزایای قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌دهند. برخی از مهمترین مزایای به کارگیری لرزه‌گیر لاستیکی شامل قابلیت انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، قابل استفاده به طور خاص در پمپ‌ها، ارائه قابلیت اتصال به صورت فلنجی، قابلیت حذف ارتعاشات در جهات مختلف عمودی، افقی و زاویه‌ای، مقاومت در برابر تنش‌های الکتریکی، عدم نیاز به واشر و درزبند و جلوگیری از اتلاف حرارت می‌شوند.

لرزه‌ گیرهای لاستیکی به طور معمول تا دمای ۶۰ درجه و فشار ۱۰ بار را تحمل می‌کنند. به همین دلیل است که به عنوان یک ابزار مستحکم و مقاوم شناخته می‌شوند. لازم به ذکر است که به دلیل به کارگیری نمونه‌های با کیفیت epdm، این ابزار مناسب استفاده در محیط‌های دارای مواد خورنده است. مطمئناً در چنین موقعیت‌هایی نمی‌توان از نمونه‌های فلزی و فولادی لرزه گیر صنعتی استفاده کرد. در این موقعیت است که می‌توانید به راحتی این ابزار را به کار بگیرید که در برابر آب دریا و انواع اسید و باز مقاوم است.

در وبلاگ زانکو بخوانید: معتبرترین تامین کننده لوله و اتصالات صنعتی در ایران

انواع لرزه گیر صنعتی
خرید انواع لرزه گیر صنعتی

لرزه گیرهای آکاردئونی

لرزه‌ گیرهای آکاردئونی یکی دیگر از نمونه‌های لرزه‌ گیرهای صنعتی هستند. این ابزار وظیفه جذب ارتعاشات را در سیستم‌های لوله کشی دارا هستند. از این ابزار در بخش‌های مختلفی همچون صنایع آب و فاضلاب، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می‌شود. نحوه اتصال این ابزار به سه شکل فلنجی، دنده‌ای و جوشی تقسیم می‌شود. نمونه لرزه‌ گیر آکاردئونی فلنجی تا به عنوان پرکاربردترین نمونه‌های انواع لرزه‌ای صنعتی شناخته می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که می‌توانید با خیال آسوده از این ابزار در محیط‌های خورنده استفاده کنید. لازم به ذکر است که این ابزار دما و فشار محدودی را تحمل می‌کند. به همین خاطر است که بایستی در هنگام به کارگیری آن در سیستم‌های متنوع، این موضوع را مورد بررسی قرار دهید.

شما می‌توانید از این ابزار در دمای بسیار پایین یعنی تا منفی ۸۰ درجه سانتیگراد و در دمای بسیار بالا یعنی ۸۰۰ درجه سانتیگراد استفاده کنید. برخی از مهمترین ویژگی‌های لرزه‌ گیر‌های آکاردئونی شامل وزن کم، مقاومت در برابر سیکل‌های مداوم و قابلیت جذب صدا است. این ابزار وظیفه کنترل ارتعاشات و لرزش و مهار تغییر طول فلزی را در سیستم‌های لوله کشی دارا هستند.

لرزه گیر آکاردئونی ساده

لرزه گیر آکاردئونی ساده یکی دیگر از انواع لرزه گیر صنعتی است. این ابزار در صنایع متنوع به منظور کاهش میزان لرزش و ارتعاشات موجود در سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کارگیری این محصول می‌تواند باعث ایجاد تعادل و جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های غیرقابل جبران یا واسطه لرزش در سیستم می‌شود. این محصول قابلیت کاهش نیرو و انتقال لرزش را تا حد قابل توجهی بر عهده دارد. این لرزه‌ گیر در سیستم‌های صنعتی متنوع به عنوان یک سیستم برای جذب انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از صنایعی که در آن از لرزه‌ گیر آکاردئونی ساده استفاده می‌شود شامل صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و صنایع نفت و گاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی: انواع شیرآلات صنعتی نفت و گاز و کاربرد آن‌ها

 

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار صنعتی

لرزه گیر آکاردئونی مهار دار

لرزه‌ گیر آکاردئونی مهاردار در دو طرف دارای فلنج‌ است. در قسمت بالا و پایین این ابزار میله‌ای وجود دارد که فلنج بالا و پایین را به یکدیگر متصل می‌کند. از لرزه‌ گیر آکاردئونی مهاردار برای جلوگیری از ایجاد صدا، لرزش و ارتعاشاتی که توسط پمپ‌ها و توربین‌ها تولید می‌شود، استفاده می‌شود. این لرزه‌ گیرها با جلوگیری از لرزش و ارتعاشات می‌توانند نقش قابل توجهی را در افزایش عمر تاسیسات ایفا کنند. لرزه‌ گیر آکاردئونی مهاردار در سایزهای ۱۱.۴ اینچ تا ۱۲ اینچ طراحی و تولید می‌شود.

این ابزار در صنایع حساس و حیاتی همچون صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد، شیمیایی، غذایی و دیگر سیستم‌های این چنینی استفاده می‌شود.‌ جالب است بدانید که این محصول مقاومت قابل توجهی را در برابر آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی و پوسیدگی دارا است. همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار بالا دارد. بنابراین می‌توانید با خیال آسوده از آن در حرارت بالا و سرمای بسیار زیاد استفاده کنید. قابلیت نصب و تعویض آسان یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای به کارگیری این ابزار است.

لرزه گیر آکاردئونی فلنج دار صنعتی

لرزه‌گیر آکاردئونی فلنج‌ دار یکی دیگر از انواع لرزه‌ گیر صنعتی است. این محصول برای به کارگیری در سیستم‌های با دمای بالا بسیار مناسب است. لرزه گیر آکاردئونی فلنج‌ دار دارای دو فلنج در بالا و پایین است. شما بایستی برای نصب و تعویض این محصول از فلنج‌هایی که در قسمت بالایی و پایینی آن تعبیه شده است، کمک بگیرید. این محصول وظیفه جذب و یا خنثی سازی انرژی‌ها و ارتعاشات موجود در سیستم را دارا است.

لازم به ذکر است که لرزه‌ گیر آکاردئونی فلنج‌ دار مزایای متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. برخی از مهمترین مزایای استفاده از لرزه‌گیر آکاردئونی فلنج‌ دار در سیستم‌های متنوع شامل طول عمر زیاد این محصول، نصب آسان به وسیله پیچ و مهره، قابلیت جذب لرزش‌ها و ارتعاشات موتور و توربین‌ها و استفاده از بهترین متریال می‌شود‌. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین زحمت آن را روی سیستم مورد نظر خود نصب کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این محصول فاقد میله مهار است و به همین دلیل است. بنابراین بایستی توجه کنید که از این محصول در مکان‌هایی که ضربه و فشار بسیار زیاد است، استفاده نکنید.

مطلب پیشنهادی: خرید انواع آهن آلات در تهران

لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای

لرزه گیر آکاردئونی دنده یکی دیگر از انواع لرزه‌ گیر صنعتی است که در سیستم‌های مختلف خطوط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول مناسب استفاده در صنایع متنوع همچون پتروشیمی، نفت و گاز و صنایع آب و فاضلاب است. لرزه‌گیر آپارتمانی دنده‌ای به طور معمول از فولاد، آلومینیوم و یا پلاستیک سخت طراحی و تولید می‌شود. به همین خاطر است که از استحکام قابل توجهی برخوردار است. این محصول وظیفه خنثی سازی و یا جذب انرژی‌ها و یا ارتعاشاتی را بر عهده دارد که در سیستم‌ها به وجود می‌آیند.

لرزه گیر آکاردئونی دنده‌ای ویژگی‌ها و مزایای خاصی را به کاربران ارائه می‌دهد. برخی از مهمترین ویژگی‌های لرزه‌گیر آکاردئونی دنده‌ای شامل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در طول پروسه تولید، جذب و خنثی سازی انواع انرژی‌های موجود در سیستم‌های مختلف، جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های غیرقابل جبران به سیستم، دارا بودن کیفیت بالا و قابل استفاده بودن در صنایع حساس، مقاومت قابل توجه در برابر فشار و حرارت می‌شود.

لرزه گیر آکاردئونی جوشی

لرزه گیر آکاردئونی جوشی یکی از انواع لرزه‌ گیر صنعتی است. شما بایستی برای نصب و تعویض این ابزار از فرایندهای جوشکاری کمک بگیرید. لرزه‌ گیر آکاردئونی جوشی قابلیت ضد زنگ بودن و ضد خوردگی را به کاربران ارائه می‌دهد. به همین خاطر است که استفاده از این محصول در سیستم‌هایی که فشار و یا حرارت در آن بسیار بالا است، مناسب است. جالب است بدانید که این ابزار در برابر هرگونه تغییر دما و یا فشار در سیستم‌های صنعتی متفاوت مقاوم است. به همین خاطر است که به عنوان یک عنصر انعطاف پذیر و قابل اطمینان در سیستم‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لرزه گیر لاستیکی ساده

لرزه‌ گیر لاستیکی ساده ابزاری است که برای کاهش لرزش و لغزش در صنایع مرتبط با لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار که از جنس لاستیک تولید می‌شود دارای عملکرد قابل توجهی در برابر جذب و جابجایی انرژی لرزش و ارتعاشات موجود در سیستم را دارا است. شما می‌توانید با خیال آسوده از لرزه‌ گیر لاستیکی ساده برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به سازه‌ها و سیستم‌های لوله کشی استفاده کنید. از این ابزار به شکل یک لاستیک ساده در زیرپایه تجهیزات مکانیکی استفاده می‌شود. این ابزار قابلیت تحمل مقدار بالایی از فشار و کشش را دارا است. به همین خاطر است که از این نمونه برای به کارگیری در سیستم‌هایی استفاده می‌شود که لرزش و فشار در آن زیاد است. برخی از صنایعی که در آن از لرزه گیر لاستیکی ساده استفاده می‌شود، صنایع ساختمان سازی و پل سازی است.

لرزه گیر لاستیکی مهار دار

از لرزه گیر لاستیکی مهار دار در سیستم‌های خورنده به طور خاص استفاده می‌شود. این ابزار توانایی تحمل ۱۶ بار فشار را دارا است. لازم به ذکر است که این محصول قابل استفاده در دمای ۹۰ درجه سانتیگراد است. استفاده از این محصول می‌تواند باعث مهار انواع انرژی‌ها و لرزش‌های موجود در سیستم‌ها شود. این لرزه‌ گیر در سه رنگ زرد، آبی و قرمز طراحی و تولید می‌شود. از نمونه زرد برای به کارگیری در سیستم‌های آب سرد و از رنگ قرمز برای سیستم‌های آب گرم استفاده می‌شود. از مهمترین مزایای استفاده از این محصول این است که می‌تواند تا حد قابل توجهی از بروز ارتعاشات ناشی از الکتروموتورها و پمپ‌ها جلوگیری کند.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود‌: شیر سوپاپی – شیر سوزنی چدنی

ضرورت استفاده از انواع لرزه گیر صنعتی

استفاده از انواع لرزه‌ گیر صنعتی در سیستم‌های متنوع بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به معرفی برخی از دلایلی می‌پردازیم که اهمیت این موضوع را برای شما روشن می‌کنند.

حفاظت از سلامت سازه

استفاده از نمونه‌های استاندارد لرزه گیر صنعتی، باعث می‌شود تا انواع انرژی‌ها و ارتعاشات موجود در سیستم حذف شود. این امر به کاهش تغییر شکل و تحرکات ناخواسته در سیستم کمک‌های شایانی می‌کند. می‌توان گفت که یکی از مهمترین مزایای استفاده از انواع لرزه گیر صنعتی، حفاظت از ایمنی و سلامت سیستم و افراد است. به کارگیری این محصول می‌تواند تا حد قابل توجهی از آسیب‌های ناشی از ارتعاشات در سیستم جلوگیری کند.

افزایش عمر مفید سازه و سیستم

شما می‌توانید با استفاده از این محصول به بالا رفتن عمر مفید سازه کمک کنید. چرا که استفاده اصولی از آن می‌تواند باعث تحمل انواع انرژی‌ها و ارتعاشات موجود در سیستم شود و از شکستگی و خرابی زودرس سازه جلوگیری کند. به این ترتیب انواع خطرات و نقص‌های سیستم کاهش پیدا می‌کند و عمر مفید سازه افزایش پیدا می‌کند.

کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری

استفاده از این محصول می‌تواند به طرز قابل توجهی به کاهش هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری ساختمان کمک کند. چرا که این محصول به عنوان یک سیستم پیشگیرانه عمل می‌کند و از ایجاد آسیب و نقص به واسطه لرزه و ارتعاشات جلوگیری می‌کنند.

دانستیم که این ابزار نقش حائز اهمیتی را در سیستم‌های صنعتی ایفا می‌کنند. نمونه‌های لرزه‌ گیر صنعتی بسیار گسترده هستند و بایستی با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمونه مناسب کنید. همانطور که گفتیم مجموعه زانکو به عنوان یک مجموعه قابل اطمینان برای خریداری این دسته از تجهیزات شناخته می‌شود. با کیفیت‌ترین نمونه‌های انواع لرزه‌گیر صنعتی را از مجموعه زانکو با قیمت‌های استثنایی خریداری کنید. امید است مطالعه این مطلب در جهت شناخت انواع لرزه‌ گیر صنعتی به شما کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *