لوله پلی اتیلن یک نوع لوله صنعتی است که از پلیمری به نام پلی اتیلن است. این لوله ‌ها در بسیاری از صنایع مانند صنعت نفت، گاز، شیمیایی؛ آب و فاضلاب و همچنین کشاورزی و ساختمانی استفاده می ‌شوند. لوله ‌های پلی اتیلن بسیار پر کاربرد، خوش ‌قیمت و مقاوم هستند؛ و به دلیل سبکی و انعطاف‌ پذیری آن ها، به راحتی می‌ توانند نصب و حمل شوند. این یک نوع لوله صنعتی است. همچنین، این لوله‌ ها ضد خوردگی و مقاوم در برابر شیمیایی ‌ها و تغییرات دمایی هستند. از دیگر ویژگی‌ های لوله‌ های پلی اتیلن می‌توان به عدم تاثیر زیاد حرارت بر روی عمل کرد؛ آن ها و عدم نیاز به لحیم کاری در نصب آنها اشاره کرد. این یک نوع لوله صنعتی است که کاربرد های بسیار زیادی دارد. شما می توانید این نوع لوله صنعتی را از سایت زانکو خریداری کنید.

کاربرد های لوله پلی اتیلن

لوله ‌های پلی اتیلن در بسیاری از صنایع و کاربرد های مختلف استفاده می‌ شوند. برخی از کاربرد های لوله پلی اتیلن دردامه بیان می شود. یکی از کاربرد های لوله پلی اتیلن صنعت نفت و گاز است. لوله‌ های پلی اتیلن در این صنعت برای انتقال گاز و نفت به کار می ‌روند. این لوله‌ ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و شکست؛ مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و قابلیت حمل بالا، انتخابی بسیار خوب برای انتقال مواد در این صنعت محسوب می‌ شوند. از جمله کاربرد های لوله پلی اتیلن در صنایع شیمیایی است. لوله ‌های پلی اتیلن در این صنعت برای انتقال مواد شیمیایی به کار می ‌روند. به دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی و شیمیایی‌ ها؛ این لوله‌ ها به عنوان یک گزینه ایده ‌آل برای این کاربرد محسوب می ‌شوند. همچنین کاربرد های لوله پلی اتیلن صنایع آب و فاضلاب است.

 لوله‌ های پلی اتیلن در این صنعت برای انتقال آب و فاضلاب به کار می ‌روند. به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و شکست، مقاومت در برابر تغییرات دمایی و مقاومت در برابر فشار؛ این لوله ‌ها به عنوان یک گزینه ایده ‌آل برای این کاربرد محسوب می‌ شوند. کاربرد های دیگر لوله پلی اتیلن در صنایع کشاورزی است. لوله‌ های پلی اتیلن در این صنعت برای آبیاری و انتقال مواد به کار می ‌روند. به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، شکست و شرایط آب و هوایی؛ این لوله ‌ها به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای این کاربرد محسوب می‌شوند.

خرید لوله پلی اتیلن

برای خرید لوله پلی اتیلن می ‌توانید به فروشگاه‌ های ساختمانی، صنعتی و کشاورزی مراجعه کنید. همچنین، می ‌توانید از فروشگاه‌ زانکو استفاده کنید؛ و از آن جا لوله‌ های پلی اتیلن را سفارش دهید. قبل از خرید لوله پلی اتیلن، باید به موارد زیر توجه کنید. اندازه و قطر لوله یکی از این موارد است. باید اندازه و قطر لوله پلی اتیلن را براساس نیاز خود انتخاب کنید. فشار کاری نیز مورد دیگری است که باید مد نظر بگیرید. باید از فشار کاری لوله پلی اتیلن آگاه باشید و لوله ‌ای با فشار کاری مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید. نوع پلی اتیلن نیز اهمیت دارد. لوله‌ های پلی اتیلن ممکن است از نوع LDPE یا HDPE باشند. باید به نوع پلی اتیلن استفاده شده در لوله توجه کنید و لوله‌ ای با نوع مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید. مارک و کیفیت نیز باید مورد توجه شما باشد.

 باید از مارک و کیفیت لوله پلی اتیلن آگاه باشید و لوله ‌ای با کیفیت و قابل اعتماد انتخاب کنید. همچنین باید قیمت لوله پلی اتیلن را با سایر فروشگاه ‌ها و برند های مختلف مقایسه کنید؛ و لوله‌ ای با بهترین قیمت و کیفیت را انتخاب کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید لوله پلی اتیلن مناسب برای نیاز خود را پیدا کنید. در مجموع می توان گفت زانکو بهترین منبع برای خرید لوله پلی اتلین است. چرا که زانکو تمام این موارد را در نظر گرفته است. سایت زانکو تخصصی ترین سایت لوله، اتصالات و تاسیسات ایران است.

محصول پیشنهادی: لوله فولادی

انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به دو نوع LDPE و HDPE تقسیم می ‌شود. در ادامه توضیحاتی درباره هر یک از این نوع لوله پلی اتیلن آورده شده است. لوله پلی اتیلن با کد LDPE یکی از آن ها است. این نوع لوله پلی اتیلن از پلیمر با چگالی پایین تولید می‌ شود. بنا بر این، این نوع لوله پلی اتیلن بسیار انعطاف ‌پذیر است؛ و می ‌تواند در شرایطی که نیاز به انعطاف بالا دارید؛ مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، این نوع لوله پلی اتیلن مقاومت کم تری در برابر فشار و حرارت دارد. از این نوع لوله پلی اتیلن برای کاربرد هایی مانند سیستم‌ های آب یاری قطره‌ ای؛ شبکه‌ های فاضلاب، سیستم‌ های خنک کننده، و لوله‌ های گاز استفاده می‌ شود. لوله پلی اتیلن با کد HDPE نیز دوع دیگر است. این نوع لوله پلی اتیلن با چگالی بالا تری تولید می ‌شود؛ و به همین دلیل، بسیار مقاوم در برابر فشار و حرارت است.

 همچنین، این نوع لوله پلی اتیلن بسیار سخت و مقاوم به نظر می‌ رسد. این نوع لوله پلی اتیلن معمولاً برای کاربرد هایی مانند سیستم‌ های آب و فاضلاب؛ لوله‌ های گاز، شبکه‌ های حفاری، و لوله‌ های خنک کننده استفاده می‌ شود. با توجه به نیاز و محل استفاده، می ‌توانید؛ نوع مناسب لوله پلی اتیلن را انتخاب کنید. نوع دیگر لوله صنعتی، لوله پلاستیکی است. لوله پلاستیکی کاربرد های زیادی دارد. لوله پلاستیکی را نیز می توانید از زانکو خریداری کنید. برای خرید لوله پلاستیکی و آشنایی با ویژگی های آن وارد صفحه لوله پلاستیکی شوید.

محصول پیشنهادی: لوله پلاستیکی

راه های ارتباطی

telephone-call

شماره تماس: 

021-22392688

021-22392699

whatsapp (1)

واتساپ:

09120383889

location

آدرس:

تهران، الهیه

لوله پلی اتیلن HDPE

لوله پلی اتیلن HDPE یا پلی اتیلن با چگالی بالا، یکی از نوع‌ های لوله پلی اتیلن است. HDPE به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، خوردگی؛ حرارت و ترکیدگی، در کاربرد هایی مانند شبکه‌ های فاضلاب، سیستم ‌های آب یاری؛ شبکه ‌های گاز، صنایع شیمیایی، تولید قطعات خودرو و ... مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از ویژگی ‌های لوله پلی اتیلن HDPE می ‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، خوردگی؛ ترکیدگی، حرارت و اشعه UV اشاره کرد. همچنین این لوله باعث کاهش هزینه نصب و نگهداری شبکه ‌های آبیاری و فاضلاب می ‌شود. زیرا به دلیل سبک بودن و انعطاف پذیری بالا، آسان به‌ عنوان یک تیوب فلکسیبل قابل نصب است. همچنین، HDPE به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و شعله با عمر طولانی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در فرآیند تولید HDPE، دمای بالایی برای تولید مولکول‌های با چگالی بالا تر استفاده می‌ شود.

