لوله‌ های پنج لایه شامل پنج لایه مختلف هستند. این لوله های کاربرد های مهمی در صنایع مختلف دارند. از جمله ویژگی‌ های لوله 5 لایه می‌ توان به انعطاف پذیری بالا؛ مقاومت در برابر حرارت و فشار، دوام بالا اشاره کرد. از این لوله در شرایط کاری سخت استفاده می شود. همچنین از جمله دیگر ویژگی های این نوع لوله صنعتی می تواند به مقاومت در برابر خوردگی و سایر مواد شیمیایی، کاهش نفوذ بو و طعم به آب، عدم رسوب‌ گذاری و انسداد لوله‌ ها اشاره کرد. از این برای صنایع حساس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله صنعتی سرعت و آسانی نصب نیز دارد و دیگر مزایا نیز که قبلا به آن اشاره شد. این لوله‌ صنعتی عمدتاً برای استفاده در سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده از این لوله صنعتی در سیستم‌ های آبیاری، سیستم‌ های آب و فاضلاب و سیستم ‌های گاز نیز متداول است.

خرید لوله ۵ لایه

کاربرد های لوله 5 لایه بسیار گسترده است. از این صنایع مختلفی اقدام به خرید لوله 5 لایه می کنند. برای خرید لوله ‌های پنج لایه، شما می‌ توانید  با شماره های ما تماس بگیرید. و از طریق آنلاین یا حضوری اقدام به خرید کنید. قبل از خرید لوله پنج لایه، بهتر است به مشخصات فنی و ویژگی ‌های آن توجه کنید. از آن جایی که لوله 5 لایه با مشخصات مختلفی تولید می شود، توجه به این موضوع اهمیت بسیاری دارد. تا مطمئن شوید که با نیاز شما سازگار است. و اقدام به خرید لوله 5 لایه به اشتباه نکرده اید. به علاوه، بهتر است از برند های معتبر و با کیفیت خرید کنید. تا از مشکلات مربوط به کیفیت و قابلیت اطمینان آن صرف نظر کنید. باید بگوییم بهترین برند ها با زانکو همکاری می کنند تا شما با خیال راحت اقدام به خرید لوله 5 لایه کنید.

باید بگوییم بسته به نیاز شما، اندازه و قطر لوله‌ های پنج لایه متفاوت است. بنابراین بهتر است قبل از خرید، ابعاد دقیق مورد نیاز خود را بررسی کنید. و با اندازه و قطر لوله‌ های موجود در فروشگاه مقایسه کنید. اگر در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار مشکل شده اید می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. همچنین می ‌توانید از خدمات نصب و راه‌اندازی لوله‌های پنج لایه نیز استفاده کنید. تا بهترین عملکرد و بهره‌ وری را از آن ها به دست آورید. باید بگوییم در برخی موارد، از این لوله‌ ها به عنوان جایگزینی برای لوله‌ های فولادی و مسی استفاده می ‌شود.

کاربرد های لوله ۵ لایه

لوله ‌های پنج لایه به دلیل ویژگی ‌های خاصی که دارند؛ در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این لوله ها بسیار مقاوم هستند. برای همین در شرایط کاری حساس کارایی بالایی را از خود نشان می دهند. از جمله صنایعی که می توان از آن به عنوان یکی از کاربرد های لوله ۵ لایه یاد کرد، صنایع غذایی است. لوله‌ های پنج لایه در صنعت غذایی برای حمل و نقل مواد غذایی و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به دلیل این که این لوله ‌ها قابلیت مقاومت در برابر رطوبت، گرما و مواد شیمیایی را دارند؛ می‌ توانند به عنوان یک جایگزین مناسب برای لوله‌ های فلزی و بسیاری از انواع لوله‌ پلاستیکی استفاده شوند. باید بگوییم به طور معمول از لوله پلاستیکی در صنایع غذایی کم تر استفاده می شود. در صنعت دارویی نیز استفاده فراوانی از لوله 5 لایه می شود.

 لوله‌ های پنج لایه در صنعت دارویی برای حمل و نقل دارو ها، مواد شیمیایی و مواد اولیه مورد استفاده قرار می‌ گیرند. البته از لوله پلاستیکی نیز به این منظور استفاده می شود. لازم به توضیح است که برای محافظت از دارو ها و جلو گیری از تغییر در خواص شیمیایی و فیزیکی آن ها؛ این لوله ‌ها با روکش ‌های مختلفی پوشش داده می‌ شوند. کاربرد های لوله ۵ لایه به صنعت آب و فاضلاب نیز توسعه پیدا کرده است. در لوله پلاستیکی، لوله ‌های پنج لایه در صنعت آب و فاضلاب برای حمل و نقل آب و فاضلاب استفاده می‌ شوند.

محصول پیشنهادی: لوله پلاستیکی

محصولات اتصالات جوشی

برترین برند های لوله ۵ لایه چه هستند؟

برترین برند های لوله ۵ لایه شامل: برند BENKAN، Tecno Forge، برند انحصاری زانکو، اتصالات امین، ایران اتصال هستند. این بخش تخصصی در شرکت زانکو، در حوزه های تولید شرکت زانکو، واردات مستقیم بازرگانی زانکو و همچنین تامین بخش بازرگانی ما قرار دارد. 

این برند ها قالبا ایرانی، چینی و برخی از کشور های اروپایی هستند. ما برترین جنس ها را با کیفیت بالا در زانکو برای شما تامین میکنیم.

انواع لوله ۵ لایه

لوله ‌های پنج لایه در انواع مختلفی تولید می ‌شوند که هر کدام از آن‌ ها برای کاربرد های خاص خود مناسب هستند. در طراحی انواع لوله 5 لایه به کاربرد آن ها توجه بسیاری می شود. یکی از انواع لوله 5 لایه، لوله ‌های پنج لایه مناسب آبیاری است. این نوع لوله‌ ها برای سیستم‌ های آبیاری کشاورزی، باغداری و فضای سبز مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این لوله‌ ها دارای ضخامت وزنی مناسب و مقاومت در برابر فشار و خستگی هستند. لوله ‌های پنج لایه گازی نیز نوع دیگر لوله 5 لایه است. این لوله‌ ها برای انتقال گاز طبیعی، گاز شهری و گاز مایع به کار می‌ روند. این نوع لوله ‌ها دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت، ضد نشت و ضد خوردگی هستند. نوع دیگر لوله پنج لایه نیز، لوله‌ های پنج لایه آب و فاضلاب است.

این لوله ‌ها برای انتقال آب و فاضلاب به کار می‌ روند؛ و دارای خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری و استحکام بالا هستند. لوله ‌های پنج لایه تهویه مطبوع نیز وجود دارند. این لوله‌ ها برای انتقال هوای سرد و گرم در سیستم‌ های تهویه مطبوع، گرمایشی و تصفیه هوا استفاده می‌ شوند. لوله پلی اتیلن نیز محصول دیگر زانکو است. لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد. لوله پلی اتیلن را در شرایط مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد. برای مطالعه بیشتر در مورد لوله پلی اتلین می توانید از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید.

محصول پیشنهادی: لوله پلی اتلین

قیمت لوله ۵ لایه

لوله پنج لایه این لوله‌ ها شامل لایه داخلی و خارجی از PEX، لایه آلومینیومی متمرکز در وسط و دو لایه پلاستیکی می‌باشد. لایه‌ های PEX برای مقاومت در برابر حرارت و فشار بالا طراحی شده ‌اند؛ در حالی که لایه آلومینیومی مسئول تقویت لوله و افزایش مقاومت آن در برابر فشار است. لایه‌ های پلاستیکی هم به عنوان لایه‌ های محافظ و جلوگیری از نفوذ آب و گاز به داخل لوله عمل می ‌کنند. قیمت لوله‌ های پنج لایه ممکن است به عوامل مختلفی مانند؛ ماده اولیه، سایز و ضخامت لوله، نوع کاربری و محل تولید بستگی داشته باشد. برای مثال، لوله ‌های پنج لایه گازی برای انتقال گاز شهری ممکن است؛ با لوله‌ های پنج لایه آبیاری در قیمت متفاوتی عرضه شوند. به طور کلی، قیمت لوله‌ های پنج لایه می‌ تواند در بازار های مختلف متفاوت باشد. که باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید.

باید بگوییم محصولات عرضه شده در زانکو با قیمت رقابتی هستند. قیمت لوله ۵ لایه  نیز از این قائده پیروی می کند. برای خرید لوله 5 لایه به بهترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید. زانکو تخصصی ترین وب سایت لوله، اتصالات و تاسیسات است. که می توانید همه این محصولات را با تضمین بهترین قیمت، و بهترین کیفیت از آن خریداری کنید. از آن جایی که زانکو با بزرگ ترین برند های تولید کنند لوله 5 لایه همکاری دارد؛ محصولاتی با بهترین کیفیت را ارائه می دهد. که برای خرید آن می توانید با شماره های ما تماس بگیرد.

تولید اتصالات فولادی
انواع اتصالات کربن استیل

مزیت های لوله ۵ لایه

لوله ‌های پنج لایه با توجه به ویژگی‌ هایی که دارند، دارای مزایای زیادی نسبت به لوله‌ های سنتی هستند. از جمله برخی از مزایای لوله ‌های پنج لایه می توان به مقاومت بالا در برابر فشار اشاره کرد. لوله ‌های پنج لایه با توجه به طراحی خاصی که دارند؛ مقاومت بالایی در برابر فشار دارند. این ویژگی باعث می ‌شود این لوله‌ ها برای انتقال آب، گاز، نفت، مواد شیمیایی و سایر مواد مشابه بسیار مناسب باشند. مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد جلوگیری از نشت آب و گاز است. به دلیل داشتن پنج لایه، لوله‌ های پنج لایه از نشت آب و گاز جلوگیری می ‌کنند. همچنین با داشتن لایه میانی مانع از ورود نور و حرارت به داخل لوله می ‌شود. ضد عفونی و ضد باکتری بودن، مزیت و ویژگی بسیار مهم دیگر لوله 5 لایه است. لوله ‌های پنج لایه از جنس PEX، ضد باکتری و ضد عفونی هستند؛

 که باعث کاهش رشد باکتری و میکروب‌ ها در داخل لوله می ‌شود. قابلیت انعطاف پذیری نیز لوله 5 لایه حد قابل توجی دارد.  لوله‌ های پنج لایه با توجه به طراحی خاص خود، انعطاف پذیری بالایی دارند که؛ به راحتی باعث می‌ شود این لوله‌ ها برای نصب و استفاده آسان باشند. لوله های 5 لایه عمر طولانی نیز دارند. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و طراحی خاص، لوله‌ های پنج لایه دارای عمر طولانی هستند؛ و نیاز به تعویض کم تری دارند. بنابراین، با توجه به مزایایی که لوله‌ های پنج لایه دارند. در بسیاری از کاربرد ها به عنوان جایگزین مناسبی برای لوله‌های سنتی محسوب می‌ شود.

تفاوت لوله ۵ لایه با انواع دیگر لوله

لوله‌ های پنج لایه با لوله ‌های دیگر از نظر طراحی و ساختار متفاوت هستند. به عنوان مثال، لوله ‌های پنج لایه شامل پنج لایه هستند که؛ هر یک دارای وظیفه خاصی در حفظ کیفیت آب داخلی هستند. در حالی که لوله ‌های دیگر، مانند لوله ‌های PVC، PEX یا مس، به صورت یک لایه تولید می‌ شوند. در مقایسه با لوله‌ های PVC، لوله‌های پنج لایه انعطاف پذیرتر هستند؛ به همین دلیل می ‌توانند برای نصب در محل‌ هایی که باید منحنی شوند، استفاده شوند. همچنین، لوله‌ های پنج لایه در برابر فشار آب بیشتر مقاومت دارند. لوله ‌های PEX، مانند لوله‌ های پنج لایه، دارای ویژگی‌ هایی همچون انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر فشار هستند. با این حال، لوله‌ های PEX فقط دارای یک لایه هستند و برای جلوگیری از نشت آب، لوله‌های PEX به وسیله اتصالاتی مخصوصی که؛ در نقاط اتصال قرار می‌ گیرند، به یک دیگر متصل می‌ شوند.

 به عنوان یک دیگر از مثال‌های مقایسه، لوله ‌های مس نیز فقط دارای یک لایه هستند؛ و به جای حفظ کیفیت آب، برای جلوگیری از خوردگی و ترکیدگی از آن ‌ها استفاده می ‌شود. بنابراین، مهم ترین تفاوت لوله‌ های پنج لایه با لوله ‌های دیگر در ساختار و ترکیب لایه‌های آن‌ها است که؛ باعث می ‌شود لوله‌ های پنج لایه دارای ویژگی‌ های مختلفی نسبت به لوله ‌های دیگر باشند.

کیفیت لوله پنج لایه

کیفیت لوله‌ های پنج لایه بستگی به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید آن‌ ها دارد. لوله ‌های پنج لایه با استفاده از موادی همچون پلی‌اتیلن بالا چگالی (HDPE) و اتصالاتی مانند پلی ‌پروپیلن (PP) و پلی‌بوتیلن (PB) ساخته می‌ شوند؛ که به طور کلی این مواد معمولاً به خوبی مقاومت می ‌کنند؛ و در برابر عوامل جوی و شیمیایی مانند خوردگی و ترکیدگی، مقاومت دارند. بنابراین، اگر لوله پنج لایه با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده باشد؛ می‌ تواند عملکرد بسیار خوبی در حفظ کیفیت آب داخلی داشته باشد. با این حال، همانند هر محصول دیگر، کیفیت لوله پنج لایه نیز بستگی به کیفیت تولید و مواد اولیه استفاده شده در آن دارد. باید بگوییم در زانکو می توانید با کیفیت ترین لوله 5 لایه را خریداری کنید.

راه های ارتباطی

telephone-call

شماره تماس: 

021-22392688

021-22392699

whatsapp (1)

واتساپ:

09120383889

location

آدرس:

تهران، الهیه

قیمت لوله ۵ لایه با توجه به توسانات ارز و قیمت پایین زانکو به کل بازار تهران به صورت روزانه می شود.

لوله ‌های پنج لایه در انواع مختلفی تولید می ‌شوند که هر کدام از آن‌ ها برای کاربرد های خاص خود مناسب هستند. و در مورد هر کدام از آن ها در نوشتار بالا توضیح داده شد.

باید بگوییم علاوه برسراسر ایران امکان ارسال محصولات خریداری شده از زانکو به همه دنیا وجود دارد. که این مهم با توجه به اخذ مجوز های مربوطه امکان پذیر ست.

برای خرید این محصول ودریافت پیش فاکتور می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۹۲۶۸۸

۰۲۱-۲۲۳۹۲۶۹۹

انواع اتصالات جوشی، شامل اتصالات مانیسمان و اتصالات درزدار میشود. همچنین از انواع دیگر میتوان به اتصالات فشار قوی و اتصالات دنده ای هم اشاره کرد. اگر بخواهیم به انواع تخصصی آن اشاره کنیم، میتوانیم به اتصالات استنلس استیل و اتصالات کربن استیل هم اشاره کنیم.

امکان ارسال انواع اتصالات جوشی با توجه به شرکتی بودن کار ما فقط داخل ایران و سراسر ایران نیست. ما انواع اتصالات فلزی را میتوانیم به سراسر ایران ارسال کنیم. اما با توجه به مجوز بازرگانی ما، ما قابلیت ارسال انواع اتصالات را به سراسر دنیا را داریم!

شما میتوانید سفارش خود را برای خرید انواع اتصالات به صورت انلاین ثبت کنید که در این صورت به زودی از کمپانی زانکو با شما تماس حاصل خواهد شد و پیش فاکتور شما صادر میشود. همچنین متیوانید با برقراری تماس با زانکو با شماره های زیر درخواست خود را به صورت تلفنی نیز ثبت کنید.

021-22392688

021-22392699

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *