زانکو عرضه کنند تخصصی لوله و اتصالات است. لوله و اتصالات تک لایه یکی از محصولات پر فروش ما است. یکی از محبوب ترین لوله های پروپیلن می باشد. که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد از جهت کاربرد و نوع استفاده می باشد. که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت. باید بگوییم که بوشن تک لایه پروپیلن  نسبت به لوله های قدیمی  آهنی مزیت های زیادی دارد. و همچنین در قیاس با لوله چدنی نیز دارای مزایا هستند. این نوع بوش مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی دارد. از این رو در شرایط سخت از آن استفاده می شود. مزیت دیگر آن سبک بودن است. که البته باید بگوییم که مزیت مهمی محسوب می شود. که باعث می شود سهولت در نصب و استفاده را برای بوشن تک لایه رقم بزند. طول عمر زیاد و مقاومت بسیار بالا نیز مزیت دیگر آن است.

 

بوشن تک لایه

بوشن تک لایه برای انتقال آب

یکی ازکاربرد های بوشن تک لایه در انتقال آب است. چگونگی توزیع آب به داخل ساختمان فیزیکی موضوع بسیار با اهمیتی است. چرا که بهداشت آب بسیار اهمیت دارد. از این استفاده از لوله مناسب از مسائل مهمی بود که؛ مهندسین ساختمان و کار فرمایان با آن در ارتباط بودند. برای استفاده از لوله مناسب در سیستم لوله کشی مناسب آب باید به چند نکته توجه کرد. که مهم ترین آن ها بهداشت است. برای همین باید لوله ای استفاده کرد که این مورد در آن لحاظ شده باشد. درگذشته به این منظور از لوله فولادی استفاده می شد. سیستم لوله کشی فلزی مشکلات خاصی در خصوص انتقال؛ آب بهداشتی و اجرای تأسیسات گرمایشی و سرمایشی ایجاد و رفع نموده بود. اما باید بگوییم که با روی آمدن لوله و اتصالات پلی پروپیلن فصلی نوع آغاز شد. و نقطه عطفی در این مورد رخ داد و بسیاری مشکلات حل شد.

از مزایای دیگر بوشن تک لایه می توان به عدم پوسیدگی داخل و خارج آن اشاره کرد. از این لوله صنایع حساس از آن استفاده می شود. مورد دیگر در این خصوص که باید به آن اشاره کردیم؛ تحمل دما تا ۶۵ درجه است. که برای انتقال سیالات گرم بسیار مناسب است. وزن این محصول بسیار پایین است. از همین رو باعث می شود سازه هایی که در آن از این لوله استفاده می شود؛ وزن کم تری داشته باشد. کاهش هدر رفته اتصال انرژی هم مزیت دیگر است. این موارد در لوله فولادی دیده نمی شود. البته لوله فولادی نیز مزیت هایی دارد. برای مشاهده آن ها وارد صفحه لوله فولادی شوید.

مزایای بوشن تک لایه

در این بخش قصد داریم به بیان مزایای بوشن تک لایه بپردازیم.  اولین مورد در این خصوص عدم عبور نور از لوله است. این مورد باعث جلوگيری از رشد ميكروارگانيسم ها خواهد شد. از این رو برای انتقال نوشیدنی ها از جمله آن بسیار مناسب است. وجود خط راهنما در تمام لوله نیز مزیت دیگر بوشن تک لایه است. همچنین اتصالات برای افزايش سرعت و كيفيت لوله كشی از مزایای بوشن تک لایه است. لوله پلاستیکی هم مزیت هایی دارد. موارد مصرف آب سرد و گرم در مورد این محصول قابل ذکر است. علت این موضوع توانایی تحمل دمای بسیار بالا و بسیار پایین است. نصب بسيار سريع و آسان از دیگر مزیت های بوشن تک لایه است. که همین موضوع سرعت پیشرفت پروژه ها را افزایش می دهد. همچنین مزیت دیگر مه پیش از این نیز به آن اشاره کرده بودیم؛ مقاومت در برابر خوردگي می باشد.

در این نوع اتصالات رسوب وجود ندارد. همچنین باید بگوییم که هرگز نمی پوسند. مورد دیگر هم شفاف و زيبا بودن ظاهر لوله است. که البته چندان دارای اهمیت نیست. عايق حرارتي و الكتريكی نیز هستند. براساس استاندارد در برابر ضربه و شرايط تخريب محيطی مقاوم است. افت فشار بسيار ناچيزی دارند که نوسان کمی در انتقال سیال دارد. کاربرد بوشن تک لایه برای لوله كشی آب سرد و گرم  اشاره کرد. سيستم های تهويه مطبوع و انتقال آب در رايزرها است. لوله پلاستیکی از محصولات دیگر زانکو است. برای خرید لوله پلاستیکی وارد صفحه لوله پلاستیکی شوید.

انواع بوشن تک لایه
کاربرد بوشن تک لایه

انواع بوشن تک لایه

در این بخش می خواهیم انواع بوشن تک لایه را معرفی کنیم.  باید بگوییم که از انواع بوشن تک لایه به عنوان رابط بین دو لوله مورد استفاده قرار می گیرد. این مهم ترین کاربرد این قطعه است. که مورد استفاده می باشد. همچنین باید بگوییم که بوشن تک لایه، اتصال رابط بوشن نر مخصوص لوله کشی های ساختمانی پنج لایه پرسی نیز است. اتصال رابط بوشن ماده مخصوص لوله کشی ساختمانی پنج لایه؛ نیز باید بگوییم که در انواع بوشن تک لایه اتصال بوشن سفید یا گالوانیزه کاربرد دارد که؛ برای تغییر سایز لوله به کار می رود. و از آن به این منظور استفاده می شود. همچنین باید بگوییم که از انواع بوشن تک لایه برای؛ اتصال رابط بوشن pp مورد نیز استفاده قرار می گیرد. که بیشتر در لوله کشی های ساختمانی که یک طرف آن رزوه دار فلزی می باشد؛ این مورد به چشم می خورد.

 اتصال زانویی پلی پروپیلن یک طرف بوشن رزوه دار و همین طور خرید اتصالات کربن استیل؛ در سایت زانکو امکان پذیر می باشد. همچنین بوشن برنجی و مهره ماسوره های پلی پروپیلن برای لوله کشی ساختمانی نیز مورد استفاده است. البته این قطعه در زمانی که رزوه داخلی آن ها باشد و؛ یک قطعه بوشن تک لایه از جنس فلز برنج است. کاربرد دارد. در واقع باید بگوییم که اتصالات تک‌لایه یکی از کاربردی ‌ترین آن ها می باشد که؛ انواع اتصالات در بازار محسوب می شود. برای خرید این محصول و خرید اتصالات کربن استیل می توانید از طریق سایت زانکو اقدام کنید. برای خرید اتصالات کربن استیل کلیک کنید.

کاربرد بوشن تک لایه

در بخش قبل به معرفی انواع بوشن تک لایه پرداختیم. اما در این قسمت از نوشتار به  کاربرد بوشن تک لایه خواهیم پرداخت. بوشن تبدیلی تک ‌لایه یک کاربرد بسیارمهم دارد. و آن استفاده به انواع اتصالات تک لایه می باشد. همچنین اتصالات در زمینه لوله ‌کشی نیز مورد استفاده است. از مزیت های مهم این قطعه این است که ساختار بسیار ساده ای دارد. باید بگوییم این اتصالات با وجود این که ساختار بسیار ساده‌ ای دارند؛ در اغلب مواقع حضور و نقش آن ها در سیستم‌ های لوله ‌کشی مختلف ؛ با کاربرد های گوناگون لازم و ضروری است. و بدون استفاده از آن ها روند انتقال سیالات با مشکل مواجه خواهد شد. باید بگوییم که اصلی ‌ترین و پر تکرار ترین کاربرد بوشن تک لایه این است که؛ بتواند دو لوله مختلف را در مسیر و راه های لوله‌ کشی و سیستم انتقال سیالات به یک دیگر متصل و مرتبط کنند.

بوشن ‌های ساده و معمولی امکان و شرایط اتصال دو لوله؛ هم‌ اندازه و هم سایز  را برای شما فراهم و مهیا می ‌کنند. که برای لوله چدنی هم به شکل دیگری کاربرد دارد. بوشن ‌های تبدیلی تک ‌لایه این قابلیت و امکان را دارند که؛ دو عدد لوله با اندازه‌ های مختلف و غیر یک سان را نیز به یک دیگر وصل و متصل نمایند. باید بگوییم یکی دیگر از کاربرد های بوشن تک ‌لایه در سیستم‌ و مسیر های لوله ‌کشی این است که؛ استفاده و بهره گرفتن از آن تعمیر خطوط لوله را آسان تر می کند. لوله چدنی دیگرمصول زانکو است. برای خرید لوله چدنی، می توانید وارد صفحه لوله چدنی شوید.

اتصالات تک لایه پلیمری
کاربرد بوشن تک لایه

خرید بوشن تک لایه

بوشن تک لایه یکی از محصولات پر کاربرد و پر تقاضا در بازار محصولات تاسیساتی است. اين محصول جزء اتصالات تک لایه پلیمری محسوب می شود؛ و در این تقسیم بندی قرار می گیرد. این محصول پس از گذراندن تست های مختلف  و دریافت تاييد در پروسه توليد قرار می گیرد. از رو می توان از کیفیت و کارایی آن اطمینان حاصل کرد. این محصول در مراحل كنترل اوليه و پس از توليد به دقت کنترل می شود. مورد بازرسی و كنترل كيفيت دقيق قرار می گيرد تا موردی در زمان استفاده برای آن قرار نگیرد. به این شکل کیفیت آن تضمین می شود و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. داشتن تائيديه آزمايشگاه همكار یا اكروديته استاندارد و همچنین از طرف موسسه استاندارد؛ و نیز تحقيقات صنعتي ايران می تواند عامل قابل توجهی باشد. که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول ارائه شده در زانکو است.

فلنج جوشی ساکت ولد یکی دیگر از محصولات زانکو است. اتصالات ساکت ولد نوعی از اتصالات هستند که در داخل آن ها یک قسمت فرو رفتگی وجود دارد؛ که لوله ها می توانند در درون این فرورفتگی قرار بگیرند. این محصول را با کیفیت بالا و به قیمت عمده می توانید خریداری کنید. برای مشاهده محصول فلنج جوشی ساکت ولد، وارد صفحه فلنج جوشی ساکت ولد شوید.