به همین دلیل، HDPE دارای چگالی بالا تر و استحکام بیشتری نسبت به LDPE است. اتصالات پلی اتیلن (PE) به عنوان یکی از رایج ‌ترین اتصالات در صنایع مختلف استفاده می‌ شوند. پلی اتیلن یکی از مواد پلیمری است که؛ دارای خواص فیزیکی و شیمیایی برای مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت؛ حرارت، فشار، ضربه و شیمیایی است. اتصالات پلی اتیلن معمولاً به دو صورت الکتروفیوژنی و فشاری ساخته می‌ شوند. در روش الکتروفیوژنی، دو قطعه پلی اتیلن به کمک گرما و فشار به هم چسبیده و در روش فشاری؛ اتصالات پلی اتیلن با استفاده از یک اتصال کوپلر به هم متصل می ‌شوند.

LDPE  لوله پلی اتیلن

LDPE یا پلی اتیلن با چگالی پایین، یکی از نوع‌ های لوله پلی اتیلن است. این نوع لوله پلی اتیلن به دلیل انعطاف پذیری بالا و مقاومت کم تر در برابر فشار و حرارت؛ برای کاربرد هایی مانند سیستم ‌های آب یاری قطره‌ ای، شبکه‌ های فاضلاب؛ سیستم‌ های خنک کننده، و لوله ‌های گاز استفاده می ‌شود. علاوه بر این، LDPE به دلیل انعطاف پذیری بالا؛ در کاربرد هایی مانند کابل‌ کشی و سیم‌ کشی نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در فرآیند تولید LDPE، دمای پایینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و باعث می‌ شود که؛ مولکول‌ های پلی اتیلن به شکل زنجیره‌ ای و با چگالی پایین تولید شوند. این لوله‌ ها عموماً در اندازه‌ های کوچک تولید می ‌شوند؛ و به دلیل انعطاف پذیری بالا و قیمت مناسب، برای کاربرد های خانگی و صنعتی مناسب هستند.

زانکو تخصصی ترین سایت فروش لوله و اتصالات

سایت زانکو با تجربه ‌ای چندین ساله در زمینه تولید؛ و عرضه لوله ‌های پلی اتیلن، گزینه ‌ی ایده‌ آلی برای شما است. در سایت زانکو، مجموعه‌ ای گسترده از لوله‌ های پلی اتیلن با انواع قطر ها؛ ضخامت ‌ها و استاندارد های مختلف را در اختیار شما قرار می ‌دهیم. این لوله‌ ها با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری ‌های پیشرفته تولید می‌ شوند؛ تا بتوانند نیاز های شما را در زمینه‌ های مختلفی مانند آبیاری، صنایع نفت و گاز؛ صنعت کشاورزی و ساختمانی برآورده کنند. مزایای خرید از سایت زانکو بسیار زیاد است. لوله‌ های پلی اتیلن ما با استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد های بین‌المللی تولید می ‌شوند؛ تا از مقاومت، انعطاف ‌پذیری و طول عمر بالایی برخوردار باشند. همچنین در سایت زانکو، شما می ‌توانید انواع لوله‌ های پلی اتیلن را با قطر ها، ضخامت‌ ها و طول ‌های متنوع بیابید تا به بهترین گزینه برای پروژه خود دست یابید.

telephone-call

شماره تماس: 

021-22392688

021-22392699

whatsapp (1)

واتساپ:

09120383889

location

آدرس:

تهران، الهیه