لرزه گیر لاستیکی ساده یک دستگاه است که برای کاهش لرزش و لغزش در صنایع ساختمانی استفاده می‌شود. این لرزه‌ گیرها که از جنس لاستیک تولید می‌شوند، دارای عملکرد جذب و جابجایی انرژی لرزش هستند. کارکرد لرزه‌ گیر لاستیکی به گونه‌ای است که زمانی که ساختمانی به علت زلزله، رعد و برق، حملات نظامی و یا عوامل دیگر شروع به لغزش لرزش به صورت نا ایمن می‌کند، فشار روی دستگاه افزایش پیدا می‌کند و با جذب انرژی، لرزه‌ گیر لاستیکی ساده، لغزش و لرزش را تا حد ممکن کاهش می‌دهد. لرزه‌گیرهای لاستیکی ساده معمولاً دارای طراحی و تولید ساده هستند و به همین خاطر است که در کنار داشتن کارایی بسیار بالا و نصب بسیار آسان، هزینه تولید کمی نیز دارند.
شما می‌توانید با استفاده از لرزه‌ گیرهای لاستیکی ساده از وارد شدن آسیب به سازه‌ها به دلیل زمین لرزه‌ها محافظت کنید. مکانیزم این تجهیزات به گونه‌ای است که با جذب و کاهش انرژی لرزه، امکان جابجایی و جذب تغییرات زمین لرزه را فراهم می‌کنند و به همین خاطر ساز این امکان را پیدا می‌کند که به طور ایمن به جابجایی و حرکت به سمت‌های مختلف بپردازد. این مکانیزم باعث می‌شود که در آخر آسیب دیدگی و تخریب سازه، به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.
استفاده از لرزه‌ گیرهای لاستیکی ساده باعث می‌شود ساکنان ساختمان احساس آسایش و امنیت بیشتری کنند؛ چرا که با استفاده از این لرزه‌ گیرهای لاستیکی ساده، از خطر وارد شدن آسیب‌های غیر قابل جبران توسط زمین لرزه در امان هستند. زمانی که لرزه‌ گیرها نیروهای لرزه‌ای و انرژی را به خود جذب می‌کنند، لرزش و ارتعاشات بسیار کاهش پیدا می‌کنند به همین خاطر راحتی ساکنان افزایش پیدا می‌کند. در همین موقع احتمال آسیب به جان و اموال آن‌ها نیز تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مهم است که لرزه‌ گیر لاستیکی ساده را با دانش کافی از فروشگاه‌های معتبر و مجرب خریداری نمایید. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی لرزه گیر لاستیکی ساده که یکی از محصولات فروشگاه زانکو است بپردازیم.

لرزه گیر لاستیکی ساده زانکو

لرزه گیرها در کمپانی زانکو

پرداختن به ایمنی در حین فعالیت‌های حیاتی همچون فعالیت‌های صنعتی، فعالیت‌های ساختمانی و مکانیکی بسیار حائز اهمیت است. مهم است که در حین فعالیت در چنین مشاغلی، تمام موارد ایمنی رعایت شوند و همواره از تجهیزات استاندارد که دارای گواهینامه‌ها و مجوزهای مربوطه هستند استفاده شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در چنین مشاغلی فعالیت دارید، مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که نگرانی و دغدغه فراهم کردن تجهیزات استاندارد و با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه را برای صنف خود داشته باشید. شرکت زانکو با داشتن بیش از ۵ سال سابقه در زمینه تامین، واردات، تولید و فروش انواع تجهیزاتِ مورد استفاده در فعالیت‌های صنعتی و ساختمانی، یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین مجمووعه‌هایی است که می‌توانید برای تامین چنین تجهیزاتی روی آن دست بگذارید. ما با داشتن سابقه قابل قبول در این زمینه با انواع برندهای معتبر و با کیفیت و همچنین چگونگی طراحی و تولید بهترین ابزارآلات و تجهیزات آشنایی کافی را پیدا کرده‌ایم. ما در زانکو می‌کوشیم که همواره بهترین محصولات را که با بالاترین کیفیت ممکن در بازار طراحی و تولید می‌شوند را به شما عزیزان با قیمتی مقرون به صرفه ارائه کنیم.
لرزه‌ گیرها هم از انواع محصولات متنوع شرکت زانکو هستند که بسیار پرفروش و محبوب هستند. این تجهیزات که در فعالیت‌های ساختمانی کاربرد بسیار زیادی دارند و ایمنی افراد و اموال آن‌ها را در هنگام اتفاقات غیر مترقبه، تضمین می‌کند و از وارد شدن آسیب‌های غیرقابل جبران جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لرزه‌ گیر در کمپانی زانکو، اطلاعات بیشتر و مفیدتری در زمینه انواع لرزه‌ گیر و کاربرد آن‌ها به دست بیاورید و با تماس با مجموعه زانکو اقدام به خرید نمایید.

خدمات زانکو در زمینه لرزه گیر

تامین

1. تأمین انواع لرزه گیر

خرید لرزه‌گیر صنعتی از شرکت زانکو یکی از بهترین راه‌ها برای حفاظت از ساختار ساختمانی در برابر لرزه و ارتعاشات است. شرکت زانکو اقدام به تامین انواع لرزه گیرهای باکیفیت موجود در بازار می‌کند.

مشاوره فنی

2. مشاوره فنی

شما میتوانید در انتخاب برند و مشخصات فنی انواع لرزه گیر از مشاورین و متخصصین بخش فنی زانکو به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. دریافت مشاوره از بخش فنی برای خرید انواع لرزه گیر بخشی از خدمات ویژه زانکو در حوزه تولید، واردات و تامین است.

ارسال به سراسر ایران

3. ارسال به سراسر ایران

یکی دیگر از امکانات شرکت زانکو، امکان ارسال انواع لرزه گیر به سراسر ایران است. زانکو با توجه به توانایی عرضه گسترده محصولات خود و شبکه حمل‌ونقل قوی، مشتریان در هر نقطه‌ای از منطقه می‌توانند به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

بدیهی است که شما باید در هنگام خرید انواع محصولات به کیفیت بالای آن نیز توجه کنید. حال اگر قصد خرید تجهیزاتی را در حوزه فعالیت‌های صنعتی و یا ساختمانی و مکانیکی دارید، اهمیت خرید و استفاده از محصولات با کیفیت که با روش‌های مطمئن و استاندارد و با استفاده و به کارگیری از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تهیه و تولید شده‌اند؛ چندین برابر می‌شود. بایستی تمام این تجهیزات با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت خریداری شوند و در فعالیت‌های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند تا ایمنی افراد مشغول به کار و سازه‌ها تضمین شود.

خرید لرزه گیر لاستیکی ساده از زانکو

خرید لرزه گیر لاستیکی ساده

اگر شما هم در مشاغلی فعالیت دارید که نیاز به خرید لرزه‌ گیرهای لاستیکی ساده دارید، مطمئناً دغدغه انتخاب یک مجموعه معتبر و مجهز برای خرید این تجهیزات را نیز دارید.
زانکو یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید انواع لرزه‌ گیر لاستیکی ساده را از آن با قیمتی مقرون به صرف خریداری نمایید. همچنین باید بدانید که شرکت زانکو با ارائه انواع اطلاعات مفید قبل از خرید توسط مشاوران و پشتیبانان متخصص و مجرب در زمینه فروش این تجهیزات، خریدی با کیفیت را برای شما عزیزان تضمین می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید لرزه‌ گیر لاستیکی ساده را از فروشگاه زانکو دارید فقط کافیست با شماره‌های مجموعه زانکو تماس حاصل فرمایید.‌ همچنین شما می‌توانید برای خرید لرزه‌ گیر لاستیکی ساده، از طریق سایت رسمی شرکت زانکو اقدام و پس از مطالعه کاتالوگ، خرید خود را با تماس با پشتیبانی و یا از طریق صفحه ثبت سفارش سایت نهایی کنید.

انواع لرزه گیر لاستیکی ساده

انواع لرزه گیر

لرزه گیرها نیز مانند دیگر تجهیزات صنعتی و ساختمانی دارای انواع مختلفی هستند که انواع متفاوتی از آن‌ها را می‌توانید از سایت زانکو خریداری نمایید. در ادامه به معرفی برخی از محصولات هم رده لرزه‌ گیر لاستیکی ساده می‌پردازیم.

لرزه گیر لاستیکی مهاردار

این لرزه‌گیر دارای میله در دو طرف فلنج‌ها‌ است که فلنج‌های بالا و پایین را به یکدیگر متصل می‌کند. از این نوع از لرزه گیر لاستیکی برای جلوگیری از انتقال لرزش به سایر قسمت‌های خط لوله در فعالیت‌های صنعتی استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول کلیک کنید.

انواع لرزه گیر

لرزه گیرهای آکاردئونی

لرزه‌ گیرهای آکاردئونی نوع دیگری از لرزه‌گیرها هستند که برای جذب ارتعاش سیستم لوله کشی در فعالیت‌های صنعتی و لوله کشی، همچون تاسیسات آب، پتروشیمی، نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لرزه گیرها به دو دسته فلزی و غیر فلزی تقسیم می‌شوند؛ از لرزه‌ گیر آکاردئونی برای حذف لرزش شوک صدا و کلیه حرکات انبساطی انقباضی کششی و زاویه‌ای در سیستم لوله کشی استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کاربرد و مزایا و همچنین چگونگی خرید لرزه گیر آکاردئونی از سایت زانکو روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید انواع لرزه گیر لاستیکی ساده از زانکو

ضرورت استفاده از لرزه گیر لاستیکی ساده

استفاده از لرزه‌ گیر لاستیکی ساده در سازه‌های ساختمانی به چند دلیل بسیار حائز اهمیت است. به کارگیری لرزه‌ گیر لاستیکی ساده در پروسه ساخت و ساز ساختمانی می‌تواند باعث حفاظت از سازه در برابر ارتعاشات و لرزه‌های زمینی، کاهش هزینه‌های تامین و نگهداری ساختمان، بهبود وضعیت ایمنی و کاهش خطرات زمین لرزه و همچنین باعث آسایش و ایمنی ساکنان آن ساختمان شود.
همچنین استفاده از لرزه‌ گیرهای لاستیکی ساده باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری سازه‌ها می‌شود. زمین لرزه همواره خطرات زیادی را به سازه وارد می‌کند و باعث ایجاد آسیب‌های بسیار بزرگ و تخریب‌ در ابعاد بزرگ می‌شود. مطمئناً تعمیر و نگهداری این آسیب‌ها هزینه‌های زیادی را به همراه دارد. شما می‌توانید با استفاده از لرزه‌گیرهای لاستیکی ساده در سازه‌های خود، تا حد قابل توجهی از وارد شدن آسیب و هزینه تراشی جلوگیری کنید.

مزایای خرید لرزه گیر لاستیکی ساده از زانکو

حال که با اهمیت به کارگیری لرزه‌ گیر لاستیکی ساده در سازه‌های ساختمانی آشنا شدید، مهم است که این لرزه‌ گیرها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. شما می‌توانید لرزه‌ گیر لاستیکی ساده را با تضمین اصالت و کیفیت بالای کالا توسط تیم کنترل کیفی زانکو، از طریق سایت زانکو خریداری نمایید. پیش فاکتور تمام خریدهای شما از فروشگاه زانکو در کوتاه‌ترین زمان توسط کارشناسان زانکو صدور می‌گردد و همچنین کالاهای خریداری شده توسط شما از ما، در سریع‌ترین زمان ممکن برای حفظ رعایت حقوق مشتریان ارسال می‌گردد. کیفیت تمام محصولات تضمین شده و شما می‌توانید با مقرون به صرفه‌ترین قیمت، بهترین لرزه گیر لاستیکی ساده موجود در بازار را از فروشگاه زانکو خریداری نمایید تجربه‌ای عالی در زمینه خرید این تجهیزات داشته باشید. خرید خوبی را برای شما عزیزان آرزومندیم.