وبلاگ

شیرآلات خودکار

شیرآلات خودکار

شیرآلات صنعتی خودکار

شیرآلات صنعتی خودکار نوعی از شیرآلات صنعتی است که معمولاً در سیستم‌های لوله کشی خانگی، ساختمانی و صنعتی کاربرد زیادی دارد. چیزی که شیرآلات صنعتی خودکار را از دیگر انواع شیرآلات موجود در بازار متمایز می‌کند، این است که این دسته از شیرآلات به صورت خودکار از حرکت معکوس سیالات در داخل سیستم‌های لوله کشی جلوگیری می‌کنند و به همین خاطر است که شما می‌توانید با استفاده از این محصول، سیستم‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که سیالات تنها در یک مسیر واحد جریان داشته باشند. استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار در خانه‌ها و صنایع بسیار رایج است. به دلیل استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب در طول پروسه تولید شیرآلات صنعتی خودکار، این محصول دارای کیفیت بسیار زیادی است و در انواع محیط‌های صنعتی و لوله کشی قابل استفاده است. لازم به ذکر است که در طول پروسه تولید شیرآلات صنعتی خودکار از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است که به شما قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهند. طور مثال این دسته از شیر صنعتی‌ها بسیار مقاوم هستند و شما می‌توانید با خیال آسوده از آن‌ها در محیط‌های کاری که فشار و حرارت در آن‌ها بسیار زیاد است استفاده کنید. همچنین به دلیل طراحی استاندارد این دسته از شیرآلات، تغییر مسیر به بهترین نحو خود صورت می‌گیرد و کوچک‌ترینش نشتی در هنگام استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار اتفاق نمی‌افتد.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

انواع شیرآلات صنعتی خودکار

شیرآلات صنعتی خودکار معمولاً از مواد اولیه بسیار مرغوب همچون چدن با کیفیت، برنج، استیل و یا فولاد طراحی و تولید می‌شوند. طراحی این گونه از شیرآلات به گونه‌ای است که دارای یک دیسک، و پوشش لولا هستند. دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد شیرآلات صنعتی خودکار، استفاده از این دسته از شیرآلات بسیار آسان است و شما می‌توانید با استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار پروسه تعمیر و جایگزینی را در سیستم‌های لوله کشی با کیفیت بالایی طی کنید. این شیرآلات که معمولاً برای کنترل جریان مواد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، دلیل طراحی خاص دارای کارایی بسیار قابل توجهی هستند و می‌توان گفت که دقت این دسته از شیرآلات نسبت به دیگر انواع شیرآلات موجود در بازار بسیار بیشتر است و احتمال خطا در هنگام استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار به طرز قابل توجهی کم است. این تجهیزات به دلیل طراحی خاص خود معمولاً بین مخزن تحت فشار پمپ آب نصب می‌شود تا از بازگشت آب به صورت کوبشی به پمپ‌های آب موجود در سیستم جلوگیری کند. شما می‌توانید با استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار، مطمئن شوید که پمپ آب در جهت افزایش فشار آب ساختمان صورت می‌گیرد و هیچ گونه نشتی در این سیستم اتفاق نمی‌افتد.

انواع شیرآلات فولادی

کاربرد شیرآلات صنعتی خودکار

شیرآلات صنعتی خودکار که به عنوان شیرآلات یک طرفه نیز شناخته می‌شوند، برای تغییر جهت جریان سیالات به یک طرف کاربرد دارد. می‌توان گفت که شما می‌توانید با استفاده از این نوع از شیرآلات، جریان مایعات داخل لوله‌های سیستم ها را تنها به یک طرف تنظیم کنید. با استفاده از این دسته از شیرآلات مایعات دیگر نمی‌توانند به جهت مخالف حرکت کنند. به همین خاطر است که شما می‌توانید از این دسته از شیرآلات برای جلوگیری از برگشت مایعات در سیستم‌های لوله کشی در خانه‌ها و صنایع استفاده کنید.

تنوع شیرآلات صنعتی

این دسته شیرآلات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و با شیرآلات بسیار زیادی هم رده هستند. در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از شیرآلات مربوط به شیرآلات صنعتی خودکار بپردازیم. لازم به ذکر است که انواع شیرآلاتی که در این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم در شرکت زانکو با بالاترین کیفیت ممکن، موجود هستند و شما می‌توانید آنها را با قیمت‌های مقرون به صرفه خریداری نمایید.

شیرآلات استیل

یکی از انواع این شیرآلات، شیرآلات استیل هستند که از جنس فولاد ضد زنگ طراحی و تولید می‌شوند و در برابر رطوبت و خوردگی دارای مقاومت قابل توجهی هستند. این دسته شیرآلات معمولاً در صنایع و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل دارا بودن قابلیت مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و خش، جزو تجهیزات محبوب و پراستفاده هستند. می‌توان گفت که شیرآلات استیل به عنوان یکی از اجزای حیاتی در سیستم‌های آب و گاز نقش مهمی را ایفا می‌کند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در صنایع لوله کشی فعالیت دارید و قصد تامین انواع شیرآلات استنلس استیل را دارید، ما به شما تامین این دسته از شیرآلات را از مجموعه زانکو پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیرآلات استیل روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه ارجاع داده شوید.

شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی یکی دیگر از انواع شیرآلات صنعتی هستند برای تغییر و قطع جریان آب و سیالات در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایین بودن هزینه‌های حفظ و نگهداری شیرآلات برنجی باعث شده است که این شیرآلات به عنوان یکی از تجهیزات محبوب در سیستم‌های لوله کشی مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که در طول پروسه طراحی و تولید شیرآلات برنجی از تکنولوژی‌های روز دنیا و مواد با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که این موارد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا ویژگی‌های قابل توجهی را به کاربران این شیرآلات ارائه کنند. برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این شیرآلات، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و عمر طولانی، سازگاری با مواد شیمیایی و حرارتی و ساختار ساده و کاربرد آسان آن است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این دسته از شیرآلات با بالاترین کیفیت ممکن در شرکت زانکو به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر اطلاعات مفیدی را درباره شیرآلات برنجی کسب کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید آن نمایید.

شیرآلات چدنی

همانطور که گفتیم شیرآلات صنعتی یک طرفه از جنس چدن نیز طراحی و تولید می‌شود. چدن ماده‌ای است که قابلیت مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و حرارت دارد و از پایداری قابل توجهی در برابر خوردگی و آب‌های آلوده برخوردار است. به همین خاطر است که از ماده چدن در طراحی و تولید شیرآلات مختلفی همچون شیرآلات چدنی و شیرآلات یک طرفه صنعتی استفاده می‌شود. شیرآلات چدنی نیز یکی دیگر از انواع شیرآلات موجود در شرکت زانکو هستند که به دلیل ارائه ویژگی‌های منحصر به فرد به کاربران، به عنوان یکی از اجزای حیاتی در سیستم‌های آب و فاضلاب شناخته می‌شوند. معمولا در طول پروسه طراحی و تولید شیرآلات چدنی از چدن خاکستری یا گرافیتی و یا چدن داکتیل استفاده می‌شود. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در طول پروسه طراحی و تولید شیرآلات چدنی، شما می‌توانید از این شیرآلات در فعالیت‌های مختلف صنعتی و محیط‌های کاری متنوع استفاده کنید. لازم به ذکر است که شیرآلات چدنی نیز مانند دیگر انواع شیرآلات در شرکت زانکو با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیرآلات یک طرفه صنعتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار

استفاده از شیرآلات صنعتی خودکار در صنایع مرتبط با لوله کشی بسیار حائز اهمیت است و در ادامه این مطلب قصد داریم به ضرورت استفاده از این دسته از تجهیزات بپردازیم.
تصور کنید که شما در حال تعمیر و راه‌اندازی یک سیستم لوله کشی هستید، در صورتی که شما به عنوان مسئول این سیستم بین پمپ و کنتور، از شیرآلات خودکاری استفاده نکنید که آب پمپاژ شده توسط پمپ را به داخل سیستم‌های لوله کشی برنگرداند، پمپ مورد نظر شما بدون دلیل روشن خواهد شد و باعث تلف شدن انرژی و هزینه می‌شود. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که شما بین پمپ و کنتور از شیرآلات خودکار صنعتی استفاده کنید تا این سیستم بتواند تمامی آب پمپاژ شده توسط پمپ را کنترل کند و از بازگشت آن به سیستم‌های لوله کشی و روشن شدن بی دلیل پمپ جلوگیری کند. بسیار حائز اهمیت است که اگر قصد نصب شیرآلات صنعتی خودکار را در انواع پمپ و یا سیستم‌های لوله کشی دارید، ابتدا تخصص کافی را در این زمینه کسب کنید و بعد اقدام به نصب این گونه از تجهیزات نمایید. چرا که عدم تخصص کافی در هنگام نصب اینگونه از تجهیزات می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر در سیستم‌های مورد نظر شما شود.

تامین بهترین شیرآلات صنعتی خودکار

بسیار حائز اهمیت است که تجهیزاتی که قرار است در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، از فروشگاه‌های معتبر که تجربه کافی را در زمینه فروش و تولید این دسته از تجهیزات دارند تامین و خریداری شود. زانکو با دارا بودن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع شیرآلات خودکار صنعتی، توانسته است تجربه و تخصص کافی را در این زمینه به دست بیاورد و به یکی از معتبرترین فروشندگان این تجهیزات تبدیل شود. شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید و تامین این دسته از شیرآلات را برای صنایع مورد نظر خود دارید، ما به شما خرید شیرآلات صنعتی خودکار را از مجموعه زانکو پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت زانکو با بالاترین کیفیت بازار و قیمت عمده به شما ارائه می‌شوند تا بتوانید تجربه کم نظیر را در زمینه خرید شیرآلات خودکار صنعتی کسب کنید.

امید است مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *