لوله دوسر سوکت پوش فیت

لوله دوسر سوکت پوش فیت

لوله دوسر سوکت نوعی از لوله و اتصالات پوش فیت می باشد؛ که دارای دوسر مادگی و دارای اورینگ است و در مواقعی استفاده می شود. لوله های دو سر سوکت پوش فیت پلیران یکی از جدید ترین فناوری های تولید لوله های پلاستیکی است. سیستم های فاضلابی پوش فیت دارای سوکت های اورینگ دار است؛ که به راحتی به سایر اتصالات و لوله ها وصل می شود. لوله دوسر سوکت پوش فیت نیوفلکس ۵۰ سانتی متری، نوعی لوله پوش فیت است؛ که غالبا در سایز های ۵۰ | ۶۳ | ۷۵ | ۹۰ | ۱۱۰ | ۱۲۵ | ۱۶۰ تولید می شود. سیستم پوشفیت که حداقل از یک سر آن سوکت می باشد؛ که در سوکت یک اورینگ آبندی برای آبندی کامل قرار گرفته است. پوشفیت که از متریال پلی پروپلین تولید شده است. لوله و اتصالات پوش فیت به دلیل سهولت و سرعت در اجرا محبوب شده اند.

ارتباط با کمپانی زانکو

021-88475940-1

0912-0383889

021-86174283

021-86174127

021-22392688

021-22392699

ویژگی های لوله دوسر سوکت پوش فیت

به یکی از نوین ترین سیستم های فاضلابی ساختمانی پوش فیت می گویند؛ لوله و اتصالات از نوع پوش فیت می باشند. این محصول از جنس پلی پروپیلن بوده؛ این محصول دارای واشر آب بندی بوده که مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد؛ از این لوله برای لوله کشی فاضلاب و انتقال میعانات و گاز های شیمیایی استفاده می شود. لوله و اتصالات پوش فیتی نیوفلکس دارای استاندارد و کیفیت مطلوب می باشند. شرکت زانکو تولید کننده لوله و اتصالات پوش فیت است که؛ لوله و اتصالات سیستم ‌های فاضلاب را تولید می‌ کند. لوله های فاضلاب نیوفلکس هم برای فاضلاب سرد و هم فاضلاب گرم استفاده شده؛ و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و تغییرات شیمیایی دارد.  لازم به توضیح است سیستم پوشفیت که حداقل از یک سر آن سوکت می باشد که؛ در سوکت یک اورینگ آبندی برای آبندی کامل قرار گرفته است.

لوله های دو سر سوکت پوش یکی از جدید ترین فناوری های تولید لوله های پلاستیکی است. لوله دوسر سوکت پوش فیت نیوفلکس ۵۰ سانتی متری، نوعی لوله پوش فیت است؛ که غالبا در سایز های ۵۰ | ۶۳ | ۷۵ | ۹۰ | ۱۱۰ | از ویژگی های لوله دوسر سوکت پوش فیت نیوفلکس ۵۰ سانتی متری می توان به موارد مقاوم در مقابل انبساط و انقباض خط لوله؛ تنوع بالای اتصالات، مقاومت فیزیکی بالا، مقاوم در برابر آتش سوزی، طول عمر بالا اتصال سریع و آسان است. لوله فولادی یکی از انواع لوله است. لوله فولادی کاربرد زیادی دارد. برای خرید لوله فولادی، وارد صفحه لوله فولادی شوید.

ویژگی های لوله دوسر سوکت پوش فیت
کاربرد های لوله دوسر سوکت پوش فیت

کاربرد های لوله دوسر سوکت پوش فیت

سیستم های پوش فیت به دو نوع سیستم های پوش فیت معمولی؛ و سیستم های پوش فیت سایلنت تقسیم بندی می شود. لوله دوسر سوکت پوش فیت کاربرهای زیادی دارد؛ از جمله این که برای انتقال صحیح و ایمن سیستم فاضلاب شهری؛ در داخل و خارج خانه به صورت رو کار و زیر خاک کاملا مناسب است. طول عمر این محصول در حدود 50 الی 100 سال اعلام شده است؛ که اگر لوله های پوش فیت به همراه اتصالات آن استفاده شود. سیستم های فاضلابی پوش فیت دارای سوکت های اورینگ دار است؛ که به راحتی به سایر اتصالات و لوله ها وصل می شود. در تولید این محصولات از مواد ضد حریق استفاده شده است و مانع از انتقال آتش می شود، نصب و اجرای آن آسان است و به سرعت به نتیجه می رسد. نیاز به چسب، حرارت و جوش دادن نداشته؛ و به نوعی نیاز به نیروی متخصص در این مسیر نمی باشد.

عناصرمفید، نصب آسان و سریع،مقاوم دربرابر ارتعاشات و آبندی کامل چندی از مزیت های؛ پوشفیت نسبت به لوله های پلیکا و لوله های پلی اتلین می باشد. لوله چدنی نوع دیگر لوله است. لوله چدنی کاربرد های مختص به خود را دارد. لوله چدنی در زانکو به قیمت عمده عرضه می شود. لوله چدنی با کیفیت را از ما بخواهید. این محصول یعنی لوله چدنی با کیفیت ها مختلفی در بازار وجود دارد. زانکو محصول لوله چدنی خود را مانند همه محصولات دیگر از نظر؛ کیفیت و قیمت تضمین می کند. برای خرید این محصول وارد صفحه لوله چدنی شوید.

 

خصوصیات لوله دو سر سوکت پوش فیت

باید بگوییم سیستم پوشفیت که حداقل از یک سر آن سوکت می باشد؛ که در سوکت یک اورینگ آبندی برای آبندی کامل قرار گرفته است. همان طور که گفتیم پوشفیت که از متریال پلی پروپلین تولید شده است. لازم به توضیح است که سیستم های فاضلابی پوش فیت دارای سوکت های اورینگ دار است؛ که به راحتی به سایر اتصالات و لوله ها وصل می شود. محصولات زانکو از پلی پروپیلن به عنوان ماده پلاستیکی اصلی تولید شده اند؛ که در برابر ضربه و فشارهای شدید فیزیکی و همچنین مواد شیمیایی و حرارت بالا مقاوم است. عناصرمفید، نصب آسان و سریع، مقاوم دربرابر ارتعاشات و آبندی کامل چندی از مزیت های پوشفیت؛ نسبت به لوله های پلیکا و لوله های پلی اتلین می باشد. جنس لوله های پوش فیت از پلی پروپیلن یا به اصطلاح pp می باشد. لازم به توضیح است که سیستم فاضلابی شامل محدودیت های اجرایی نمی شود.

لوله های فاضلاب نیوفلکس هم برای فاضلاب سرد و هم فاضلاب گرم استفاده شده است؛ مقاومت بالایی در برابر خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و تغییرات شیمیایی دارد. طول عمر این محصول در حدود 50 الی 100 سال اعلام شده است؛ که اگر لوله های پوش فیت نیوفلکس به همراه اتصالات آن استفاده شود. همان طور که می دانید لوله ها انواع مختلفی دارند. یکی از آن ها لوله پلاستیکی است. لوله پلاستیکی بسیار متداول است. لوله پلاستیکی در منازل و صنایع استفاده می شود. لوله پلاستیکی با قطر های مختلف تولید می شود. این محصول یعنی لوله پلاستیکی را نیز می توانید از زانکو خریداری کنید.

خصوصیات لوله دو سر سوکت پوش فیت